Geschreven door een vrouw. Dan weet je al genoeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een bullshit artikelde enige die voor mij telt is beter in seks en dat is ook echt niet zo.
Ook dat slimmer zijnvolgens mij is het eerder dat slimme vrouwen geen fuck geven om hun uiterlijk dan dat je slim wordt van een dikke kont hebben
Waarschijnlijk zelfs door een dikke vrouw. Ze kunnen zich beter gewoon bezig houden met kinderboeken schrijven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Geschreven door een vrouw. Dan weet je al genoeg.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:54 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk zelfs door een dikke vrouw.
Studio Brussel is sowieso baas.quote:
Bedankt voor de oogaids kun je niet lekker naar kindertent.com gaan ofzoquote:
ik vroeg watquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:49 schreef Klokov het volgende:
Beter maken ze er gewoon een regel van dat je dat soort foto's moet spoileren.
Ondergewaardeerd maar ik kan er weinig over zeggen omdat ik mij er nooit echt in heb verdiept. Je kan vrij veel met bodyweight training maar het is m.i. niet heel praktisch om het zwaarder te maken. Er zit een wereld van verschil tussen een normale pushup en een 1 arm pushup.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:05 schreef Beach het volgende:
Klokov wat vind je van bodyweight training dan
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je een topic in KLB opent, kan je dit verwachten. Voor serieuze reacties kan je in bv LIF terecht.
koninklijke gewicht, 50kg..quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov vanaf 15:35 (vergeet subs niet aan te zetten)
Know dat feel brahquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Moest hem even opzoeken
6"4 masterrace is in dit geval geen voordeel
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Bedankt voor de oogaids kun je niet lekker naar kindertent.com gaan ofzo
Etha had GG gezien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Equalizer is wel een toffe film, aanrader. Was net te laat voor Gone Girl, die moet mindblowing zijn, iemand die al gezien?
Kan echt niet wachten op Interstellar.Ik heb echt hoge verwachtingen van die film. Het zou jammer zijn als die tegenvalt.
hoe traint een gehandicapte met kettlebells?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd maar ik kan er weinig over zeggen omdat ik mij er nooit echt in heb verdiept. Je kan vrij veel met bodyweight training maar het is m.i. niet heel praktisch om het zwaarder te maken. Er zit een wereld van verschil tussen een normale pushup en een 1 arm pushup.
The struggle is realquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov vanaf 15:35 (vergeet subs niet aan te zetten)
heb die equalizer gezien en die dracula film, the maze lijkt mij ook vetquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Equalizer is wel een toffe film, aanrader. Was net te laat voor Gone Girl, die moet mindblowing zijn, iemand die al gezien?
Kan echt niet wachten op Interstellar.Ik heb echt hoge verwachtingen van die film. Het zou jammer zijn als die tegenvalt.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe traint een gehandicapte met kettlebells?
Ja klopt, als je 2 armen mist kan je de kettlebells beter laten liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, in de gym kunnen nog wat benen doen enzo,maar zonder armen geen geswing
hey montellyquote:
hey sexonthebietsjquote:
Interstellarquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja? kan niet wachten tot interstellar br-ripjequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Interstellar
Nolan
Hans Zimmer![]()
![]()
![]()
Gisteren The Maze Runner gezien. Vond het wel tegenvallen, jammer genoeg. Acteerwerk was wel goed maar het verhaal was mwahh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |