abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 14:02:18 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_145454054
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moet je bij Bigpharma gaan werken. En Bigpharma is goed. Allen eren Bigpharma.
Dan krijg je de prik.
Valt in een ziekenhuis werken ook onder Big Pharma?
pi_145456925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... als je niet door de mindshift heen bent zul je zien dat ik gelijk heb.
waar men mij wel van kan betichten is hier en daar wat lelijk taalgebruik. Maar dat maakt de misdaden van badpharma niet minder om. Ik ben daar bloedserieus in.
Okay, That does it !

Denk dat ik niet de enige ben met de kriebels in de vingertoppen tijdens het lezen van 9 van de 10 berichten van jou waar jij blijft verkondigen dat 'wij' in hokjes denken en met oogkleppen oplopen en dat 'wij' geen mindshift doormaken.

Het mooiste van al is dat je hypocriet persoon nummer één bent die 100% in hokjes denkt, waarom?
Hierom: De meeste mensen hier in BNW zijn juist de gene die al vrij openminded zijn, waarom denk je anders dat ze hier in BNW komen, we hebben de eigenschap om verder te denken dan wat de gemiddelde doet over een aantal onderwerpen, omdat we dat leuk vinden.
We geven alles de ruimte om te bekijken en over na te denken.

Nu komt er iemand verkondigen dat hij alles weet en dat hij weet dat wij in hokjes denken en dat wij small minded zijn.

Lambiekje, wie is hier nou de werkelijke in hokjes denkende persoon?
Denk eens goed na, probeer eens uit het hokje te komen van waaruit jij alles plaatst.
Juist Lambiekje, de enige die hier pur sang hokjes denker is dat ben jij.

Alles is een complot alles is staged, over al zit wat achter.
Dat noem ik vanaf nu dan maar 'Het gesloten hokje der lambiekjes'.

Kerel, die 'mindshift' zal jij zelf ook nooit bereiken door je eigen instelling.
Je blokkeert jezelf alleen maar door alleen ruimte te geven voor het geen dat in jou hokje past.

Vooral zo blijven doorgaan Lam, dan past alles lekker in je eigen hokje, wanneer je de ruimte geeft voor meer , dan pas zal jij weten wat het is om werkelijk buiten hokjes te denken of hoe het is om zonder oogkleppen op te lopen.

Zodra jij stop met het in hokjes zetten van mensen, dan pas zal jij de gene zijn die uit zijn hokje komt.
Kom nu dus niet meer aanzetten dat we hier (in BNW nogwel) small minded zijn of oogkleppen op hebben.Door je eigen drang van het overtuigen van andere mensen blijf jij hangen in je eigen hokje.

Er zal in genoeg verhalen een kleine kern van 'waarheid' kunnen zitten, maar om nou meteen alles voor lieve te nemen gaat mij iets te ver.

één fijne zondag verder Lambiekje c_/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:05:38 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145463153
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Okay, That does it !
Denk dat ik niet de enige ben met de kriebels in de vingertoppen tijdens het lezen van 9 van de 10 berichten van jou waar jij blijft verkondigen dat 'wij' in hokjes denken en met oogkleppen oplopen en dat 'wij' geen mindshift doormaken.
Het mooiste van al is dat je hypocriet persoon nummer één bent die 100% in hokjes denkt, waarom?
Hierom: De meeste mensen hier in BNW zijn juist de gene die al vrij openminded zijn, waarom denk je anders dat ze hier in BNW komen, we hebben de eigenschap om verder te denken dan wat de gemiddelde doet over een aantal onderwerpen, omdat we dat leuk vinden.
We geven alles de ruimte om te bekijken en over na te denken.
Nu komt er iemand verkondigen dat hij alles weet en dat hij weet dat wij in hokjes denken en dat wij small minded zijn.
Lambiekje, wie is hier nou de werkelijke in hokjes denkende persoon?
Denk eens goed na, probeer eens uit het hokje te komen van waaruit jij alles plaatst.
Juist Lambiekje, de enige die hier pur sang hokjes denker is dat ben jij.
Alles is een complot alles is staged, over al zit wat achter.
Dat noem ik vanaf nu dan maar 'Het gesloten hokje der lambiekjes'.
Kerel, die 'mindshift' zal jij zelf ook nooit bereiken door je eigen instelling.
Je blokkeert jezelf alleen maar door alleen ruimte te geven voor het geen dat in jou hokje past.
Vooral zo blijven doorgaan Lam, dan past alles lekker in je eigen hokje, wanneer je de ruimte geeft voor meer , dan pas zal jij weten wat het is om werkelijk buiten hokjes te denken of hoe het is om zonder oogkleppen op te lopen.
Zodra jij stop met het in hokjes zetten van mensen, dan pas zal jij de gene zijn die uit zijn hokje komt.
Kom nu dus niet meer aanzetten dat we hier (in BNW nogwel) small minded zijn of oogkleppen op hebben.Door je eigen drang van het overtuigen van andere mensen blijf jij hangen in je eigen hokje.
Er zal in genoeg verhalen een kleine kern van 'waarheid' kunnen zitten, maar om nou meteen alles voor lieve te nemen gaat mij iets te ver.
één fijne zondag verder Lambiekje c_/
Wat een relaas, het zit je hoog zo te lezen. Lambiek heeft evengoed gelijk hoor,als iemand verder kijkt is hij het wel, weinig BNW hier in de meute. Laat staan dat men het gehele plaatje doorziet. Alvast mijn excuus als dit als een belediging wordt opgevat :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145463402
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een relaas, het zit je hoog zo te lezen. Lambiek heeft evengoed gelijk hoor,als iemand verder kijkt is hij het wel, weinig BNW hier in de meute. Laat staan dat men het gehele plaatje doorziet. Alvast mijn excuus als dit als een belediging wordt opgevat :+
Helaas kijkt Lambiekje niet verder dan een gemiddeld eerste linkje.
Tientallen, zoniet honderden, interessante onderwerpen begonnen door Lambiekje of anderen worden stelsematig doodgenergeerd door Lambiekje als er ook maar een persoon met een beetje kritiek komt of verdere informatie vraagt.
Jij lijkt ook die kant op te neigen, een beetje kritische interesse van mensen, een beetje achterdocht en gelijk worden ze in het hokje 'meute' geflikkerd en genegeerd.
Kortzichtiger en grotere oogkleppen dan dat is niet mogelijk.
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:21:17 #55
189978 controlaltdelete
pi_145463906
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Helaas kijkt Lambiekje niet verder dan een gemiddeld eerste linkje.
Tientallen, zoniet honderden, interessante onderwerpen begonnen door Lambiekje of anderen worden stelsematig doodgenergeerd door Lambiekje als er ook maar een persoon met een beetje kritiek komt of verdere informatie vraagt.
Jij lijkt ook die kant op te neigen, een beetje kritische interesse van mensen, een beetje achterdocht en gelijk worden ze in het hokje 'meute' geflikkerd en genegeerd.
Kortzichtiger en grotere oogkleppen dan dat is niet mogelijk.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Als iemand uren en zelfs jaren aan onderzoek heeft besteed door docu te lezen en vids te kijken is hij het wel. Hij is geen beginner ofzo. En ja idd naar mijn mening kijkt het gros hier niet kritisch naar het nieuws. Als je dat wel deed zou je de kant van van de zogenaamde conspiracies ook onderzoeken en niet bij voorbaat weerleggen en je ook daarin serieus verdiepen maar het gros wordt hier eens niet echt bekeken. Zelfs ik zie en lees nog wel eens msm O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 19:31:46 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_145464337
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens. Als iemand uren en zelfs jaren aan onderzoek heeft besteed door docu te lezen en vids te kijken is hij het wel. Hij is geen beginner ofzo. En ja idd naar mijn mening kijkt het gros hier niet kritisch naar het nieuws. Als je dat wel deed zou je de kant van van de zogenaamde conspiracies ook onderzoeken en niet bij voorbaat weerleggen en je ook daarin serieus verdiepen maar het gros wordt hier eens niet echt bekeken. Zelfs ik zie en lees nog wel eens msm O-)
Dat weet je toch niet? Hoe kun jij bepalen of de 'meute' wel of niet iets leest en dat jij meer leest dan die 'meute'?
pi_145464355
quote:
[..]
Is het niet waar dan? En zo nee, waarom niet?
pi_145464497
quote:
[..]
Dan is ie wel selectief.. Soms hebben de links die hij post absoluut niets met het onderwerp te maken en ter zake doende tegenargumenten worden vaak genegeerd.
Op dingen ingaan is wel een vereiste, anders kom je nooit tot een dialoog. Maar ok, dit topic gaat niet over Lambiekje, meen ik.
pi_145465254
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Hoe kun jij bepalen of de 'meute' wel of niet iets leest en dat jij meer leest dan die 'meute'?
Dit bedoel ik dus, Lam blijkt te weten wat wij wel en niet lezen.
Hij maakt voornamelijk aannames over sommige users.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:54:33 #60
189978 controlaltdelete
pi_145465396
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is ie wel selectief.. Soms hebben de links die hij post absoluut niets met het onderwerp te maken en ter zake doende tegenargumenten worden vaak genegeerd.
Op dingen ingaan is wel een vereiste, anders kom je nooit tot een dialoog. Maar ok, dit topic gaat niet over Lambiekje, meen ik.
Hij doet het niet voor niks want ik heb er wat aan en aan een dialoog heb je hier weinig want je stuit elke keer weer op dezelfde vragen waar weer tot in den treuren het welles/nietes begint. Ik wil best in dialoog met de mensen die op dezelfde lijn staan als ik maar die mensen krijgen een ban of ze haken af door de éénzijdige policy hier. Maar je hebt gelijk daar gaat het niet over.
pi_145465483
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij doet het niet voor niks want ik heb er wat aan en aan een dialoog heb je hier weinig want je stuit elke keer weer op dezelfde vragen waar weer tot in den treuren het welles/nietes begint. Ik wil best in dialoog met de mensen die op dezelfde lijn staan als ik maar die mensen krijgen een ban of ze haken af door de éénzijdige policy hier. Maar je hebt gelijk daar gaat het niet over.
Dat hoort in FB idd..
pi_145466591
quote:
[..]
Je zou gelijk hebben als Lambiekje inderdaad wat tijd in zijn bronnen zou steken; keer op keer is een paar keer klikken voldoende om grote vraagtekens bij de veelal boude uitspraken te zetten. (waar hij vervolgens weigert om op in te gaan....)
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 20:32:12 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_145467539
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie je op FB.
En graag ook een berichtje aan fok@forum.nl over die eenzijdige policy.
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:45:24 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145472239
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als Lambiekje inderdaad wat tijd in zijn bronnen zou steken; keer op keer is een paar keer klikken voldoende om grote vraagtekens bij de veelal boude uitspraken te zetten. (waar hij vervolgens weigert om op in te gaan....)
Je bent zelf verantwoordelijk om tijd in bronnen te steken en om je wereldbeeld aan te passen , als jij bij elke link denkt dat je het teniet kan doen met een tegenargument heb je al je energie gestoken in alles bij het oude te laten ipv iets bij te leren of kritisch te kijken naar je eigen kennis . DAAR gaat het om , het gaat niet om gaten schieten in wat een ander zegt maar om gaten schieten in je eigen wereldbeeld . Eerlijk naar jezelf zijn en eerlijk naar jezelf kijken . Dat doe je niet als je de verantwoordelijkheid voor kennis of de zoektocht naar waarheid bij een ander legt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_145472462
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bent zelf verantwoordelijk om tijd in bronnen te steken en om je wereldbeeld aan te passen , als jij bij elke link denkt dat je het teniet kan doen met een tegenargument heb je al je energie gestoken in alles bij het oude te laten ipv iets bij te leren of kritisch te kijken naar je eigen kennis . DAAR gaat het om , het gaat niet om gaten schieten in wat een ander zegt maar om gaten schieten in je eigen wereldbeeld . Eerlijk naar jezelf zijn en eerlijk naar jezelf kijken . Dat doe je niet als je de verantwoordelijkheid voor kennis of de zoektocht naar waarheid bij een ander legt .
Waarom zou je je wereldbeeld aanpassen vanwege bronnen die makkelijk te weerleggen zijn? Dat is toch hartstikke dom?
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:58:48 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145473086
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Waarom zou je je wereldbeeld aanpassen vanwege bronnen die makkelijk te weerleggen zijn? Dat is toch hartstikke dom?
Als je bij 100 linken een tegenargument verzint heb je niks bijgeleerd , je hebt slechts je oude wereldbeeld in stand gehouden . Je zal dus bijv ook niet 1 verhaal zien of onderlinge verbanden als je die 100 linken bij elkaar zet . Dat is dus 100% je eigen verantwoordelijkheid . Je wereldbeeld aanpassen gaat namelijk van binnen naar buiten en niet van buiten naar binnen toe als men maar de juiste argumenten gebruikt .
pi_145473418
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je bij 100 linken een tegenargument verzint heb je niks bijgeleerd , je hebt slechts je oude wereldbeeld in stand gehouden . Je zal dus bijv ook niet 1 verhaal zien of onderlinge verbanden als je die 100 linken bij elkaar zet . Dat is dus 100% je eigen verantwoordelijkheid . Je wereldbeeld aanpassen gaat namelijk van binnen naar buiten en niet van buiten naar binnen toe als men maar de juiste argumenten gebruikt .
Wat is dit voor een zweverig gezwets?
Het is dom om je wereldbeeld aan te passen vanwege bronnen die aantoonbaar onzin zijn, zo simpel is het. Die bronnen zijn dan nl. helemaal niks waard. Als ik 100 links lees die aantoonbaar onzin zijn, is mijn wereldbeeld niet veranderd.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:09:44 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145473689
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zweverig gezwets?
Het is dom om je wereldbeeld aan te passen vanwege bronnen die aantoonbaar onzin zijn, zo simpel is het. Die bronnen zijn dan nl. helemaal niks waard.
Dat heb ik voornamelijk met de msm bronnen vandaar dat ik mijn wereldbeeld aanpas want het was niks waard .
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 22:40:00 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_145475662
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik begrijp er helemaal niets van.
pi_145475711
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Ok, de shakra brigade is ook weer gearriveerd. Jij suggereert dat het niet uitmaakt wat er geschreven wordt als je maar eerlijk naar jezelf kijkt. Super, werkelijk, nuttig ook.
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:09:42 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145477481
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, de shakra brigade is ook weer gearriveerd. Jij suggereert dat het niet uitmaakt wat er geschreven wordt als je maar eerlijk naar jezelf kijkt. Super, werkelijk, nuttig ook.
Ten eerste is het chakra en ten tweede ben jij degene die de verantwoordelijkheid om iets te begrijpen bij een ander legt dus in jouw geval is het wel nuttig om eens naar jezelf te kijken . Jij klaagt oa over het niet begrijpen van een mindshift en het wereldbeeld wat iemand heeft en ik geef je als tip dat begrip en een mindshift alleen gaat komen als je naar jezelf kijkt . Als je andere doelen hebt zoals gelijk willen hebben of je eigen wereldbeeld bevestigt wilt zien dan zal je altijd gefrustreerd zijn omdat je de verkeerde verwachting hebt over iets wat je nooit aangereikt zal worden door iemand anders .
pi_145477850
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ten eerste is het chakra en ten tweede ben jij degene die de verantwoordelijkheid om iets te begrijpen bij een ander legt dus in jouw geval is het wel nuttig om eens naar jezelf te kijken . Jij klaagt oa over het niet begrijpen van een mindshift en het wereldbeeld wat iemand heeft en ik geef je als tip dat begrip en een mindshift alleen gaat komen als je naar jezelf kijkt . Als je andere doelen hebt zoals gelijk willen hebben of je eigen wereldbeeld bevestigt wilt zien dan zal je altijd gefrustreerd zijn omdat je de verkeerde verwachting hebt over iets wat je nooit aangereikt zal worden door iemand anders .
Ik denk dat je me met iemand anders door de war haalt.
Anyway, ik wil geen wereldbeelden bevestigt zien, ik wil dingen begrijpen, ik sta open voor elke mening en lees graag waarop die gebasseerd zijn. Helaas is de mening van Lambiekje meestal afkomstig van bronnen die, laten we het vriendelijk houden, aantoonbaar uiterst twijfelachtig zijn maar waarover een discussie onmogelijk is.

Prettige avond
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:36:01 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145478717
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Anyway, ik wil geen wereldbeelden bevestigt zien, ik wil dingen begrijpen, ik sta open voor elke mening en lees graag waarop die gebasseerd zijn. Helaas is de mening van Lambiekje meestal afkomstig van bronnen die, laten we het vriendelijk houden, aantoonbaar uiterst twijfelachtig zijn maar waarover een discussie onmogelijk is.
Prettige avond
En andere mensen hebben dat met main stream bronnen en het main stream wereldbeeld , iets wat ze bewust en voorgoed hebben losgelaten .

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 12-10-2014 23:51:13 ]
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:00:18 #74
189978 controlaltdelete
pi_145479636
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Prettige avond
Ik vind die bronnen absoluut niet twijfelachtig, maar juist een aanleiding naar zoeken naar de waarheid die men hier weigert om te zien, zich liever vast blijft houden aan de msm want dat is veiliger dan toe te geven dat de wereld een grote scam is of het nu BP, 9.11, IS of die vliegtuigen zijn.
-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 13-10-2014 10:36:25 ]
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:17:22 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145480126
quote:
[..]
Probleem is dat hij totaal doorgeslagen is in verder kijken. Zo ver dat hij enkel aanneemt wat in zijn straatje past, hoe dom het ook is, of hoe duidelijk het ook onzin is. Je kan zeggen dat vaccins je x-men powers geven en hij gelooft het nog als het in zijn straatje past. Totaal gebrek aan kritisch denken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')