GSMC?quote:
Ah.quote:
Mighty Mike for president.quote:
Het was weer wachten op deze opmerking idd, voorspelbaar. Het was nog veel erger en het viel reuze mee hoor.quote:
Hij heeft bijles gehad van Louis van Gaal.quote:
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad heldenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar het volgende TV-toernooi.
Over twee weken --> 24-26 oktober European Championship
Met helden als
Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Vincent van der Voort
Jelle Klaasen
Christian Kist
Benito van de Pas
De_Bunt
Dat is ook een mooi toernooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar het volgende TV-toernooi.
Over twee weken --> 24-26 oktober European Championship
Met helden als
Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Vincent van der Voort
Jelle Klaasen
Christian Kist
Benito van de Pas
De_Bunt
Tor Pedo, koekoekquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad helden
Sylvia vond ze vannacht ook helden. Double in double out.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Barneveld en Klaassen zijn inderdaad helden
Ik vind het nog steeds klinken alsof een random buitenwijktokkie wat loopt te hoereren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was weer wachten op deze opmerking idd, voorspelbaar. Het was nog veel erger en het viel reuze mee hoor.
Klaassen roakte de bulls-eye in haar kroketquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sylvia vond ze vannacht ook helden. Double in double out.
Wanneer gaat dat volk eens failliet ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens heeft philips de winmau world masters gewonnen bij de BDO
Adams stond 5-2 voor en miste tig matchdarts
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat volk eens failliet ?
90+quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?
Tonnetje dacht ik. Volgens mij niet, resultaat van twee jaar geleden is namelijk exact gelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel geld pakte Gerwen hier nou mee? En hij loopt wel weer even uit in de Order Of Merit toch?
1945quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe oud zullen die bestuursleden van de BDO inmiddels niet zijn?
Taylor is (denk ik) ingelopen aangezien hij twee jaar geleden werd uitgeschakeld door Thornton in de tweede ronde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tonnetje dacht ik. Volgens mij niet, resultaat van twee jaar geleden is namelijk exact gelijk.
Vind hem de laatste paar jaar zo anoniem gooienquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ja natuurlijk.. Open EC.. Whitlock doet zoals altijd mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |