Van de overuren moet je het net hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou dan echt zo min mogelijk overuren maken denk ik
Ja, maar zo werkt het helaas nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou dan echt zo min mogelijk overuren maken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste 46 alleen![]()
Voor jou geldt bruto = nettoquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik krijg netto 7¤ per uur. Opzich voor bijbaantje klaag ik niet. Daarbij komt dat het werk meestal ook best wel ok is. Gezellig enzo.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:32 schreef appelen het volgende:
darters zijn rijk zegt ie danJa dat is in pond he. 33k pond is vrij veel. EN daarbij, voor pijltjes gooien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste 46 alleen![]()
Ik had 10 euro voor halfuurtje krantenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik krijg netto 7¤ per uur. Opzich voor bijbaantje klaag ik niet. Daarbij komt dat het werk meestal ook best wel ok is. Gezellig enzo.
Oh jee, een zakelijk conflictquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het helaas nietMaar ik kan er even niks meer over zeggen (leg later wel uit waarom).
gezellig vakkies vullenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh nee, in tegendeel. Mijn werk is geweldigquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh jee, een zakelijk conflict
[ afbeelding ]
Nja, mijn basis uurloon is lager. Die 7 is incl toeslagen etc. Daarbij heb ik wel eens belasting moeten betalen. Wel weinig, maar dan toch.quote:
33k x 1,25 plusminus 40.000 euroquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja dat is in pond he. 33k pond is vrij veel. EN daarbij, voor pijltjes gooien!
In KLB?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef Maraca het volgende:
Maar Pizza, jij en je vriendin hebben geen foto's in KLB?Niet dat ik daar toegang tot heb ofzo..
Ja, maar neem aan dat nog in schaal 1 zitquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja, mijn basis uurloon is lager. Die 7 is incl toeslagen etc. Daarbij heb ik wel eens belasting moeten betalen. Wel weinig, maar dan toch.
Nah dat nou ook weer niet, maar ik ga pas weg als het af isquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van de overuren moet je het net hebben
quote:
Niet helemaal wakkerquote:
Je bedoelt KPD ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef Maraca het volgende:
Maar Pizza, jij en je vriendin hebben geen foto's in KLB?Niet dat ik daar toegang tot heb ofzo..
Is toch eigenlijk ook niet normaal heb je maar 7 euro per uur. En dan ook nog belasting betalen man man man dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja, mijn basis uurloon is lager. Die 7 is incl toeslagen etc. Daarbij heb ik wel eens belasting moeten betalen. Wel weinig, maar dan toch.
Nee. Maar had eerst 13E belastingquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar neem aan dat nog in schaal 1 zitDat is echt peanuts. Zeker als je niet fulltime werkt
Ohquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet helemaal wakkerIn KPD bedoel ik
vakantie en maar 500E vedienen? Dat is best weinigquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. Maar had eerst 13E belastingMaandloon van 500E, opzich wel lekker zo in de vakantie.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk ook niet normaal heb je maar 7 euro per uur. En dan ook nog belasting betalen man man man dat dit kan in Nederland
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee. Maar had eerst 13E belastingMaandloon van 500E, opzich wel lekker zo in de vakantie.
Oh, nou.. dan weet ik niet of ik een trio aandurfquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
OhNee wij hebben nog nooit zulke foto's gemaakt
En mijn vriendin zit eigenlijk nooit meer op FOK!
Bewust joh. Vakantie he, ga echt niet fulltime werken in de vakantiequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
vakantie en maar 500E vedienen? Dat is best weinig
Zo, duurde bijna een jaarquote:
Waarom moet je zulke foto's dan, zijn normale foto's niet genoeg?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, nou.. dan weet ik niet of ik een trio aandurf
Oeh, mag ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom moet je zulke foto's dan, zijn normale foto's niet genoeg?
500/7 = 71 uurquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bewust joh. Vakantie he, ga echt niet fulltime werken in de vakantieWeken van 25 uur is zat dan. Heb ook vrij
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar eigenlijk moet ik nog school doen
ditquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
RT@MrBanaan1: 'Maar eigenlijk moet ik nog school doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |