Jammer, ik denk dat hij best wat in zijn mars heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
De Red Bull bazen blijkbaar niet genoeg.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maldonado zat tegen Koba aan hoor
Hebben zich misschien iets te veel op de kwalificatie gericht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
De Toro Rosso's zakken er flink doorheen zeg
Het lijkt Toyota wel tijdens de GP in Japan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
De Toro Rosso's zakken er flink doorheen zeg
Of op de zachte band ... het is inmiddels tenslotte al 6 ronden (+ kwali)quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hebben zich misschien iets te veel op de kwalificatie gericht.
Zo langzaam is die dus.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Doevelaer het volgende:
Chilton stop gemaakt? Al minuut achterstand
volgens mij is die stukquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Doevelaer het volgende:
Chilton stop gemaakt? Al minuut achterstand
ja, die hebben volgens mij wel ruzie (gehad).quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Zorro het volgende:
Heeft de vader van Hamilton iets uitgevreten of zo, dat hij de achternaam niet wil gebruiken. Zoals Memphis Depay? Omdat iedereen hem Lewis noemt? Nou ja, de fanboys dan.
Vettel lijkt nu een Trulli te doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Het lijkt Toyota wel tijdens de GP in Japan.
Als Hamilton wint is die kans officieel ten einde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef Twieki het volgende:
Vettel laat weer eens zien dat ie voor het team rijdt (!).
Elke andere coureur had zijn teammaat voorgelaten als die nog een mathematische kans maakt en hijzelf niet. Kutmof.
Heeft hij Hamilton die ketting cadeau gedaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso heeft een foutje gemaakt?
Dat is een interessante vraagquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeft hij Hamilton die ketting cadeau gedaan?
Lachen gieren brullen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hopelijk is de top 3 BUTRAIPER
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef Twieki het volgende:
Vettel laat weer eens zien dat ie voor het team rijdt (!).
Elke andere coureur had zijn teammaat voorgelaten als die nog een mathematische kans maakt en hijzelf niet. Kutmof.
Sorry ik was even ingedut kan je ze beschrijven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:23 schreef Nober het volgende:
Mooie inhaalmanoeuvres al gezien, wat een aanwinst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |