In Soviet Russia, Hell goes to you!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wat de neuk, vanuit het niets gaat hier de verwarming aan en ik heb al fucking warm![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik op kantoor snoeihard metal draai klaagt een van mijn collegas nooit. Maar dat komt omdat hij in deze band de vocalist is
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik op kantoor snoeihard metal draai klaagt een van mijn collegas nooit. Maar dat komt omdat hij in deze band de vocalist is
Heb ikquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef LompeHork het volgende:
Fear Factory, godverdomme. Stiff mag mijn shows hosten voortaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja ja... ik ben al aan het kijken of ik na werktijd even heen en weer kan vliegenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shite! Zonde wel, volgens mij wordt het een heul tof feestje!
Fixed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wat de neuk, ik zet gewoon de verwarming aan want ik het t fukking koud...![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja ja... ik ben al aan het kijken of ik na werktijd even heen en weer kan vliegen
Die dan weer toevallig nietquote:
Gaat niet lukken... dan maar proberen om die workshop wat dichter in de buurt te krijgenquote:
Ga fappen!quote:
Ik heb niets aangezet hierquote:
Jammer, die is wel vet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die dan weer toevallig niet
Fucking waslijst van ze, maar deze staat er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |