SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Oksel op 12-10-2014 20:04:35 ]![]()
Topprestatie fastfox!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Heb je nog mooie herfstkleuren gezien in de bossen vandaag Gripper? Ik fiets ws. niet veel tot december buiten de werkuren. Wel ga ik morgen het krachthonk in om wat vlees op de botten te krijgen.quote:![]()
Hoe gaat het met de zwijntjes oksel? Zit de hele familie hongerig te wachten tot er om 21 uur eindelijk kan worden gegeten, of zijn ze al op temperatuur?
Mijn foto's op Flickr!
Veel mist vooral. En gladde wegen met blaadjes, eikels, kastanjeschillen en veel zand van alle oogst van de afgelopen weken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je nog mooie herfstkleuren gezien in de bossen vandaag Gripper? Ik fiets ws. niet veel tot december buiten de werkuren. Wel ga ik morgen het krachthonk in om wat vlees op de botten te krijgen.
Maar ook prachtig op de posbank, als je bovenaan de beekhuizenseweg staat, en dan door de nevels dat hele komdal door kijkt. k moest bijna een traantje wegpinken bij zoveel natuurschoon
Maar ja dat heb jij niet gezien een paar weken geleden met de finish van de 24u want toen was t er nog donker toch?
Ik heb aan de bootcamp instructeur beloofd dat ik woensdag een keer kom meedoen, ipv altijd alleen maar naar al die strakke meisjesbipsjes komen kijken als ik m'n meisje kom ophalen. Dus dat zal ook wel afbeulen worden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gripper op 12-10-2014 18:40:04 ]Mijn foto's op Flickr!
Mooi ritje Gripper!
Idd wat een lelijk dranghek in de OP. Neem aan dat Fastfox hem dan wel in een spoiler wil, zo post hij ze zelf tenslotte ook..Maar ik kan 't mis hebben...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:01 schreef Patroon het volgende:
Robert Gesink in tweede wielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo kom je nog eens iets tegen op een vliegveld!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Half beschonken in je burgerkloffie op een racefiets tegen de wind en regen in de willemsbrug over moeten omdat het op het noordereiland wél gratis parkeren is![]()
![]()
Wel lekker gefietst vandaag. Wát een weertjeKleinig rondje wel, mjah groepje had het zo afgesproken. Snelheid zat er wel lekker in, tot we net voorbij gouda waren, toen was 1 van ons ineens echt leeg... En aangezien we onder het mom 'samen uit samen thuis' reden ging toen dus ineens het gas er af. Jammer wel. Lekker gegeten bij opa op de witte de with.
![]()
Morgen waarschijnlijk naar de Baum fabriek
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
mooi rondje , wel straf punten voor de genen die je over de molenkade , en met de pont liet gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef muzas het volgende:
Wel lekker gefietst vandaag. Wát een weertjeKleinig rondje wel, mjah groepje had het zo afgesproken. Snelheid zat er wel lekker in, tot we net voorbij gouda waren, toen was 1 van ons ineens echt leeg... En aangezien we onder het mom 'samen uit samen thuis' reden ging toen dus ineens het gas er af. Jammer wel. Lekker gegeten bij opa op de witte de with.
zie dat je tegenwoordig zelf goed omhoog rijd, de bruggen op daar was je vast en zeker niet de langzaamste van de groep!Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Dat was een mooie ploeg, maar helaas zijn die allemaal wat anders gaan doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze hebben volgen mij in 2011 ofzo samen met Tandje Hoger gereden in de Ronde v Gaumaise.
Dat was een uitzonderlijk jaar. 'We' wonnen toen iets van 10 omlopen, klassiekers, DK, criteriums en tijdritten.Ik voel mij vereerd dat ik in de OP mag, maar volgens mij heeft iedereen 'm nu toch wel al gezien?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel zet ff ipv die lelijke fiets onze held in de OP wil je?
[ afbeelding ]Ja en ik host de foto ook op Dropbox zodat ik 'm kan verwijderen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:56 schreef Patroon het volgende:
Neem aan dat Fastfox hem dan wel in een spoiler wil, zo post hij ze zelf tenslotte ook..quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:26 schreef MarcoD het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning FastFox!
Tenminste nog iemand met een beetje niveau (lees prestaties) in dit topicIk zie hier regelmatig prestaties langskomen waarvan ik denk petje af.
@felicitaties, bedankt.
[ Bericht 10% gewijzigd door FastFox91 op 13-10-2014 09:14:22 ]![]()
Gefeliciteerd FastFox! Mooie prestatieThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik kan die foto altijd op de FOK!-servers zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:00 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat was een mooie ploeg, maar helaas zijn die allemaal wat anders gaan doen.
[..]
Ik voel mij vereerd dat ik in de OP mag, maar volgens mij heeft iedereen 'm nu toch wel al gezien?
[..]
Ja en ik host de foto ook op Dropbox zodat ik 'm kan verwijderen.
@felicitaties, bedankt.![]()
![]()
Dat is wat ik niet wil.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan die foto altijd op de FOK!-servers zetten.![]()
Molenkase wilde ik per sé, had dat nog nooit gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 06:33 schreef dop het volgende:
[..]
mooi rondje , wel straf punten voor de genen die je over de molenkade , en met de pont liet gaan
zie dat je tegenwoordig zelf goed omhoog rijd, de bruggen op daar was je vast en zeker niet de langzaamste van de groep!![]()
![]()
Afleveringnummer?quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Enne Fastfox, ik heb nog kritiek want je staat er als een clochard bij op dat podium. Beter neem je voortaan een podiumpet, frisse lange koersbroek en shirt lange mouw mee. En een washandje voor je toet af te kuisen. Mocht je dan weer de bloemen en kussen in ontvangst nemen sta je er gesoigneerd bij.
Dit kan natuurlijk echt niet.![]()
![]()
Koers was om kwart over 2 afgelopen en de uitreiking om half 7. Ondertussen heb ik gedoucht en een (schone) koersshirt lange mauw heb ik aan onder de tricolore.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
Enne Fastfox, ik heb nog kritiek want je staat er als een clochard bij op dat podium. Beter neem je voortaan een podiumpet, frisse lange koersbroek en shirt lange mouw mee. En een washandje voor je toet af te kuisen. Mocht je dan weer de bloemen en kussen in ontvangst nemen sta je er gesoigneerd bij.
Dit kan natuurlijk echt niet.
Koerspet had ik meegenomen maar niet aan gedacht.![]()
![]()
Ha, wat heb je dan heel de middag gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Koers was om kwart over 2 afgelopen en de uitreiking om half 7. Ondertussen heb ik gedoucht en een (schone) koersshirt lange mauw heb ik aan onder de tricolore.
Koerspet had ik meegenomen maar niet aan gedacht.![]()
![]()
Gedoucht, gegeten in het centrum, rondje lopen door het centrum, finale elite kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ha, wat heb je dan heel de middag gedaan?![]()
Ben een kleine route aan het plannen hier in FRL, enige bekende in de buurt?
Heb zelf al wat gemaakt: http://www.strava.com/routes/1057775
Had gehoord dat de brug bij vierhuis eruit ligt maar dat je wel over de weg even kan?![]()
goeie manier om je rechten kwijt te rakenquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan die foto altijd op de FOK!-servers zetten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heeft Okkie nu speciaal voor z;n verjaardag zo'n staatieprortet ingesteld op Feestboek? Driedelig en een leesbril in 1 hand, je kan ook overdrijven vind ik
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:24 schreef Oksel het volgende:
Nee man, die had ik al eeuwig
Ik ben 31 geworden vandaag.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Schoon stadsje wat he, dat Utrecht?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:41 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Gedoucht, gegeten in het centrum, rondje lopen door het centrum, finale elite kijken.
Mijn foto's op Flickr!
Feli. Ouwe.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben 31 geworden vandaag.![]()
![]()
Gratsquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben 31 geworden vandaag.![]()
![]()
Thnx.
Van mijn schatje een exclusief paar schoenen gekregen. Is er maar 1 van in die maat. Dus zijn in totaal 10-15 paar van, van maat 38 tot 45. Met bijpassende riem.![]()
Foto?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:35 schreef Oksel het volgende:
Thnx.
Van mijn schatje een exclusief paar schoenen gekregen. Is er maar 1 van in die maat. Dus zijn in totaal 10-15 paar van, van maat 38 tot 45. Met bijpassende riem.![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:35 schreef Oksel het volgende:
Thnx.
Van mijn schatje een exclusief paar schoenen gekregen. Is er maar 1 van in die maat. Dus zijn in totaal 10-15 paar van, van maat 38 tot 45. Met bijpassende riem.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gefeliciteerd fastfox.
Handig die foto, kan ik nog eens naar je roepen als ik je inhaal hier in buurt delft![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: