Ja, daar wil ik ook niks aan af doen. Vreselijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, nee eigenlijk niet grappig, maar ook het heeft ook weinig zin om er heel dramatisch over
te doen, dan wordt het hier ook zo somber...
Maar om eerlijk te zijn vind ik het doodzielig om die grote sterke man daar zo als een
kind te zien liggen en dat je hem stukjes banaan moet voeren.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook niks aan af doen. Vreselijk.
Het is met dergelijke ellende soms gewoon noodzaak om ook wel eens ergens om te kunnen lachen.
Jawel, toen ik dat hoorde moest ik ook wel effe gniffelen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt me ook afschuwelijk om je grote sterke vader daar zo te zien liggen, maar als ik dan visualiseer dat hij eten naar de verpleging gooit vind ik dat ook wel een beetje grappig
Je mag hier ook best dramatisch doen, het houdt je toch bezig en dan stappen we daarna gewoon over tot de orde van de dag
Nog niet helemaal de oude, maar ze is iig weer redelijk actief en eet en drinkt weer normaal, dus dat ziet er allemaal wel goed uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met de kat van Kingstown is.
Gaat gelukkig wel de goede kant op! En je bent toegewijd!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet helemaal de oude, maar ze is iig weer redelijk actief en eet en drinkt weer normaal, dus dat ziet er allemaal wel goed uit.
Ontlasting is nog steeds niet zoals het zou moeten zijn, dus van de week maar weer even bij de dierenarts langs voor de zekerheid.
Die anti-biotica pillen voeren was trouwens geen groot succes. Heb nog de afdrukken van haar tanden in mijn handen staan....de lieverd.
Ik vind dit zó niet bij jou passenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet helemaal de oude, maar ze is iig weer redelijk actief en eet en drinkt weer normaal, dus dat ziet er allemaal wel goed uit.
Ontlasting is nog steeds niet zoals het zou moeten zijn, dus van de week maar weer even bij de dierenarts langs voor de zekerheid.
Die anti-biotica pillen voeren was trouwens geen groot succes. Heb nog de afdrukken van haar tanden in mijn handen staan....de lieverd.
Dus dan heb je muizen binnenshuisquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat gelukkig wel de goede kant op! En je bent toegewijd!
Onze nieuwe kat had vanochtend een muis. N.B. Ze komt nog niet buiten...
Ik weet het! Maar deze poes is muizenvanger eerste klas, dat had ik al direct door!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus dan heb je muizen binnenshuisik hoop voor je dat er geen nestje ergens ligt ...
Jullie hebben muizen in huis?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Gaat gelukkig wel de goede kant op! En je bent toegewijd!
Onze nieuwe kat had vanochtend een muis. N.B. Ze komt nog niet buiten...
Zet hem een tijdje op dieet, is je huis zó muisvrijquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar deze poes is muizenvanger eerste klas, dat had ik al direct door!
Ik ben een enorme softie, maar volgens mij heb ik ook nog nooit anders beweerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef FANN het volgende:
Ik vind dit zó niet bij jou passenmaar wel schattig en misschien ben je eigenlijk wel
een watje IRL
Is ook zo, maar je komt anders over, ja ikweetniethoeikdatmoetuitleggen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een enorme softie, maar volgens mij heb ik ook nog nooit anders beweerd.
Daarna de dierenambulance gebeld en de muis naar het dierenziekenhuis af laten voeren?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de muis overigens kunnen redden. Ik moest de poes daarvoor in de houdgreep nemen.
Ah, dus hij leefde nog, ook een kat van niks dan....quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de muis overigens kunnen redden. Ik moest de poes daarvoor in de houdgreep nemen.
Hij was ongeschonden. Zelf uitgezet in het plantsoen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarna de dierenambulance gebeld en de muis naar het dierenziekenhuis af laten voeren?
Lief, vriendelijk, aardig, behulpzaam, sociaal, galant en empathisch? Dank, dank FANN...quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef FANN het volgende:
Is ook zo, maar je komt anders over, ja ikweetniethoeikdatmoetuitleggen hoor
Ja doe mij er maar zo eentjequote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lief, vriendelijk, aardig, behulpzaam, sociaal, galant en empathisch? Dank, dank FANN...
Ze was ermee aan het spelen. Ik had dit ook al jaren niet live gezien. Maar ze liet hem los en dan dook ze er weer op. Veel leuker speelgoed dan die nepmuizen die ze van ons krijgt!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, dus hij leefde nog, ook een kat van niks dan....
Loop je hier nu gewoon alle vooroordelen over vrouwen en muizen te bevestigen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef Lienekien het volgende:
Hij was ongeschonden. Zelf uitgezet in het plantsoen.
(Ik moest wel. Ik was alleen thuis. Daar word je wel dapper van.)
Ja, vreemde gewoonte is dat wel eigenlijk, met vogeltjes doen ze dat ook,quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze was ermee aan het spelen. Ik had dit ook al jaren niet live gezien. Maar ze liet hem los en dan dook ze er weer op. Veel leuker speelgoed dan die nepmuizen die ze van ons krijgt!
Het vooroordeel dat we het liever aan een man overlaten als die in de buurt is? Absoluut!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Loop je hier nu gewoon alle vooroordelen over vrouwen en muizen te bevestigen?
Ik weet ook nog niet hoe we dat gaan doen als ze bij ons gewend is. Of we haar wel naar buiten willen laten. Ik wil geen dooie vogeltjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, vreemde gewoonte is dat wel eigenlijk, met vogeltjes doen ze dat ook,
ik zat een keer bij iemand in de tuin en die ging uitgebreid van dat schouwspel genieten
Werd ik een beetje pissig van, maar goed dat vogeltje was al niet meer te redden
dus was niets meer aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |