op elke. 16 kg. Omdat ie maar 1 kettlebel heeft.quote:
Dat is ook geen probleem maar er zijn bepaalde mensen die kettlebelltraining helemaal afschrijven. Dat is m.i. onterecht. Voor veel mensen is het een geschiktere vorm van kracjttraining dan barbells.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vind Klokie laatste tijd wel een beetje doorslaan in zijn kettlebell fetish.
Wij mensen die WEL een barbell gebruiken hebben toch lang niet zoveel over een barbell als hij over zijn 12 kg kettlebell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik heb 5 kettlebells. 1 keer 16, 2 keer 20, 1 keer 24 en 1 van 32. In de loop van volgend jaar koop ik er waarschijnlijk nog een 40 en een 48 bij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
op elke. 16 kg. Omdat ie maar 1 kettlebel heeft.
Ja, dat wist ik ook. Ze pakken hun zwakke punten aan met kettlebells omdat je er daarmee niet onderuit kan komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
En geen van beide gebruiken het als primaire trainingsmiddel. Wist je dat ook?
Lol welke zeug heeft dat geschreven danquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:14 schreef Weissman het volgende:
http://www.vrouwblog.nl/w(...)-billen-vallen/1009/
Hey SapFXRman
Geschreven door een vrouw. Dan weet je al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een bullshit artikelde enige die voor mij telt is beter in seks en dat is ook echt niet zo.
Ook dat slimmer zijnvolgens mij is het eerder dat slimme vrouwen geen fuck geven om hun uiterlijk dan dat je slim wordt van een dikke kont hebben
Waarschijnlijk zelfs door een dikke vrouw. Ze kunnen zich beter gewoon bezig houden met kinderboeken schrijven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Geschreven door een vrouw. Dan weet je al genoeg.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:54 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk zelfs door een dikke vrouw.
Studio Brussel is sowieso baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |