Krijg ik nu een uitbrander ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die heeft brander niet goed begrepen.
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan bij mij wel wat onvoorspelbare effecten hebben.
Ben je zo gezond bezig geweest de laatste jaren met je veggies etc ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnen
Doe ik lekker toch nog effe mee met de grote vervuiling
Tja Chuf, live is a bitchquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je zo gezond bezig geweest de laatste jaren met je veggies etc ...
Opbaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw kunnen ze beter op de gifbelt gooien, mij ook trouwens met al die medicijnen
Doe ik lekker toch nog effe mee met de grote vervuiling
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opbaaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.
Of we zetten je even in het zonnetjequote:
Een loden kist schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Opbaren heeft iig geen zin. Je vergaat in een paar uur al.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Of we zetten je even in het zonnetje
Better a bitch in the house than a mouse in the kitchenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Life is a bitch, then you marry one?
quote:
Deja vuquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Better a bitch in the house than a mouse in the kitchen
Zo
Loempia tijdquote:
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuutquote:
Ja lekker.. doe mij er ook 1quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuut
Goulash kroket ook goedquote:
Dat kunnen ze in een Toko veel beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vouw het even in elkaar ala minuut
Nee ... Om eerlijk te zijn ben ik al zat (vol)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Ik heb een pan overtis wel een tikkie zout
Heb je één taak en toch verknal je hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Flink wat sambal erbij en zoete ketjap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je een bordje Nasi?
Ik heb wel meer gedaan vandaagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je één taak en toch verknal je het
Ketjap heb ik niet eens in huis, sambal zat erbij en een zooi augurken om te blussenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flink wat sambal erbij en zoete ketjap.
Je proeft toch eerst voordat je het gaat opeten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ketjap heb ik niet eens in huis, sambal zat erbij en een zooi augurken om te blussen
Ik had zo'n zakkie mix gebruiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je proeft toch eerst voordat je het gaat opeten?
afhakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos, op NL 1 bij "blik op de weg" een jochie dat met z'n arm vastzit in een kauwgomballenapparaat
In de auto?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos, op NL 1 bij "blik op de weg" een jochie dat met z'n arm vastzit in een kauwgomballenapparaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door FANN op 12-10-2014 00:08:59 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |