quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-groesbeek-1.4568382
Ahzo. Ja dat gaat bij mij wat minder omdat bijna alles in de avonden is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Verschilt. ze houden rekening met mijn schoolrooster. Dus kan ook voorkomen dat ik een dag vrij heb en daar rondloop.
quote:
Ja maar dan moet ie IRL contact hebben, daardoor durft ie toch niet naar buiten?quote:
Aaaawh.. "wil je verkering met me?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee. heb ze wel allemaal gewoon in het echt gevraagd.
En dan handjes vasthoudenquote:
Dat durfde ik in de eerste en tweede klas nog een beetje wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja maar dan moet ie IRL contact hebben, daardoor durft ie toch niet naar buiten?
Mijn laatste ex, waar ik ook een foto van heb geplaatst in US, wou nooit handje vasthouden.quote:
Aaaaaawh.. dat vragenquote:
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar de vermomming van Alberto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn laatste ex, waar ik ook een foto van heb geplaatst in US, wou nooit handje vasthouden.
''Dat is iets voor volwassenen van 30''
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn laatste ex, waar ik ook een foto van heb geplaatst in US, wou nooit handje vasthouden.
Oke, wat deed je dan met haarquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik laten weghalen door de forumadmins omdat het uit is.
Alberto in Life4Youquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor diegene die nieuwsgierig zijn naar de vermomming van Alberto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg zal het?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto in Life4YouMisschien laat hij het rompertje wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |