misschien trek ik wat te snel die conclusie. Maar ik denk niet dat zachtere banden dat oplossen, daar krjjg je alleen maar een meer strategische race van. En met een beetje pech heb je dan de een na de andere Trulli-train, misschien met een drs-je hier of daar....quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:32 schreef twiFight het volgende:
Het is mogelijk, maar ik wacht liever een race af met zachtere banden voordat ik dat soort uitspraken doe.
Je ziet duidelijk dat hij Alonso net had gehad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
http://minus.com/lqXphlHIG4lVy
Wie slaat Jean Todt over???
Ja, maar het probleem is dat mensen daar Pirelli de schuld van blijven geven en niet de FIA, die ze de opdracht gegeven heeft. Daarom denk ik dat vandaag wel goed was voor Pirelli. Onbedoeld toch een bewijsje dat ze de kunde wel in huis hebben voor goede banden, maar dat het de keuze is van de FIA om met snel slijtende danwel langzamere banden te racen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen het een race volhouden en na één lockup al compleet vierkant zijn.
Het zit hem niet in de slijtage, het zit hem gewoon in de algehele constructie. Die is met opzet bagger. Het zegt nogal wat dat ze zelfs met de zachtste Pirelli's vorig jaar niet in de buurt konden komen van de Bridgestones in 2010.
Nu heb ik iets meer tijd, en Vosss is ontslagenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:39 schreef JohnB52 het volgende:
Tot over 3 weken!
Nattekat, maak jij de OP, of mag Vosss dat doen?
Heeft hij alleen maar meer tijd om bier te zuipenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik iets meer tijd, en Vosss is ontslagen
Hij was überhaupt nooit aangenomenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft hij alleen maar meer tijd om bier te zuipen
Jij noemt dit 'goede banden'?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat mensen daar Pirelli de schuld van blijven geven en niet de FIA, die ze de opdracht gegeven heeft. Daarom denk ik dat vandaag wel goed was voor Pirelli. Onbedoeld toch een bewijsje dat ze de kunde wel in huis hebben voor goede banden, maar dat het de keuze is van de FIA om met snel slijtende danwel langzamere banden te racen.
Niks aan de hand, Rosberg gaat gewoon even door de geluidsbarriere.quote:
Stop eens wat moeite in je trolls want op deze manier is het alleen maar internetvervuiling.quote:
Duidelijk een opgeblazen motor. Dat we dat allemaal gemist hebben zegquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef twiFight het volgende:
Stop eens wat moeite in je trolls want op deze manier is het alleen maar internetvervuiling.
Mooi plaatjen. Heb je die ook in hires?quote:
Jazeker:quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi plaatjen. Heb je die ook in hires?
Dit is rechtstreeks van de uitzending genomen; hoger ga je ze niet zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef Geralt het volgende:
Thanks, maar ik bedoelde eigenlijk meer of je die op FullHD of hoger had. En niet stiekem upscalen he
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef Geralt het volgende:
Thanks, maar ik bedoelde eigenlijk meer of je die op FullHD of hoger had. En niet stiekem upscalen he
quote:
quote:F1: Todt denies he snubbed Alonso
Sunday, 12 October 2014
FIA president Jean Todt says he is deeply saddened by wild claims he snubbed Fernando Alonso during the pre-race build up to the Russian Grand Prix.
Videos being circulated on social media showed Todt not shaking hands with Alonso as he greeted all the drivers on the grid at Sochi. The drivers had formed up in a line for the national anthem, before an emotional get-together to show their support for injured driver Jules Bianchi.
Aware of the presence of the video, FIA spokesman Matteo Bonciani said Todt was so upset at suggestions he had ignored Alonso, at a time when their mutual friend Bianchi was critically ill, that he wanted to clear up the situation immediately.
Speaking during a stopover on his return from Russia, Todt told AUTOSPORT: "When a guy is fighting for his life, it is so sad that people can suggest something like this. Before the race I had walked from the back of the grid and had already greeted a number of drivers. "I had hugged Alonso shortly before they lined up, so there was no need to shake his hand.
"I have never been so close to Fernando as in this moment, as we think of our friend in hospital."
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Jij bent echt totaal geen toevoeging aan deze topics.
Het was een serieuze vraag. Jij vindt dat deze Pirelli banden 'goed' zijn? Op wat voor manier in hemelsnaam?
die heeft zichzelf tot paus uitgeroepen zo te zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duidelijk een opgeblazen motor. Dat we dat allemaal gemist hebben zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |