Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
ok thx zal ik eens bekijken als ik tussen series zit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zeker ook voor mannen, mijn vriend en ik kijken het samen.
Sowieso is de echte hoofdrol dan wel Julianna Margulies (in de rol van Alicia Florrick), maar een aantal van de andere hoofdrollen zijn mannen.
Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is helemaal geen vrouwenserie, de vrouwen zijn mannelijker dan de mannen, dat zijn n stel huilies af en toe.
Behalve Michael J Fox. Wat een held
Ja die is top.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je elsbeth tascioni al langs zien komen? Zij heeft zo'n leuke bijrol! (Ook een emmy voor gekregen). Verder vind ik van de vaste cast Eli het leukst.
Is dat nou die film dat hij iets ruilt voor eten?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Koning van Katoren gezien, was fan van het kinderboek, maar de film is helaas niet echt de moeite
Nee, dan moet je echt in het modem zelf gaan klooien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
Ik gebruik zelf Unblock-Us. Die werkt met een DNS-server die je moet instellen op alle apparaten waarop je de dienst wil gebruiken. Vervolgens kun je op de website kiezen welke Netflix je wil zien. Dat wisselen werkt ook vanuit de browser van je TVquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
Kan ik op mijn smart tv net zoiets doen als op Chrome? Dat ik dus naar believen het land kan switchen. Dus kan wisselen tussen Amerikaans en Nederlands? Of geldt dat meteen voor al mijn apparaten want mijn ouders kijken ook en die willen gewoon Nederlands kunnen kijken op hun tv.
Die heb ik toevallig ook dit weekend gekeken, vond het echt een verrassend leuke film! En was onder de indruk van Emma Thompson.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef Copycat het volgende:
Gisteren Saving Mr Banks gekeken.
Prettige feelgood movie over de schrijfster van Mary Poppins en Walt Disneys pogingen haar akkoord te krijgen voor de verfilming.
Met unblock kun je op de NLse en een buitenlandse Netflix tegelijk kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef larry_flynt het volgende:
sunchaser en humor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:20 schreef GwaiLow het volgende:
Staan er afleveringen van GTST op? Ik zie ze iig niet ^^.
Die speelde inderdaad erg goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Die heb ik toevallig ook dit weekend gekeken, vond het echt een verrassend leuke film! En was onder de indruk van Emma Thompson.
Dat was vooral seizoen 2 (op de boerderij). Het leek net GTST met zombies (en zonder Samsung)quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
Maar wel met Hyundai.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:27 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat was vooral seizoen 2 (op de boerderij). Het leek net GTST met zombies (en zonder Samsung)
Bij seizoen 3 en 4 had ik daar veel minder last van.
Natuurlijk blijft de post-apocalyptische groepsdynamiek erg belangrijk in de serie.
Anders is het alleen maar ' hack and slash'
Daar is inderdaad geen ontkomen aan, net als Microsoft in 'Under the Dome'quote:
Blijft een heerlijke serie, m'n favoriete comedy zelfs. Gewoon lekker gemoedelijk, typisch jaren 90 nog. Series van tegenwoordig willen vaak te scherp zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Friends vanaf morgen op Netflix US/CAN. Voor wie de 343 herhalingen op TV nog niet heeft gezien.
Benieuwd of het de TV afleveringen of de langere versies zijn die later op DVD zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Friends vanaf morgen op Netflix US/CAN. Voor wie de 343 herhalingen op TV nog niet heeft gezien.
Je moet er van houden. Het wordt niet beter in ieder geval vond ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:54 schreef Caland het volgende:
Wordt orphan black nog beter na een aantal eps of moet je er gewoon van houden?
gisteren gekeken maar heeft niet de charme van de andere jack ryan films als clear and present danger of the hunt for red october.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:35 schreef PascalB het volgende:
Zag dat Jack Ryan: Shadow Recruit op Canada staan. Dat is wel erg snel.
op netflix??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:11 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb al 10 afleveringen van GTST gekeken echt verslavend
1 januari pasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef F.Begbie het volgende:
Verdorie. Moet ook twitter niet zomaar vertrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:16 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
1 januari pas
NETFLIX is excited to announce that all 10 seasons, 236 episodes and 83 hours of FRIENDS will be available exclusively on Netflix (both the US and Canadian services) starting January 1, 2015. This marks the first time the iconic series will be available on a streaming subscription service.
Smart tv is sowieso langzaam verder lijkt mij de return/exit knop van de afstandbediening handig bij deze kwestie. Als dit niet werkt gewoon de tv uitschakelen lijkt mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik probeer uit te loggen op een smart tv, Moet ik echt een soort mortal kombat move doen?
Hij logde elkaar automatisch opnieuw in, Was niet mijn smart tv,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Smart tv is sowieso langzaam verder lijkt mij de return/exit knop van de afstandbediening handig bij deze kwestie. Als dit niet werkt gewoon de tv uitschakelen lijkt mij.
quote:Log into Netflix app on your smart tv. Once you are in, on your tv remote do this: Using the arrow buttons ~ up up down down left right left right up up up up. You should get the screen menu to deactivate the acct and press yes. Hope this works for you, I had to contact Netflix directly and Samsung asked me to reset my whole television and it still didn't reset.
kun je op je laptop niet gewoon alle apparaten los koppelen??quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij logde elkaar automatisch opnieuw in, Was niet mijn smart tv,
Op internet staat een mortalkombat move die je moet doen,
Daarmee kon ik wel uitloggen.
[..]
Vervolgens logt de smart tv dan weer automatisch in.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef kawa4 het volgende:
[..]
kun je op je laptop niet gewoon alle apparaten los koppelen??
(ik meende dat dat kon)
edit:
dat kan bij: Mijn Account
wachtwoord veranderen misschien een optie?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervolgens logt de smart tv dan weer automatisch in.
Ik ben het eerste seizoen blijven kijken omdat iedereen steeds enthousaister werd. Dacht op den duur dat ik misschien wel een andere, gelijknamige serie aan het kijken was. Ik vond het niet slecht maar zeker niet boeiend genoeg om me meteen op seizoen twee te storten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Tering man, dat orphan black wordt gaandeweg de serie zo mogelijk nog slechter dan prison break.
Het begon als een briljante serie. Halverwege seizoen 1 werd het vaag en hadden ze gewoon na het seizoen moeten stoppen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Tering man, dat orphan black wordt gaandeweg de serie zo mogelijk nog slechter dan prison break.
Wtfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:53 schreef Forbry het volgende:
Ik vind OB geen kwaliteitsserie, maar zeker wel vermakelijk en ik vond het tweede seizoen juist iets leuker dan het eerste.
Tjah, niet mee eens. Het eerste seizoen begon best sterk, maar was al met al weinig bijzonder vond ik. Het tweede seizoen is op zich niet zo heel anders, maar vond ik toch stukken vermakelijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf![]()
het eerste seizoen was juist vernieuwend en sterk. Tweede seizoen fucking vaag
Sopranos nog nooit gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
Net begonnen met pilot aflevering van Lilyhammer. Toffe serie, maar wat lijkt die hoofdrolspeler soms op een slecht typetje van Jeroen van Koningsbrugge zeg!
Klopt, geen springsteen fan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Sopranos nog nooit gezien?
Geen Springsteen fan?
Met veel plezier tweede siezoen gezien en laatste aflevering was weer vol nieuwe openbaringen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:53 schreef Forbry het volgende:
Ik vind OB geen kwaliteitsserie, maar zeker wel vermakelijk en ik vond het tweede seizoen juist iets leuker dan het eerste.
bronquote:Friends vanaf volgend jaar ook op Netflix te zien
De populaire televisieserie Friends is vanaf volgend jaar ook te zien op streamingdienst Netflix.
Friends vanaf volgend jaar ook op Netflix te zien
Foto: Getty Images
Dat meldt Deadline woensdag.
Voorlopig is het de bedoeling dat de serie in de Verenigde Staten en Canada te zien zal zijn, maar vermoedelijk zal de populaire sitcom ook in 2015 in Nederland verschijnen. Dat vertelt Kevin Tsujihara, voorzitter van Warner Bros.
Alle 236 afleveringen zullen volgend jaar in een klik te zien zijn. Momenteel viert Friends, die tien seizoenen telde, haar twintigste verjaardag. Van 1994 tot 2004 was de serie wereldwijd te zien.
Sinds ik Popcorn Time ontdekt heb gebruik ik het ook nog amper de laatste tijd. Laatste tijd meer films aan het kijken en dan is het aanbod op Netflix gewoon ronduit kut ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef Gehenna het volgende:
..en mijn abbo weer stopgezet. Ik hou zelf niet zo van series, en dan blijft het aanbod nog steeds erg schaarsIk wil gewoon film klassiekers kunnen kijken.
mee eens. Vond seizoen 2 een stuk minder boeiend, spannend en origineel. Kijk ook niet echt uit naar S3. De eerste helft van S1 vond ik juist het beste omdat het daar nog allemaal mysterieus wasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf![]()
het eerste seizoen was juist vernieuwend en sterk. Tweede seizoen fucking vaag
Klopt dat is wel het jammere eraan. Maar om nu elke dvd/blu-ray te gaan kopen vind ook weer niets (wat moet ik met al dat spul natijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is geen eerlijk vergelijkbare dienst. Popcorn Time is een illegaal netwerk dat nergens rechten aan afdraagt. Uiteraard kan een legale dienst nooit dat aanbod matchen.
Ik zat iets te kijken op de Deense Netflix en daar stond Friends al bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:46 schreef kawa4 het volgende:
bron
leuke serie dat friends, alleen nooit echt goed gevolgd.
dus vanaf volgend jaar kunnen we elke aflevering kijken![]()
Wij hebben juist Netflix genomen omdat we op een meer legale manier tv-series en films wilden kijken. Dus Popcorn Time is voor ons ook geen optie boven Netflix. En nog genoeg op Netflix wat ik nog wil zienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is geen eerlijk vergelijkbare dienst. Popcorn Time is een illegaal netwerk dat nergens rechten aan afdraagt. Uiteraard kan een legale dienst nooit dat aanbod matchen.
In ieder geval het eerste seizoen vond ik echt subliem, have fun!quote:
Ja, ik heb ook met veel plezier naar het tweede seizoen gekeken en ben benieuwd naar hoe het verder gaat...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met veel plezier tweede siezoen gezien en laatste aflevering was weer vol nieuwe openbaringen.
Zoveel dat ik nog wil kijken, dat ik er mogelijk nooit aan toe ga komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:46 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bron
leuke serie dat friends, alleen nooit echt goed gevolgd.
dus vanaf volgend jaar kunnen we elke aflevering kijken![]()
Yep, hier hetzelfde (inclusief laatste zin).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben juist Netflix genomen omdat we op een meer legale manier tv-series en films wilden kijken. Dus Popcorn Time is voor ons ook geen optie boven Netflix. En nog genoeg op Netflix wat ik nog wil zien
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 16-10-2014 om 15:35:35Hij is terug! Alle afleveringen van Lilyhammer seizoen 3 zijn vanaf 21 november exclusief te zien op #Netflix. http://t.co/GpexcCPuM3 reageer retweet
Ja. Plus alle andere landen waar Netflix actief is, te kiezen uit een handig dropdownlijstje. Land kiezen, Netflix herstarten en hop - je ziet de nieuwe bibliotheek uit dat landquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef zzzzud het volgende:
Als ik een abbo op http://www.unblock-us.com/ aanschaf, kan ik vanaf mijn huidige Netflix het Amerikaanse aanbod bekijken? Zou wel vet koel zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Django Unchained – 2012 16 2:45 uur
Samen met een Duitse premiejager reist een bevrijde slaaf, Django, door Amerika om zijn vrouw te bevrijden uit de handen van een sadistische plantage-eigenaar.
House at the End of the Street – 2012 12 1:40 uur
Verhuizen naar een nieuwe stad wordt nog stressvoller voor een tiener wanneer ze erachter komt dat in het huis van de buren een dubbele moord heeft plaatsgevonden.
Regular Show – 2010-2011
Niets is wat het lijkt in deze ongebruikelijke animatieserie over een wasbeer en een blauwe gaai die een dagtaak hebben aan het verzorgen van een park.
Voor in de browser zijn extensies beschikbaar die dat doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:18 schreef JohnB52 het volgende:
Tijd voor trailers bij de filmpjes, docu's en series!
Nu telkens switchen tussen Netflix en IMDB
Gratis weekje gestart, beetje omslachtig uiteindelijk de boel werkend gekregen, top!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja. Plus alle andere landen waar Netflix actief is, te kiezen uit een handig dropdownlijstje. Land kiezen, Netflix herstarten en hop - je ziet de nieuwe bibliotheek uit dat land
Dienst is bruikbaar op zowat alle apparaten. Computer, smarttv, spelcomputer, tablet.
Ik kan gewoon de gesproken taal en ondertitels wijzigen waar beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Alle Disney-films in het Nederlands... Hoe krijg ik ze in het Engels? Want Frozen wordt er zo niet beter op. Moet ik iets instellen op mijn Apple TV?
Wat gek, bij mij zijn de Disneyfilms standaard in het Engels. Misschien moet je wat instellen via je PC in je account of zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Alle Disney-films in het Nederlands... Hoe krijg ik ze in het Engels? Want Frozen wordt er zo niet beter op. Moet ik iets instellen op mijn Apple TV?
Je zou moeten kunnen schakelen tussen Engelse en Nederlandse audio en ondertiteling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef _Arual_ het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef GokHoogte het volgende:
Zowel Netflix en Popcorntime user.
Popcorntime voor films en Netflix voor series en documentaires. Of gewoon oudewets een torrent. Dat gelul van rechten heeft me nog nooit geinteressered. Heb ergens nog een hdd liggen met ongeveer aan 700+ films er op. Daar ga ik niet ¤ 10,- per film voor betalen.
ik heb ook dr who gedownload van torrent. ik kon gewoon niet volgen ze tonen ook de overgang niet dat ene dokter dood is en de nieuwe begint. vind het jammer dat de hele oude veel afleveringen zijn met beeld met fotos en audio ipv videoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef CharlesZiBritannia het volgende:
Ik zag trouwens dat ze eindelijk een aantal missende doctor who afleveringen erop hebben gezet, waaronder de laatste afleveringen van david tennant. Die moest ik laatst dus downloaden, aangezien er op netflix dus een abrubte overgang van tennant naar matt smith was, en ik dacht: 'dit kan nooit de bedoeling zijn' . Geen idee waarom de afleveringen er tot nu toe nog niet opstonden, maar netflix heeft dus van fouten geleerd en nu is het wel compleet.
Het lijkt qua stijl heel erg op het Amerikaanse The Office, maar dat heb je wellicht al gezien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:34 schreef Re het volgende:
bijna door Parks & Rec heen, erg leuke serie, iemand een suggestie voor een soortgelijke serie?
de Amerikaanse nog niet eigenlijk (bepaalde gereserveerdheid tov de originele), zat daar ook al aan te denken jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt qua stijl heel erg op het Amerikaanse The Office, maar dat heb je wellicht al gezien.
Op de pilot na heeft het eigenlijk niks meer met de Britse versie te maken. Het heeft dan ook geen zin om ze te vergelijken (wat veel mensen doen)...het is gewoon iets compleet anders geworden. Tot aan het vertrek van Carrell vond ik het leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef Re het volgende:
[..]
de Amerikaanse nog niet eigenlijk (bepaalde gereserveerdheid tov de originele), zat daar ook al aan te denken ja
XDquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef GokHoogte het volgende:
Zowel Netflix en Popcorntime user.
Popcorntime voor films en Netflix voor series en documentaires. Of gewoon oudewets een torrent. Dat gelul van rechten heeft me nog nooit geinteressered. Heb ergens nog een hdd liggen met ongeveer aan 700+ films er op. Daar ga ik niet ¤ 10,- per film voor betalen.
bij US had ik niet het idee naar een docu te kijken, teveel camerastandpuntenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Op de pilot na heeft het eigenlijk niks meer met de Britse versie te maken. Het heeft dan ook geen zin om ze te vergelijken (wat veel mensen doen)...het is gewoon iets compleet anders geworden. Tot aan het vertrek van Carrell vond ik het leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb nog nooit een netflix account gehad, wel heeft mijn broer Netflix gehad waar ik met mijn FB op gekoppeld was. Mijn broer bleek netflix opgezegd te hebben (zonder dat ik t wist) dus ik heb zelf netflix aangemaakt.
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant vind ik het afzetterij. Mijn email is anders en zo ook mijn bankgegevens dus ze zien dan toch dat ik dat niet ben?
Teveel werk, maar als ik dat had geweten dan had ik nooit mijn facebook gekoppeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Maak dan gewoon een nieuwe facebook aan, zo gedaan.
Geen vreemde benadering van Netflix. Vanuit opzet hoort Facebook gewoon iets persoonlijks te zijn. Per persoon 1 account, met je echte naam. Dat is de hele gedachte achter het netwerk. Netflix hanteert die insteek om personen te identificerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb nog nooit een netflix account gehad, wel heeft mijn broer Netflix gehad waar ik met mijn FB op gekoppeld was. Mijn broer bleek netflix opgezegd te hebben (zonder dat ik t wist) dus ik heb zelf netflix aangemaakt.
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant snap ik het maar aan de andere kant vind ik het afzetterij. Mijn email is anders en zo ook mijn bankgegevens dus ze zien dan toch dat ik dat niet ben?
Wowquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef Chrizs het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-op-netflix/ series die gaan verdwijnen in oktober en reeds verwijderde items
Computer, console, tablet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:38 schreef jamesdeen het volgende:
de HD optie is ineens weg bij mij, bij elke film die ik probeer te streamen.
iemand een oplossing?
wifi, verbinding is primaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Computer, console, tablet?
Bedraad of draadloos?
Even je playback settings in je account aanpassen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wifi, verbinding is prima
smartphone en computer.
en ik heb nog steeds een plan van 8.99
Ik heb geen ervaring met Videoland maar voor series lijkt het mij de beste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand of Netflix de beste video streaming dienst is van Nederland als je iets legaal wil kijken.
Het filmaanbod is niet super recent, dan zou Pathé Thuis een betere keus zijn. Daar betaal je echter per film en die prijzen zijn hoger dan Netflix.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:31 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand of Netflix de beste video streaming dienst is van Nederland als je iets legaal wil kijken.
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het filmaanbod is niet super recent, dan zou Pathé Thuis een betere keus zijn. Daar betaal je echter per film en die prijzen zijn hoger dan Netflix.
Ja, dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?
Ik hoef niet perse nieuwste van het nieuwstequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Qua prijs zit je bij Netflix prima. Wil je echter de nieuwste films zien, dan moet je ergens anders heen. Dus wat wil je hebben qua aanbod?
Het wordt gekoppeld aan je bankrekening of creditcard of iP adres, dat is niet te omzeilen. Slim van Netflix, anders kon iedereen onbeperkt proef abo's nemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg ik net ineens dit:
[ afbeelding ]
Usenet is dan de beste optie, met SSL downloaden dus ontraceerbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klopt dan sowieso niet, account was namelijk van mijn broer en zijn bankgegevens stonden er dus ook. Hij had een 2de gebruiker aangemaakt zodat ik afentoe kon kijken en dat was ik. Zal wel IP zijn dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Het wordt gekoppeld aan je bankrekening of creditcard of iP adres, dat is niet te omzeilen. Slim van Netflix, anders kon iedereen onbeperkt proef abo's nemen![]()
Ja, ip adres danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat klopt dan sowieso niet, account was namelijk van mijn broer en zijn bankgegevens stonden er dus ook. Hij had een 2de gebruiker aangemaakt zodat ik afentoe kon kijken en dat was ik. Zal wel IP zijn dan.
Had ik ook. Maar als je je voorkeur zet op het niet gebruiken van een html-player ipv spotlight, zie je dat hij wel gewoon in hd afspeelt. Dat deed bij mij iig de trick.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:38 schreef jamesdeen het volgende:
de HD optie is ineens weg bij mij, bij elke film die ik probeer te streamen.
iemand een oplossing?
Hier wil ik ook wel een antwoord op, want ik zou nooit films die ik toevallig leuk vond aan gaan raden aan vrienden via Netflix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
(Bijna) elke keer dat ik Netflix start, krijf ik bovenaan mijn scherm een irritant blok over dat ik X gezien heb en aan welke FB-vriend ik X wil aanbevelen. Is het mogelijk om dit uit te scakelen? Zonder mijn account los te koppelen van FB.
zal hier wel mee te maken hebben. even in je accountinstellingen kijken op netflix.nl.quote:wil je je activiteit delen met vrienden op Netflix?
Op Netflix zien je Facebook-vrienden automatisch wat je kijkt, inclusief je eerdere activiteit.
Netflix zal hierdoor geen berichten kunnen plaatsen op Facebook.
Als je je account koppelt aan Facebook kunnen je vrienden je aanbevelingen sturen.
De optie: mijn activiteit delen op Netflix staat uit hier. Maar toch blijf ik die vraag krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
zal hier wel mee te maken hebben. even in je accountinstellingen kijken op netflix.nl.
hmm. even een chat starten? meestal kunnen ze zaken binnen enkele ogenblikken voor je oplossen bij netflix.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De optie: mijn activiteit delen op Netflix staat uit hier. Maar toch blijf ik die vraag krijgen
Heb hem nu dus ook losgekoppeld van FB. Dacht dat ik dan meteen helemaal zou uitloggen, maar dat is dus niet zo. Hopelijk lost dit het opquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. even een chat starten? meestal kunnen ze zaken binnen enkele ogenblikken voor je oplossen bij netflix.
facebook kun je idd beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb hem nu dus ook losgekoppeld van FB. Dacht dat ik dan meteen helemaal zou uitloggen, maar dat is dus niet zo. Hopelijk lost dit het op
Klopt trouwens niet (helemaal). Valkyrie staat er bijvoorbeeld gewoon nog opquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:33 schreef Chrizs het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-op-netflix/ series die gaan verdwijnen in oktober en reeds verwijderde items
ja,ik ben er inmiddels al achterquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Had ik ook. Maar als je je voorkeur zet op het niet gebruiken van een html-player ipv spotlight, zie je dat hij wel gewoon in hd afspeelt. Dat deed bij mij iig de trick.
Ben er zelf nu achter dat die met html5-speler ook gewoon in HD afspeelt. (Alleen zie je geen notificatie daarvan zoals eerst wel). Als je met CTRL-SHIFT-ALT-D of S kijkt, zie je dat hij afspeelt met een bitrate van 3000. Dat betekent dat het HD is. (Bij mij is dat iig het geval).quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja,ik ben er inmiddels al achter![]()
dank voor je reactie
Pas op dat je niet iedereen cocksucker en cunt begint te noemen, had hier op maandag last last van na S02 en S03 in 1 weekend. ALquote:
Cocksucker blijft al iets te veel hangen na 1,5 seizoen. Heb mijn vriendin inmiddels ook al een paar keer zo genoemdquote:
quote:Belgische Netflix-klanten kampen met betaalproblemen via PayPal
Belgische abonnees die hun Netflix-abonnement betalen via PayPal klagen over authorisatieproblemen. Hierdoor zijn zij bang dat hun abonnement wordt afgesloten, maar Netflix laat aan Tweakers weten dat hun abonnmenten blijven werken. Het bedrijf zoekt naar de oorzaak.
NetflixNetflix-abonnees komen in veel gevallen net uit hun eerste gratis maand, maar een deel van hen die gekozen heeft voor betalingen via PayPal ervaren problemen, zo laten zij op onder andere Twitter en aan Tweakers weten. Op de instellingenpagina van Netflix krijgen zijn de mededeling dat een PayPal-betaling via creditcard is geweigerd omdat de rekening niet geautoriseerd kon worden. Een deel van de abonnees vreest dat zij binnenkort van de streaming-videodienst zullen worden afgesloten omdat zij hun maandelijkse abonnementsgeld niet hebben betaald.
Joris Evers van Netflix laat weten dat er in België inderdaad problemen zijn geconstateerd met het verwerken van betalingen. Een mogelijke oorzaak noemt Netflix niet, maar het bedrijf zou samen met de betalingsverwerker proberen een oplossing te vinden om het systeem weer aan de gang te krijgen. Volgens Evers kunnen getroffen abonnees gewoon Netflix blijven kijken en zullen de accounts ondanks de betalingsmoeilijkheden blijven werken.
Ja zou tof zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:13 schreef zzzzud het volgende:
Wat ik trouwens heel er mis op Netflix: offline afspelen, zoals op spotify.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |