abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145432275
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145432288
Kut, weer de TT niet veranderd. Iemand inspiratie? Misschien kan een mod hem ff wijzigen, drie keer op een rij is teveel.

Bedankt voor de wijziging :)

[ Bericht 35% gewijzigd door CrunchySelf op 11-10-2014 17:59:56 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:02:32 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145432681
Pffff.

4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden :')

Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dicht :') Plus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.

Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter :')

Dus. Dat. Boofuckinghoo.

Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145433147
Ik vind het een naamtopique. :7
pi_145433559
@qwea

Zeikpost genoteerd, conclusie: komt wel goed. Goede schoenen altijd fijn

@strawberry

Een mod vindt jou lief :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145433579
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dicht :') Plus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter :')
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Ff rustig aan nog met je voet belasten he :* (en ik moet dat voor mezelf geloof ik ook even doen, een zaterdagmiddag wandelingetje van 45 minuten was toch nog niet zo'n goed idee :') )

Zo maar eens avondeten fixen.
pi_145434117
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Moet je er ook niet vanalles op laten vallen :')!

Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak :+
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:38:16 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145434912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef Timmos het volgende:

[..]

Moet je er ook niet vanalles op laten vallen :')!

Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak :+
Godverdomme dat deed zeer :X

Snickers :9
pi_145441623
Ik eet chips, ga boven m'n 1500 :(
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:36:19 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145442647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:07 schreef Yaaar het volgende:
Ik eet chips, ga boven m'n 1500 :(
Nu ben je af
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145442689
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nu ben je af
Jaaaa tis gedaan
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:38:51 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145442750
In hoekje staan en zonden overdenken :P

Chips, vooral als het niet "mag" is het lekkerst dan proef je iig nog ipv stom wegkauwen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145443748
Net onbeperkt spareribs gegeten. Ik denk dat ik ook wel aan mm carbs zit :') niet dat ik verder kwam dan mn eerste portie... :P dus in mijn geval was het niet zo onbeperkt.
Als je normaal geen suiker meer eet, zijn alle zoete dingen opeens zooooooo fucking zoet. Bah :P

Oh en een nieuwe sportbroek gekocht vandaag :D
pi_145450586
Goedemorgen :)

Ik heb weer nieuwe doelen gemaakt vandaag.
Als ik 0,44 kg afval per week heb ik mijn tweede doel bereikt op 31 december. Dus als ik 0,5 kg per week afval zit ik helemaal goed.
Dat moet best te doen zijn toch?
En daarna wil ik nog iig 4 kilo afvallen voor juni. Dus dan heb ik daar 6 maanden de tijd voor :') dat moet helemaal wel lukken.
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:05:12 #15
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145452584
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_145452691
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme dat deed zeer :X
Snickers :9
Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:29:49 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145453173
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Timmos het volgende:

[..]

Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
Cadilac autodrop mag ik hopen?

Doe nu cardio... Valt tegen :')
pi_145454067
Fruitvliegjesplaag in de keuken. ;( Krengen laten zich niet lokken/vangen met een glas wijn.

O: 2 spelt pindakaas en een banaan
L: wit bolletje met een hamburger en ketchup
T: appel
D; bietjesstamppot met rundertartaar
pi_145460437
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan. :') Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.

Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patoshik op 12-10-2014 17:38:48 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 17:43:39 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145460684
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan. :') Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.
Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.
[ afbeelding ]
Hbe je met of zonder borstband?
pi_145461212
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 17:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hbe je met of zonder borstband?
Borstband voor hartslag?

Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
pi_145466748
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Borstband voor hartslag?
Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
Ik vind een borstband echt niet vervelend zitten.
Je merkt er niks van eigenlijk.
pi_145466795
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
Ik heb vandaag ook 30 km gefietst toevallig! :)
En 5 km gewandeld :P
Was heerlijk weer!
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:00:28 #24
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_145469331
Na het fietsen in de tuin gewerkt...nu helemaalgesloopt wel!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_145472531
Lijstje van vandaag:

O: sinaasappel
L: croissant, meerganentriangel met zalm, avocado en gekookt ei (caloriebom lunch :D )
T: appel en pruimen
D: Salade met avocado, venkel, surimi en sinaasappel
T: 0% griekse yoghurt met banaan en zo nog een borrel om het weekend af te sluiten
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')