Maar als hij zwart is wat is er dan meisjesachtig aan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is hij zwart.
Als je niet kleurenblind bent trouwens ook.
Met de was bemoei ik me niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een Nokia Lumia 1520, die kan nog net niet de was voor mij doen
Dat heeft m'n zusje me verteld en die vertrouw ik volkomen bij dat soort dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Maar als hij zwart is wat is er dan meisjesachtig aan?
Mijn vrouw heeft een rode.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zusje me verteld en die vertrouw ik volkomen bij dat soort dingen.
Het model schijnt destijds vooral onder vrouwen populair geweest te zijn. Geen idee waarom.
Ik heb ook nog zo'n dubbelklaptelefoon gehad en ik ben een meisje, dus ergens klopt het wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heeft m'n zusje me verteld en die vertrouw ik volkomen bij dat soort dingen.
Het model schijnt destijds vooral onder vrouwen populair geweest te zijn. Geen idee waarom.
Stond anders niet bij de legging/schoenen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje teleurstellend.
Moordende schoenen heb je daar aan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond anders niet bij de legging/schoenen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die achterste kan beter een kilt aantrekken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond anders niet bij de legging/schoenen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n ruiten leggin is wel erg pervers inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
Wanneer wordt je opgepakt voor pervert ...
bloemen (muts)quote:
Ik maak er een adventskalender van, alleen voor jullie hier in 40+.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
Wanneer wordt je opgepakt voor pervert ...
mogen we dan hokjes openmaken en zit er dan chocolade achterquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak er een adventskalender van, alleen voor jullie hier in 40+.
Vanaf nu tot kerst...
Ja, zijn jullie op tijd vetgemest voor de kerstdagen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
mogen we dan hokjes openmaken en zit er dan chocolade achter
Elke dag zo'n geile fotoquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak er een adventskalender van, alleen voor jullie hier in 40+.
Vanaf nu tot kerst...
Ik haat kerst.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie op tijd vetgemest voor de kerstdagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |