Arnold toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Niemand snapt waar mijn TT naar refereert. Egte hommos hier.
je bent de S vergeten. Dus nergens naar. Skklquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Niemand snapt waar mijn TT naar refereert. Egte hommos hier.
quote:
Was een test. Geslaagd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
je bent de S vergeten. Dus nergens naar. Skkl
Welke celeb is dat?quote:
ONLY GOD CAN JUDGE MEquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:01 schreef McNulty het volgende:
Een van de weinige tattoo's die ik kan waarderen bij een vrouw. Lekker subtiel.
[ afbeelding ]
Goed argumentquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:45 schreef Klokov het volgende:
Als je een beter alternatief hebt dan hoor ik het wel
Je vergeet de frontpagequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Fok is gewoon aan het aftakelen man.
Sherlock weg, pagina voor abonnementen buiten gebruik, dat gekut met die server steeds. Wordt er allemaal niet beter van
er viel net een kettlebell op de sererquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:39 schreef Klokov het volgende:
Werd net een paar keer uitgelogd. Wie is mijn FOK!account aan het hacken?
En geen van beide gebruiken het als primaire trainingsmiddel. Wist je dat ook?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:56 schreef Klokov het volgende:
Hey Nulty, wist je dat Wendler ook positief tegenover kettlebells staat
Ik ging voor de verandering zijn topic ff volspammen met barbell gepraat. Gelijk 112-modje gebeld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vind Klokie laatste tijd wel een beetje doorslaan in zijn kettlebell fetish.
Wij mensen die WEL een barbell gebruiken hebben toch lang niet zoveel over een barbell als hij over zijn 12 kg kettlebell
16 is het antwoord poelje vraagquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ging voor de verandering zijn topic ff volspammen met barbell gepraat. Gelijk 112-modje gebeld.![]()
SPT / [Kettlebell #2] Barbells > Kettlebells
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |