Sowieso is dat eens in de zoveel tijd goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Thijs momenteel niet zo'n mood. En misschien grof gezegd, maar ik denk dat een aantal mensen erg veel baat zouden hebben bij een geode doorsmeerbeurt.
We zullen het gaan zienquote:
Het is verleden tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet waarom je feyenoord met een d schrijft?
doorsmeerbeurt voor je acocount ... say whaaaaat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Meets:
Geen.
Dat dan weer welquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is dat eens in de zoveel tijd goed
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat kan best wezen, maar daar ging ons gesprek helemaal niet over.Mijn enige punt was dat als jij ervoor kiest om ergens niet op te letten, je vervolgens ook niet verontwaardigd moet zijn als je daar op afgerekend word. Dat was alles.
Oh dat klinkt goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
De schoenen waren wel een beetje minder dan de rest. Nee! Grapje, niet slaan. Maar even serieus, de schoenen kunnen beter.
[..]
Whuuuuuuuuttt..
Met mij gaat het goed. Niet zo heel veel veranderd de afgelopen 2 jaar. Hopelijk maak ik ook dit jaar weer een promotie qua functie mee op het werk.
quote:
Het gaat niet om taalfoutjes maar om structureel fouten maken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsals een taalfoutje op een chat.
[..]
Oh dat klinkt goedwat voor functie?
Mn date vindt hem ook al niet grappigquote:
Wel waar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen humor.
Pfff, mannenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn date vindt hem ook al niet grappig
Klopt wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
De schoenen waren wel een beetje minder dan de rest. Nee! Grapje, niet slaan. Maar even serieus, de schoenen kunnen beter.
Hey date van Huppel. Als jij dit leest. Als Ajax speelt wil Huppel graag afspreken voor een date.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn date vindt hem ook al niet grappig
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
Het is echt haat-liefde vanavond in het topic
Samzz snapt mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om taalfoutjes maar om structureel fouten maken.
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.quote:
Ik lach me rot hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
Het is echt haat-liefde vanavond in het topic
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.
Ik: kunnen we hier niet blijven zitten?
Date: waarom?
Buurman: Huh?
Ik: ja dit is een feyenoordvrij huis veel beter dan bij jou!!
Buurman:
Date:
Ik vind het niet erg om een wedstrijd niet te kunnen zien. Maar hij heeft een seizoenskaart en staat elke thuiswedstrijd in het stadionquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey date van Huppel. Als jij dit leest. Als Ajax speelt wil Huppel graag afspreken voor een date.
Het broekje (?) is zo leukquote:
Ik kan begrijpend lezenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.
Ik: kunnen we hier niet blijven zitten?
Date: waarom?
Buurman: Huh?
Ik: ja dit is een feyenoordvrij huis veel beter dan bij jou!!
Buurman:
Date:
Dat vooralquote:
Ik ook. Ik ken bijna geen haat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.
Ook voor Huppel en Samzz.
Hogeropquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsals een taalfoutje op een chat.
[..]
Oh dat klinkt goedwat voor functie?
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanalles over een Braddie..quote:
Zoek jij op Feyenoordforum jouw dates? Dit is al de tweede Feyenoorderquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een wedstrijd niet te kunnen zien. Maar hij heeft een seizoenskaart en staat elke thuiswedstrijd in het stadion
Op het moment vind ik jou even niet zo liefquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.
Ook voor Huppel en Samzz.
Mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hogerop, Ik mag er niet over praten omdat ik niet anoniem ben op Fok! helaas
[..]
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanallas over een Braddie..
2?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek jij op Feyenoordforum jouw dates? Dit is al de tweede Feyenoorder
Arm paardquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat hé. Je toppaard door het parcours heen jakkeren, een ongeluk krijgen en 't dier in moeten laten slapen. Dan ben je toch ook wel een knurft van de bovenste plank.
Ach dat is even een fase waar je doorheen moet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment vind ik jou even niet zo lief
Eh huppel, niet om het een of ander,maar ik zie toch een bepaald patroonquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2?
De vader van mn zoon was een kakkerlak, de gast daarna ook, toen een anti-voetbal kerel.
En qua scharrels zit ik nu al op een stuk of 4 kakkerlakken.
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh huppel, niet om het een of ander,maar ik zie toch een bepaald patroon
Serieus? Hoor je niet heel voorzichtig met die dieren om te gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat hé. Je toppaard door het parcours heen jakkeren, een ongeluk krijgen en 't dier in moeten laten slapen. Dan ben je toch ook wel een knurft van de bovenste plank.
Het lijkt een patroonquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2?
De vader van mn zoon was een kakkerlak, de gast daarna ook, toen een anti-voetbal kerel.
En qua scharrels zit ik nu al op een stuk of 4 kakkerlakken.
Was het ongeluk zijn schuld dan? Anders is het wel erg kort door de bocht.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hier
Ligt dat niet aan het woordje ajacied?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik had vorig jaar een relatie van 6 maanden gehad. Had het idee dat ze zsm kinderen met me wou en ik ben daar nu nog echt niet aan toe. Daarom uitgemaaktquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooien hoe is het op het gebied van de liefde? Nog steeds vrij geil single?
Uiteraard. En normaal gesproken gebeurt dat ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Hoor je niet heel voorzichtig met die dieren om te gaan?
Weet niet hoe oud je bent, maar sowieso binnen 6 maanden zoiets gaan pushen is apartquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een relatie van 6 maanden gehad. Had het idee dat ze zsm kinderen met me wou en ik ben daar nu nog echt niet aan toe. Daarom uitgemaakt
Verder heel gelukkig single, hoef de komende periode geen relatie meer.
Ja, het ongeluk was zijn schuld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het ongeluk zijn schuld dan? Anders is het wel erg kort door de bocht.
Waarom ga jij dan ook niet gewoon in Amsterdam wonen?quote:
Leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is een broekje ja.Een skort, lijkt van de voorkant op een kort rokje.
Behalve dat Braddie om de week aankondigt FOK! voor altijd te zullen verlaten en dan na een paar dagen weer terugkeert, zou ik niet weten wat er met hem is?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hogerop, Ik mag er niet over praten omdat ik niet anoniem ben op Fok! helaas
[..]
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanalles over een Braddie..
Vond ik ook ja, beetje eng gevoel kreeg ik daarbij. Ze was ook net geen dertig, ik had echt het idee dat de biologische klok de overhand had.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent, maar sowieso binnen 6 maanden zoiets gaan pushen is apart
Sneu...quote:
Omdat wachttijd van een jaar of 10quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan ook niet gewoon in Amsterdam wonen?
Ja, heel sneu. Je gaat een paard in een 1.60m parcours geen voorwaartse drang bijbrengen. Dat is vragen om ongelukken.quote:
Wel lekker makkelijk. Geen paniek als het hard waait en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Wij noemen dat in Twente een broekrok
.
Probeer Breukelen of Almere?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wachttijd van een jaar of 10
Omdat arme sloeber.
Ik lees hetquote:
Almerequote:
Dat dus!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Almere?
Dat is bijna een doodsverwensing.
Dat is zoiets als "Kan ik in deze Veyron nog even full throttle gas geven met een haarspelbocht op minder dan 50 meter voor me met daarachter een afgrond? Ja, dat kan ik"....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. En normaal gesproken gebeurt dat ook.
De merrie ging in de staak en in plaats van op te geven, dacht de ruiter, ik leer haar een lesje en hij jaagt haar vol voorwaarts een 1.60m parcours door. Dat is geen goed idee. Dat is serieus geen goed idee. Gigantisch gecrast in een triplebar.
Dude....Almere?quote:
quote:
Daar kun je het wel mee vergelijken, ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is zoiets als "Kan ik in deze Veyron nog even full throttle gas geven met een haarspelbocht op minder dan 50 meter voor me met daarachter een afgrond? Ja, dat kan ik"....
Arm paard
Ja, weinig wachttijd...Dat daar een reden voor is vergeet ik maar even.quote:
Goed punt. Marilyn taferelen zijn nooit leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk. Geen paniek als het hard waait en zo.
I see. Relletje in SEX... weer iemand betrapt met een collega?.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve dat Braddie om de week aankondigt FOK! voor altijd te zullen verlaten en dan na een paar dagen weer terugkeert, zou ik niet weten wat er met hem is?Verder vooral hier gehangen en in r&p. Denk dat de spraakmakende dingen vooral in KLB te vinden zijn. O, en er was een relletje met de SEX SC, maar daar weet ik het fijne niet van. Is nog niet zo lang weer open.
Wel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Marilyn taferelen zijn nooit leuk.
Lets agree to disagree on thatquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
+1!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ieder weldenkend mens zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere.
Ik ben er nog nooit geweest, is het zo erg?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ieder weldenkend mens zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere.
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijkenquote:
JAWEL!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijken?
Almerequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je een reden, niet echt vrijwillig dan, meer noodzaak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
En toch als ik een baan in die buurt kan krijgen en ik moet er voor in Almere gaan wonen zou ik het wel doen.
Ja ik heb daar geen problemen mee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijken?
Snap ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
En toch als ik een baan in die buurt kan krijgen en ik moet er voor in Almere gaan wonen zou ik het wel doen.
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je een reden, niet echt vrijwillig dan, meer noodzaak.
Ja...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, is het zo erg?
Ik zit daar niet mee eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt de ajacied die al een leger feyenoorders heeft afgewerkt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik.
Jij hebt dan ook geen principes
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt de ajacied die al een leger feyenoorders heeft afgewerkt.
[..]
I bet I'll look awesome in kilt. And you would not complain.quote:
En wat voor kont he? Iedere boner kan er in verstopt worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl jouw kont beter is dan die van mij.
*gently rinse burned areas in water....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat hequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
En wat voor kont he? Iedere boner kan er in verstopt worden.
Dat weet je niet, je hebt 'm nooit gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl jouw kont beter is dan die van mij.
DAT!! valt nog best tegen!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dit weekend wel als eerstequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oké, oké, jullie winnen. Dus. Wanneer zie ik jullie in jurk boven een luchtrooster?
Ik heb maar met 4 kakkerlakken seks gehad hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*gently rinse burned areas in water....
Regel jij een jurkje voor mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oké, oké, jullie winnen. Dus. Wanneer zie ik jullie in jurk boven een luchtrooster?
Ik weet zeker dat ik dat doe. Komende carnaval weerquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I bet I'll look awesome in kilt. And you would not complain.
Ik heb er misschien een klein beetje naar gekeken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je hebt 'm nooit gezien.
Toch?
Zeg, als het zo moet, kunnen jullie twee niet beter gaan trouwen en in Alkmaar gaan wonen terwijl je PEC aan loopt te moedigen of zo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT!! valt nog best tegen!!
En jij bent naar het kampioensfeest van Ajax geweest!!
Dat mag je zelf weten. Ik denk echter niet dat ik jurkjes heb die jou passen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Regel jij een jurkje voor mijmet of zonder slipje?
Name your time and placequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Zo ver jij weetquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar met 4 kakkerlakken seks gehad hoor.
Ja moest hequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT!! valt nog best tegen!!
En jij bent naar het kampioensfeest van Ajax geweest!!
Moet ik je een foto in kilt als bewijs sturen?quote:
Oh, een klein beetje maarquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er misschien een klein beetje naar gekeken.
Als bewijs van wat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik je een foto in kilt als bewijs sturen?
Picsquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is een broekje ja.Een skort, lijkt van de voorkant op een kort rokje.
Met roy? Dat gaat te ver hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, als het zo moet, kunnen jullie twee niet beter gaan trouwen en in Alkmaar gaan wonen terwijl je PEC aan loopt te moedigen of zo?
Ik vertelde vrijdag van de naakt in de vijver op hofplein belofte. Ik mag niet van die datequote:
Totaal zeg ik niet. Maar het aantal Ajacieden is wel hoger dan het aantal feyenoordersquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver jij weetOp een totaal van hoeveel bedpartners? En hoeveel Ajacieden?
Haha jammerquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. Ik denk echter niet dat ik jurkjes heb die jou passen...
[..]
Dat ik ook doe wat ik beloofquote:
Das meer dan ik....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar met 4 kakkerlakken seks gehad hoor.
Toch ben ik benieuwd naar het totaalquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met roy? Dat gaat te ver hoor
[..]
Ik vertelde vrijdag van de naakt in de vijver op hofplein belofte. Ik mag niet van die date
[..]
Totaal zeg ik niet. Maar het aantal Ajacieden is wel hoger dan het aantal feyenoorders
Oh, zoquote:
Kennelijkquote:
Nu doel je vast niet op m'n ogenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, de voorkant is ook niet onaangenaam hoor.
Ik doelde op het totaalplaatje, dus ook je ogen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk.
[..]
Nu doel je vast niet op m'n ogen.
Waarom opeens luchtrooster? Het ging in eerste instantie over opwaaiende wind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nee, daar hoef ik geen foto van jou ik kilt voor te zien. Ik zie dat liever bewezen worden en plein publique in jurk op een luchtrooster.
Welke kleur zijn haar ogen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doelde op het totaalplaatje, dus ook je ogen.
Smoothquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is eerlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ik kan geen wind oproepen, jij wel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom opeens luchtrooster? Het ging in eerste instantie over opwaaiende wind.
quote:
Nee.quote:
Damn, jammerquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is eerlijk.
[..]
Nou, ik kan geen wind oproepen, jij wel?
Dan leek dat zo door je bril.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is eerlijk.
[..]
Nou, ik kan geen wind oproepen, jij wel?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs ik weet dat en ik heb haar nog nooit gezien.
Nee hoor. Hij zei precies wat ik verwacht hadquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Oei Roy, dit valt mij dan wel weer tegen.
Ik had gewoon te hoge verwachtingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zei precies wat ik verwacht had
Je mag wel zeggen dat je niet naar m'n ogen gekeken hebt, hoor. Je bent niet de eerstequote:
Ik kan toch niet van elke vrouw haar kleur ogen onthoudenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Oei Roy, dit valt mij dan wel weer tegen.
Ik zou naar je ogen kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat je niet naar m'n ogen gekeken hebt, hoor. Je bent niet de eerste.
Ik heb er wel naar gekeken, ze zijn alleen niet blijven hangen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat je niet naar m'n ogen gekeken hebt, hoor. Je bent niet de eerste.
Seks dan maar?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Godshand het volgende:
VBL heeft bijna dit topic over genomen
Kun je de jurk die je aan had met de Ladies Night hergebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend wel als eerste
Daar ga je de mist dus al inquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had gewoon te hoge verwachtingen.
Niet geheel onlogisch. Ik ben ook slecht in dat soort dingen onthouden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er wel naar gekeken, ze zijn alleen niet blijven hangen.
En mijn ogen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van elke vrouw haar kleur ogen onthouden
Die van jou weet ik ook niet meer hoor.
Maar weer over Darts beginnen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Godshand het volgende:
VBL heeft bijna dit topic over genomen
Ja, zoals de meeste mannen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou naar je ogen kijkenen dan heel snel naar je tieten.
Nu moeten we niet met z'n allen Royco af gaan lopen vallen, want dit zijn toch wel twee heel valide punten die hier worden aangehaaldquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik val hem niet af. Liefde voor Roykequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moeten we niet met z'n allen Royco af gaan lopen vallen, want dit zijn toch wel twee heel valide punten die hier worden aangehaald
Zoiets las ik ja. Maar voor alsnog staat Mikey achter...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar weer over Darts beginnen dan?
Gisteren was Anderson onterecht uitgeschakeld door Wade,
dus oh whee als Mike niet wint vanavond
Die stond me wel cute he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je de jurk die je aan had met de Ladies Night hergebruiken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik val hem niet af. Liefde voor Royke.
Ik haat afvallen. Inmiddels is het een E-cupquote:
Je ging toch F1 kijken dit weekend?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar weer over Darts beginnen dan?
Gisteren was Anderson onterecht uitgeschakeld door Wade,
dus oh whee als Mike niet wint vanavond
Groenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat afvallen. Inmiddels is het een E-cup![]()
Maar nu mijn kleur ogen?
Dankjequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je borsten kwamen er mooi in uit.
Nou ja, niet weten dat ik groene ogen heb is ook wel een zondequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet wel heel wat goed te maken hebben aangezien ze nu wel gewoon Royke mag zeggen
Ja, heb ik gedaan, vanmiddag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je ging toch F1 kijken dit weekend?
Is die ene gecrashte coureur nog beterende?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moeten we niet met z'n allen Royco af gaan lopen vallen, want dit zijn toch wel twee heel valide punten die hier worden aangehaald
Dus je had al beloofd langs te komen vandaag en dat laat je afweten en dan ook nog roepen dat ik groene ogen heb.quote:
Deze liet ik gaan omdat ik haar kleur ogen niet meer weet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet wel heel wat goed te maken hebben aangezien ze nu wel gewoon Royke mag zeggen
Door Ajacied te worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus je had al beloofd langs te komen vandaag en dat laat je afweten en dan ook nog roepen dat ik groene ogen heb.
Hoe ga je dit ooit goed maken?
Neuh.quote:
Ik had gezegd misschien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dus je had al beloofd langs te komen vandaag en dat laat je afweten en dan ook nog roepen dat ik groene ogen heb.
Hoe ga je dit ooit goed maken?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze liet ik gaan omdat ik haar kleur ogen niet meer weet.
Die van jou staat nu wel genoteerd natuurlijk.
Ik heb van WT weer vaag bier gekregen..... dus wanneer kom je langs?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had gezegd misschien.
En met drank.
Dat had je ook anders kunnen formuleren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]deze telt niet, ik gaf een voorbeeld.
Bij mij zeker? Zit mobiel dus layout is sowieso anders.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Het valt mij op dat bij sommige users de enter in de quote wegvalt.
Nee!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je ook anders kunnen formuleren.
Weet ik nog niet precies.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van WT weer vaag bier gekregen..... dus wanneer kom je langs?
Nee, niet bij jou per se. Bij random users.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij zeker? Zit mobiel dus layout is sowieso anders.
Ik zag van de week iemand met een B&J bakfiets.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
Ik zag gister trouwens een automaat die ik thuis wil hebben.
Een Ben&Jerry's automaat
Ik zie het bij mij ook hoor, en ik zit niet mobiel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij zeker? Zit mobiel dus layout is sowieso anders.
Bakfietsen hebben ook zonder kinderen nutquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zag van de week iemand met een B&J bakfiets.
Ik dacht een milliseconde dat dat misschien toch wel het nut was van kinderen,
dat je daarin dan kan fietsen.
Je kunt toch ook zonder kinderen zo'n fiets kopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zag van de week iemand met een B&J bakfiets.
Ik dacht een milliseconde dat dat misschien toch wel het nut was van kinderen,
dat je daarin dan kan fietsen.
En dan?quote:
Ja maar ik vind het toch een beetje zo kijk-mij-hip-moeder-zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bakfietsen hebben ook zonder kinderen nut.
Tatoeagequote:
Dat was vrijdag toch pas?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
SEX! (of seks voor alle taalnazi's gaan zeuren)
Klopt!!quote:
In ieder geval beter dan je lichaam vol met piercings hangen zodat je op een Cenobite-reject lijkt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeage
Over 3 uur en 12 minuten ben ik jarig
Piercings zijn engquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan je lichaam vol met piercings hangen zodat je op een Cenobite-reject lijkt.
Ach soooo..... Gefeliciteerd alvast jijquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeage
Ja maar jij wou hem niet meenemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
Ik zag gister trouwens een automaat die ik thuis wil hebben.
Een Ben&Jerry's automaat
Dat kan in een kruiwagen ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
Maar je kunt er wel goed stenen in vervoeren.
Eng en helemaal niet mooi.quote:
Hoe jong word jij dan? Oh sorry dat vraag je niet aan een vrouwquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeage
Verschillende gesprekken volgende week en vrijdag naar een vriendin van me om de laptop te fiksen. Morgen naar een vriend om te chillenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Weekend bijna voorbij. Nog leuke dingen op de planning?
O dat had ik gemist.quote:
Eigenlijk ooit nog wat van je date gehoord die met iemand anders ging daten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verschillende gesprekken volgende week en vrijdag naar een vriendin van me om de laptop te fiksen. Morgen naar een vriend om te chillen
Dank uquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach soooo..... Gefeliciteerd alvast jij
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong word jij dan? Oh sorry dat vraag je niet aan een vrouwAlvast gefeliciteerd
Wat voor tekening krijg je nu?
Zei hij vol overtuigingquote:
Afgezien van werken niet zo veel. Morgen bij een kennis eten dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Ja. Werk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Cool, waar komt die?quote:
Sporadisch nog contact mee maar ik heb het allang laten varen. Ze vinden elkaar leuk en dan is het voor mij einde verhaal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk ooit nog wat van je date gehoord die met iemand anders ging daten?
Nee, er zijn al aanpassingen geweestquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Exact zo? Ik vind die tiet heel vaag getekend namelijk.
Verder wel een tof plaatje!
Onderbuikquote:
Ze staan niet echt in verhouding met die van haar nee....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Exact zo? Ik vind die tiet heel vaag getekend namelijk.
Verder wel een tof plaatje!
Maar ik wilde expres geen pin-up met grote tieten!! Ook al wilde mn tatoeëerder dat wel want "dan leek ze op mij"quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze staan niet echt in verhouding met die van haar nee....
Wat heeft ze nu weer gedaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest vandaag nog aan samzz denken trouwens!!!
Oh ok.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, er zijn al aanpassingen geweest
Dit was een first draft
Nou!!quote:
Ze keek waarschijnlijk in de spiegel toen ze uit de douche kwam.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afgezien van werken niet zo veel. Morgen bij een kennis eten dat is dan wel weer leuk
Ja hier ookquote:
Inderdaad!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ok.Die tiet is zo puntig namelijk.
Gewoon subtiel een paar piercings is toch niks mis mee?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan je lichaam vol met piercings hangen zodat je op een Cenobite-reject lijkt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou!!
[ afbeelding ]
Ik ken de blue waffle dankzij haar
Sorryquote:
Nee snap ik heel goed! Maar yayy, nieuwe tattoo hebben is tof! Dat moment dat het nog een beetje trekkerig is, de eerste dagen na het zetten, vind ik zo leuk. Dat je zo constant eraan herinnerd wordt dat je hem hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
De handen was ik ook niet blij mee
Maar ik ga dus niet overal het uiteindelijke idee posten natuurlijk
Ik vraag mij af wat erger is, zoiets zien of zoiets zelf hebben. Het ziet er nogal pijnlijk uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou!!
[ afbeelding ]
Voor mij niet. Oorbellen gaan nog wel maar ik vind piercings gewoon niet mooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon subtiel een paar piercings is toch niks mis mee?
Wij zijn hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
denk je dat het goed gaat, paar uur alleen en jaar hoor
Deze afspraak staat al zo lang.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee snap ik heel goed! Maar yayy, nieuwe tattoo hebben is tof! Dat moment dat het nog een beetje trekkerig is, de eerste dagen na het zetten, vind ik zo leuk. Dat je zo constant eraan herinnerd wordt dat je hem hebt.
Het schijnt keihard nep te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat erger is, zoiets zien of zoiets zelf hebben. Het ziet er nogal pijnlijk uit
Smaken verschillen tochquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij niet. Oorbellen gaan nog wel maar ik vind piercings gewoon niet mooi.
Ik vind de meeste piercings ook niet mooi, hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij niet. Oorbellen gaan nog wel maar ik vind piercings gewoon niet mooi.
Wij zijn hier!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Komt wel goed broquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is een photoshop.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat erger is, zoiets zien of zoiets zelf hebben. Het ziet er nogal pijnlijk uit
Ik heb je met liefde kennis laten makenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou!!
[ afbeelding ]
Ik hield toen even iets minder van jequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je met liefde kennis laten maken.
Gelukkig maarquote:
Daar valt niet over te twisten neequote:
Kijk, wat mensen met hun lichaam willen doen moeten ze zelf weten. Maar zo'n hele ijzerwinkel op bepaalde plaatsen vind ik niets. Dan liever een mooi glad lichaamquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de meeste piercings ook niet mooi, hoor. Al ben ik wel weg van m'n tragus
.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze afspraak staat al zo lang.
Zag ik van de week berichtje van mn artiest dat ie een hernia heeft en dus moet afzeggen en verschuiven. Maar gelukkig blijft mijn afspraak staan
Geloof er niks vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hield toen even iets minder van je
In kilt op een luchtrooster ook goed?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nee, daar hoef ik geen foto van jou ik kilt voor te zien. Ik zie dat liever bewezen worden en plein publique in jurk op een luchtrooster.
Dat heb ik dus ook meestal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef twi het volgende:
Piercings en tattoos, heb er beide niks mee. Zo'n 95% van de tattoos zijn dan ook niets bijzonders, behalve de gedachte die er bij degene die hem laat zetten bij zit. En tsja, gezien ik die gedachte niet heb, kan ik er weinig enthousiast over worden.
Ach tuurlijk, ik heb hetzelfde, hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar valt niet over te twisten nee
[..]
Kijk, wat mensen met hun lichaam willen doen moeten ze zelf weten. Maar zo'n hele ijzerwinkel op bepaalde plaatsen vind ik niets. Dan liever een mooi glad lichaam
Is toch echt zoquote:
Als het maar eventjes was, dan.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat we jou a-la-monroe willen zien?
Tatoeages kunnen inderdaad kunstwerken zijn, daarom vind ik die mooier dan piercings.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook meestal.
Alhoewel ik niet kan ontkennen dat sommige tattoos regelrechte kunst zijn.
Tja ach, als ze behoefte hebben aan een hangslot die door hun neus zit dan moeten ze dat zelf weten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, ik heb hetzelfde, hoor. Al vind ik de piercings die ik heb toevallig wel mooi
. Maar ik zou er ook nooit één in m'n gezicht laten zetten, dat vind ik echt niet mooi. Bij mij dan. Sommige mensen kunnen het hebben.
Oh die twee biertjes?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat drank nauwe banden schept
Ja mooi hequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar eventjes was, dan.
Als je de foto van de blue waffle hier post krijg je een ban.
Ik vind die stierenringen door de neus altijd zo walgelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tatoeages kunnen inderdaad kunstwerken zijn, daarom vind ik die mooier dan piercings.
[..]
Tja ach, als ze behoefte hebben aan een hangslot die door hun neus zit dan moeten ze dat zelf weten.
Kun je ze mooi bij vastpakken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die stierenringen door de neus altijd zo walgelijk.
Enlighten mequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof dat andere dingen daar beter geschikt voor zijn.
Oren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DAAR GAAT NEVER NOOIT EEN RING DOORHEEN!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er soms echt uit. Of er hang zo'n ketting aanquote:
Vooral als ze dan ook van die loeiende geluiden gaan makenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die stierenringen door de neus altijd zo walgelijk.
Ben ik met je eens!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAAR GAAT NEVER NOOIT EEN RING DOORHEEN!!!
Ja, capslock was even nodig
Als ik iemand pijn wil doen ga ik hem toch niet verleiden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Armen en haar.
Maar de allerbeste manier is haar/hem natuurlijk gewoon verleiden met woorden.
In sommige gevallen toch juist wel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik iemand pijn wil doen ga ik hem toch niet verleiden?
Geen Prince Albert voor jou, neequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAAR GAAT NEVER NOOIT EEN RING DOORHEEN!!!
Ja, capslock was even nodig
Je had het alleen over vastpakken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan extra pijn doen natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou er haar moeten staan hequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In sommige gevallen toch juist wel?
Met de intentie iemand pijn te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had het alleen over vastpakken.
Dus ik dacht dat je gewoon iemand wilde meenemen/slepen.
Dan zou dat wel moeten werken aangezien je dan hetzelfde doel bereikt.
Oh, dat had ik dan even gemist. Sorry.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de intentie iemand pijn te doen.
Net als biker Ben in Full throttle
Leuke scene was dat jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de intentie iemand pijn te doen.
Net als biker Ben in Full throttle
Kan gebeurenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan even gemist. Sorry.
Ik heb apart bier van WT gehad. Ik durf dat niet zonder gezelschap te drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |