Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Heb je echt een uurloon of een vast salaris? Want als ik ga rekenen met mijn uren en mijn vaste salaris had ik beter bij de McDonalds kunnen gaan werken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op zondag 12 oktober 2014 16:25 schreef Maraca het volgende: [..] Heb je echt een uurloon of een vast salaris? Want als ik ga rekenen met mijn uren en mijn vaste salaris had ik beter bij de McDonalds kunnen gaan werken
uurloon. Ik verdien dus ook niet elke maand het zelfde
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op zondag 12 oktober 2014 16:27 schreef Maraca het volgende: [..] Dat is wel beter Wil ik ook Maar dan moeten ze het voor iedereen invoeren en gaan we failliet
Hmm? Ik heb een vast loon maar overuren krijg ik gewoon uitbetaald. (we houden alle uren wel precies bij dus als je je uren niet maakt krijg je ook wel op je kop )
Op zondag 12 oktober 2014 16:28 schreef Pizzalucht het volgende: [..] Hmm? Ik heb een vast loon maar overuren krijg ik gewoon uitbetaald. (we houden alle uren wel precies bij dus als je je uren niet maakt krijg je ook wel op je kop )
Wij krijgen helemaal niks.. _!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste 46 alleen
Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef MrBanaan1 het volgende: Ik krijg netto 7¤ per uur. Opzich voor bijbaantje klaag ik niet. Daarbij komt dat het werk meestal ook best wel ok is. Gezellig enzo.
Voor jou geldt bruto = netto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste 46 alleen
Ja dat is in pond he. 33k pond is vrij veel. EN daarbij, voor pijltjes gooien!
Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef MrBanaan1 het volgende: Ik krijg netto 7¤ per uur. Opzich voor bijbaantje klaag ik niet. Daarbij komt dat het werk meestal ook best wel ok is. Gezellig enzo.
Ik had 10 euro voor halfuurtje kranten maar was kutwerk dus gestopt
Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef Maraca het volgende: [..] Ja, maar zo werkt het helaas niet Maar ik kan er even niks meer over zeggen (leg later wel uit waarom).
Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef Maraca het volgende: Maar Pizza, jij en je vriendin hebben geen foto's in KLB? Niet dat ik daar toegang tot heb ofzo..
Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Nja, mijn basis uurloon is lager. Die 7 is incl toeslagen etc. Daarbij heb ik wel eens belasting moeten betalen. Wel weinig, maar dan toch.
Ja, maar neem aan dat nog in schaal 1 zit Dat is echt peanuts. Zeker als je niet fulltime werkt
Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef Maraca het volgende: Maar Pizza, jij en je vriendin hebben geen foto's in KLB? Niet dat ik daar toegang tot heb ofzo..
Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Nja, mijn basis uurloon is lager. Die 7 is incl toeslagen etc. Daarbij heb ik wel eens belasting moeten betalen. Wel weinig, maar dan toch.
Is toch eigenlijk ook niet normaal heb je maar 7 euro per uur. En dan ook nog belasting betalen man man man dat dit kan in Nederland
Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef Maraca het volgende: [..] Ja, maar neem aan dat nog in schaal 1 zit Dat is echt peanuts. Zeker als je niet fulltime werkt
Nee. Maar had eerst 13E belasting Maandloon van 500E, opzich wel lekker zo in de vakantie.
Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Nee. Maar had eerst 13E belasting Maandloon van 500E, opzich wel lekker zo in de vakantie.
vakantie en maar 500E vedienen? Dat is best weinig
Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef WcPot het volgende: [..] Is toch eigenlijk ook niet normaal heb je maar 7 euro per uur. En dan ook nog belasting betalen man man man dat dit kan in Nederland
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Nee. Maar had eerst 13E belasting Maandloon van 500E, opzich wel lekker zo in de vakantie.
Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef Pizzalucht het volgende: [..] Oh Nee wij hebben nog nooit zulke foto's gemaakt En mijn vriendin zit eigenlijk nooit meer op FOK!
Oh, nou.. dan weet ik niet of ik een trio aandurf
Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Bewust joh. Vakantie he, ga echt niet fulltime werken in de vakantie Weken van 25 uur is zat dan. Heb ook vrij
500/7 = 71 uur 71/4 weken = 17,8 uur dus 18 uur per week, dat vind ik best weinig
Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef AF_ het volgende: [..] 500/7 = 71 uur 71/4 weken = 17,8 uur dus 18 uur per week, dat vind ik best weinig
Los van het feit dat dat nog minder was (jaar jonger) weet ik dat. Maar waarom zou ik meer gaan werken? Heb maandelijks mijn uren en zat echt niet om geld verlegen. Heb toen weken van 35 gehad en weken van 10. Dusja, is niet constant.
Op zondag 12 oktober 2014 16:37 schreef Fylax het volgende: Morgen: Nieuw seizoen The Walking Dead Nieuw seizoen Universiteit van Nederland Nieuw seizoen Brugklas En ook nog eens vrij morgen. Top dag
Op zondag 12 oktober 2014 16:38 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Los van het feit dat dat nog minder was (jaar jonger) weet ik dat. Maar waarom zou ik meer gaan werken? Heb maandelijks mijn uren en zat echt niet om geld verlegen. Heb toen weken van 35 gehad en weken van 10. Dusja, is niet constant.
Nouja ik maak tijdens schoolweken ook gewoon 15 uur. Vandaar
Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef AF_ het volgende: [..] Nouja lijkt me zo raar op een verjaardag: Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Nouja we postten op hetzelfde forum
Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef AF_ het volgende: [..] Nouja lijkt me zo raar op een verjaardag: Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Nouja we postten op hetzelfde forum
Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Bohhhhh. Ik maak dan 9 ofzo. Werk bewust niet weekend. Ik doe 6 uur over 1 uur school dus dat red ik niet.
Ik heb volgende week helemaal geen weekend
Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Bohhhhh. Ik maak dan 9 ofzo. Werk bewust niet weekend. Ik doe 6 uur over 1 uur school dus dat red ik niet.
Jaa ik bedoel ik doe zo lang over school door afleiding etc dat als ik een hele dag in het weekend werk ik alles op die andere dag moet doen en dan heb ik amper weekend
Maar daarbij, ik heb niet echt behoefte aan meer geld ofzo.
Op zondag 12 oktober 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende: Jaa ik bedoel ik doe zo lang over school door afleiding etc dat als ik een hele dag in het weekend werk ik alles op die andere dag moet doen en dan heb ik amper weekend
Op zondag 12 oktober 2014 16:44 schreef AF_ het volgende: [..] Verschilt. ze houden rekening met mijn schoolrooster. Dus kan ook voorkomen dat ik een dag vrij heb en daar rondloop.
Ahzo. Ja dat gaat bij mij wat minder omdat bijna alles in de avonden is.
Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef Fylax het volgende: [..] Mijn laatste ex, waar ik ook een foto van heb geplaatst in US, wou nooit handje vasthouden. ''Dat is iets voor volwassenen van 30''
Linkje
Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef Fylax het volgende: [..] Mijn laatste ex, waar ik ook een foto van heb geplaatst in US, wou nooit handje vasthouden. ''Dat is iets voor volwassenen van 30''
Op zondag 12 oktober 2014 16:52 schreef Fylax het volgende: [..] ohja en maraca weet niet of je het gelezen hebt maar ik kan morgen mijn wachtwoord bij de ING ophalen
Mooi, kan ik weer eten halen
Op zondag 12 oktober 2014 16:54 schreef Fylax het volgende: [..] ik stuurde een yt link en AF zegt lekker nummertje maar het is een hele mix met allemaal nummertjes