quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Middag!
Bos en Duz, weten jullie nog over welk boek ik heb recent gehad heb. Bio van een voetballer? Ik dacht dat ik hem bij Bol.com op een verlanglijst had gezet, maar ik zie hem niet meer. Ik pieker me suf
-edit-
Ik druk op verzenden en het schiet te binnen; Pirlo
uit de voorzet van Andreaquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dit was me ook een inkoppertje!
quote:
Veel plezier, Bos!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Donderdag eindelijk weer naar Go Back to the Zoo (is uitgesteld geweest vanwege een tour door de states)![]()
![]()
![]()
Strega heel veel sterkte morgen en ik brand een kaarsje voor jequote:Op dinsdag 25 november 2014 02:36 schreef Strega het volgende:
Even in braille, en kijkend door oersoep en sterke mist.
Maandag 1 december operatie eerste oog, nieuwe lens. Ik zie nu echt zo'n beetje nix meer, schrijven, lezen en typen gaat niet momenteel.
![]()
Oh.Oh alvast van harte!
Wat een mooi nieuwsquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:57 schreef Strega het volgende:
Nou, ik wil morgen zo voor het andere oog! (Mag nog niet). Maar ik kan weer zien, tv kijken en lezen! Echt...geweldig.
Alles goed hier?
Ik ging even googlen voor je flights en shafts!quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja! Gisteravond een leuke pakjesavond gehad. Wat dartspulletjes (flights en shafts) rijker en een boek over hardlopen. Hoe je het voor elkaar kan krijgen om een snellere 10 kilometer te lopen.
Ik heb alleen hoofdstuk 1 gelezen, maar het zou ook niet bij hem passen als het zo een een sensatieboek ala Zlatan zou zijn. (Al heb ik die ook met plezier gelezen).quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een puzzelmat. Heerlijk mens ben je ook.
Hier met gedicht, wat mijn specialiteit is. (en surprise was vrijblijvend)
Ik lees nu de Pirlo-bio. Ik word er na100 bladzijden nog niet zo warm van. Tot dusver is het een vereiste dat je een voetballiefhebber bent.
Mogge.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging even googlen voor je flights en shafts!
Hebben jullie gewoon cadeautjes gedaan of nog met gedicht/surprise?
Hier ook een leuke Sinterklaas gehad.En een paar leuke cadeaus gekregen (o.a marsepein, olieverf, puzzelmat, en keukenspullen... door de puzzelmat voel ik me nu echt een oud wijf
gelukkig compenseert de biografie van Pirlo iets
).
Strega, wat fijn dat je zicht weer beter is, ik hoop dat je 'gauw' voor je andere oog kunt! Wat lief dat jullie door vrienden ook zo verwend zijn.
Ik moet zo lachen om de mensen die ook écht op de 6e de boom al neerzetten
Leuk. Linkje naar het boekquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja! Gisteravond een leuke pakjesavond gehad. Wat dartspulletjes (flights en shafts) rijker en een boek over hardlopen. Hoe je het voor elkaar kan krijgen om een snellere 10 kilometer te lopen.
En die cadeaus komen jou zeker toe Strega, zo fijn dat het leuk was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |