Daarom de screencapquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben het artikel inmiddels een beetje aangepast, maar bij het plaatje staat nog gewoon dat het een blow up was
Dank daarvoor. Als het aan mij ligt komt ie komende week nog een keer terugquote:
t'is ook niet zo'n spannende baan en lastig voor de banden... het is hard vooruit en dan remmen en dan haaks links of haaks rechts af.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:46 schreef twiFight het volgende:
Met Guitierez op P9 was ik al even bang dat ze een puntje gingen halen
Ik denk dat Pirelli de grootste winnaar is van deze race.
ik denk dat je die eer ook grotendeels aan de karakteristiek van de baan mag toeschuiven, die te krap is met niet of nauwelijks een punt om ook maar een poging te kunnen wagen om in te halen. Uiteraard met dank aan te Tilke-eigen haakse bochten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef twiFight het volgende:
Nee, maar er wordt al jaren geroepen dat
1. Pirelli niet eens een band kan maken die het een race volhoudt en
2. De kunstmatige bandenslijtage de F1 verpest.
En voila, de band houdt het een race vol en tevens is het een race met bijna geen strategie of strijd op de baan.
De vraag is: als je net een race gewonnen hebt, ben je dan bezig met wie er in dat kamertje staan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef opreis het volgende:
Hamilton die bij het wegen putin geen blik waardig gunt was het hoogtepunt
Dat zullen we nooit weten maar laten we er voor onszelf als Nederlander van uit gaan dat Lewis die boef bewust negeerde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is: als je net een race gewonnen hebt, ben je dan bezig met wie er in dat kamertje staan?
Er is nogal een verschil tussen het een race volhouden en na één lockup al compleet vierkant zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef twiFight het volgende:
Nee, maar er wordt al jaren geroepen dat
1. Pirelli niet eens een band kan maken die het een race volhoudt en
2. De kunstmatige bandenslijtage de F1 verpest.
En voila, de band houdt het een race vol en tevens is het een race met bijna geen strategie of strijd op de baan.
Zeg ik al weken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tot die conclusie is Buxton zelf ook al gekomentwitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:33:39That rules out Mercedes, Williams, Lotus and Force India. He’s not going to Red Bull or Toro Rosso, nor Ferrari or Sauber. reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:34:13As such, by a process of elimination, the only option left for Fernando in F1 is McLaren Honda. It’s that, or we lose him from F1. reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:36:00Unless, and he keeps saying that when he announces it’ll surprise us in how obvious it is… he’s actually staying at Ferrari! reageer retweet
Hij doet waar hij zelf zin in heeft. Iedereen moet op hem wachten. Gelukkig heeft de F1 dat niet al te veel gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:34 schreef JohnB52 het volgende:
Op Sky maakten ze nog een grapje, of niet, dat Putin te laat was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |