Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
ok thx zal ik eens bekijken als ik tussen series zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen.
Sowieso is de echte hoofdrol dan wel Julianna Margulies (in de rol van Alicia Florrick), maar een aantal van de andere hoofdrollen zijn mannen.
Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.
Behalve Michael J Fox. Wat een held
Ja die is top.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregen). Verder vind ik van de vaste cast Eli het leukst.
Is dat nou die film dat hij iets ruilt voor eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Koning van Katoren gezien, was fan van het kinderboek, maar de film is helaas niet echt de moeite
Nee, dan moet je echt in het modem zelf gaan klooien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
Ik gebruik zelf Unblock-Us. Die werkt met een DNS-server die je moet instellen op alle apparaten waarop je de dienst wil gebruiken. Vervolgens kun je op de website kiezen welke Netflix je wil zien. Dat wisselen werkt ook vanuit de browser van je TVquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
Die heb ik toevallig ook dit weekend gekeken, vond het echt een verrassend leuke film! En was onder de indruk van Emma Thompson.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
Gisteren Saving Mr Banks gekeken.
Prettige feelgood movie over de schrijfster van Mary Poppins en Walt Disneys pogingen haar akkoord te krijgen voor de verfilming.
Met unblock kun je op de NLse en een buitenlandse Netflix tegelijk kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
sunchaser en humor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:20 schreef GwaiLow het volgende:
Staan er afleveringen van GTST op? Ik zie ze iig niet ^^.
Die speelde inderdaad erg goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Die heb ik toevallig ook dit weekend gekeken, vond het echt een verrassend leuke film! En was onder de indruk van Emma Thompson.
Dat was vooral seizoen 2 (op de boerderij). Het leek net GTST met zombies (en zonder Samsung)quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
Maar wel met Hyundai.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:27 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat was vooral seizoen 2 (op de boerderij). Het leek net GTST met zombies (en zonder Samsung)
Bij seizoen 3 en 4 had ik daar veel minder last van.
Natuurlijk blijft de post-apocalyptische groepsdynamiek erg belangrijk in de serie.
Anders is het alleen maar ' hack and slash'
Daar is inderdaad geen ontkomen aan, net als Microsoft in 'Under the Dome'quote:
Blijft een heerlijke serie, m'n favoriete comedy zelfs. Gewoon lekker gemoedelijk, typisch jaren 90 nog. Series van tegenwoordig willen vaak te scherp zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Friends vanaf morgen op Netflix US/CAN. Voor wie de 343 herhalingen op TV nog niet heeft gezien.
Benieuwd of het de TV afleveringen of de langere versies zijn die later op DVD zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Friends vanaf morgen op Netflix US/CAN. Voor wie de 343 herhalingen op TV nog niet heeft gezien.
Je moet er van houden. Het wordt niet beter in ieder geval vond ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
Wordt orphan black nog beter na een aantal eps of moet je er gewoon van houden?
gisteren gekeken maar heeft niet de charme van de andere jack ryan films als clear and present danger of the hunt for red october.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:35 schreef PascalB het volgende:
Zag dat Jack Ryan: Shadow Recruit op Canada staan. Dat is wel erg snel.
op netflix??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:11 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb al 10 afleveringen van GTST gekeken echt verslavend
1 januari pasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Verdorie. Moet ook twitter niet zomaar vertrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:16 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
1 januari pas
NETFLIX is excited to announce that all 10 seasons, 236 episodes and 83 hours of FRIENDS will be available exclusively on Netflix (both the US and Canadian services) starting January 1, 2015. This marks the first time the iconic series will be available on a streaming subscription service.
Smart tv is sowieso langzaam verder lijkt mij de return/exit knop van de afstandbediening handig bij deze kwestie. Als dit niet werkt gewoon de tv uitschakelen lijkt mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik probeer uit te loggen op een smart tv, Moet ik echt een soort mortal kombat move doen?
Hij logde elkaar automatisch opnieuw in, Was niet mijn smart tv,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Smart tv is sowieso langzaam verder lijkt mij de return/exit knop van de afstandbediening handig bij deze kwestie. Als dit niet werkt gewoon de tv uitschakelen lijkt mij.
quote:Log into Netflix app on your smart tv. Once you are in, on your tv remote do this: Using the arrow buttons ~ up up down down left right left right up up up up. You should get the screen menu to deactivate the acct and press yes. Hope this works for you, I had to contact Netflix directly and Samsung asked me to reset my whole television and it still didn't reset.
kun je op je laptop niet gewoon alle apparaten los koppelen??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij logde elkaar automatisch opnieuw in, Was niet mijn smart tv,
Op internet staat een mortalkombat move die je moet doen,
Daarmee kon ik wel uitloggen.
[..]
Vervolgens logt de smart tv dan weer automatisch in.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
kun je op je laptop niet gewoon alle apparaten los koppelen??
(ik meende dat dat kon)
edit:
dat kan bij: Mijn Account
wachtwoord veranderen misschien een optie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervolgens logt de smart tv dan weer automatisch in.
Ik ben het eerste seizoen blijven kijken omdat iedereen steeds enthousaister werd. Dacht op den duur dat ik misschien wel een andere, gelijknamige serie aan het kijken was. Ik vond het niet slecht maar zeker niet boeiend genoeg om me meteen op seizoen twee te storten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Tering man, dat orphan black wordt gaandeweg de serie zo mogelijk nog slechter dan prison break.
Het begon als een briljante serie. Halverwege seizoen 1 werd het vaag en hadden ze gewoon na het seizoen moeten stoppen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Tering man, dat orphan black wordt gaandeweg de serie zo mogelijk nog slechter dan prison break.
Wtfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:53 schreef Forbry het volgende:
Ik vind OB geen kwaliteitsserie, maar zeker wel vermakelijk en ik vond het tweede seizoen juist iets leuker dan het eerste.
Tjah, niet mee eens. Het eerste seizoen begon best sterk, maar was al met al weinig bijzonder vond ik. Het tweede seizoen is op zich niet zo heel anders, maar vond ik toch stukken vermakelijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf![]()
het eerste seizoen was juist vernieuwend en sterk. Tweede seizoen fucking vaag
Sopranos nog nooit gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
Net begonnen met pilot aflevering van Lilyhammer. Toffe serie, maar wat lijkt die hoofdrolspeler soms op een slecht typetje van Jeroen van Koningsbrugge zeg!
Klopt, geen springsteen fan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Sopranos nog nooit gezien?
Geen Springsteen fan?
Met veel plezier tweede siezoen gezien en laatste aflevering was weer vol nieuwe openbaringen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:53 schreef Forbry het volgende:
Ik vind OB geen kwaliteitsserie, maar zeker wel vermakelijk en ik vond het tweede seizoen juist iets leuker dan het eerste.
bronquote:Friends vanaf volgend jaar ook op Netflix te zien
De populaire televisieserie Friends is vanaf volgend jaar ook te zien op streamingdienst Netflix.
Friends vanaf volgend jaar ook op Netflix te zien
Foto: Getty Images
Dat meldt Deadline woensdag.
Voorlopig is het de bedoeling dat de serie in de Verenigde Staten en Canada te zien zal zijn, maar vermoedelijk zal de populaire sitcom ook in 2015 in Nederland verschijnen. Dat vertelt Kevin Tsujihara, voorzitter van Warner Bros.
Alle 236 afleveringen zullen volgend jaar in een klik te zien zijn. Momenteel viert Friends, die tien seizoenen telde, haar twintigste verjaardag. Van 1994 tot 2004 was de serie wereldwijd te zien.
Sinds ik Popcorn Time ontdekt heb gebruik ik het ook nog amper de laatste tijd. Laatste tijd meer films aan het kijken en dan is het aanbod op Netflix gewoon ronduit kut ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef Gehenna het volgende:
..en mijn abbo weer stopgezet. Ik hou zelf niet zo van series, en dan blijft het aanbod nog steeds erg schaarsIk wil gewoon film klassiekers kunnen kijken.
mee eens. Vond seizoen 2 een stuk minder boeiend, spannend en origineel. Kijk ook niet echt uit naar S3. De eerste helft van S1 vond ik juist het beste omdat het daar nog allemaal mysterieus wasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf![]()
het eerste seizoen was juist vernieuwend en sterk. Tweede seizoen fucking vaag
Klopt dat is wel het jammere eraan. Maar om nu elke dvd/blu-ray te gaan kopen vind ook weer niets (wat moet ik met al dat spul natijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is geen eerlijk vergelijkbare dienst. Popcorn Time is een illegaal netwerk dat nergens rechten aan afdraagt. Uiteraard kan een legale dienst nooit dat aanbod matchen.
Ik zat iets te kijken op de Deense Netflix en daar stond Friends al bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:46 schreef kawa4 het volgende:
bron
leuke serie dat friends, alleen nooit echt goed gevolgd.
dus vanaf volgend jaar kunnen we elke aflevering kijken![]()
Wij hebben juist Netflix genomen omdat we op een meer legale manier tv-series en films wilden kijken. Dus Popcorn Time is voor ons ook geen optie boven Netflix. En nog genoeg op Netflix wat ik nog wil zienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is geen eerlijk vergelijkbare dienst. Popcorn Time is een illegaal netwerk dat nergens rechten aan afdraagt. Uiteraard kan een legale dienst nooit dat aanbod matchen.
In ieder geval het eerste seizoen vond ik echt subliem, have fun!quote:
Ja, ik heb ook met veel plezier naar het tweede seizoen gekeken en ben benieuwd naar hoe het verder gaat...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met veel plezier tweede siezoen gezien en laatste aflevering was weer vol nieuwe openbaringen.
Zoveel dat ik nog wil kijken, dat ik er mogelijk nooit aan toe ga komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bron
leuke serie dat friends, alleen nooit echt goed gevolgd.
dus vanaf volgend jaar kunnen we elke aflevering kijken![]()
Yep, hier hetzelfde (inclusief laatste zin).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben juist Netflix genomen omdat we op een meer legale manier tv-series en films wilden kijken. Dus Popcorn Time is voor ons ook geen optie boven Netflix. En nog genoeg op Netflix wat ik nog wil zien
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 16-10-2014 om 15:35:35Hij is terug! Alle afleveringen van Lilyhammer seizoen 3 zijn vanaf 21 november exclusief te zien op #Netflix. http://t.co/GpexcCPuM3 reageer retweet
Ja. Plus alle andere landen waar Netflix actief is, te kiezen uit een handig dropdownlijstje. Land kiezen, Netflix herstarten en hop - je ziet de nieuwe bibliotheek uit dat landquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef zzzzud het volgende:
Als ik een abbo op http://www.unblock-us.com/ aanschaf, kan ik vanaf mijn huidige Netflix het Amerikaanse aanbod bekijken? Zou wel vet koel zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Django Unchained – 2012 16 2:45 uur
Samen met een Duitse premiejager reist een bevrijde slaaf, Django, door Amerika om zijn vrouw te bevrijden uit de handen van een sadistische plantage-eigenaar.
House at the End of the Street – 2012 12 1:40 uur
Verhuizen naar een nieuwe stad wordt nog stressvoller voor een tiener wanneer ze erachter komt dat in het huis van de buren een dubbele moord heeft plaatsgevonden.
Regular Show – 2010-2011
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.
Voor in de browser zijn extensies beschikbaar die dat doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:18 schreef JohnB52 het volgende:
Tijd voor trailers bij de filmpjes, docu's en series!
Nu telkens switchen tussen Netflix en IMDB
Gratis weekje gestart, beetje omslachtig uiteindelijk de boel werkend gekregen, top!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. Plus alle andere landen waar Netflix actief is, te kiezen uit een handig dropdownlijstje. Land kiezen, Netflix herstarten en hop - je ziet de nieuwe bibliotheek uit dat land
Dienst is bruikbaar op zowat alle apparaten. Computer, smarttv, spelcomputer, tablet.
Ik kan gewoon de gesproken taal en ondertitels wijzigen waar beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Alle Disney-films in het Nederlands... Hoe krijg ik ze in het Engels? Want Frozen wordt er zo niet beter op. Moet ik iets instellen op mijn Apple TV?
Wat gek, bij mij zijn de Disneyfilms standaard in het Engels. Misschien moet je wat instellen via je PC in je account of zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Alle Disney-films in het Nederlands... Hoe krijg ik ze in het Engels? Want Frozen wordt er zo niet beter op. Moet ik iets instellen op mijn Apple TV?
Je zou moeten kunnen schakelen tussen Engelse en Nederlandse audio en ondertiteling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef GokHoogte het volgende:
Zowel Netflix en Popcorntime user.
Popcorntime voor films en Netflix voor series en documentaires. Of gewoon oudewets een torrent. Dat gelul van rechten heeft me nog nooit geinteressered. Heb ergens nog een hdd liggen met ongeveer aan 700+ films er op. Daar ga ik niet ¤ 10,- per film voor betalen.
ik heb ook dr who gedownload van torrent. ik kon gewoon niet volgen ze tonen ook de overgang niet dat ene dokter dood is en de nieuwe begint. vind het jammer dat de hele oude veel afleveringen zijn met beeld met fotos en audio ipv videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef CharlesZiBritannia het volgende:
Ik zag trouwens dat ze eindelijk een aantal missende doctor who afleveringen erop hebben gezet, waaronder de laatste afleveringen van david tennant. Die moest ik laatst dus downloaden, aangezien er op netflix dus een abrubte overgang van tennant naar matt smith was, en ik dacht: 'dit kan nooit de bedoeling zijn' . Geen idee waarom de afleveringen er tot nu toe nog niet opstonden, maar netflix heeft dus van fouten geleerd en nu is het wel compleet.
Het lijkt qua stijl heel erg op het Amerikaanse The Office, maar dat heb je wellicht al gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:34 schreef Re het volgende:
bijna door Parks & Rec heen, erg leuke serie, iemand een suggestie voor een soortgelijke serie?
de Amerikaanse nog niet eigenlijk (bepaalde gereserveerdheid tov de originele), zat daar ook al aan te denken jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt qua stijl heel erg op het Amerikaanse The Office, maar dat heb je wellicht al gezien.
Op de pilot na heeft het eigenlijk niks meer met de Britse versie te maken. Het heeft dan ook geen zin om ze te vergelijken (wat veel mensen doen)...het is gewoon iets compleet anders geworden. Tot aan het vertrek van Carrell vond ik het leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef Re het volgende:
[..]
de Amerikaanse nog niet eigenlijk (bepaalde gereserveerdheid tov de originele), zat daar ook al aan te denken ja
XDquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef GokHoogte het volgende:
Zowel Netflix en Popcorntime user.
Popcorntime voor films en Netflix voor series en documentaires. Of gewoon oudewets een torrent. Dat gelul van rechten heeft me nog nooit geinteressered. Heb ergens nog een hdd liggen met ongeveer aan 700+ films er op. Daar ga ik niet ¤ 10,- per film voor betalen.
bij US had ik niet het idee naar een docu te kijken, teveel camerastandpuntenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Op de pilot na heeft het eigenlijk niks meer met de Britse versie te maken. Het heeft dan ook geen zin om ze te vergelijken (wat veel mensen doen)...het is gewoon iets compleet anders geworden. Tot aan het vertrek van Carrell vond ik het leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb nog nooit een netflix account gehad, wel heeft mijn broer Netflix gehad waar ik met mijn FB op gekoppeld was. Mijn broer bleek netflix opgezegd te hebben (zonder dat ik t wist) dus ik heb zelf netflix aangemaakt.
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant vind ik het afzetterij. Mijn email is anders en zo ook mijn bankgegevens dus ze zien dan toch dat ik dat niet ben?
Teveel werk, maar als ik dat had geweten dan had ik nooit mijn facebook gekoppeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Maak dan gewoon een nieuwe facebook aan, zo gedaan.
Geen vreemde benadering van Netflix. Vanuit opzet hoort Facebook gewoon iets persoonlijks te zijn. Per persoon 1 account, met je echte naam. Dat is de hele gedachte achter het netwerk. Netflix hanteert die insteek om personen te identificerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb nog nooit een netflix account gehad, wel heeft mijn broer Netflix gehad waar ik met mijn FB op gekoppeld was. Mijn broer bleek netflix opgezegd te hebben (zonder dat ik t wist) dus ik heb zelf netflix aangemaakt.
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant vind ik het afzetterij. Mijn email is anders en zo ook mijn bankgegevens dus ze zien dan toch dat ik dat niet ben?
Wowquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef Chrizs het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-op-netflix/ series die gaan verdwijnen in oktober en reeds verwijderde items
Computer, console, tablet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:38 schreef jamesdeen het volgende:
de HD optie is ineens weg bij mij, bij elke film die ik probeer te streamen.
iemand een oplossing?
wifi, verbinding is primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Computer, console, tablet?
Bedraad of draadloos?
Even je playback settings in je account aanpassen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wifi, verbinding is prima
smartphone en computer.
en ik heb nog steeds een plan van 8.99
Ik heb geen ervaring met Videoland maar voor series lijkt het mij de beste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand of Netflix de beste video streaming dienst is van Nederland als je iets legaal wil kijken.
Het filmaanbod is niet super recent, dan zou Pathé Thuis een betere keus zijn. Daar betaal je echter per film en die prijzen zijn hoger dan Netflix.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand of Netflix de beste video streaming dienst is van Nederland als je iets legaal wil kijken.
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het filmaanbod is niet super recent, dan zou Pathé Thuis een betere keus zijn. Daar betaal je echter per film en die prijzen zijn hoger dan Netflix.
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?
Ik hoef niet perse nieuwste van het nieuwstequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?
Het wordt gekoppeld aan je bankrekening of creditcard of iP adres, dat is niet te omzeilen. Slim van Netflix, anders kon iedereen onbeperkt proef abo's nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Usenet is dan de beste optie, met SSL downloaden dus ontraceerbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klopt dan sowieso niet, account was namelijk van mijn broer en zijn bankgegevens stonden er dus ook. Hij had een 2de gebruiker aangemaakt zodat ik afentoe kon kijken en dat was ik. Zal wel IP zijn dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Het wordt gekoppeld aan je bankrekening of creditcard of iP adres, dat is niet te omzeilen. Slim van Netflix, anders kon iedereen onbeperkt proef abo's nemen![]()
Ja, ip adres danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat klopt dan sowieso niet, account was namelijk van mijn broer en zijn bankgegevens stonden er dus ook. Hij had een 2de gebruiker aangemaakt zodat ik afentoe kon kijken en dat was ik. Zal wel IP zijn dan.
Had ik ook. Maar als je je voorkeur zet op het niet gebruiken van een html-player ipv spotlight, zie je dat hij wel gewoon in hd afspeelt. Dat deed bij mij iig de trick.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:38 schreef jamesdeen het volgende:
de HD optie is ineens weg bij mij, bij elke film die ik probeer te streamen.
iemand een oplossing?
Hier wil ik ook wel een antwoord op, want ik zou nooit films die ik toevallig leuk vond aan gaan raden aan vrienden via Netflix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
(Bijna) elke keer dat ik Netflix start, krijf ik bovenaan mijn scherm een irritant blok over dat ik X gezien heb en aan welke FB-vriend ik X wil aanbevelen. Is het mogelijk om dit uit te scakelen? Zonder mijn account los te koppelen van FB.
zal hier wel mee te maken hebben. even in je accountinstellingen kijken op netflix.nl.quote:wil je je activiteit delen met vrienden op Netflix?
Op Netflix zien je Facebook-vrienden automatisch wat je kijkt, inclusief je eerdere activiteit.
Netflix zal hierdoor geen berichten kunnen plaatsen op Facebook.
Als je je account koppelt aan Facebook kunnen je vrienden je aanbevelingen sturen.
De optie: mijn activiteit delen op Netflix staat uit hier. Maar toch blijf ik die vraag krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hier wel mee te maken hebben. even in je accountinstellingen kijken op netflix.nl.
hmm. even een chat starten? meestal kunnen ze zaken binnen enkele ogenblikken voor je oplossen bij netflix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De optie: mijn activiteit delen op Netflix staat uit hier. Maar toch blijf ik die vraag krijgen
Heb hem nu dus ook losgekoppeld van FB. Dacht dat ik dan meteen helemaal zou uitloggen, maar dat is dus niet zo. Hopelijk lost dit het opquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. even een chat starten? meestal kunnen ze zaken binnen enkele ogenblikken voor je oplossen bij netflix.
facebook kun je idd beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb hem nu dus ook losgekoppeld van FB. Dacht dat ik dan meteen helemaal zou uitloggen, maar dat is dus niet zo. Hopelijk lost dit het op
Klopt trouwens niet (helemaal). Valkyrie staat er bijvoorbeeld gewoon nog opquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef Chrizs het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-op-netflix/ series die gaan verdwijnen in oktober en reeds verwijderde items
ja,ik ben er inmiddels al achterquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Had ik ook. Maar als je je voorkeur zet op het niet gebruiken van een html-player ipv spotlight, zie je dat hij wel gewoon in hd afspeelt. Dat deed bij mij iig de trick.
Ben er zelf nu achter dat die met html5-speler ook gewoon in HD afspeelt. (Alleen zie je geen notificatie daarvan zoals eerst wel). Als je met CTRL-SHIFT-ALT-D of S kijkt, zie je dat hij afspeelt met een bitrate van 3000. Dat betekent dat het HD is. (Bij mij is dat iig het geval).quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja,ik ben er inmiddels al achter![]()
dank voor je reactie
Pas op dat je niet iedereen cocksucker en cunt begint te noemen, had hier op maandag last last van na S02 en S03 in 1 weekend. ALquote:
Cocksucker blijft al iets te veel hangen na 1,5 seizoen. Heb mijn vriendin inmiddels ook al een paar keer zo genoemdquote:
quote:Belgische Netflix-klanten kampen met betaalproblemen via PayPal
Belgische abonnees die hun Netflix-abonnement betalen via PayPal klagen over authorisatieproblemen. Hierdoor zijn zij bang dat hun abonnement wordt afgesloten, maar Netflix laat aan Tweakers weten dat hun abonnmenten blijven werken. Het bedrijf zoekt naar de oorzaak.
NetflixNetflix-abonnees komen in veel gevallen net uit hun eerste gratis maand, maar een deel van hen die gekozen heeft voor betalingen via PayPal ervaren problemen, zo laten zij op onder andere Twitter en aan Tweakers weten. Op de instellingenpagina van Netflix krijgen zijn de mededeling dat een PayPal-betaling via creditcard is geweigerd omdat de rekening niet geautoriseerd kon worden. Een deel van de abonnees vreest dat zij binnenkort van de streaming-videodienst zullen worden afgesloten omdat zij hun maandelijkse abonnementsgeld niet hebben betaald.
Joris Evers van Netflix laat weten dat er in België inderdaad problemen zijn geconstateerd met het verwerken van betalingen. Een mogelijke oorzaak noemt Netflix niet, maar het bedrijf zou samen met de betalingsverwerker proberen een oplossing te vinden om het systeem weer aan de gang te krijgen. Volgens Evers kunnen getroffen abonnees gewoon Netflix blijven kijken en zullen de accounts ondanks de betalingsmoeilijkheden blijven werken.
Ja zou tof zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef zzzzud het volgende:
Wat ik trouwens heel er mis op Netflix: offline afspelen, zoals op spotify.
30 mb? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn ervaring was 30 mb per uur
Maar ga t aan t eind van de maand nog eens testen
En de plaatselijke afhaalchinees als mr. Wu gaan zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Pas op dat je niet iedereen cocksucker en cunt begint te noemen, had hier op maandag last last van na S02 en S03 in 1 weekend. AL![]()
The Bridge beviel in ieder geval enorm goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
Er mag wat mij betreft wel wat meer Scandinavie op Netflix komen. Ik denk dat je een hoop mensen blij maakt met een map vol crimi-series uit Denemarken, Zweden etc.
Heb iig genoten van Bron/Broen en Forbrydelsenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
Er mag wat mij betreft wel wat meer Scandinavie op Netflix komen. Ik denk dat je een hoop mensen blij maakt met een map vol crimi-series uit Denemarken, Zweden etc.
Ben bijna door seizoen drie heen.... En dan is er niets meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En de plaatselijke afhaalchinees als mr. Wu gaat zien.
Nee, het onderwerp sprak me totaaaaal niet aan. Maar na veel aanraders toch maar aan begonnen en wow wat spannend was het allemaal en het werd stééds spannender!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje spuitelf maar eindelijk begonnen aan House of cards. Spannendddd! Had niet verwacht dat ik een serie zo vol politiek zo leuk zou vinden. Frank Underwood is echt de Walter White van de politieke wereld
Bij Netflix in de scandinavische landen is daar genoeg van te vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb Les Revenants nog niet zo lang geleden op Netflix gekeken hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Forbry het volgende:
Les Revenants= The Returned, toch en het klopt ook dat deze serie niet op Netflix NL te zien is?
Dat bedoelde ik... niet op Netflix Nederland dus. Da's erg jammer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Les Revenants nog niet zo lang geleden op Netflix gekeken hoor.
UK, USA, Ierland of een Scandinavisch land kiezen.
Er is maar 1 versie van de serie hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:14 schreef Forbry het volgende:
Ja, dat had ik dus al gedaan, maar aangezien er nogal wat verwarring rondom de serie is (meerdere versies, een film) wilde ik het ff zeker weten. Djeez, laat maar hoor...
Ik had begrepen dat er ook een Amerikaanse "The Returned" is (maar dat die verder niet op de Franse serie lijkt).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:16 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Er is maar 1 versie van de serie hoor
Ja dan bedoel je Resurrection?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er ook een Amerikaanse "The Returned" is (maar dat die verder niet op de Franse serie lijkt).
Ik dacht dat die (ook) "The Returned" heette, maar kan het zeker mis hebben. Resurrection zou kunnen.quote:
En les resdinges nu op de VPROquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
Resurrection wordt nu op SBS uitgezonden.
Erg Amerikaans.
Jaaaaa.... nagekeken en idd, is toevallig net deze week begonnen. Zal met NL ondertiteling zijn, dus... thnx voor deze info!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:57 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.npo.nl/artikel(...)s-revenants-op-npo-2
Maar dat had ik n paar topics terug al gezegd
Dat ze het maar snel naar de Nederlandse Netflix brengen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij Netflix in de scandinavische landen is daar genoeg van te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.35 Shots of Rum – 2008 6 1:40 uur
Weduwnaar en treinbestuurder Lionel, brengt het merendeel van zijn tijd door met zijn volwassen dochter Sophie. Maar voor beiden hangt er een verandering in de lucht.
5 Days of War – 2011 16 1:53 uur
De film vertelt het verhaal van een Amerikaanse journalist die in Irak een tip krijgt over de spanningen in de Kaukasus: een oorlog tussen Rusland en Georgië.
A.I. Artificial Intelligence – 2001 12 2:25 uur
In dit donkere, contemplatieve verhaal van Steven Spielberg, is een geavanceerd prototype van een robotkind, David, geprogrammeerd om onvoorwaardelijke liefde te tonen.
ABCs of Death The – 2012 Volwassen 2:09 uur
In deze gedurfde horror-anthologie begint elke titel met een letter van het alfabet: 26 angstaanjagende, humoristische en ontroerende verhalen over de dood.
Admiral – 2008 1:59 uur
Admiraal Kolchak heeft tegenspoed op het slagveld en in zijn persoonlijke leven als hij zijn land verdedigt tegen de revolutie en zijn grote liefde het hof maakt.
Adventureland – 2009 16 1:46 uur
De pas afgestuurde James Brennan, die zijn Europese droomvakantie niet kan betalen, accepteert met tegenzin een baan in een lokaal pretpark.
Adventures of Sharkboy & Lavagirl The – 2005 6 1:32 uur
De tienjarige Max heeft de balen van school en daarom verzint hij een spectaculaire fantasiewereld: Planet Drool... maar wat gebeurt er als fantasie werkelijkheid wordt?
After Tiller – 2013 Volwassen 1:27 uur
After Tiller schetst een complex en mededogend portret van de artsen die het nieuwe voornaamste doelwit zijn geworden van de anti-abortusbeweging.
Aliens of the Deep – 2005 Kids OK 1:39 uur
De regisseur James Cameron gaat met zijn camera's de vulkanische diepten van de oceaan in om vele ondenkbare wezens te filmen.
Alle tijd – 2011 9 1:31 uur
In 'Alle tijd' volgen we de levens van Maarten en zijn zus Molly die zich allebei op het hobbelige en soms rotsachtige pad van de liefde begeven.
Aristocats The – 1970 AL 1:18 uur
In Parijs laat een vriendelijke miljonair alles na aan Duchess, haar high-society poes en haar drie kittens. Maar haar vrekkige butler probeert een katnap uit te voeren.
Bears and I The – 1974 1:28 uur
Bob Leslie, een oorlogsveteraan, verhuist naar de Canadese Rockies waar hij drie beertjes adopteert en een Indiaanse stam helpt om hun land terug te krijgen.
Beautiful Game The – 2012 1:24 uur
Deze documentaire laat zien hoe de kracht van voetbal sociale en economische veranderingen teweeg kan brengen in Afrika.
Beloved – 2011 6 2:18 uur
Dertig jaar nadat haar eigen hart werd gebroken, ziet Madeleine de geschiedenis zich herhalen in het leven van haar dochter Véra.
Bernie – 2011 12 1:39 uur
Bernie is een geliefde begrafenisondernemer in een stadje in Texas. Zelfs de rijkste weduwe is gek op hem. Hij vermoordt haar en wekt daarna de illusie dat ze nog leeft.
Bert Kruismans: Wereldberoemd in... – 2007 AL
De Belgische stand-upcomedian en 'de slimste mens ter wereld' Bert Kruismans geeft een aantal sappige anekdotes ten beste over roem en tips voor wie beroemd wil worden.
Bert Visscher: Stoffe Jongens – 2009 AL 1:52 uur
Hij hoest gruis en zeikt alleen nog maar stof. Bert Visscher speelt een toffe stoffe show. Kameraadschap tot onder de grond. Stoffe jongens tot het eind!
Beverly Hills Ninja – 1997 12 1:28 uur
Als weeskindje is Haru aangespoeld op een Japans eiland maar hij is geen echte Ninja. Zijn missie: hij wordt uitgezonden naar Beverly Hills om het kwaad te bestrijden...
Bill Cosby 77
Blitz – 2011 16 1:37 uur
Terwijl een seriemoordenaar de straten van Londen onveilig maakt, bespreekt de toegewezen rechercheur zijn agressieproblemen met een psychiater.
Blood Brother – 2013 1:32 uur
Deze inspirerende film toont de uitdagingen waarmee een Amerikaanse jongeman wordt geconfronteerd en de liefde die hij ontvangt van kinderen met hiv en aids in India.
Bloodline - Season 1
Boys Are Back The – 2009 6 1:43 uur
Na de plotselinge dood van zijn vrouw probeert de Australische sportjournalist Joe Warr om te gaan met zijn verdriet en zijn zoontje te troosten.
Breaking Upwards – 2009 12 1:29 uur
Murw door hun relatie maar bang om uit elkaar te gaan, besluit een stel om hun breuk zorgvuldig te regisseren en deze zo pijnloos mogelijk te laten verlopen.
Bride Flight – 2008 12 2:10 uur
Bride Flight vertelt het verhaal van drie jonge bruiden en de ongebonden Frank. Ze ontmoeten elkaar tijdens de luchtrace van Londen naar Nieuw-Zeeland in 1953.
Broken English – 2007 1:33 uur
De liefde lijkt de New Yorkse Nora te ontwijken -- tot ze een excentrieke Fransman ontmoet die haar helpt het leven te ontdekken buiten de grenzen die ze zichzelf oplegt.
Buried – 2010 12 1:35 uur
Paul Conroy wordt wakker in een houten kist diep onder de grond. Zijn enige redding is een oud mobieltje, terwijl de zuurstof en tijd snel opraken…
Cabin in the Woods The – 2011 16 1:35 uur
Vijf vrienden komen aan bij een afgelegen hut met duidelijke regels voor hun verblijf. Maar wanneer deze regels worden overtreden, moet iedereen hier meteen voor boeten.
Christmas Cupid – 2010 9 1:24 uur
Een workaholic wordt achtervolgd door een overleden klant, die haar onder druk zet om te veranderen zodat ze met een voormalige vlam een liefdevolle Kerst kan beleven.
City Island – 2009 6 1:39 uur
Vince werkt in een gevangenis. Als hij daar zijn zoon herkent die hij al meer dan 20 jaar niet heeft gezien, brengt hij het probleemkind weer op het rechte pad.
Client 9: Rise and Fall of Eliot Spitzer – 2010 Volwassen 1:57 uur
Deze documentaire gaat over het leven en de carrière van Eliot Spitzer, gouverneur van New York, wier politieke ambitie in het gedrang kwam door zijn misstappen.
Cold Creek Manor – 2003 12 1:58 uur
Een gezin verhuist naar hun droomhuis, maar hun leven verandert in een nachtmerrie als de vorige eigenaar terugkeert uit de gevangenis en wil dat ze vertrekken.
Confessions of a Brazilian Call Girl – 2011 16 1:43 uur
Een jonge vrouw verlaat haar aangenomen familie en wordt een goedbetaalde prostituee in Sao Paulo; ze tekent haar nieuwe leven op in een populair blog.
Cougar Hunting – 2011 16 1:31 uur
Drie mannen proberen hun romantische lot te keren in Aspen, Colorado waar alle sexy oudere vrouwen schijnbaar wonen.
Damsels in Distress – 2011 6 1:39 uur
In deze niet-alledaagse comedy van Whit Stillman besluiten drie mooie vriendinnen het leven van hun medestudenten op te fleuren met muziek, dans en parfum.
Dancer in the Dark – 2000 16 2:20 uur
Een Tsjechische immigrante die in haar eigen wereld van zang en dans leeft, komt tot een daad van verlossing met grote gevolgen als een buurman haar spaargeld steelt.
Daybreakers – 2009 16 1:37 uur
Het jaar: 2019. De mensheid is ten prooi gevallen aan een vampiervirus. De laatste overlevenden worden opgejaagd voor hun bloed. Een vurige strijd ontbrandt.
Deadly Spa – 2013 12 1:28 uur
Dawn, een overwerkte alleenstaande moeder gaat samen met haar dochter Kayla naar een paradijselijk kuuroord. Kayla heeft er het gevoel dat ze niet veilig zijn.
Descent The – 2005 16 1:39 uur
Na een tragisch ongeluk komen zes vriendinnen weer bij elkaar voor een nieuw avontuur. Ze dalen af in een van de meest onherbergzame grotten.
Dogma – 1999 12 2:03 uur
Twee gevallen engelen, een duivelse engel en een halfgare apostel, nemen het op voor het mensdom in deze komische film over religie van regisseur Kevin Smith.
Drive – 2011 16 1:40 uur
Een Hollywood-stuntman en vluchtautobestuurder wordt uit zijn geïsoleerde leven gelokt door een mooie buurvrouw -- tot haar gewelddadige man op vrije voeten komt.
Dumb and Dumber – 1994 6 1:46 uur
Een stel dwaze domme vrienden reizen het hele land af om een koffertje met cash aan de rechtmatige eigenaar af te leveren.
E-Team
Employee of the Month – 2006 AL 1:43 uur
Magazijnmedewerkers Vince en Zack gaan keihard de strijd aan om medewerker van de maand te worden en een date met hun droomvrouw te winnen.
FIGHTVILLE – 2011 Volwassen 1:25 uur
Ver van de glamour van Las Vegas' Mixed Martial Arts-wedstrijden gaan rivalen op groezelige locaties met elkaar de strijd aan, in de hoop al vechtend roem te vergaren.
Final Girl The – 2010 Volwassen 1:19 uur
In de schimmige steegjes van Parijs kruisen drie vrouwen elkaar wanneer Leena, een gemeenschappelijke kennis, op onverklaarbare wijze verdwijnt.
First Day of the Rest of Your Life The – 2008 6 1:53 uur
Met dit drama over de Duval-familie schetst schrijver en regisseur Rémi Bezançon een atypisch familieportret. De actie ontvouwt zich gedurende vijf cruciale dagen.
Fourth State The – 2012 16 1:55 uur
Een Duitse journalist die in Moskou werkt, loopt tegen een terroristencomplot aan dat deel uit zou kunnen maken van een groter door de staat bekonkelde samenzwering.
Girl in Progress – 2012 AL 1:33 uur
Terwijl alleenstaande moeder Grace wordt afgeleid door haar werk, het leven en de romantiek, vat haar dochter Ansiedad een plan op om op haar manier volwassen te worden.
Goal II: Living the Dream – 2007 AL 1:55 uur
Na een rijzende ster te zijn geworden bij het Newcastle United-voetbalteam, maakt Santiago Munez zijn grote doorbraak als hij gaat spelen bij Real Madrid CF.
Good Shepherd The – 2006 16 2:47 uur
Matt Damon schittert in deze door Robert De Niro geregisseerde spionagethriller. De Oscar-waardige The Good Shepherd is één van de beste spionagethrillers aller tijden.
Gunter Lamoot: 7 years of pure genius – 2007 AL
Stand-upcomedian Gunter Lamoot gaat in op belangrijke onderwerpen als televisie, pech, porno en natuurlijk seks.
Hans Teeuwen - Spiksplinter – 2011 12 1:49 uur
Hans Teeuwen is terug! En hoe! Met zijn show 'Spiksplinter', met het eerste splinternieuwe materiaal sinds 5 jaar, schopt hij weer ouderwets hard tegen heilige huisjes.
Hellboy – 2004 16 2:01 uur
In de nasleep van WO2 wordt tijdens een nazi-experiment een zeer ongewone held geboren: Hellboy.
Helldriver – 2010 16 1:52 uur
In deze zombiethriller met bizarre speciale effecten probeert een tienermeisje zich te ontdoen van haar psychotische, kannibalistische moeder en oom.
Hello Sister, Goodbye Life – 2006 AL 1:30 uur
Een verwende student moet snel volwassen worden als haar vader en stiefmoeder overlijden en zij de voogd van haar jongere halfzus wordt.
Hunger – 2008 16 1:35 uur
In een poging de gevangenisomstandigheden te verbeteren, gaat in 1981 een groep IRA-gedetineerden in hongerstaking in Groot-Brittannië.
Ides of March The – 2011 6 1:40 uur
Stephen is een ambitieuze persvoorlichter die binnen zijn eigen team op een schandaal stuit en volledig de weg kwijtraakt.
Incendies – 2010 16 2:10 uur
De tweeling Jeanne en Simon reist af naar het Midden-Oosten op zoek naar hun vader en broer en probeert de geheime familiegeschiedenis te reconstrueren.
Inspector Bellamy – 2009 16 1:45 uur
In deze intrigerend politiethriller raakt een Parijse politieman die op vakantie is onbedoeld betrokken bij een mysterie dat de kop opsteekt.
Invisible War The – 2012 12 1:37 uur
Deze documentaire vraagt aandacht voor de vrij onbekende feiten over het hoge aantal verkrachting binnen de gelederen van Amerikaanse strijdkrachten.
Iwein Segers: 25 jaar Iwein Segers – 2010 AL
Acteur en komiek Iwein Segers stapt het podium op om de draak te steken met de wet, rockmuzikanten, bibliotheken, kabouterschatten en nog veel meer.
Jersey Girl – 2004 6 1:42 uur
Als een impressario een alleenstaande vader wordt en zijn carrière afglijdt, kan slechts een nieuwe liefde en z'n dochters moed hem helpen z'n leven weer op te bouwen.
Jochem Myjer: De Rust Zelve – 2010 AL 1:32 uur
Jochem Myjer is een multitalent: cabaretier, komiek, musicus, acteur of presentator en levensgenieter. De Rust Zelve gaat onder meer over zijn vrienden in Leiden.
Jochem Myjer: Yeeehaa! – 2007 AL 1:11 uur
De pers en het publiek zijn unaniem over deze opvolger van 'Adéhadé'. Het is een hilarische achtbaan vol gestoorde dansjes en sublieme imitaties van bekende Nederlanders.
Kid with a Bike The – 2011 12 1:27 uur
Verlaten door zijn vader, wordt een gedesillusioneerde 11-jarige onder de hoede genomen door een zorgzame kapster maar hij ontmoet al snel een jonge drugsdealer.
Kinako: Minarai Keisatsuken no Monogatari – 2010 Kids OK 1:48 uur
Kyoko wil graag hondentrainer worden en komt een labrador tegen die de perfecte leerling zou zijn. Ze begint hem te trainen als politiehond.
King's Speech The – 2010 AL 1:58 uur
In dit biografische drama worstelt de Britse koning George VI met een pijnlijk stotterprobleem tot hij de hulp inschakelt van logopedist Lionel Logue.
Kurt & Courtney – 1998 AL 1:35 uur
Deze film volgt Nirvana-zanger Kurt Cobains weg naar roem, zijn door drugs overschaduwde romance met Courtney Love en de complottheorieën rondom zijn overlijden.
LIFE 2.0 – 2010 1:39 uur
Toen de virtuele wereld Second Life in 2003 werd gelanceerd, creëerden gebruikers een kunstmatige en sociale wereld waarin ze virtuele eigendommen kunnen verhandelen.
Let Me In – 2010 16 1:55 uur
Abby komt naast Owen wonen en ze ontwikkelen een band. Als het stadje wordt opgeschrikt door brute moorden lijkt het erop dat Abby hierin een aandeel heeft.
Life's a Breeze – 2013 Volwassen 1:23 uur
Een Ierse clan zonder geld ontdoet zich van een matras waar bijna 1 miljoen euro inzit: zie het dan maar eens terug te krijgen!
Machinist The – 2004 16 1:37 uur
Als geheimzinnige aantekeningen en visioenen zich voordoen in Trevors appartement, is de vraag of deze echt zijn of door slapeloosheid verwekte waanzin.
Micha Wertheim: Voor De Grap – 2011 AL 1:44 uur
Wat gebeurt er als nieuws amusement wordt? Die vraag wilde Micha Wertheim beantwoorden in zijn derde programma Voor de grap. De voorstelling kreeg lovende kritieken.
Mis Peores Amigos – 2013 1:27 uur
Wanneer ze horen dat hun oude schoolvriend nog maar twee weken te leven heeft, helpen zijn vrienden hem om zijn dwaze wensenlijst te realiseren voordat hij overlijdt.
Mr. Bean's Holiday – 2007 AL 1:29 uur
De ongelukkige Mr. Bean is op vakantie aan de Franse Rivièra, waar hij verstrikt raakt in een ongewilde kidnapping en persoonsverwisseling.
My Boss's Daughter – 2003 6 1:26 uur
Een jongeman past op het huis van zijn gemene baas in de hoop dat hij de kans krijgt om het hart van de dochter te stelen op wie hij al heel lang verliefd is.
My Queen Karo – 2009 12 1:37 uur
In 1974 verhuist Karo met haar ouders naar een commune in Amsterdam. Karo's vader stelt hun vrije levensstijl op de proef en begint een relatie met een andere vrouw.
Narc – 2002 16 1:45 uur
Een undercoveragent ziet het niet meer zitten wanneer een achtervolging eindigt met de dood van een baby. Maar als een agent wordt vermoord, wordt hij weer opgeroepen.
NotBad – 2013
Zeven moedige fietsers uit vier uiteenlopende richtingen komen bijeen onder een dak in een stadje aan het einde van de wereld.
Nothing to Lose – 1997 6 1:37 uur
Een reclamemanager heeft een slechte dag en zet een overvaller op zijn nummer. Samen maken de twee de rit van hun leven.
Nova Zembla – 2011 12 1:49 uur
Nova Zembla vertelt het legendarische, waargebeurde verhaal van de avontuurlijke ontdekkingsmissie van Willem Barentsz.
Paris, Je T'aime – 2006 12
Twintig regisseurs vertellen in vijf minuten twintig verhalen van een romantische ontmoeting in een Parijse wijk. Het resultaat: een collectief werk over de liefde!
Philly Kid – 2012 16 1:33 uur
Na tien jaar bajes schoolt een voormalige worstelkampioen van de middelbare school zich om in de duistere wereld van kooigevechten.
Queen The – 2006 AL 1:43 uur
Een blik achter de schermen van het Engelse koningshuis tijdens de nasleep van de tragische dood van prinses Diana.
Red Riding Trilogy: Part 2: 1980 – 2009 16 1:37 uur
Na jaren van onopgeloste moorden arriveert agent Peter Hunter om het onderzoek te leiden naar de Yorkshire Ripper in het tweede deel van de Red Riding-trilogie.
Romy and Michele's High School Reunion – 1997 6 1:31 uur
Lisa Kudrow en Mira Sorvino spelen de rol van twee niet al te snuggere feestbeesten die zich anders willen voordoen voor de reünie van hun middelbare school.
Russell Peters: Notorious
Santa Baby 2: Christmas Maybe – 2009 6 1:24 uur
Jenny McCarthy speelt opnieuw de rol van de Kerstman in deze feestelijke sequel. Wanneer de Kerstman moe is van zijn werk, wijst hij haar aan als zijn opvolger.
Saving Silverman – 2001 6 1:31 uur
Silverman dreigt met het verkeerde meisje te trouwen. Zijn vrienden moeten hem zien te redden. Ze ontvoeren de vriendin en koppelen hem aan een non!
Saw IV – 2007 16 1:28 uur
Jigsaw mag dan wel dood zijn, maar als tijdens een autopsie een tape in zijn maag wordt aangetroffen, ontdekt de politie dat zijn duivelse erfenis pas net is begonnen.
Scary Movie – 2000 12 1:28 uur
De Wayans broers maken parodieën op enkele van Hollywoods grootste kaskrakers waaronder Scream, I Know What You Did Last Summer, The Matrix and American Pie.
Season of the Witch – 2011 16 1:34 uur
Nicolas Cage is een veertiende-eeuwse kruisvaarder. Als hij en zijn kameraad terugkeren in hun thuisland, treffen zij een door de Zwarte Dood verwoest land aan.
Seasoning House The – 2012 16 1:29 uur
Angel, een doofstomme wees, moet als slaaf zorgen voor de meisjes in het Seasoning House, die gedwongen worden als prostituees te werken voor het leger.
Seat Filler The – 2005 1:29 uur
De rechtenstudent Derrick draait zich in allerlei bochten om het meisje van zijn dromen te versieren door zich voor te doen als een hoge piet in de muziekbranche.
Serious Moonlight – 2009 6 1:24 uur
Louise is woedend op haar man vanwege zijn affaire en bindt hem met ducttape vast aan een toilet om hem te dwingen hun relatie nog een kans te geven.
Sex and the City: The Movie – 2008 12 2:25 uur
In dit vervolg op het witte doek van de hitserie Sex and the City vraagt Big Carrie ten huwelijk, maar zijn koudwatervrees dreigt hun relatie voorgoed te verpesten.
Shawshank Redemption The – 1994 12 2:22 uur
Andy Dufresne wordt beschuldigd van de moord op z'n vrouw. Hij beweert onschuldig te zijn maar hij belandt toch in de cel en raakt bevriend met medegevangene Ellis Boyd.
Taxi – 2004 9 1:37 uur
Een snelle taxichauffeur wordt door een agent overtuigt om haar racekwaliteiten te gebruiken en hem te helpen bij de jacht op een bende bankrovers.
Tomie: Anrimiteddo – 2011 16 1:21 uur
Nadat de mooie Tomie overlijdt door een bizar ongeluk, duikt ze op mysterieuze wijze op bij het huis van haar familie, en neemt ze buitenaards kwaad met zich mee.
Virunga
W.E. – 2011 12 1:58 uur
In dit glossy drama worden de levens van de beroemde gescheiden vrouw Wallis Simpson en Wally Winthrop, een jonge huisvrouw uit de jaren 90, naast elkaar gezet.
Warlords The – 2007 16 1:53 uur
Een gewonde generaal overleeft als enige het gevecht tussen revolutionaire troepen en het Qing-leger. Hij wordt weer opgelapt door een boerin.
Yatterman – 2009 12 1:45 uur
Als de Schedelsteen, een relikwie dat wensen kan inwilligen, in vier stukken wordt gespleten die worden verspreid over de wereld, gaat de schurk Doronbow ernaar op zoek.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, vage lijst idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:21 schreef larry_flynt het volgende:
Er staan super veel films tussen die allang op Netflix staan! Heb er meerdere zoals Bernie al een hele tijd geleden bekeken...
Ik zie daar Bob de Builder staan en moet een beetje grijnzen. Mijn pa is momenteel verslingerd aan 24. Dus hij vertelt me hele seizoenen tot in detail en dat gaat dan allemaal over Jack de Bauerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:15 schreef Etcetera het volgende:
http://www.reddit.com/r/n(...)_the_titles_leaving/ Lijst met titels die op Netflix US staan en per 1 november eraf gaan, misschien ook wel interessant om door te neuzen.
Vermoedelijk helpt verbeteren toch niet - tenminste, mijn vader zou daar te koppig voor zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie daar Bon de Builder staan en moet een beetje grijnzen. Mijn pa is momenteel verslingerd aan 24. Dus hij vertelt me hele seizoenen tot in detail en dat gaat dan allemaal over Jack de BauerIk verbeter niets, het is veel te grappig.
Zit nu toevallig te kijken en ik vind het wel interessant. Ze sluipen Syrië binnen en als je dat plaatst in de ontwikkelingen nu snap je hoe buitenlanders zo makkelijk in Syrië komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef kawa4 het volgende:
iemand toevallig al E-team gezien
die nieuwe netflix docu??
was het wat?, lijkt mij persoonlijk als ik die trailer zie niet veel aan nl.
Fringe moet je nog zien, erg goed! Ook Breaking Bad is een must have.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Net the Shield afgekeken, erg goede serie. Nu zit ik weer even in een zwart gat, welke serie moet ik nu gaan starten. Eigenlijk teveel opties
Iemand suggesties voor een serie die eruit springt? Breaking Bad, Fargo, suits, white collar, house of cards en the shield al gezien
The Americans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Net the Shield afgekeken, erg goede serie. Nu zit ik weer even in een zwart gat, welke serie moet ik nu gaan starten. Eigenlijk teveel opties
Iemand suggesties voor een serie die eruit springt? Breaking Bad, Fargo, suits, white collar, house of cards en the shield al gezien
True detectives! De inhoud is beter dan de titel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Die staat en niet op Netflix en had imo ook een fluteinde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:22 schreef blessed19 het volgende:
True detectives! De inhoud is beter dan de titel!
Deadwood (TV Series 2004–2006) - IMDb of Peaky Blinders (TV Series 2013– ) - IMDb misschien iets voor je? Van die laatste zelf nog niets gezien, maar wel goede verhalen over gehoord/gelezen (in ieder geval op Netflix USA te zien, níet op Netflix NL).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Ja, einde viel mij eigenlijk ook vies tegen (al vond ik het niet per se slecht, ik had gewoon hogere/andere verwachtingen), maar vond het "overall" tóch één van de beste series van de laatste tijd. Maar idd, staat niet op Netlfix dus...quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat en niet op Netflix en had imo ook een fluteinde.
The Wire natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Homeland!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Vreselijk. The Shield is één van de beste series ooit. En dat opvolgen met een gedrocht als Homeland?quote:
Life on Mars?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Nog Britse series die er op staan ?
Houd vaak wel van dat accent
Modern Family is ook leuk, en afleveringen duren niet zo lang, maar nog niet alles staat er op, serie loopt nog.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:58 schreef Blik het volgende:
Ja, daar ben ik het wel met je mee eens. Helaas moesten ze het einde afraffelen, omdat later bekend werd omdat ze het tweede seizoen met 2 andere (vrouwelijke) hoofdpersonen gaan maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat en niet op Netflix en had imo ook een fluteinde.
Dat lijkt me onzin. Waarom zou een tweede seizoen moeten leiden tot het afraffelen van het eerste?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:37 schreef blessed19 het volgende:
Ja, daar ben ik het wel met je mee eens. Helaas moesten ze het einde afraffelen, omdat later bekend werd omdat ze het tweede seizoen met 2 andere (vrouwelijke) hoofdpersonen gaan maken.
mwa, maar misschien dat ze uiteindelijk minder uitzendingen kregen toebedeeld? zou het anders ook niet weten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Waarom zou een tweede seizoen moeten leiden tot het afraffelen van het eerste?
Yep, had/heb precies hetzelfde. Vond seizoen 1 echt subliem. Alleen, al vanaf de eerste aflevering van seizoen 2 is het opeens stukken minder leuk. Dacht dat ik het toch nog wel aardig vond, maar heb mezelf dat denk ik wijsgemaakt omdat ik seizoen 1 zo ontzettend goed vond (de reden ook waarom ik anderen de serie nog steeds wel aanraad). Tijdje terug met Dr. Who gestart en sindsdien geen enkele aflevering van Deadwood meer gekeken. Al vind ik nog steeds een geweldige bad guy, maar voor de rest vind ik alle nieuwe karakters niet leuk/boeiend en vind ik alle nieuwe verhaallijnen maar onduidelijk en óók niet interessant. Ben vooralsnog dus blijven steken (ergens op het einde van seizoen 2)...quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Seizoen 2, aflevering 3. Ik weet niet wat het is maar ik vind het een stuk minder boeien.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel met je mee eens. Helaas moesten ze het einde afraffelen, omdat later bekend werd omdat ze het tweede seizoen met 2 andere (vrouwelijke) hoofdpersonen gaan maken.
Heb vijf afleveringen gezien en is wel een leuke serie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 05:48 schreef Lief17 het volgende:
Once upon a time is ook echt een aanrader
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, had/heb precies hetzelfde. Vond seizoen 1 echt subliem. Alleen, al vanaf de eerste aflevering van seizoen 2 is het opeens stukken minder leuk. Dacht dat ik het toch nog wel aardig vond, maar heb mezelf dat denk ik wijsgemaakt omdat ik seizoen 1 zo ontzettend goed vond (de reden ook waarom ik anderen de serie nog steeds wel aanraad). Tijdje terug met Dr. Who gestart en sindsdien geen enkele aflevering van Deadwood meer gekeken. Al vind ik nog steeds een geweldige bad guy, maar voor de rest vind ik alle nieuwe karakters niet leuk/boeiend en vind ik alle nieuwe verhaallijnen maar onduidelijk en óók niet interessant. Ben vooralsnog dus blijven steken (ergens op het einde van seizoen 2)...
Verder afgelopen weekend samen met Mr. Forbry aan Les Revenants begonnen. Was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar waren té nieuwsgierig geworden. We hebben nu 3 afleveringen gezien en ik kan niet wachten op de rest... mooie beelden, mooie muziek en erg mysterieus/spannend!
Ben net over de helft van seizoen 2. Geef jullie wel gelijk: seizoen 1 was zeker een niveau hoger dan wat ik tot nu toe in 2 heb gezien. Gezien er echter maar 3 seizoenen zijn ga ik ze wel allemaal kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Seizoen 2, aflevering 3. Ik weet niet wat het is maar ik vind het een stuk minder boeien.
Daar was ik ook bang voor, maar er zit wel echt ontwikkeling in. Ik ben inmiddels bij aflevering 17 van s1 en weet nu wel veel achtergrond etc. Sommige personages beginnen ook iets door te krijgen, dat is leuk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb vijf afleveringen gezien en is wel een leuke serie.
Nadeel vind ik dat het een serie lijkt die eindeloos gerekt kan worden zonder dat het verhaal verder wordt uitgediept.
ben bij de laatste uitgezonden aflevering in de USA, er gebeurt veel en er zit een tempo in! Blijven kijken dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb vijf afleveringen gezien en is wel een leuke serie.
Nadeel vind ik dat het een serie lijkt die eindeloos gerekt kan worden zonder dat het verhaal verder wordt uitgediept.
Doe maarquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef kever678 het volgende:
[..]
[..]
Ben net over de helft van seizoen 2. Geef jullie wel gelijk: seizoen 1 was zeker een niveau hoger dan wat ik tot nu toe in 2 heb gezien. Gezien er echter maar 3 seizoenen zijn ga ik ze wel allemaal kijken.
Mocht het niveau later nog wat opgekrikt worden dan laat ik het wel ff weten
Staat GTST serieus op Netflix ?:Pquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen van GTST op Netflix komen
jazeker, netflix staat op de ps3 niet op je hdmi kabelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:27 schreef Hallojo het volgende:
Is het mogelijk Netflix via ps3 op mijn tv te kijken zonder HDMI-kabel? De HDMI-input van mijn tv doet het namelijk niet.
Juni '15 dacht ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:12 schreef Vinture het volgende:
Weet iemand wanneer oitnb met een nieuw seizoen komt
Juni 2015.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:12 schreef Vinture het volgende:
Weet iemand wanneer oitnb met een nieuw seizoen komt
Dat zou mooi zijn. Blu-ray doet het helaas niet zonder HDMI...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
jazeker, netflix staat op de ps3 niet op je hdmi kabel
de scart kabel van de ps3 is iig voldoende om beeld op je tv te krijgen, of dat nu een game of netflix is
Hola is gratis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje: ik las dat je een klein bedrag moet betalen om internationale Netflix te kijken. Nu heb ik net de Hola-plugin gedownload (easypeasy trouwens..), maar dit is toch gratis? Wat zijn dan de voordelen van zo'n betaalde versie?
Stabielquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje: ik las dat je een klein bedrag moet betalen om internationale Netflix te kijken. Nu heb ik net de Hola-plugin gedownload (easypeasy trouwens..), maar dit is toch gratis? Wat zijn dan de voordelen van zo'n betaalde versie?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Staat GTST serieus op Netflix ?:P
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef SunChaser het volgende:
Lastige van series op Netflix kijken is dat je zo hooked bent dat je daarna wel moet downloaden
Jawel, twee zelfs. Maar die doen het dus niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:15 schreef kever678 het volgende:
Geen extra HDMI poort aanwezig op je TV?
Bij concurrent NLZiet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Staat GTST serieus op Netflix ?:P
Stabiel. Toegang tot alle landen waar netflix actief is. Bruikbaar op alle apparaten (laptop, telefoon, tablet, smarttv, spelcomputer)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
makkelijk te installeren op al je wificonnectie\squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stabiel. Toegang tot alle landen waar netflix actief is. Bruikbaar op alle apparaten (laptop, telefoon, tablet, smarttv, spelcomputer)
Ik neem aan dat je een soort dns connectie maakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stabiel. Toegang tot alle landen waar netflix actief is. Bruikbaar op alle apparaten (laptop, telefoon, tablet, smarttv, spelcomputer)
Gewoon dns instellen inderdaad. Daarna inloggen op de site zodat je ip wordt herkend en de server je accepteert. Dan op de website een land kiezen en hoppaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een soort dns connectie maakt?
Aha snapte even de account controle niet maarheb t nu in de gatenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon dns instellen inderdaad. Daarna inloggen op de site zodat je ip wordt herkend en de server je accepteert. Dan op de website een land kiezen en hoppa
[ afbeelding ]
Het is niet gekoppeld aan IP volgens mij, ik kan met mn Unblock op meerdere IPs de DNS veranderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon dns instellen inderdaad. Daarna inloggen op de site zodat je ip wordt herkend en de server je accepteert. Dan op de website een land kiezen en hoppa
[ afbeelding ]
Ik krijg dit als ik via een ander IP kom:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is niet gekoppeld aan IP volgens mij, ik kan met mn Unblock op meerdere IPs de DNS veranderen
De eerste staat er sinds vandaag op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart dat Lord of the Rings 3 er op staat maar 1 en 2 niet.
Dat soort series vind ik altijd erg prettig wegkijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef Jovatov het volgende:
Trailer van de Netflix Originalserie Marco Polo
Ben benieuwd.
Ik zag tetten dus dit is een zekerheidje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef Jovatov het volgende:
Trailer van de Netflix Originalserie Marco Polo
Ben benieuwd.
Two Towers ook, dus trilogie is compleet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:23 schreef Aether het volgende:
[..]
De eerste staat er sinds vandaag op.
nu de Hobbit nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Two Towers ook, dus trilogie is compleet.
Tevens is seizoen drie van American Horror Story toegevoegd.
Hopelijk staat seizoen 3 van AHS dan ook vlot op de VS Netflix, want ik ben seizoen 4 al aan het opnemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Two Towers ook, dus trilogie is compleet.
Tevens is seizoen drie van American Horror Story toegevoegd.
Zenmate werkt ook goed voor Chrome en Firefox. Beste is gewoon een betaalde VPN te nemen zoals Cyberghost enz. Maar paar euri per maandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ProxMate werkt ook erg goed overigens. Voorheen gebruikte ik MediaHint. Die kon je nog een lange tijd gratis gebruiken als je hem via de Chrome pluginstore installeerde, maar dat werkte helaas niet meer. Hola is traag. Unblock-US is het meest ideale, maarja, niet echt nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik nu Once Upon A Time aan het kijken
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
De spaanse REC 1 en 2, Cabin in the Woodsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog een leuke goeie horror film ?
Breaking Bad is dan ook geen Netflix-serie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Zaten anders weinig tieten in Breaking Bad
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag tetten dus dit is een zekerheidje.
Room 1408 al gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand nog een leuke goeie horror film ?
Alleen REC 2 en 3 zijn toch op Netflix te vinden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De spaanse REC 1 en 2, Cabin in the Woods
Weinig???quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef bijdehand het volgende:
In Lilyhammer komt ook weinig naakt voor...
Andere series veel meer. Alleen Fargo nog minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weinig???
Waren er anders nog best veel!
Wow waarom heb ik dit nog niet gekeken? Trailer ziet er tof uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:08 schreef KingRadler het volgende:
Bruce ‘The Boss’ Springsteen krijgt een rol in ‘Lilyhammer’
ben benieuwd
Bron: http://www.flixfilms.nl/b(...)n-rol-in-lilyhammer/
haham dat ben ik ook na Orphan Black gaan kijken, Ik vind het erg liefelijk leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:56 schreef DonnaRush het volgende:
Mehhh, ik zit af te kicken van Orphan Black.
Nu kijk ik Call the Midwife, best leuk tot nu toe.
Graag gedaan! Misschien moet ik er nog wel bij vertellen dat de boeken behoorlijk wat 'gory details' bevatten - er wordt behoorlijk plastisch beschreven wat er allemaal komt kijken bij (normale en niet-normale) bevallingen. Als je daar niet tegen kunt, niet doen dusquote:
Netflix heeft een ingebakken optie daarvoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:26 schreef rumiii het volgende:
Ik heb Breaking Bad en Prison Break met plezier bekeken
Welke serie kunnen jullie mij op basis van deze informatie aanraden?
Staat s3 al op de NL netflix?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor de call the midwife kijkers: deze serie is gebaseerd op een reeks boeken van Jennifer Worth (Jenny in de serie). Seizoen 1 en 2 zijn beide volledig waargebeurd, daarna waren haar verhalen allemaal verwerkt in de serie. Voor seizoen 3 zijn de schrijvers andere verpleegsters uit die tijd gaan raadplegen, maar ze hebben ook een deel zelf geschreven.
De boeken zijn ook erg de moeite waard.Ik vind het zelf erg leuk dat dit waargebeurd is.
beoordeel alles nadat je het hebt bekeken gelijk met sterren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:26 schreef rumiii het volgende:
Ik heb Breaking Bad en Prison Break met plezier bekeken
Welke serie kunnen jullie mij op basis van deze informatie aanraden?
seizoen 1&2quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook skins kijken mensen Britse kwaliteit serie.
Ik zit echt nooit op NLquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wie heeft nog goede tips voor all time classics, als Hitchcock of Frank Capra films. NL Netflix dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |