Ik ook niet. Zo is het leven soms. Komt goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja ik vind het dus moeilijk om met mensen in contact te komen.
ben niet iemand die snel op iemand afstapt en er dan een praatje mee maakt.
Dat is ehh, ehh. Meh.quote:ik zag laatst een leuk meisje op mijn school en heb haar toen op Instagram opgezocht en via daar haar nummer gevraagd ipv gewoon vragen op school
Aangeschoten is voldoende, dronken is niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben laatst voor het eerst dronken geworden op het verjaardagsfeestje van een vriend van me
ja ik ben er nu ook achter gekomen dat het niet handig isquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aangeschoten is voldoende, dronken is niet handig.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ben er nu ook achter gekomen dat het niet handig is
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja ik vind het dus moeilijk om met mensen in contact te komen.
ben niet iemand die snel op iemand afstapt en er dan een praatje mee maakt.
ik zag laatst een leuk meisje op mijn school en heb haar toen op Instagram opgezocht en via daar haar nummer gevraagd ipv gewoon vragen op school
Eigenlijk moet je nu naar Zwab luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo is het leven soms. Komt goed.
[..]
Dat is ehh, ehh. Meh.
Haha, is goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk moet je nu naar Zwab luisterenen Zwab is écht fucking awesome
quote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer in het toilet te doen en dan is er niets aan de hand.
dronken mensenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Woop!
Ik ben uitgemaakt voor baas door een dronken mafkees omdat ik niet voor hem aan de kant ging en niet met hem mee begon te nuilen
Wel bizar.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer in het toilet te doen en dan is er niets aan de hand.
Oooooh dus dát bedoelen vrouwen met "bril omlaag"quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vrolijk over het deksel heenkotsen en alles.
Slaap lekkerquote:
In andermans auto kotsenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Heerlijk is dat
Helemaal die geweldige zure walm wat er de volgende dag nog hangt
Yes. Als het opgedroogd is met een plamuurmesje aan de slag, in een potje doen, fucking potpourri.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Heerlijk is dat
Helemaal die geweldige zure walm wat er de volgende dag nog hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |