abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145427271
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu overkom als een domme doos, maar dat durf ik niet echt aan te geven omdat hij dan boos wordt. Heb ik ook wel met andere dingen, ik wil gewoon zo min mogelijk ruzie en gedoe, waardoor ik veel accepteer en doe voor andere mensen, terwijl ik mezelf dan een beetje vergeet. Is mijn eigen schuld ook, maar dat is nu ook weer een beetje het geval denk ik.
Het is voor jou tijd voor een nieuwe start. Te beginnen met hem dumpen. Dat pak je toch niet?

Een man waar je bang voor bent. Rennen, zolang het nog kan.

En begin geen serieuze relatie meer voordat je enig zelfvertrouwen hebt gekregen, want je zegt wel van niet, maar jouw lage zelfbeeld spat van dit topic af.

Iets in me zegt dat dat onterecht is. Je lijkt me eigenlijk gewoon ok. Als je hierin blijft hangen echter is het een negatieve spiraal. En word je een afhankelijk en zielig vrouwtje. Zonder eigen leven.
Whatever...
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:25:48 #77
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_145427471
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is voor jou tijd voor een nieuwe start. Te beginnen met hem dumpen. Dat pak je toch niet?

Een man waar je bang voor bent. Rennen, zolang het nog kan.

En begin geen serieuze relatie meer voordat je enig zelfvertrouwen hebt gekregen, want je zegt wel van niet, maar jouw lage zelfbeeld spat van dit topic af.

Iets in me zegt dat dat onterecht is. Je lijkt me eigenlijk gewoon ok. Als je hierin blijft hangen echter is het een negatieve spiraal. En word je een afhankelijk en zielig vrouwtje. Zonder eigen leven.
En een huis vol katten.... :D
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_145427548
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu overkom als een domme doos, maar dat durf ik niet echt aan te geven omdat hij dan boos wordt. Heb ik ook wel met andere dingen, ik wil gewoon zo min mogelijk ruzie en gedoe, waardoor ik veel accepteer en doe voor andere mensen, terwijl ik mezelf dan een beetje vergeet. Is mijn eigen schuld ook, maar dat is nu ook weer een beetje het geval denk ik.
Als je echt wil dat deze relatie kans van slagen heeft dan zal je wel moeten. En als hij zo snel boos wordt, wat is er dan zo leuk aan hem?????

Gedoe heb je nu al, je krijgt het elke dag te horen, wil je echt zo verder, of wil je dat dit stopt? Dan zal je echt je voet neer moeten zetten, dan wordt hij maar boos.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_145427589
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:13 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nou dat denk ik eigenlijk niet, want hij is nog nooit eerder zo geweest. En daarom hoop ik ook dat het juist minder wordt.
Hopen heeft ook nooit iets goeds gedaan. In actie komen daarentegen wel, dus door er wat aan.
pi_145427597
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een huis vol katten.... :D
Nee, nog erger. Met een stel krijsende koters en een man die constant chaggo is en haar overal de schuld van geeft in een te duur koophuis....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_145427670
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, het is niet leuk. Maar ik durf het echt niet aan te geven, klinkt heel stom en dat weet ik, maar ik weet hoe zijn reactie gaat zijn. En ik kan niet tegen boosheid, dan weet ik al helemaal niet meer wat ik moet zeggen of doen om het nog een beetje goed te houden tussen ons. Vreemd denk ik, maar kan er niet zo goed mee omgaan.
Over sneren enzo, dat kan ik dus al helemaal niet. Ik ben meer van iets normaal zeggen, maar dat kan in deze situatie dus ook niet, want hij vat alles negatief op. Hij weet wel dat ik het niet leuk vind en ermee zit, maar ja misschien moet ik het inderdaad maar eens zeggen en dan als hij boos wordt, weggaan ofzo.
Je hoeft ook niets te doen of te zeggen als hij boos wordt, je meld gewoon dat je er vanaf nu geen woord meer over wil horen en wordt hij toch boos loop je de deur uit met de mededeling dat je verwacht dat hij normaal doet als je weer terugkomt. Blijf je lekker een paar uurtjes weg, ga even wat drinken met een vriendin, even bij je ouders op visite, maar ga niet mee in dat ruzie-gedoe.

Als hij daarna het toch niet los wil laten en steeds weer die confrontatie opzoekt heb je denk ik je antwoord wel. Dan gaat het niks worden en gaat hij jou op je huid blijven zitten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:40:44 #82
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_145427907
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus je gaat het aankijken of hij stiekum ooit wel seks met die andere dame gaat krijgen en pas dan dump je hem?
Tot ze ondanks haar naïviteit er achter komt dat hij al die tijd nog steeds seks met haar heeft bedoel je. En dan waarschijnlijk nog niet. :')
pi_145427961
Ten eerste vind ik dat je uberhaupt niet had hoeven te vertellen wat je hebt gedaan. Afgezien daarvan, heeft je vriend echt een bord voor zijn kop als hij niet inziet dat het uit was en hij hetzelfde heeft gedaan. Kom voor jezelf op!
Whaaaat???? No money?
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:21:33 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145428948
Ik ben het eens met bovenstaande.
En als hij boos wordt is dat zijn probleem, niet die van jou, als hij niet in staat is een gewoon gesprek met jou aan te gaan loop je inderdaad gewoon weg.

Ga op je strepen staan,laat hem zien dat hij egoistisch bezig is en dat jullie relatie zo geen kans van slagen heeft.

Een eerste liefde is bijzonder naar kijk om je heen, hoeveel mensen zijn er nog bij hun eerste liefde? En zijn die mensen allemaal ongelukkig?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145429015
Ik wil ook geen slet.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:52:05 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145429788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook geen slet.
Dan moet je zelf ook niet de slet uithangen, prima.
Maar de vriend van TS is zelf net zo goed een ''slet'' dan.

Hoewel ik niet vind dat ze een slet is maar dat is een andere discussie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:52:32 #87
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_145431394
TS, sorry dat ik het zeg, maar je bent naief.
Regels zijn hetzelfde voor beide kanten. Hij heeft naar mijn idee gewoon sex met haar
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_145431708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan moet je zelf ook niet de slet uithangen, prima.
Maar de vriend van TS is zelf net zo goed een ''slet'' dan.

Hoewel ik niet vind dat ze een slet is maar dat is een andere discussie.
Oneens. Man en vrouw zijn niet hetzelfde.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:15:00 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145431777
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oneens. Man en vrouw zijn niet hetzelfde.
:')

Ik dacht dat die mening uitgestorven was sinds halverwege vorige eeuw.
pi_145431863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

:')

Ik dacht dat die mening uitgestorven was sinds halverwege vorige eeuw.
Vanuit welk perspectief zijn man en vrouw hetzelfde dan?
pi_145432246
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:25 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook geen slet.
Dan moet je daar geen relatie mee aangaan, als je dat toch perse wil dan moet je niet zeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 11-10-2014 17:38:21 ]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:32:40 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145432300
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanuit welk perspectief zijn man en vrouw hetzelfde dan?
Het gaat er niet om of mannen en vrouwen hetzelfde zijn, maar beide zijn seksuele wezens met seksuele wensen en seksueel genot.
Zeggen dat de een niet mag genieten van haar lichaam puur en alleen omdat ze een vrouw is en ze dan ''sletterig'' zou zijn is onzin en alleen gebaseerd op de angst van mannen.
pi_145432315
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan moet je daar geen relatie mee aangaan, als je dat toch perse wil dan moet je niet deuren.
Ja, dat is mijn probleem.

TS moet gewoon zeggen: schat, ik ben een slet. Punt. Dat gaat niet veranderen. En vanaf hier is het aan jou: wil je wel of geen slet als vriendin? Zo nee, tot ziens, zo ja, kruip bij je slet in bed.
pi_145432387
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

TS moet gewoon zeggen: schat, ik ben een slet. Punt. Dat gaat niet veranderen. En vanaf hier is het aan jou: wil je wel of geen slet als vriendin? Zo nee, tot ziens, zo ja, kruip bij je slet in bed.
Ze is juist geen slet, heeft het geprobeerd, maar het beviel niet.
Maar het is waar dat wat gebeurd is niet meer te veranderen is, hij moet dus beslissen of hij daar voorbij kan stappen, want het haar steeds onder de neus wrijven maakt alles kapot.
pi_145432413
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar ze is geen slet. Ze heeft seks gehad met anderen, maar zo te lezen stond ze er niet achter en is er spijt. Ze is overduidelijk heel beïnvloedbaar en naïef.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:56:22 #96
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_145432587
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is juist geen slet, heeft het geprobeerd, maar het beviel niet.
Maar het is waar dat wat gebeurd is niet meer te veranderen is, hij moet dus beslissen of hij daar voorbij kan stappen, want het haar steeds onder de neus wrijven maakt alles kapot.
precies. Naast het feit dat die dude het ook heeft gedaan. Beetje eenzijdige relatie. Hij wel, maar zijn "blaadje" mag dat niet. Dan ontploft het over een paar jaar pas echt goed als je je partner klein wilt houden
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_145432976
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:32 schreef snakelady het volgende:
Het gaat er niet om of mannen en vrouwen hetzelfde zijn, maar beide zijn seksuele wezens met seksuele wensen en seksueel genot.
Zeggen dat de een niet mag genieten van haar lichaam puur en alleen omdat ze een vrouw is en ze dan ''sletterig'' zou zijn is onzin en alleen gebaseerd op de angst van mannen.
Maar zijn ze nou wel of niet hetzelfde? Want de ontkenning daarvan maakte je belachelijk.
pi_145432994
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 17:39 schreef Yaaar het volgende:
Maar ze is geen slet. Ze heeft seks gehad met anderen, maar zo te lezen stond ze er niet achter en is er spijt. Ze is overduidelijk heel beïnvloedbaar en naïef.
Ja, dus het enige wat die sletheid nu remt is de relatie?
pi_145433088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, dus het enige wat die sletheid nu remt is de relatie?
Nee, het feit dat het haar niet beviel is wat haar 'remt'.
pi_145433125
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 18:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar zijn ze nou wel of niet hetzelfde? Want de ontkenning daarvan maakte je belachelijk.
Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, vrouwen zijn misschien nog wel seksueler ingesteld dan mannen )p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')