Nee, nu Jinek op dat tijdslot. Raymann wordt weggestopt op de zaterdagavondquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om de feestavond compleet te maken zal Jurgen Rayman daarna ook nog wel te zien zijn.
Geen Bert en Ernie helaas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag aan tafel bij Henry Schut en Gert van 't Hof:
- Jan Mulder
- Co Adriaanse
- Ernie Brandts
Oh, dat vind ik ook altijd een beetje een irritant vrouwtje, al zie ik haar toch een stuk liever dan Rayman.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, nu Jinek op dat tijdslot. Raymann wordt weggestopt op de zaterdagavond
Alles beter dan de verplichte multicultitroep van de NTR.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook altijd een beetje een irritant vrouwtje, al zie ik haar toch een stuk liever dan Rayman.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan de verplichte multicultitroep van de NTR.
Mensen die linkshandig zijn kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ergens wel jammer dat Wade niet wint. Gooide een fantastisch toernooi, had de toernooiwinst wel volledig verdiend. Daarentegen kan Jacques zich weer laten gaan op de Taylorvloek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |