En ook nog eens de snelste snelste rondequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Zie je wel, die kerel zegt ook dat Bottas de meeste FL's van de Russische GP heeft behaald
Ik vond die opera-zanger vorig jaar in Hongarije anders ook heel genant.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:53 schreef Uccie het volgende:
Nou ook de GP met de slechtste interviews.
Is het toch ook, of is ze niet zwanger?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die presentatrice van de BBC lijkt met die bril op wel zo'n huisvrouwtje
Die heb ik gemist, maar ik hoorde inderdaad dat dat echt beschamend was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik vond die opera-zanger vorig jaar in Hongarije anders ook heel genant.....
geen ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is het toch ook, of is ze niet zwanger?
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die presentatrice van de BBC lijkt met die bril op wel zo'n huisvrouwtje
Die met die hol met een eigen postcode?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.
Die is zwanger, Suzy niet (dat ik weet).quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die engelse die altijd in de lane staat is wel echt lekker.
en ook meeste rondjes aan kop geredenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En meteen ook de meeste keren de GP van Rusland gewonnen, de meeste keren op rij en de meeste punten verzameld in Rusland
Oh, dan is ze gewoon dik aan t worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is zwanger, Suzy niet (dat ik weet).
Die shoppen ze er gewoon tussen hoor. Hoofd van Lewis vervangen en klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:57 schreef Fer het volgende:
Dacht bijna dat Putin op het podium ging staan en dan morgen in de RT, Putin wint eerste GP van Rusland.
Putin werd ook tweede en derde vandaagquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die shoppen ze er gewoon tussen hoor. Hoofd van Lewis vervangen en klaar.
Oostenrijkerquote:
En won constructors' championship.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Putin werd ook tweede en derde vandaag
suzy was vroeger echt lekkerste bbc presentatrice, ooit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oh, dan is ze gewoon dik aan t worden.
Zou Susie dat nou geil vinden?quote:
''What 'r u zinkung about?''quote:
Inderdaad Gross Deutschlandquote:
Ze is 44, ik zou er over 10 jaar ook wel zo goed uit willen zien...eigenlijk nu al.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
suzy was vroeger echt lekkerste bbc presentatrice, ooit.
Ik zie nu voor me dat zijn hoofd op het lichaam van Bernie is geshoptquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij is de baas van de Formule 1
Dat is gewoon de image smoothing op je tv hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is 44, ik zou er over 10 jaar ook wel zo goed uit willen zien...eigenlijk nu al.
Een jaartje jonger dan mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is 44, ik zou er over 10 jaar ook wel zo goed uit willen zien...eigenlijk nu al.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat zijn hoofd op het lichaam van Bernie is geshopt
Dan wil ik dat ook, iedereen om mij heen een google-glass met image smoothingquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is gewoon de image smoothing op je tv hoor.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
En dan met de tekst:
You are always in my mind
The Top 20 Most Desirable British Female TV Prese…:quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
suzy was vroeger echt lekkerste bbc presentatrice, ooit.
Denk dat ze in elk geval vieze woordjes in je oor kan fluisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Nober het volgende:
By February 2009, Perry was engaged to her Dutch boyfriend, Bastien Boosten.
Zal ze Nederlands kunnen?
Afwas, Vuilnis?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Denk dat ze in elk geval vieze woordjes in je oor kan fluisteren
ze was wel voor NL afgelopen WK dus nog steeds waarschijnlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Nober het volgende:
By February 2009, Perry was engaged to her Dutch boyfriend, Bastien Boosten.
Zal ze Nederlands kunnen?
Met wat dan? Sigaretten as?quote:
Ze zijn inmiddels getrouwd volgens wiki.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze was wel voor NL afgelopen WK dus nog steeds waarschijnlijk
Ik ken echt niemand van die dames... Maar de meesten zijn wel beter dan Viola Holt en Carolien Tensenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
The Top 20 Most Desirable British Female TV Prese…:
Veel brabanders ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen bovenlip, hebben meer Engelsen last van
Ik denk eerder dat hij vergeten is zijn gezicht in te smeren, ik heb tomaten liggen die minder rood zijn.quote:
Of Linda de Mol met haar irritante lachquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand van die dames... Maar de meesten zijn wel beter dan Viola Holt en Carolien Tensen
twitter:tgruener twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:04:59#F1 Vettel will use 6th engine in Austin. He already announced not to take part in qualifying cause he will start from pitlane anyway. reageer retweet
Denk dat we Button volgend jaar niet meer bij McLaren zien, ondanks zijn goede prestaties van de laatste weken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iedereen bij McLaren praat zo depri
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen bovenlip, hebben meer Engelsen last van
Ik bedoel ook dat zelfs Magnussen depri klinkt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat we Button volgend jaar niet meer bij McLaren zien, ondanks zijn goede prestaties van de laatste weken.
Heb wel het idee dat die auto beter en beter wordt. Dat is wel goed nieuws richting volgend jaar
Gatver... dat hoofd...quote:
Button en Alonso. Prima team.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat we Button volgend jaar niet meer bij McLaren zien, ondanks zijn goede prestaties van de laatste weken.
Heb wel het idee dat die auto beter en beter wordt. Dat is wel goed nieuws richting volgend jaar
Misschien moet ook hij weg en dat er een verrassende line-up komtquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat zelfs Magnussen depri klinkt.
Dan heb je haar acteer ''prestaties'' nog niet gezien gehad in Transformersquote:
Welk deel, de laatste zij is toch niet die minderjarige dochter van Matt Damon?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan heb je haar acteer ''prestaties'' nog niet gezien gehad in TransformersNou ja, als je dat nog niet gedaan hebt, alsjeblief bespaar je de moeite dan.....
Wie gaat er dan ook naar slechte films kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan heb je haar acteer ''prestaties'' nog niet gezien gehad in TransformersNou ja, als je dat nog niet gedaan hebt, alsjeblief bespaar je de moeite dan.....
3quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Welk deel, de laatste zij is toch niet die minderjarige dochter van Matt Damon?
popcorn vrijdag avond.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar slechte films kijken.
Ah die heb ik geskipt. En ik had gewild dat ik de laatste ook had geskipt...quote:
Gewoon een wanvertoning dit jaar van al die andere teamsquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Mercedes heeft meer punten dan Ferrari, Williams en McLaren :-O
Goed was het niet, gezellig wel. Inderdaad beniewd naar Austin tot danquote:
Bij de pitstops.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb niet alles gekeken maar is er eigenlijk wel een Ferrari in beeld geweest?
sporadischquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb niet alles gekeken maar is er eigenlijk wel een Ferrari in beeld geweest?
Begin maar met afstrepentwitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:32:14So Alonso confirmed to me on @NBCSN that he would not have @MercedesAMGF1 power in his 2015 car. reageer retweet
Tot die conclusie is Buxton zelf ook al gekomenquote:
twitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:33:39That rules out Mercedes, Williams, Lotus and Force India. He’s not going to Red Bull or Toro Rosso, nor Ferrari or Sauber. reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:34:13As such, by a process of elimination, the only option left for Fernando in F1 is McLaren Honda. It’s that, or we lose him from F1. reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:36:00Unless, and he keeps saying that when he announces it’ll surprise us in how obvious it is… he’s actually staying at Ferrari! reageer retweet
en.......quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, eindelijk, ik ben ook eens een keer geretweet door Skyf1
twitter:TheAwkwardNick twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:32:41Is there still a chance that Alonso could be leaving for WEC to join Webber as he hinted he might earlier in the year? #AskCrofty reageer retweet
Nee die van Kobayashiquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en.......
edit:
deze??twitter:TheAwkwardNick twitterde op zondag 12-10-2014 om 15:32:41Is there still a chance that Alonso could be leaving for WEC to join Webber as he hinted he might earlier in the year? #AskCrofty reageer retweet
Oh, Jeetje oude zeg. Zal m ff veranderenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hey, die speen hebben wij ook voor de kleine [ afbeelding ]
edit: op naar de laatste F3 race van het weekend![]()
twitter:virtualstatman twitterde op zondag 12-10-2014 om 14:40:19The @MercedesAMGF1 team effectively complete a hat-trick of Russian GP wins 100 years apart, as Benz won both the 1913 and 1914 races reageer retweet
Ja, 52 rondjesquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef JohnB52 het volgende:
Dan verlies je wel tijd ja als je je motor opblaast
Ik vind het wel knap dat hij zo snel zijn wagen teruggeduwd heeft naar de pits en dat het team de motor zo snel gewisseld heeft dat hij nog 2e kon worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef JohnB52 het volgende:
Dan verlies je wel tijd ja als je je motor opblaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |