Het is sowieso krom om je partner iets te verbieden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, daar gaat het niet eens om, het is toch gewoon onwijs krom zelf iets wél te doen wat je je partner verbiedt.
Jij vertrouwt hem wel, maar hij jou blijkbaar niet.
Zeg hem dat dan luid en duidelijk. Als je echt wil dat dit een kans maakt dan zal je paal en perk moeten stellen en botweg moeten zeggen dat je geen woord meer wil horen over wat jij hebt gedaan omdat hij hetzelfde heeft gedaan en dat jij gewoon helemaal zelf kan beslissen met wie je wel en niet omgaat en dat hij daar niets over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens wel, nou ja ik vind het vooral krom, maar ik hoef zelf ook geen contact dus vandaar dat ik er geen probleem van maak.
Jij wil geen ruzie maken, maar hij mag wel elke dag erop hameren? Hoeveel moet hij je lastig vallen totdat je een weerwoord geeft, tot je je grens aangeeft?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:16 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie maken en als ik aangeef dat ik het krom vind dat hij wel contact heeft, gaat hij denken dat ik weer contact wil met die jongens, terwijl ik dat echt niet wil. Het zit zo diep bij hem (op dit moment) dat alles negatief is als het aankomt op deze situatie. Daarom twijfel ik of ik hem moet aanspreken hierover.
Wat is er dan zo leuk aan iemand die elke dag je even verteld hoe afschuwelijk het is wat je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo, ik denk omdat ik hem heel erg leuk vind.
Volgens mij ben je niet helemaal lekker TS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat is het hele verhaal in het kort, haha. Alleen het probleem is hier dat ik het heus geen groot probleem vindt dat hij seks heeft gehad in de tussentijd, dus ik klaag er niet over. Maar hij vindt het wel een groot probleem als het op mij aankomt.
Ik wil het dus liever niet niet uitmaken op dit moment, want ik heb de hoop dat hij hierin gaat veranderen omdat het nog niet zo lang geleden is. Misschien is het ook wel normaal om er even van te balen.
Maar ja, mijn vraag is wat hier op dit moment tegen te doen is omdat het onze relatie minder leuk maakt.
Ik denk dat ik nu overkom als een domme doos, maar dat durf ik niet echt aan te geven omdat hij dan boos wordt. Heb ik ook wel met andere dingen, ik wil gewoon zo min mogelijk ruzie en gedoe, waardoor ik veel accepteer en doe voor andere mensen, terwijl ik mezelf dan een beetje vergeet. Is mijn eigen schuld ook, maar dat is nu ook weer een beetje het geval denk ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Zeg hem dat dan luid en duidelijk. Als je echt wil dat dit een kans maakt dan zal je paal en perk moeten stellen en botweg moeten zeggen dat je geen woord meer wil horen over wat jij hebt gedaan omdat hij hetzelfde heeft gedaan en dat jij gewoon helemaal zelf kan beslissen met wie je wel en niet omgaat en dat hij daar niets over te zeggen heeft.
Kan hij dit niet aan dan is het toch al een verloren zaak, maar meid zeg, laat je niet zo als voetveeg gebruiken.
Nou dank je, volgens mij ben ik best gezondquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal lekker TS.
Jij laat je manipuleren en voelt je minder dan hem terwijl 1) Er geen relatie meer was toen je sex had met anderen en 2) hij ook sex had met anderen
Noem je dit een probleem? Er is geen probleem, buiten dan dat je wat ballen moet tonen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu overkom als een domme doos, maar dat durf ik niet echt aan te geven omdat hij dan boos wordt. Heb ik ook wel met andere dingen, ik wil gewoon zo min mogelijk ruzie en gedoe, waardoor ik veel accepteer en doe voor andere mensen, terwijl ik mezelf dan een beetje vergeet. Is mijn eigen schuld ook, maar dat is nu ook weer een beetje het geval denk ik.
nee ik ben 19.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:52 schreef ikweetzelf het volgende:
Jezus, hoe oud zijn jullie, 14? Als je een belangrijk gesprek vermijdt omdat je bang bent voor ruzie....dat gaat toch van kwaad tot erger? En ergens over beginnen maakt jou geen ruziezoeker, dat is wat hij er van maakt.
Je moet echt op je strepen gaan staan TS, als je dit niet kunt uitpraten en er geen streep onder kunt zetten heeft heel die relatie geen enkele kans van slagen.
Jesus maar sorry hoor je bent nog jong. Je deed me eerst overkomen alsof jullie 100 jaar waren en je geen 'kans' meer maakte op andere mannenquote:
I de hypocriet zelfst.naamw. (m./v.)quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik vind hem geen hypocriet, maar
Haha nee joh! Alleen hij is mijn eerste vriend en ik wil het niet opgeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jesus maar sorry hoor je bent nog jong. Je deed me eerst overkomen alsof jullie 100 jaar waren en je geen 'kans' meer maakte op andere mannen.Beter dump je die kneus. Er zijn echt wel betere vissen op deze aardkloot.
Dat is heel normaal. De eerste liefde blijft je ook altijd bij..... Maareuh, je vind het leuk om zo behandeld te worden? Geef de volgende keer gewoon een sneer terug. Bij de volgende keer ga je weg ( als in naar huis of ergens anders heen waar hij niet is). De keer op kan hij wegblijven. Zoiets. Wel tussentijds aangeven wat je niet prettig vindt. Sommige mensen zien duidelijke signalen namelijk niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Haha nee joh! Alleen hij is mijn eerste vriend en ik wil het niet opgeven.
Nou je geeft ook niet op. Hij geeft op alleen al door het feit dat hij zelf die crap heeft uitgevoerd en dat het bij hem 'ok' is en bij jou niet. Waarom kan hij het jou niet 'vergeven' als jij dat wel bij hem doet. Geweldige basis voor een relatie. Beeld het je in stel dat jullie nog 50 jaar samenzitten met kinderen en al en dat hij zich dan nog steeds gaat gedragen, wil je dit? Denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind omdat ikquote:
Je snapt het blijkbaar niet, maar dit soort 'voetveeg' gedrag zal op een gegeven moment backfiren. Hij is het water aan het testen. Er zal een moment komen dat hij dan meer crap uitgaat proberen en nou komt ie hoor meer en meer en meer, omdat je toch er niets van zegt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:58 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind omdat ik
verliefd ben, maar ik heb het echt niet door dat hij misschien manipuleert en dat soort dingen.
Het enige waar ik zeker van ben, is dat ik altijd andere mensen voor mezelf plaats en dat ik soms dingen tegen mijn zin doe en dingen accepteer omdat ik liever geen gedoe wil en mezelf dan soms vergeet en dat ik dus geen grenzen stel en nooit nee zeg. Maar dat ligt eigenlijk volledig aan mezelf.
Doe het nou gewoon. Over 5 jaar kom je hier terug ons bedanken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, het is niet leuk. Maar ik durf het echt niet aan te geven, klinkt heel stom en dat weet ik, maar ik weet hoe zijn reactie gaat zijn. En ik kan niet tegen boosheid, dan weet ik al helemaal niet meer wat ik moet zeggen of doen om het nog een beetje goed te houden tussen ons. Vreemd denk ik, maar kan er niet zo goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. De eerste liefde blijft je ook altijd bij..... Maareuh, je vind het leuk om zo behandeld te worden? Geef de volgende keer gewoon een sneer terug. Bij de volgende keer ga je weg ( als in naar huis of ergens anders heen waar hij niet is). De keer op kan hij wegblijven. Zoiets. Wel tussentijds aangeven wat je niet prettig vindt. Sommige mensen zien duidelijke signalen namelijk niet.
En als hij doorgaat; laat hem dan lekker de rambam krijgen zeg.
Echt, waar ben je bang voor? Dat hij boos wordt? Jeetje, hoeveel mensen lopen er wel niet dagelijks over je grens heen zeg? Doe daar eens iets aan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, het is niet leuk. Maar ik durf het echt niet aan te geven, klinkt heel stom en dat weet ik, maar ik weet hoe zijn reactie gaat zijn. En ik kan niet tegen boosheid, dan weet ik al helemaal niet meer wat ik moet zeggen of doen om het nog een beetje goed te houden tussen ons.
Over sneren enzo, dat kan ik dus al helemaal niet. Ik ben meer van iets normaal zeggen, maar dat kan in deze situatie dus ook niet, want hij vat alles negatief op. Hij weet wel dat ik het niet leuk vind en ermee zit, maar ja misschien moet ik het inderdaad maar eens zeggen en dan als hij boos wordt, weggaan ofzo.
Nou dat denk ik eigenlijk niet, want hij is nog nooit eerder zo geweest. En daarom hoop ik ook dat het juist minder wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:02 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je snapt het blijkbaar niet, maar dit soort 'voetveeg' gedrag zal op een gegeven moment backfiren. Hij is het water aan het testen. Er zal een moment komen dat hij dan meer crap uitgaat proberen en nou komt ie hoor meer en meer en meer, omdat je toch er niets van zegt.
Je moet het helemaal niet "goed" houden tussen jullie twee. Je moet hem dumpen en je eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, het is niet leuk. Maar ik durf het echt niet aan te geven, klinkt heel stom en dat weet ik, maar ik weet hoe zijn reactie gaat zijn. En ik kan niet tegen boosheid, dan weet ik al helemaal niet meer wat ik moet zeggen of doen om het nog een beetje goed te houden tussen ons. Vreemd denk ik, maar kan er niet zo goed mee omgaan.
Over sneren enzo, dat kan ik dus al helemaal niet. Ik ben meer van iets normaal zeggen, maar dat kan in deze situatie dus ook niet, want hij vat alles negatief op. Hij weet wel dat ik het niet leuk vind en ermee zit, maar ja misschien moet ik het inderdaad maar eens zeggen en dan als hij boos wordt, weggaan ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |