En ook nog eens de snelste snelste rondequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie je wel, die kerel zegt ook dat Bottas de meeste FL's van de Russische GP heeft behaald
Ik vond die opera-zanger vorig jaar in Hongarije anders ook heel genant.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:53 schreef Uccie het volgende:
Nou ook de GP met de slechtste interviews.
Is het toch ook, of is ze niet zwanger?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die presentatrice van de BBC lijkt met die bril op wel zo'n huisvrouwtje
Die heb ik gemist, maar ik hoorde inderdaad dat dat echt beschamend was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik vond die opera-zanger vorig jaar in Hongarije anders ook heel genant.....
geen ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is het toch ook, of is ze niet zwanger?
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die presentatrice van de BBC lijkt met die bril op wel zo'n huisvrouwtje
Die met die hol met een eigen postcode?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.
Die is zwanger, Suzy niet (dat ik weet).quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.
en ook meeste rondjes aan kop geredenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En meteen ook de meeste keren de GP van Rusland gewonnen, de meeste keren op rij en de meeste punten verzameld in Rusland
Oh, dan is ze gewoon dik aan t worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is zwanger, Suzy niet (dat ik weet).
Die shoppen ze er gewoon tussen hoor. Hoofd van Lewis vervangen en klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:57 schreef Fer het volgende:
Dacht bijna dat Putin op het podium ging staan en dan morgen in de RT, Putin wint eerste GP van Rusland.
Putin werd ook tweede en derde vandaagquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die shoppen ze er gewoon tussen hoor. Hoofd van Lewis vervangen en klaar.
Oostenrijkerquote:
En won constructors' championship.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Putin werd ook tweede en derde vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |