Krijg ik nu een uitbrander ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die heeft brander niet goed begrepen.
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan bij mij wel wat onvoorspelbare effecten hebben.
Ben je zo gezond bezig geweest de laatste jaren met je veggies etc ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnen
Doe ik lekker toch nog effe mee met de grote vervuiling
Tja Chuf, live is a bitchquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je zo gezond bezig geweest de laatste jaren met je veggies etc ...
Opbaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnen
Doe ik lekker toch nog effe mee met de grote vervuiling
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opbaaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.
Of we zetten je even in het zonnetjequote:
Een loden kist schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opbaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Of we zetten je even in het zonnetje
Better a bitch in the house than a mouse in the kitchenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Life is a bitch, then you marry one?
quote:
Deja vuquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Better a bitch in the house than a mouse in the kitchen
Zo
Loempia tijdquote:
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuutquote:
Ja lekker.. doe mij er ook 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuut
Goulash kroket ook goedquote:
Dat kunnen ze in een Toko veel beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuut
Nee ... Om eerlijk te zijn ben ik al zat (vol)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Ik heb een pan overtis wel een tikkie zout
Heb je één taak en toch verknal je hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Flink wat sambal erbij en zoete ketjap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Ik heb wel meer gedaan vandaagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je één taak en toch verknal je het
Ketjap heb ik niet eens in huis, sambal zat erbij en een zooi augurken om te blussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flink wat sambal erbij en zoete ketjap.
Je proeft toch eerst voordat je het gaat opeten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ketjap heb ik niet eens in huis, sambal zat erbij en een zooi augurken om te blussen
Ik had zo'n zakkie mix gebruiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je proeft toch eerst voordat je het gaat opeten?
afhakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos, op NL 1 bij "blik op de weg" een jochie dat met z'n arm vastzit in een kauwgomballenapparaat
In de auto?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos, op NL 1 bij "blik op de weg" een jochie dat met z'n arm vastzit in een kauwgomballenapparaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door FANN op 12-10-2014 00:08:59 ]
Ziet er goed uit....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
Allemaal foto's in mijn mail, mijn zus zit hiero...
[ afbeelding ]
Niks meer gehoord, wel een mail van die bank, dat ze contact hadden gekregen met die gastenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die 70 Euro hoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door FANN op 12-10-2014 00:09:33 ]
Anders zouden de schaduw effecten anders zijn..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, denk het ook.. ik zat wel te twijfelen
ah....quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders zouden de schaduw effecten anders zijn..
Waarom zie je dan geen schaduw van de persoon op die stoel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders zouden de schaduw effecten anders zijn..
Maakt het uit, de stoel is wit dus discussie geslotenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wel de reflectie van de stoel op de vloer.....
De stoel is sowieso wit, de vraag is alleen of hij licht geeft, en dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit, de stoel is wit dus discussie gesloten
Lijkt mij ook, maar wij hebben de bizarre gewoonte om iets te bekijken, vragen te stellen bij ons beoordelingsvermogen en soms 'volgens mij' te typen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stoel is sowieso wit, de vraag is alleen of hij licht geeft, en dat lijkt me wel.
Het is een foute foto soep.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar wij hebben de bizarre gewoonte om iets te bekijken, vragen te stellen bij ons beoordelingsvermogen en soms 'volgens mij' te typen.
Krijg Tieten !!! APK geeft zich gewonnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt het uit, de stoel is wit dus discussie gesloten
Dan moet je in het Kris en Lisanne-topic zijn, daar zitten de expertsquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg Tieten !!! APK geeft zich gewonnen![]()
![]()
Je loopt achter, slomequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg Tieten !!! APK geeft zich gewonnen![]()
![]()
Ja dat is schattig. Maar dit is prutswerk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je in het Kris en Lisanne-topic zijn, daar zitten de experts
Toon maar eens aan dat dit een fotosoep is danquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is schattig. Maar dit is prutswerk.
Het hoofd ziet er trouwens idd een beetje raar uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Toon maar eens aan dat dit een fotosoep is dan
Tuurlijk is het geen soep man, misschien is het een zachte stoel dat je kont er een stukkie in wegzakt ofzoquote:
Uh alles de platte kont. de contrasten, niks kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het hoofd ziet er trouwens idd een beetje raar uit
Als we dan toch bezig zijn, doe die stoel er dan maar bij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat grasveld en zwembad vind ik wel voldoende.
Hihi, goed gegoktquote:
De deur is achter mij. Dit is gewoon de achterwand van de lift waar een spiegel zit en een leuning.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een enorm rare liftdeur is dat zeg.
Wat gebeurd er met die 2 witte stangen als de deur dicht gaat? en kan de lift dan nog wel omhoog/omlaag?
Mijn zwagerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Laysa het volgende:
Die bank is 1 grote spermavlek en ze hebben er een blauw lampje op schijnen?
CSI... dat verklaart die balk over het gezicht ook natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Laysa het volgende:
Die bank is 1 grote spermavlek en ze hebben er een blauw lampje op schijnen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh alles de platte kont. de contrasten, niks klopt
Misschien een beetje weggezakt in de stoel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Ik krijg de neiging om een foto van die kont te posten, maar ga ik niet doen
Hij is in elk geval niet plat
Gewoon weggezakt toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Ik krijg de neiging om een foto van die kont te posten, maar ga ik niet doen
Hij is in elk geval niet plat
Oh de bobbel op zijn arm. Ook een beetje sneu geshopt. Maar geeft niet hoor. Zie wat je wilquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon weggezakt toch?
Ik lig op een memoryfoam matras als je nu zo'n foto van mijn kont maakt lijkt die zelfs plat....
En ik hoef niemand hier te vertellen dat hij dat zeker niet is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien een beetje weggezakt in de stoel?
Ik opper maar iets blonds...
Dus....... opgelostquote:Dat zei ik ook al en ik heb al antwoord![]()
Ja ..., die stoel geeft inderdaad licht.
Ik vermoed dat jij ook aan de ziekte van Chufi lijdtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh de bobbel op zijn arm. Ook een beetje sneu geshopt. Maar geeft niet hoor. Zie wat je wil
quote:
Maakt toch verder niet uit. Dat het een foute foto is is mij duidelijk. Het gaat om de bank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook aan de ziekte van Chufi lijdt
Je bedoelt die bank die er met een fotobewerkingsprogramma in geplaatst is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit. Dat het een foute foto is is mij duidelijk. Het gaat om de bank.
Nee écht... ze gaan toch zitten fotoshoppen daar, denk nou na...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit. Dat het een foute foto is is mij duidelijk. Het gaat om de bank.
Ja zelfs zijn sok.quote:
Nee man, je ziet die rare bobbel op de arm en die platte kont toch wel!quote:
Zal ik doen, help me onthoudenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:
Doe volgende week (of wanneer ze dan maar weg zijn) even een linkje van het hotel waar ze zitten, zou me niet eens verbazen als die lichtgevende stoelen daar ook op staan.
Ja, nee, ik ben nu al gefrustreerd genoeg door die platte kont jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nee man, je ziet die rare bobbel op de arm en die platte kont toch wel!
Als je er een beetje in wegzakt zodat je kont plat lijkt, lijkt het ook gelijk alsof je minder weegt, ook dat nog.... over te weeg brengen gesproken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:24 schreef Laysa het volgende:
Wat een bank toch allemaal te weeg kan brengen
Ter weeg...bestaat dat eigenlijk wel?
Dat is een plaats.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
In haar eerste mail schreef ze dat ze in Matera zit? Helpt dat?
Nee man, is mijn zus, die zit in Italië en stuurt af en toe foto's en die met die stoelquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:28 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat Fann die stoel wilde kopen.
Ja naarquote:
Ze is niet zo goed met fotoshop dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, is mijn zus, die zit in Italië en stuurt af en toe foto's en die met die stoel
zat er bij... dus dat is de kont van mijn zus
Veel te moeilijk joh, dan moet je namelijk lezen enzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, het is een foto van haar zus op die stoel in het hotel in Italië.... bijna live gepost.
Wie weet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een plaats.
Maar misschien kunnen de foto(shop)-experts onder ons even op basis van de andere foto en de omschrijving (zicht op de kloof) lokaliseren in welk hotel ze moet zitten
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet zo goed met fotoshop dus.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHH
Die woorden dan ook nog begrijpen is wel wat lastig op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Veel te moeilijk joh, dan moet je namelijk lezen enzo
Ja dat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die woorden dan ook nog begrijpen is wel wat lastig op dit tijdstip.
[ Bericht 89% gewijzigd door FANN op 12-10-2014 00:11:35 ]
'Koppel sessie aan dit IP' uitvinken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
Sinds 15 jaar nooit zo Kut kunnen Fokken .. Weet Danny het al om alles terug te draaien !! Dit daat niet langer ...
Telefoon en email is ook wel handigquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
Basiliani hotel,
Rione casalnuovo 115 in Matera
OK ... Ik weet dat UPC mn ip-deze week ook heeft lopen veranderen .. Ik woon nu daar waar Leandra woontquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
'Koppel sessie aan dit IP' uitvinken.
UPC heeft er niets mee te doen. Gewoon dat vinkje uitzetten als je in moet loggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ik weet dat UPC mn ip-deze week ook heeft lopen veranderen .. Ik woon nu daar waar Leandra woontWishfull thinking
Nerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
UPC heeft er niets mee te doen. Gewoon dat vinkje uitzetten als je in moet loggen.
inmiddels gedaan , dus we gaan het zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
UPC heeft er niets mee te doen. Gewoon dat vinkje uitzetten als je in moet loggen.
Die geeft geen lichtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb hem gevonden
[ afbeelding ]
http://www.tripadvisor.ie(...)tera_Basilicata.html
Ik zeg een waterstoel met ledverlichting.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb hem gevonden
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Die geeft geen licht
Photoshop dus 100% bewezen
En anders komen we er gewoon niet meer op terug
de stekker zal er wel niet in zitten, maar nu is het wel mooi geweestquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Die geeft geen licht
Photoshop dus 100% bewezen
En anders komen we er gewoon niet meer op terug
Plus fotoshop expertquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dat terwijl ze gewoon muren ript
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Verlichting heeft meestal een knopje om het aan te zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
de stekker zal er wel niet in zitten, maar nu is het wel mooi geweest
http://www.tripadvisor.ie(...)tera_Basilicata.htmlquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verlichting heeft meestal een knopje om het aan te zetten.
Een elektrische stoel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verlichting heeft meestal een knopje om het aan te zetten.
Er ligt wel een vreemd persoon op en het licht is minder gelijkmatig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu is het klaar hoor...
bewijs is hier
Ja vastquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de rest van Amerika knippert dan 3 seconden het licht even ...
Met een knopje kan ik de kleur veranderen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Groupon
Ach ik sloeg hem over ,,, ik heb de blauwe versie
OK dan was het die , maar ik heb er geenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een knopje kan ik de kleur veranderen.
Hoelang heb jij al niet geneukt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt of je je kont naar boven steekt
2 lettergrepenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt of je je kont naar boven steekt
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die pik eronder zitten er nu spetters op mijn monitor.
Graag gedaan Sig .. Doekje ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die pic eronder zitten er nu spetters op mijn monitor.
Dan ga ik dezelfde vraag niet aan jou stellenquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die pic eronder zitten er nu spetters op mijn monitor.
Dat is geen probleem hoor, 3 weken geleden nog volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik dezelfde vraag niet aan jou stellen
Hoezo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Wordt Dees nu ff donw the drain gedaan .. ?
Dankje Sig ... EN ja natuurlijk ben ik dat ,,,quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je wel een gevoelig type.
Die wast jouw de oren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
Ah Ok het was Sas maar dan telt het meestal niet
Dit is ontspanning en vrijwillig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo voel ik het niet
2 apen en ons ... Niet echt makkelijk
was je weg dan?quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
Wordt Dees nu ff donw the drain gedaan .. ?
Oke danquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoor, 3 weken geleden nog volgens mij.
Ach laat gaan.quote:
Ik moet ook eigenlijk de moeite niet doen om het te willen snappen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ach laat gaan.
Als hij het zelf maar snapt.
bij een vrouwelijke kennis op bezoek, eten, en stiltes tijdens het gesprek en zij zat steeds op haar horloge te kijken omdat ze nog naar de kroeg moestquote:
Sjoef is waarschijnlijk aan het multitasken en dat kan niet en daardoor gaan je dingen invullen die er niet zijn.quote:
Dat is een goed idee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook eigenlijk de moeite niet doen om het te willen snappen.
Klinkt niet als een gezellige avond en dan nu pas thuis? Was het ver rijden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
bij een vrouwelijke kennis op bezoek, eten, en stiltes tijdens het gesprek en zij zat steeds op haar horloge te kijken omdat ze nog naar de kroeg moest
Was een verplichting blijkbaar om daar op bezoek te gaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
bij een vrouwelijke kennis op bezoek, eten, en stiltes tijdens het gesprek en zij zat steeds op haar horloge te kijken omdat ze nog naar de kroeg moest
Hij heeft het er maar druk meequote:Op zondag 12 oktober 2014 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sjoef is waarschijnlijk aan het multitasken en dat kan niet en daardoor gaan je dingen invullen die er niet zijn.
Met de fiets wel 5 minuten maar volgens mij had ze al 'n fles port op voordat ik binnen wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet als een gezellige avond en dan nu pas thuis? Was het ver rijden?
Dat is zorgwekkend.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:05 schreef just me het volgende:
[..]
Met de fiets wel 5 minuten maar volgens mij had ze al 'n fles port op voordat ik binnen was
vandaar dat het niet lekker liep, ik liep wél rechtquote:
En hoe heb jij het zo lang uit gehouden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:05 schreef just me het volgende:
[..]
Met de fiets wel 5 minuten maar volgens mij had ze al 'n fles port op voordat ik binnen was
heeft Fok het nu gedaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks .. foute melding of zo
Fok is niet meer te vertrouwen..
Wanhopig much?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
uurtje met de trein en je mag blijven slapen ... 2 legen bedrooms
Ben wel trots op mezelf, sociale daad voor deze en volgende week weer gedaan.squote:Op zondag 12 oktober 2014 01:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe heb jij het zo lang uit gehouden?
legen ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:08 schreef chufi het volgende:
uurtje met de trein en je mag blijven slapen ... 2 legen bedrooms
Moet je er volgende week weer heen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ben wel trots op mezelf, sociale daad voor deze en volgende week weer gedaan.s
Ik kan aardig wat naar binnen werken maar dit klinkt als serieus probleem.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:07 schreef just me het volgende:
[..]
vandaar dat het niet lekker liep, ik liep wél recht
telt deze voor twee?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ben wel trots op mezelf, sociale daad voor deze en volgende week weer gedaan.s
tsss ik mag dan toch wel kiezen waar ik slaap?quote:
Als je niet naar huis rent ,, jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:14 schreef just me het volgende:
[..]
tsss ik mag dan toch wel kiezen waar ik slaap?
maar wat kunnen vrouwen lelijk zijn als ze teveel gedronken hebbenquote:
Zonder drank ook hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
maar wat kunnen vrouwen lelijk zijn als ze teveel gedronken hebben
Nu al niet meer? Zo moeilijk was het niet hoorquote:
Ik sla een krat bier in .. voor komend weekendquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:15 schreef just me het volgende:
[..]
maar wat kunnen vrouwen lelijk zijn als ze teveel gedronken hebben
Heb je logeerkamer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sla een krat bier in .. voor komend weekend
Je hebt toch wel een toilet in huis ?quote:
Nou, dat onderschat jij nog wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Zo moeilijk was het niet hoor
Ik woon 4 hoog en heb een balkon boven de gracht dus ja natuurlijk ...quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:19 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een toilet in huis ?
Klitter kletter klater, plassen in het waterquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon 4 hoog en heb een balkon boven de gracht dus ja natuurlijk ...
Maar ik ga je komend weekend niet uitnodigen ..quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:20 schreef sig000 het volgende:
Kratten bier leegmaken ben ik erg goed in.
Na genoeg bier voldoet een witte tuinstoel ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:19 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een toilet in huis ?
als je moet dan moet jequote:Op zondag 12 oktober 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na genoeg bier voldoet een witte tuinstoel ook.
Als je het eens wilt doen ... kan het vanaf mn balkonquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:21 schreef just me het volgende:
[..]
Klitter kletter klater, plassen in het water
Dat is toch van Alfred J. Kwak?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:21 schreef just me het volgende:
[..]
Klitter kletter klater, plassen in het water
Wel uitkijken voor kortsluiting, zouden LED-lampjes in kunnen zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na genoeg bier voldoet een witte tuinstoel ook.
vrije versiequote:
dank voor de uitnodiging, ik kom wel langs als ik een volle blaas hebquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het eens wilt doen ... kan het vanaf mn balkon
Uiteraard moet je wel uitkijken voor schrikdraad en ouderwetse lampen in de tuin.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor kortsluiting, zouden LED-lampjes in kunnen zitten.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat naar haar legen bedje toe
Altijd welkom JMquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:25 schreef just me het volgende:
[..]
dank voor de uitnodiging, ik kom wel langs als ik een volle blaas heb
Wijn vind ik eigenlijk alleen lekker bij een heerlijke maaltijd.quote:
U zit aan de frituur ..quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wijn vind ik eigenlijk alleen lekker bij een heerlijke maaltijd.
Wanneer de frituur aangaat dan liefst bier.
Rum, Tia Maria en Grand Marnier zijn ook erg lekker om te gebruiken, maar dat doe ik niet meer.
Volgens mij heb ik bijna alles op de chocomel na ... moet ik er morgen toch weer uit ...quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:57 schreef sig000 het volgende:
Opstaan met Grand Marnier geflambeerde pannenkoeken en dan een chocomelk met rum en koffie alla tia maria was wel leuk maar slechts tijdelijk.
Als de mist weg is zo rond 12 uur gok ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Morgen ziet eruit als goed weer om nog een ritje te maken.
Lol!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ik weet dat UPC mn ip-deze week ook heeft lopen veranderen .. Ik woon nu daar waar Leandra woontWishfull thinking
Photosoepquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Mijn uitzicht gisteren zo'n beetje de hele dag.
I love Scotland...
[ afbeelding ]
Het is nog mistig hier en dan ziet die knol bomen over het hoofd.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog mistig hier en dan ziet die knol bomen over het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |