Vandaag ook niet. Wel een great performance van @barrymarkus!quote:
Zeg, we maken dit jaar nog even vol met hippe Engelse tweets over dit #TEAMquote:
Het is dan ook inderdaad bedoeld voor de ervaring en niet om daar te gaan winnen ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:07 schreef Revanches het volgende:
Haha Gesink in een kasseienkoersDie stuitert alle kanten op, en heeft bovendien niet genoeg kracht/inhoud om een verschil te gaan maken. Leuk voor de ervaring ja, maar ook niet meer dan dat.
Dan lijkt me Dwars door Vlaanderen ook nog een behoorlijk zinvolle voorbereiding, die Vlaamse kasseien(heuvels) hebben weinig te maken met die van Noord Frankrijk. Kan je beter een paar goede trainingen op die stroken doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:07 schreef Revanches het volgende:
Haha Gesink in een kasseienkoersDie stuitert alle kanten op, en heeft bovendien niet genoeg kracht/inhoud om een verschil te gaan maken. Leuk voor de ervaring ja, maar ook niet meer dan dat.
Omdat je daar met de kasseien in koersvorm te maken krijgt maar toch niet met de hectiek die een RVV of Roubaix hebben ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom is iedereen plots fan van Dwars door Vlaanderen? Quintana wil daar ook al gaan rijden.
Valverde deed het er dit jaar toch ook erg goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom is iedereen plots fan van Dwars door Vlaanderen? Quintana wil daar ook al gaan rijden.
Ze werkt voor Lotto. Daarvoor verzorgt ze de PR.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:50 schreef showtimer het volgende:
Minke Booij gaat bij de wielerploeg werken?
twitter:JaapStalenburg twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 13:04:30Pijnlijk duidelijk legt @Rutger_zelf verschil bloot tussen @SvenKramer86 en wat nieuwe collega's in @LottoNLJumbo. http://t.co/6G2Zsplrqn reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 19:25:18@JaapStalenburg En u kent mij persoonlijk van die 0 keer dat wij elkaar hebben gesproken? reageer retweet
twitter:TeamLottoNL twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 00:09:10Blijf ons volgen voor nieuws over deze unieke sportploeg. @BaukeMollema @W1lcokelderman @MorenoHofland @TimoRoosen @KjeldNuis RT reageer retweet
Je mag deze UI van me overnemen, en dan praten we niet meer over de Deeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Zie net het interview van Rutger met Gesink en Kelderman. Wat een klootzak
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 15:03:47Amazing achievement, but I cramped up last km, so did that on foot unfortunately. @ Le Mont Ventoux http://t.co/RdLAwrUhS6 reageer retweet
120 kilo schoon aan de haak, quite an achievement indeed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 15:03:47Amazing achievement, but I cramped up last km, so did that on foot unfortunately. @ Le Mont Ventoux http://t.co/RdLAwrUhS6 reageer retweet
Wat een lul die Rutger 'Ja je gaat altijd naar huis' tegen Robert zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft die teringmongool Jaap Stalenburg zelf ooit iets gewonnen?twitter:JaapStalenburg twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 13:04:30Pijnlijk duidelijk legt @Rutger_zelf verschil bloot tussen @SvenKramer86 en wat nieuwe collega's in @LottoNLJumbo. http://t.co/6G2Zsplrqn reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 19:25:18@JaapStalenburg En u kent mij persoonlijk van die 0 keer dat wij elkaar hebben gesproken? reageer retweet
Bedankt, mooi gebaar. 100% achter Gesink.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag deze UI van me overnemen, en dan praten we niet meer over de Deeg.
[ afbeelding ]
Wel slanker dan Betancur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gadverdamme. Die mag nog wel een keer of vijf die berg beklimmen.
Mooie velgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
quote:Sporza-presentator Karl Vannieuwkerke heeft speekselklierkanker. Dat maakte zijn werkgever zopas bekend. De kanker, die kwaadaardig is, kwam vorige week aan het licht nadat de sportpresentator een tumor uit zijn speekselklier liet verwijderen.
De 43-jarige televisiepresentator liet vorige week een tumor uit zijn speekselklier verwijderen. Die onthulde een kwaadaardige kanker. Gelukkig was de tumor nog niet uitgezaaid en vroeg ontdekt. Begin november zal Vannieuwkerke zich laten behandelen met radiotherapie. Normaal gezien zal hij wel de wedstrijden van de Rode Duivels tegen IJsland (12 november) en Wales (16 november) presenteren, aldus Sporza.
Onzeker of Vannieuwkerke presentator kan blijven
Door de mogelijke neveneffecten van de bestraling is het onzeker of Vannieuwkerke daarna nog werkzaam zal kunnen zijn als presentator. ‘Ik ben getroffen door wat heel veel mensen meemaken en heb het geluk dat de tumor in een vroeg stadium is ontdekt. Daardoor zit ik onmiddellijk op het juiste traject’, aldus Vannieuwkerke op de website van Sporza. ‘Dat verhoogt de kansen op een volledige genezing aanzienlijk. Ik besef dat er nog een moeilijke periode wacht, maar zal er alles aan doen om gezond te worden en mijn job opnieuw volledig te kunnen uitoefenen.’
twitter:mrconde twitterde op woensdag 29-10-2014 om 08:44:47Official. The Danish team Christina Watches-Kuma won't continue next year. reageer retweet
van nos.nlquote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:mrconde twitterde op woensdag 29-10-2014 om 08:44:47Official. The Danish team Christina Watches-Kuma won't continue next year. reageer retweet
en nog meer nieuws van de nos.quote:Wielerploeg Rasmussen stopt
De wielerploeg Christina Watches van mede-eigenaar Michael Rasmussen stopt na dit seizoen. Het Deense team kwam afgelopen jaar uit op het derde niveau.
"We zijn voortdurend tegengewerkt door de Deense wielerunie", vertelt eigenaar Claus Hembo in de Deense krant Ekstra Bladet. Zo werd de wielerploeg de afgelopen twee seizoenen niet uitgenodigd voor de Ronde van Denemarken.
Middelvinger
Als continentale ploeg was het team daardoor afhankelijk van een wildcard. "Buitenlandse koersen zien ons graag komen en betalen daar zelfs geld voor, maar in eigen land wordt ons de middelvinger getoond", zegt Hembo. Zo adviseerde de wielerbond aan jonge Deense renners om voor 2015 geen contract te tekenen bij Christina Watches. "We zijn behandeld als paria's."
De wielerploeg van Michael Rasmussen droomde van een Tour de France-deelname in 2016. Volgens Hembo speelt het dopingverleden van Rasmussen een rol bij de negatieve houding van de Deense wielerbond. De oud-renner bekende begin 2013 dat hij in zijn loopbaan verboden middelen gebruikte.
Schumacher
Onder anderen de Duitser Stefan Schumacher (winnaar Amstel Gold Race in 2007) reed voor Christina Watches. Hij tekende deze maand bij het Poolse CCC Polsat Polkowice, een ploeg die uitkomt op het tweede niveau.
quote:Roompot biedt contract als prijs
Mocht de Topcompetitie voor mannen daadwerkelijk terugkeren op de Nederlandse wielerkalender, dan rijden de amateurs komend jaar voor een mooie prijs. Wielerploeg Roompot/Orange Cycling biedt de winnaar namelijk een profcontract aan.
"Als je de Topcompetitie wint, kun je echt wel een potje fietsen", zei oud-renner Michael Boogerd, een van de ploegleiders van het nieuwe team. "Door de winnaar een contract aan te bieden, ondersteunen wij dit project. Ook omdat het prima past in de filosofie van Roompot/Orange om talentvolle renners uit eigen land verder te helpen in hun ontwikkeling."
De Topcompetitie is een klassement over een reeks wedstrijden, waardoor de renners niet alleen voor de dagwinst rijden maar ook voor punten in het klassement. In 2004 werd er voor het laatst om dit overkoepelende klassement gestreden, maar oud-renner Flavio Pasquino en ondernemer Maarten von Winning praten met wielerbond KNWU en met organisatoren van zestien belangrijke Nederlandse wedstrijden om de Topcompetitie in 2015 te laten terugkeren.
Wou net zeggen. Truitje van Bananito geleendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel slanker dan Betancur.
Saviobaas houdt Venezuela gewoon aan boord. Paar extra Venezolanen op het rooster en geregeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Saviobaas is wel Venezuela verloren. Heeft ie toch iets verkeerd gedaan.
quote:Wielrenner Martijn Maaskant heeft besloten zijn professionele carrière te beëindigen. Maaskant (31) kampt sinds zijn zware valpartij in Paris-Nice 2011 met fysieke problemen die hem keer op keer in de weg zitten tijdens trainingen en koersen.
''Sinds mijn val in 2011 heb ik geprobeerd weer op mijn oude niveau te komen. Ik heb er alles aan gedaan en voor gegeven, maar moet toch accepteren dat het me niet meer gaat lukken om terug te komen op het niveau wat ik denk nodig te hebben voor de top. Dan moet je realistisch zijn en kijken naar wat je nog kan en wil toevoegen aan het wielrennen. Het is een wel overwogen beslissing. Ik heb door alle problemen sinds eind april geen wedstrijd meer gereden, daardoor heb ik goed kunnen nadenken over mijn toekomst en komt het einde van mijn sportieve carrière minder abrupt.
Ondanks de blessures en problemen de laatste seizoenen ben ik toch trots op mijn professionele carrière. Ik heb voor grote ploegen gereden en op het hoogste niveau mee gedaan voor de overwinning. En dat in koersen waar ik als 'kleine jongen' van droomde. Ik heb zin in de toekomst en ben benieuwd wat mijn 'tweede' carrière gaat brengen. In samenwerking met SEG Cycling, NOC*NSF en Randstad oriënteer ik me nu op mijn verdere loopbaan en uitdagingen. Wellicht ligt mijn toekomst in het wielrennen, maar dat kan ook daar buiten zijn. Ik neem de tijd om dat te ontdekken.''
Martijn Maaskant reed van 2008 t/m 2013 voor de Amerikaanse Garmin formatie van Jonathan Vaughters. In 2014 was het actief namens het eveneens Amerikaanse United-HealthCare. Maaskant reed drie keer de Tour de France en twee keer de Vuelta Espana. Zijn beste resultaten behaalde hij in Paris-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen. In beide klassiekers behaalde hij de 4e plaats.
Beetje een Kai Reus-verhaal. Die twee gasten leken echt een prachtige klassiekercarrière in het verschiet te hebben.quote:
Laatste koers was Waalse pijl?quote:sinds eind april geen wedstrijd meer gereden
Ik zet in op Vino voor het contractquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
van nos.nl
[..]
en nog meer nieuws van de nos.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |