Zeg ik lekker nietquote:
Hij trekt het zich allemaal heel erg aan voor iets dat een internet forum is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:48 schreef Chai het volgende:
Topicreeks: Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk
Hier dus.
In het laatste deel van KLB kun je het gekanker van hoink nalezen.
Zie je mij dat beweren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Want normaal staat er natuurlijk zoveel kwaliteit in KLB
Meester der Ironie, Argo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij trekt het zich allemaal heel erg aan voor iets dat een internet forum is.
Klacht is onterecht, want vermaak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:24 schreef hoink581 het volgende:
De klacht is dus dat zeikende moeders het feedback topic volpissen.
Heb je niet een paar prachtige pics/gifjes van krassende R&P-ers en/of Dr. Spock moeders om dit topic mee op te fleuren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:24 schreef Pavement het volgende:
Knutselwerkjes topique reeks in KLB,
de tyfus wat gebeurt er met dit forum,?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klb voor hem is als een mooie trofeeën kast, FOK! is zijn leven. En hij poetst de kast elke dag met de trofeeën, nu was jullie topic een soort smet in zijn kast. Dus ja je hebt hem een beetje van zijn bestaansrecht ontnomen namelijk door het enige bezit en plezier dat deze man heeft te besmeuren met een vies topic.
Ik moet zeggen dat ik wel opgewonden raak van scheldende klagende nakende knutselende rondborstige dikbillige moekes,quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je niet een paar prachtige pics/gifjes van krassende R&P-ers en/of Dr. Spock moeders om dit topic mee op te fleuren?
Hallo persoon met meerdere (gebande) accounts en bijbehorende gespleten persoonlijkheden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klb voor hem is als een mooie trofeeën kast, FOK! is zijn leven. En hij poetst de kast elke dag met de trofeeën, nu was jullie topic een soort smet in zijn kast. Dus ja je hebt hem een beetje van zijn bestaansrecht ontnomen namelijk door het enige bezit en plezier dat deze man heeft te besmeuren met een vies topic.
Je speelt op de man Argo. Ten eerste is een ad hominem zelden een leugen en daarbij kan jij de waarheid niet vertellen over iets waar jij geen weet van hebt. Wat u niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet? Volgens mij sluit dit gezegde naadloos aan op een christelijk verbod wat jij daarnet geschonden hebt.quote:
Sinds wanneer werd KLB overgenomen door vrouwen? Zoek je nu gewoon punten om te zeuren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef Elvi het volgende:
Want dat deed jij niet toen KLB ineens werd overgenomen door *de horror* vrouwen?
Ja ik denk ik verlaag me even tot jouw niveauquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werd KLB overgenomen door vrouwen? Zoek je nu gewoon punten om te zeuren?
Riep de persoon die het gebruik van leestekens niet machtig was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:07 schreef Elvi het volgende:
Ja ik denk ik verlaag me even tot jouw niveau
Je kan niet eens spellen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had jij geen sollicitatie gestuurd om mod te worden? Dan denk ik dat dit is waarom je het niet werd.
Is niet waar, jij zeurt hier over een reeks, terwijl als er een reeks is die jou wel bevalt, je er niet over zeikt. Eerlijk is eerlijk Hoink.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je speelt op de man Argo. Ten eerste is een ad hominem zelden een leugen en daarbij kan jij de waarheid niet vertellen over iets waar jij geen weet van hebt. Wat u niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet? Volgens mij sluit dit gezegde naadloos aan op een christelijk verbod wat jij daarnet geschonden hebt.
Het zijn geen zelfbedachte regeltjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht al wat zit hij toch te eikelen over zelfbedachte regeltjes enzo. maar nu is het allemaal duidelijk. Gewoon gefrustreert mannetje dus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef damsco het volgende:
Reeksen in KLB, ze zijn verboden. Maar waarom?
(Jeetjes Spongeboss, dat ik dit van jou kan quoten heey?)quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Reeksen doen we ook niet, tenzij er in een bepaald topic zo'n lopende nog niet afgemaakte discussie is - soms is 12 pagina's + 1 post weleens te kort - dat er een tweede deel gepast is.
De adhominem ging over het moderator gedeelte en waarom ik niet gekozen zou zijn. Niet van de domme spelen nu Spongeboss, zo achterlijk ben je niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is niet waar, jij zeurt hier over een reeks, terwijl als er een reeks is die jou wel bevalt, je er niet over zeikt. Eerlijk is eerlijk Hoink.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:17 schreef hoink581 het volgende:
Maar ik ben een user, geen moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |