Sowieso is dat eens in de zoveel tijd goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Thijs momenteel niet zo'n mood. En misschien grof gezegd, maar ik denk dat een aantal mensen erg veel baat zouden hebben bij een geode doorsmeerbeurt.
We zullen het gaan zienquote:
Het is verleden tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet waarom je feyenoord met een d schrijft?
doorsmeerbeurt voor je acocount ... say whaaaaat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Meets:
Geen.
Dat dan weer welquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is dat eens in de zoveel tijd goed
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat kan best wezen, maar daar ging ons gesprek helemaal niet over.Mijn enige punt was dat als jij ervoor kiest om ergens niet op te letten, je vervolgens ook niet verontwaardigd moet zijn als je daar op afgerekend word. Dat was alles.
Oh dat klinkt goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
De schoenen waren wel een beetje minder dan de rest. Nee! Grapje, niet slaan. Maar even serieus, de schoenen kunnen beter.
[..]
Whuuuuuuuuttt..
Met mij gaat het goed. Niet zo heel veel veranderd de afgelopen 2 jaar. Hopelijk maak ik ook dit jaar weer een promotie qua functie mee op het werk.
quote:
Het gaat niet om taalfoutjes maar om structureel fouten maken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsals een taalfoutje op een chat.
[..]
Oh dat klinkt goedwat voor functie?
Mn date vindt hem ook al niet grappigquote:
Wel waar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen humor.
Pfff, mannenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn date vindt hem ook al niet grappig
Klopt wel ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
De schoenen waren wel een beetje minder dan de rest. Nee! Grapje, niet slaan. Maar even serieus, de schoenen kunnen beter.
Hey date van Huppel. Als jij dit leest. Als Ajax speelt wil Huppel graag afspreken voor een date.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn date vindt hem ook al niet grappig
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
Het is echt haat-liefde vanavond in het topic
Samzz snapt mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om taalfoutjes maar om structureel fouten maken.
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.quote:
Ik lach me rot hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
Het is echt haat-liefde vanavond in het topic
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.
Ik: kunnen we hier niet blijven zitten?
Date: waarom?
Buurman: Huh?
Ik: ja dit is een feyenoordvrij huis veel beter dan bij jou!!
Buurman:
Date:
Ik vind het niet erg om een wedstrijd niet te kunnen zien. Maar hij heeft een seizoenskaart en staat elke thuiswedstrijd in het stadionquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey date van Huppel. Als jij dit leest. Als Ajax speelt wil Huppel graag afspreken voor een date.
Het broekje (?) is zo leukquote:
Ik kan begrijpend lezenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zaten vrijdag even bij zijn buurman op visite.
Ik: kunnen we hier niet blijven zitten?
Date: waarom?
Buurman: Huh?
Ik: ja dit is een feyenoordvrij huis veel beter dan bij jou!!
Buurman:
Date:
Dat vooralquote:
Ik ook. Ik ken bijna geen haat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.
Ook voor Huppel en Samzz.
Hogeropquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik serieus niet snap dat iemand zich sowieso druk kan maken om zoietsals een taalfoutje op een chat.
[..]
Oh dat klinkt goedwat voor functie?
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanalles over een Braddie..quote:
Zoek jij op Feyenoordforum jouw dates? Dit is al de tweede Feyenoorderquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een wedstrijd niet te kunnen zien. Maar hij heeft een seizoenskaart en staat elke thuiswedstrijd in het stadion
Op het moment vind ik jou even niet zo liefquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde voor jullie.
Ook voor Huppel en Samzz.
Mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hogerop, Ik mag er niet over praten omdat ik niet anoniem ben op Fok! helaas
[..]
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanallas over een Braddie..
2?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek jij op Feyenoordforum jouw dates? Dit is al de tweede Feyenoorder
Arm paardquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat hé. Je toppaard door het parcours heen jakkeren, een ongeluk krijgen en 't dier in moeten laten slapen. Dan ben je toch ook wel een knurft van de bovenste plank.
Ach dat is even een fase waar je doorheen moet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment vind ik jou even niet zo lief
Eh huppel, niet om het een of ander,maar ik zie toch een bepaald patroonquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2?
De vader van mn zoon was een kakkerlak, de gast daarna ook, toen een anti-voetbal kerel.
En qua scharrels zit ik nu al op een stuk of 4 kakkerlakken.
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh huppel, niet om het een of ander,maar ik zie toch een bepaald patroon
Serieus? Hoor je niet heel voorzichtig met die dieren om te gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat hé. Je toppaard door het parcours heen jakkeren, een ongeluk krijgen en 't dier in moeten laten slapen. Dan ben je toch ook wel een knurft van de bovenste plank.
Het lijkt een patroonquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2?
De vader van mn zoon was een kakkerlak, de gast daarna ook, toen een anti-voetbal kerel.
En qua scharrels zit ik nu al op een stuk of 4 kakkerlakken.
Was het ongeluk zijn schuld dan? Anders is het wel erg kort door de bocht.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hier
Ligt dat niet aan het woordje ajacied?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in kakkerlakgebied. Vrijgezelle, leuke Ajacieden zijn zeldzaam hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik had vorig jaar een relatie van 6 maanden gehad. Had het idee dat ze zsm kinderen met me wou en ik ben daar nu nog echt niet aan toe. Daarom uitgemaaktquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooien hoe is het op het gebied van de liefde? Nog steeds vrij geil single?
Uiteraard. En normaal gesproken gebeurt dat ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Hoor je niet heel voorzichtig met die dieren om te gaan?
Weet niet hoe oud je bent, maar sowieso binnen 6 maanden zoiets gaan pushen is apartquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een relatie van 6 maanden gehad. Had het idee dat ze zsm kinderen met me wou en ik ben daar nu nog echt niet aan toe. Daarom uitgemaakt
Verder heel gelukkig single, hoef de komende periode geen relatie meer.
Ja, het ongeluk was zijn schuld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het ongeluk zijn schuld dan? Anders is het wel erg kort door de bocht.
Waarom ga jij dan ook niet gewoon in Amsterdam wonen?quote:
Leukquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is een broekje ja.Een skort, lijkt van de voorkant op een kort rokje.
Behalve dat Braddie om de week aankondigt FOK! voor altijd te zullen verlaten en dan na een paar dagen weer terugkeert, zou ik niet weten wat er met hem is?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hogerop, Ik mag er niet over praten omdat ik niet anoniem ben op Fok! helaas
[..]
Hoe is het verder? En is er de afgelopen jaar wat bijzonders gebeurd? Ik zie ineens vanalles over een Braddie..
Vond ik ook ja, beetje eng gevoel kreeg ik daarbij. Ze was ook net geen dertig, ik had echt het idee dat de biologische klok de overhand had.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent, maar sowieso binnen 6 maanden zoiets gaan pushen is apart
Sneu...quote:
Omdat wachttijd van een jaar of 10quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan ook niet gewoon in Amsterdam wonen?
Ja, heel sneu. Je gaat een paard in een 1.60m parcours geen voorwaartse drang bijbrengen. Dat is vragen om ongelukken.quote:
Wel lekker makkelijk. Geen paniek als het hard waait en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Wij noemen dat in Twente een broekrok
.
Probeer Breukelen of Almere?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat wachttijd van een jaar of 10
Omdat arme sloeber.
Ik lees hetquote:
Almerequote:
Dat dus!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Almere?
Dat is bijna een doodsverwensing.
Dat is zoiets als "Kan ik in deze Veyron nog even full throttle gas geven met een haarspelbocht op minder dan 50 meter voor me met daarachter een afgrond? Ja, dat kan ik"....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. En normaal gesproken gebeurt dat ook.
De merrie ging in de staak en in plaats van op te geven, dacht de ruiter, ik leer haar een lesje en hij jaagt haar vol voorwaarts een 1.60m parcours door. Dat is geen goed idee. Dat is serieus geen goed idee. Gigantisch gecrast in een triplebar.
Dude....Almere?quote:
quote:
Daar kun je het wel mee vergelijken, ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is zoiets als "Kan ik in deze Veyron nog even full throttle gas geven met een haarspelbocht op minder dan 50 meter voor me met daarachter een afgrond? Ja, dat kan ik"....
Arm paard
Ja, weinig wachttijd...Dat daar een reden voor is vergeet ik maar even.quote:
Goed punt. Marilyn taferelen zijn nooit leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk. Geen paniek als het hard waait en zo.
I see. Relletje in SEX... weer iemand betrapt met een collega?.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve dat Braddie om de week aankondigt FOK! voor altijd te zullen verlaten en dan na een paar dagen weer terugkeert, zou ik niet weten wat er met hem is?Verder vooral hier gehangen en in r&p. Denk dat de spraakmakende dingen vooral in KLB te vinden zijn. O, en er was een relletje met de SEX SC, maar daar weet ik het fijne niet van. Is nog niet zo lang weer open.
Wel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt. Marilyn taferelen zijn nooit leuk.
Lets agree to disagree on thatquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
+1!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ieder weldenkend mens zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere.
Ik ben er nog nooit geweest, is het zo erg?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ieder weldenkend mens zou nog niet dood gevonden willen worden in Almere.
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijkenquote:
JAWEL!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijken?
Almerequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je een reden, niet echt vrijwillig dan, meer noodzaak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
En toch als ik een baan in die buurt kan krijgen en ik moet er voor in Almere gaan wonen zou ik het wel doen.
Ja ik heb daar geen problemen mee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het leuk dat jouw rok/jurk opwaait zodat omstanders je kont kunnen bekijken?
Snap ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Royco1 het volgende:
En toch als ik een baan in die buurt kan krijgen en ik moet er voor in Almere gaan wonen zou ik het wel doen.
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Truequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je een reden, niet echt vrijwillig dan, meer noodzaak.
Ja...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, is het zo erg?
Ik zit daar niet mee eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt de ajacied die al een leger feyenoorders heeft afgewerkt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik.
Jij hebt dan ook geen principes
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt de ajacied die al een leger feyenoorders heeft afgewerkt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zegt de ajacied die al een leger feyenoorders heeft afgewerkt.
I bet I'll look awesome in kilt. And you would not complain.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |