abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145457822
Antwoorden voor Kris

Nieuws:
Uitzending RTL Late Night 1-10
Uitzending Vermist 23-9
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete, via WS)
• NB: De taalschool van Lisanne en Kris is niet Habla Ya, maar Spanish by the river. (met dank aan Gorraay)
• Zaak Lisanne en Kris op het Websleuths-forum: deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5 - deel 6

Overzichtskaart (bij benadering) waarmee mogelijk (delen van) de route mee te herleiden zijn- (Geruisloos, 28-9)
http://i7.minus.com/iKBFk3lc2ENPk.jpg

Belgegevens telefoon (Geruisloos 4-10) :

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 4-10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag
SPOILER
Foto's van de wandeling:
SPOILER
Analyses van de foto's:
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens:
SPOILER
Nieuwslinks:
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's:
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris:
SPOILER
Zoekacties:
SPOILER
Algemene foto's:
SPOILER
Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan:
SPOILER
Informatie op video:
SPOILER
Informatieve posts:
SPOILER
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:
SPOILER
pi_145457863
Als er wijzigingen moeten in de OP dan hoor ik het graag
pi_145458143
Lavenderr : Orgaanhandel, is altijd `handel ` ...
ook m.b.t. transplantaties.....maakt blijkbaar niks uit, niet voor 100% ...
Ook gerenommeerde ziekenhuizen op de wereld, schijnen op dit punt
niet voor 100% te deugen, en k u n n e n met de criminele orgaanhandel
banden hebben, heb ik al gelezen...dus `zover ` is het ook al !
Dit is een zieke wereld....Er m o e t e n dus chirurgen zijn, die als bijbaantje
`slager ` zijn....kan niet anders.. BAH !
Ik ga maar even een eindje lopen met de hond, nu...

[ Bericht 9% gewijzigd door suddenintuition op 12-10-2014 16:30:33 ]
pi_145460167
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat deze foto
[ afbeelding ]
en
deze plek in de reportage
[ afbeelding ]
dezelfde locatie betreffen.
Ik weet dus niet of het inderdaad dezelfde plek is, maar de plek in de reportage ligt in ieder geval eerder op de route dan ... een plek waar met touwen naar beneden is gegaan om te zoeken, en ook eerder op de route dan het huis van de man die K. en L. had zien langskomen.
Misschien kan iemand anders dit nog specificeren, of verwerpen.
Tot nu toe denken 2 mensen hier dat mijn indruk mogelijk juist is.

Als er geen tegengeluiden komen, betekent dit dan dat de locatie van foto 491 kan worden 'gefinetuned' op de kaart naar een locatie die dicht bij het water komt, zoals bij het pijltje?

Of is dat te kort door de bocht?
pi_145460183
Sorry Lavenderrr, had je link over malaria idd verkeerd gelezen. Geen risico dus. Verhalen van locals op het internet bevestigen dit beeld trouwens. :)
pi_145460241
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:19 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Als er geen tegengeluiden komen, betekent dit dan dat de locatie van foto 491 kan worden 'gefinetuned' op de kaart naar een locatie die dicht bij het water komt, zoals bij het pijltje?

[ afbeelding ]

Dan zijn ze dus niet door een auto omhoog gebracht.
Make my day!
pi_145460269
Het zou ook nog een beekje kunnen zijn dat niet op de kaart staat, toch, BijDePinken, of ben je het daar niet mee eens?
pi_145460436
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:23 schreef blondetrien het volgende:
Het zou ook nog een beekje kunnen zijn dat niet op de kaart staat, toch, BijDePinken, of ben je het daar niet mee eens?
Jazeker. Ik gooi maar een balletje op, in een poging tot nieuwe inzichten te komen of anderen op ideeën te brengen, maar ik houd doelbewust steeds een slag om de arm en wil zeker geen vaagheden (laat staan onjuistheden) als feiten bestempelen.
pi_145460559
Ik vind hem er idd veel op lijken maar ben nog niet overtuigd.
Zie namelijk ook wel verschillen.
Er zijn hier vast wel knappe koppen die iets kunnen met de 2 plaatjes
pi_145460906
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:22 schreef agter het volgende:
[..]
Want?
pi_145460910
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:38 schreef jackie12 het volgende:
Ik vind hem er idd veel op lijken maar ben nog niet overtuigd.
Zie namelijk ook wel verschillen.
Er zijn hier vast wel knappe koppen die iets kunnen met de 2 plaatjes
In het filmpje is waarschijnlijk de boomstam verlegt omdat er toen water stroomde wat bij K+L niet het geval was! Maar of het dezelfde stam is??????
pi_145460930
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef schuschuho het volgende:
[..]
In het filmpje is waarschijnlijk de boomstam verlegt omdat er toen water stroomde wat bij K+L niet het geval was! Maar of het dezelfde stam is??????
Verlegd? Hij ligt nog precies zo tegen die lichtgekleurde steen met hapje eruit aan.
pi_145460974
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Verlegd? Hij ligt nog precies zo tegen die lichtgekleurde steen met hapje eruit aan.
Oja.....je hebt gelijk! Dus dezelfde stam?
pi_145461311
Foto 491 met markering van steen en wortels (met dank aan 11en30, die daarop specifiek wees):

Beeld uit reportage, steen gemarkeerd:

Een volgend beeld uit de reportage, wortels gemarkeerd:

Het helpt als je de bewegende beelden van het fragment uit de reportage bekijkt.
Kijk ook naar de bomen achter Kris, die ten opzichte van haar wat schuin staan. Dit is ook het geval bij de bomen op de onderste foto, achter Eva W.

Maar als het desondanks niet klopt, laat ik me daar ook graag van overtuigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BijDePinken op 12-10-2014 20:01:00 ]
pi_145465172
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:19 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allebei de afbeeldingen zijn volgens mij, dezelfde plek, ik ben overtuigd
pi_145465241
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:22 schreef agter het volgende:
[..]
vertel....
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:00:18 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145465699
W a t ROOK j i j ???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145466065
ja nee ja nee. Moeilijk. Op de foto van Eva Wiessing ligt achter de stronk een groot blok.
Deze mis ik bij de foto van Kris.
Nu weet ik dat er bij de foto van de 1e quebrada er ook rotsen verplaatst waren door de stroming.

Het lijkt er zeker op maar het zou ook zomaar niet de locatie hoeven zijn

Ik denk dat het de locatie is!

[ Bericht 6% gewijzigd door jackie12 op 12-10-2014 20:23:01 ]
pi_145466303

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 12-10-2014 20:22:41 ]
pi_145467230
LOL jackie wat heeft je overtuigd?
pi_145467509
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef 11en30 het volgende:
LOL jackie wat heeft je overtuigd?
Ik zag geen bomen. Mn vriendin met haar scherpe ogen wel.
Zij denkt dat het de locatie is.
pi_145467710
Die foto is gemaakt om 1200 uur. Kun je dan in 1 uur op de top zijn?
Make my day!
pi_145467750
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef agter het volgende:
Die foto is gemaakt om 1200 uur. Kun je dan in 1 uur op de top zijn?
Thats the question. Waar is de foto gemaakt?
pi_145468155
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Thats the question. Waar is de foto gemaakt?
Als de montage chronologisch klopt: vlak voor steile hellingen waar je vanaf kunt storten volgens gids P. En nog voor de finca van gids L.

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 12-10-2014 20:52:22 ]
pi_145469036
Ik denk niet dat dit bij de finca van Feliciano is maar bij hem thuis is opgenomen.
Zijn finca ligt bij de 4e kabelbrug. En als volgens Plinio de resten en spullen al 2 dagen lopen zijn voor mensen die de weg weten (?) dan zal Feliciano er wel 5 dagen voor uit trekken als ie zn koeien te eten wil geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')