quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had andere dingen te doen vandaag:
[ afbeelding ]
Nee, dat zit puur tussen de oren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
Even voor de nerds onder ons....kan een Mac (wat het dan ook precies moge zijn....) letterlijk van levensbelang zijn voor iemand?
Big?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
Even voor de nerds onder ons....kan een Mac (wat het dan ook precies moge zijn....) letterlijk van levensbelang zijn voor iemand?
Leek me ook al onmogelijk, want dan zou iemand voordat de Mac er was, dus dood zijn geweest.quote:
Ja zoiets. want als de stroom op is doet ie het niet ..quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dat zit puur tussen de oren.
Ik waag het te betwijfelen.quote:
quote:Ja daar ben ik het wel mee eens, maar zonder m'n iPhone 5 kan ik niet. En m'n Mac is van levensbelang voor mij.
tegenwoordig maakt het niet meer uit, vroegah was een Mac wel het fijnst als grafische computerquote:
Bel je er nooit mee?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
Ik heb een IPhone 4s en dan alleen op WiFi
Gefeliciteerd, ik heb een Samsung Galaxy S5.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
Ik heb een IPhone 4s en dan alleen op WiFi
Gefeliciteerd. Ik heb een Samsung waarvan ik het model niet weet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd, ik heb een Samsung Galaxy S5.
Mijn Nokia kan ook sms.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik heb een Samsung waarvan ik het model niet weet.
Kan er wel mee bellen.
Heb het model net gevonden. E1270. Zo'n meidending.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vanmorgen 'Ik doe vandaag eens iets heel anders'...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb het model net gevonden. E1270. Zo'n meidending.
Sms-en kan ik ook.Is hij roze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat vind ik dan wel weer een beetje teleurstellend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
Het is trouwens geen jurkje, maar een truitje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |