Ik ook niet. Zo is het leven soms. Komt goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja ik vind het dus moeilijk om met mensen in contact te komen.
ben niet iemand die snel op iemand afstapt en er dan een praatje mee maakt.
Dat is ehh, ehh. Meh.quote:ik zag laatst een leuk meisje op mijn school en heb haar toen op Instagram opgezocht en via daar haar nummer gevraagd ipv gewoon vragen op school
Aangeschoten is voldoende, dronken is niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben laatst voor het eerst dronken geworden op het verjaardagsfeestje van een vriend van me
ja ik ben er nu ook achter gekomen dat het niet handig isquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aangeschoten is voldoende, dronken is niet handig.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ben er nu ook achter gekomen dat het niet handig is
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja ik vind het dus moeilijk om met mensen in contact te komen.
ben niet iemand die snel op iemand afstapt en er dan een praatje mee maakt.
ik zag laatst een leuk meisje op mijn school en heb haar toen op Instagram opgezocht en via daar haar nummer gevraagd ipv gewoon vragen op school
Eigenlijk moet je nu naar Zwab luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo is het leven soms. Komt goed.
[..]
Dat is ehh, ehh. Meh.
Haha, is goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk moet je nu naar Zwab luisterenen Zwab is écht fucking awesome
quote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer in het toilet te doen en dan is er niets aan de hand.
dronken mensenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Woop!
Ik ben uitgemaakt voor baas door een dronken mafkees omdat ik niet voor hem aan de kant ging en niet met hem mee begon te nuilen
Wel bizar.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer in het toilet te doen en dan is er niets aan de hand.
Oooooh dus dát bedoelen vrouwen met "bril omlaag"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vrolijk over het deksel heenkotsen en alles.
Slaap lekkerquote:
In andermans auto kotsenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Heerlijk is dat
Helemaal die geweldige zure walm wat er de volgende dag nog hangt
Yes. Als het opgedroogd is met een plamuurmesje aan de slag, in een potje doen, fucking potpourri.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Heerlijk is dat
Helemaal die geweldige zure walm wat er de volgende dag nog hangt
Nog nooit gedaanquote:
Kijk Dr Who.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat is een daleks
of is dit een bijnaampje van fylax
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Als het opgedroogd is met een plamuurmesje aan de slag, in een potje doen, fucking potpourri.
Awesomequote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef EggsTC het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=718695994852389
De eerste moet nog gehouden worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef Fogel het volgende:
Wanneer is de volgende beschaafde drinkmeet?
oh haahahahquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nu nog een keer naar m'n UI kijken.
Ik drink altijd beschaafd toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste moet nog gehouden worden.
Wordt hoog tijd danquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste moet nog gehouden worden.
Nou dan.quote:
Die zijn er om de kots van de daleks af te dweilen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik houd daarentegen wel van zwabbers.
Whehehe.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou dan.
De rest heb ik het niet over.
Maar dat wisten ze nog niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn er om de kots van de daleks af te dweilen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou dan.
De rest heb ik het niet over.
Ik kijk anders altijd toffe en ranzige Japanse horrors met mijn zwabberquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn er om de kots van de daleks af te dweilen.
Ik vind het schitterend dat LompeVrouw dat ook gewoon toestaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kijk anders altijd toffe en ranzige Japanse horrors met mijn zwabber
Real American Hardcorequote:
Dat is prachtig ja, vooral in de ochtend toenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend dat LompeVrouw dat ook gewoon toestaat.
Die schone deerne met die wiegende heupjes wist wellicht van meer dan enkel hork zijn dolfijnen fetisj.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend dat LompeVrouw dat ook gewoon toestaat.
Oh man, volgende keer nonchalant tegen d'r zeggen dat dit de vier-en-een-half uur durende extended edition is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is prachtig ja, vooral in de ochtend toen"Oh shit, hij was nog niet af?"
"Is niks schat"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, volgende keer nonchalant tegen d'r zeggen dat dit de vier-en-een-half uur durende extended edition is.
Klinkt op zich beter dan "vlieg je nou alweer naar Nederland om bier te gaan drinken?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Is niks schat"YES!
en weet je wat het erge is: "Vermaken jullie je maar met z'n tweeën, zo vaak zien jullie elkaar niet"
Mooi welquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Is niks schat"YES!
en weet je wat het erge is: "Vermaken jullie je maar met z'n tweeën, zo vaak zien jullie elkaar niet"
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt op zich beter dan "vlieg je nou alweer naar Nederland om bier te gaan drinken?"
Uh oh. Volgens mij heeft ze het door.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt op zich beter dan "vlieg je nou alweer naar Nederland om bier te gaan drinken?"
Van de bijgevoegde rekening wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]die zal raar opkijken als er dan ineens complete kratten aankomen per post in Noorwegen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi wel![]()
En inderdaad. Het is niet vaak. Afgezien van die ene maand waar we op de een of andere manier elkaar bijna iedere week op assorted meets zagen.
Vorig jaar nog live gezienquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je, ik kende Heaven Shall Burn alleen van naam. Maar blij dat ik dit zo even hoor.
Een kennerquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Divine Heresy
Dono Cazares
Tim Yeung is ook een gestoorde drummer.
Vaker prive dan voor mijn werk. Als het voor het werk is dan hou ik meestal geld over aan het eind van de trip, prive nooitquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uh oh. Volgens mij heeft ze het door.
Nee inderdaad. Maar we kregen er wel de herrijzing van FF voor terug.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een kenner![]()
Jammer dat de band niet meer bestaat / geen nieuwe muziek maakt
Dat is waarquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar we kregen er wel de herrijzing van FF voor terug.
WAAAAAAAAAAAAAITAAAAAAH!quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oh damn, Trivium, dat is lang geleden. Zijn die nog een beetje goed tegenwooridig? Ik ben gestopt met luisteren toen hij Hetfieldachtig begon te zingen.
Dit jaar nog gezien op FortaRock, toen klonk het wel oké.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oh damn, Trivium, dat is lang geleden. Zijn die nog een beetje goed tegenwooridig? Ik ben gestopt met luisteren toen hij Hetfieldachtig begon te zingen.
Oehhh, yeheaaahquote:
quote:
Onwetendenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
Leve de klantenservice.
Stel je een vraag over uitgaande mail (smtp dus), krijg je een reactie over pop3 (binnenkomende mail dus).
Welke triangel josti verzint zulke ongein.
Oh die jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
...
Van hetzelfde album als het nummer wat Stiffler draaide dacht ik. Maar daarna heb ik eigenlijk niet meer naar een nieuw album geluisterd van ze.
Die is van een album laterquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van hetzelfde album als het nummer wat Stiffler draaide dacht ik. Maar daarna heb ik eigenlijk niet meer naar een nieuw album geluisterd van ze.
En toentertijd waren die gasten nog niet oud genoeg om bier te drinken op hun eigen concerten.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:50 schreef LompeHork het volgende:
En nóg meer Neerlands glorieik weet nog de tijden dat The Monolith Deathcult liep te kutten op allerlei metalfora om zieltjes te trekken
was mooi wel.
Serieus, op zwaremetalen, metalfan en meer van zuksquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is de dm-doos van stiffler aan het volspammen
Ik wil dat ook wel gebruiken als alternatief voor Skype?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Wordt die ook nog eens gebruikt
Dat heb ik helaas toen niet meegekregenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus, op zwaremetalen, metalfan en meer van zukswas echt prachtig, de ultieme trollen toentertijd
5 Minuten, topsquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel gebruiken als alternatief voor Skype?zit 'ie zo vol
Het was echt prachtig, die gasten kregen op sommige fora zelfs bans omdat ze iets van 6 accounts hadden en de boel onder liepen te spammenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas toen niet meegekregen
Mooie actie wel overigens
quote:
Speciaal voor jou en hork aangevraagd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH
Alles voor de luisteraarsquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en hork aangevraagd.
Stiff, bedankt!
Wacht wat, waar? Zijn er nog plekken ben ik dan spontaan en toevallig in de buurt?quote:
Nicequote:
JA!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat, waar? Zijn er nog plekken ben ik dan spontaan en toevallig in de buurt?
Wacht, Pennywise is het voorprogramma van Rise Against? Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA!
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/rise-against
Voorprogramma is Pennywise
Ja, ik keek ook raarquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, Pennywise is het voorprogramma van Rise Against? Huh?
En Rise Against is wel leuk en zo, maar het is zo'n band waarbij je live dan meteen een heel blik 14 jarige meisjes voor je hebt staan omdat ze de zanger zo'n lekker ding vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik keek ook raarmaar ik ga nu dus meer genieten van het voorprogramma dan Rise Against
Ik ken ze niet, maar dit klinkt lekker!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Fogel het volgende:
GIN, fuck yeah
* Fogel zingt "de DJ is een baas, de DJ is een baas <repeat until no more voice>"
Dat ja. Mooi is wel dat ik met een leeftijdsgenoot ga (ex-collega) en dat we ons altijd kapot lachen tijdens concertenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En Rise Against is wel leuk en zo, maar het is zo'n band waarbij je live dan meteen een heel blik 14 jarige meisjes voor je hebt staan omdat ze de zanger zo'n lekker ding vinden.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef Fogel het volgende:
GIN, fuck yeah
* Fogel zingt "de DJ is een baas, de DJ is een baas <repeat until no more voice>"
Kan geregeld wordenquote:
Meh, ik heb dan een 3-daagse workshop, en helaas niet in de buurt van Nederland.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA!
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/rise-against
Voorprogramma is Pennywise
Nog voorkeur voor een nummer toevallig ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]graag, je kent m'n smaak ondertussen wel
Shite! Zonde wel, volgens mij wordt het een heul tof feestje!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh, ik heb dan een 3-daagse workshop, en helaas niet in de buurt van Nederland.
Transilvanian Hungerquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een nummer toevallig ?
Als ik op kantoor snoeihard metal draai klaagt een van mijn collegas nooit. Maar dat komt omdat hij in deze band de vocalist isquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar dit klinkt lekker!
In Soviet Russia, Hell goes to you!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wat de neuk, vanuit het niets gaat hier de verwarming aan en ik heb al fucking warm![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik op kantoor snoeihard metal draai klaagt een van mijn collegas nooit. Maar dat komt omdat hij in deze band de vocalist is
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik op kantoor snoeihard metal draai klaagt een van mijn collegas nooit. Maar dat komt omdat hij in deze band de vocalist is
Heb ikquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef LompeHork het volgende:
Fear Factory, godverdomme. Stiff mag mijn shows hosten voortaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja ja... ik ben al aan het kijken of ik na werktijd even heen en weer kan vliegenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shite! Zonde wel, volgens mij wordt het een heul tof feestje!
Fixed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wat de neuk, ik zet gewoon de verwarming aan want ik het t fukking koud...![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja ja... ik ben al aan het kijken of ik na werktijd even heen en weer kan vliegen
Die dan weer toevallig nietquote:
Gaat niet lukken... dan maar proberen om die workshop wat dichter in de buurt te krijgenquote:
Ga fappen!quote:
Ik heb niets aangezet hierquote:
Jammer, die is wel vet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die dan weer toevallig niet
Fucking waslijst van ze, maar deze staat er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |