hear hearquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of mannen en vrouwen hetzelfde zijn, maar beide zijn seksuele wezens met seksuele wensen en seksueel genot.
Zeggen dat de een niet mag genieten van haar lichaam puur en alleen omdat ze een vrouw is en ze dan ''sletterig'' zou zijn is onzin en alleen gebaseerd op de angst van mannen.
Dat betwijfel ik. Wij weten alleen dat ze daarmee kwam terwijl d'r vriend toen weer in beeld kwam.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:21 schreef erodome het volgende:
Nee, het feit dat het haar niet beviel is wat haar 'remt'.
Dat zou best kunnen. Dat ik meer geniet van zoetigheid dan een ander betekent niet dat het slim is mijzelf vol te gooien met taart - dat zal immers gevolgen hebben voor m'n aantrekkelijkheid.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:22 schreef erodome het volgende:
Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, vrouwen zijn misschien nog wel seksueler ingesteld dan mannen )p
Who gives a fuck wat haar remde? Al wil ze door een heel elftal genomen worden, zolang ze dat niet tijdens de relatie doet, mag ze doen en laten wat ze wil.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Wij weten alleen dat ze daarmee kwam terwijl d'r vriend toen weer in beeld kwam.
Ze mag het evengoed tijdens een relatie doen. Wat een ander daar vind, zoals haar vriend, is aan hem.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:29 schreef Truffeldoos het volgende:
Who gives a fuck wat haar remde? Al wil ze door een heel elftal genomen worden, zolang ze dat niet tijdens de relatie doet, mag ze doen en laten wat ze wil.
Doet het er iets toe of we gelijk zijn of niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou wel of niet hetzelfde? Want de ontkenning daarvan maakte je belachelijk.
Ik ben bang voor zijn reactie/bang voor ruzie. Niet voor hem als persoon. Ik heb wel zelfvertrouwen verder, behalve als het aankomt op onze relatie. Maarja, ik kan inderdaad niet goed voor mezelf opkomen of nee zeggen tegen mensen of eens boos worden. Maar dat heb ik nooit gekund, dus daardoor heb ik vaak dat ik iets tegen mijn zin doe en daar moet ik wel iets aan gaan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is voor jou tijd voor een nieuwe start. Te beginnen met hem dumpen. Dat pak je toch niet?
Een man waar je bang voor bent. Rennen, zolang het nog kan.
En begin geen serieuze relatie meer voordat je enig zelfvertrouwen hebt gekregen, want je zegt wel van niet, maar jouw lage zelfbeeld spat van dit topic af.
Iets in me zegt dat dat onterecht is. Je lijkt me eigenlijk gewoon ok. Als je hierin blijft hangen echter is het een negatieve spiraal. En word je een afhankelijk en zielig vrouwtje. Zonder eigen leven.
Ik ben niet naïef, ik vertrouw hem gewoon en ik heb er geen twijfels over dat hij zoiets doet. Ik kan het me niet voorstellen. Maar dat is toch vrij normaal als je een relatie hebt, dat je gelooft dat je vriend niet vreemdgaat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tot ze ondanks haar naïviteit er achter komt dat hij al die tijd nog steeds seks met haar heeft bedoel je. En dan waarschijnlijk nog niet.
Dat weet hij donders goed en daar speelt hij dan ook op in. Het gaat hem al bar weinig aan wat jij hebt uitgevreten toen je single was, maar okay, nu weet hij het en loopt hij er dagelijks over te janken. Jah, dan had die lul het niet uit moeten maken. En dan ook nog eens exact hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik ben bang voor zijn reactie/bang voor ruzie. Niet voor hem als persoon. Ik heb wel zelfvertrouwen verder, behalve als het aankomt op onze relatie. Maarja, ik kan inderdaad niet goed voor mezelf opkomen of nee zeggen tegen mensen of eens boos worden. Maar dat heb ik nooit gekund, dus daardoor heb ik vaak dat ik iets tegen mijn zin doe en daar moet ik wel iets aan gaan doen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg er ook steeds meer het idee bij dat hij even zin had erop los te neuken en jou ditchte zodat hij een valide excuus had om zijn gang te kunnen gaan, in de wetenschap dat hij je toch weer zo terug zou kunnen krijgen. Hij was er alleen niet van uitgegaan dat jij ook weleens verder zou kunnen kijken en nu is het natuurlijk huilen geblazen.
Geen ruggengraat, weinig eigenwaarde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik vind hem geen hypocriet, maar het is inderdaad niet helemaal gelijkwaardig en een beetje krom. Toch begrijp ik wel dat hij het niet leuk vindt, want het is ook vreemd van mezelf en ik had het nooit moeten doen, maar ik ben best makkelijk beïnvloedbaar als ik verdrietig ben. Daarmee wil ik de schuld niet buiten mezelf leggen, maar het heeft er wel mee te maken dat ik heb gedaan wat ik heb gedaan. Ik wilde het allemaal eens uitproberen, er een beetje bijhoren en niet zo saai en serieus zijn, maar uiteindelijk ben ik gewoon wel saai en is het niks voor mij. Ik hoop gewoon dat hij het minder erg gaat vinden en dat er dan geen spanningen meer zijn tussen ons.
Dus je hebt het igg zelf door. Dan is nu de vraag:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:58 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind omdat ik
verliefd ben, maar ik heb het echt niet door dat hij misschien manipuleert en dat soort dingen.
Het enige waar ik zeker van ben, is dat ik altijd andere mensen voor mezelf plaats en dat ik soms dingen tegen mijn zin doe en dingen accepteer omdat ik liever geen gedoe wil en mezelf dan soms vergeet en dat ik dus geen grenzen stel en nooit nee zeg. Maar dat ligt eigenlijk volledig aan mezelf.
United we stand. Goed topic toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen ruggengraat, weinig eigenwaarde.
En daar hebben we meteen de reden dat TS tot Sint-juttemis bij haar vriendje zal blijven, wat die jongen ook verkeerd gaat doen.
Dit wordt weer zo'n topic waar (voor de verandering) elke FoK!-er het met elkaar eens is en er daadwerkelijk een eenzijdig geluid te horen is. En toch weten we allemaal al dat TS er niets aan gaat doen, en we hier over enkele weken/maanden een soortgelijk topic krijgen, alleen dan weer iets erger/raarder.
Prima topic .. Maar ik ben vast niet de enige die tijdens het lezen van de OP al weer zoiets heeft van ... 'ow, dit wordt weer zón topic .. goede adviezen waar vervolgens niets mee gedaan wordt omdat TS het niet wil zien en/of niet durft'quote:
Natuurlijk ben je wel naïef. Hij maakt het uit omdat hij andere vrouwen wil neuken en jou niet voldoende vindt. Denk je nou echt dat dat plotseling verandert?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:27 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef, ik vertrouw hem gewoon en ik heb er geen twijfels over dat hij zoiets doet. Ik kan het me niet voorstellen. Maar dat is toch vrij normaal als je een relatie hebt, dat je gelooft dat je vriend niet vreemdgaat.
Je maakt het een beetje anders. Hij maakte het uit omdat hij mij toen saai vond en mij dus inderdaad niet leuk genoeg vond toen, maar echt niet om seks te hebben met andere meiden. Ik denk wel dat het is veranderd omdat hij zelf aangaf mij heel graag terug te willen en een grote fout te hebben gemaakt. Maar juist door dit soort reacties ga ik soms twijfelen aan deze situatie en of hij misschien echt niet genoeg aan mij heeft en liever andere meiden wil. Maar dan had hij simpelweg niet voor mij gekozen, maar juist voor andere meiden.. Want waarom ga je een relatie aan met iemand als je eigenlijk ook andere meiden wil? Dan is single blijven en wat rotzooien met verschillende meiden toch veel beter?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je wel naïef. Hij maakt het uit omdat hij andere vrouwen wil neuken en jou niet voldoende vindt. Denk je nou echt dat dat plotseling verandert?
Ik houd dus wel van mijn vriend en ben stapelgek op hem. Echt anders had ik geen relatie met hem.. Je hebt er gelijk in dat dit soort dingen niet in een relatie horen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je houdt niet van je vriend, je houdt van je relatie, waarbij je voorbij gaat aan de zaken die je vriend doet in die relatie:
1. je een schuldgevoel geven
2. je elke dag verdrietig maken door er weer over te beginnen
3. je dingen verbieden
4. je bang maken om je gevoelens tegen hem te uiten alleen maar omdat hij anders boos wordt
Ik snap het, je wil een veilig plek hebben en je geliefd voelen, een relatie hebben, maar het punt is: deze jongen is geen goede vriend om een relatie mee te hébben. Geloof het of niet, in een relatie hoor je deze dingen niet mee te maken, echt niet.
Je denkt niet dat hij gewoon genoeg van je had en daarna zich bedacht dat het toch wel makkelijk was om een vriendin te hebben die zich als voetveeg opstelt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:28 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Je maakt het een beetje anders. Hij maakte het uit omdat hij mij toen saai vond en mij dus inderdaad niet leuk genoeg vond toen, maar echt niet om seks te hebben met andere meiden. Ik denk wel dat het is veranderd omdat hij zelf aangaf mij heel graag terug te willen en een grote fout te hebben gemaakt. Maar juist door dit soort reacties ga ik soms twijfelen aan deze situatie en of hij misschien echt niet genoeg aan mij heeft en liever andere meiden wil. Maar dan had hij simpelweg niet voor mij gekozen, maar juist voor andere meiden.. Want waarom ga je een relatie aan met iemand als je eigenlijk ook andere meiden wil? Dan is single blijven en wat rotzooien met verschillende meiden toch veel beter?
Maar het bespreekbaar maken wil je niet, en je wel lekker dagelijks voor sletje uit laten maken. Toppertje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:36 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik houd dus wel van mijn vriend en ben stapelgek op hem. Echt anders had ik geen relatie met hem.. Je hebt er gelijk in dat dit soort dingen niet in een relatie horen.
De moed verzamelen. Daaruit blijkt dat je gewoon niet iets zomaar bespreekbaar kan maken. Dat is een behoorlijke ongelijkwaardige situatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:13 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hee.. Ik heb gisteravond willen aangeven dat ik het jammer vind dat ik iedere dag "moet" aanhoren dat ik fout ben geweest en dat ik het ook oneerlijk vind dat hij contact houdt met dat meisje, terwijl dat bij mij echt uit den boze is, maar het was niet het juiste moment helaas. Ik ga het nog wel doen hoor, maar moet ook even de moed verzamelen denk ik.
Waarom kom je voor hem op?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:28 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Je maakt het een beetje anders. Hij maakte het uit omdat hij mij toen saai vond en mij dus inderdaad niet leuk genoeg vond toen, maar echt niet om seks te hebben met andere meiden. Ik denk wel dat het is veranderd omdat hij zelf aangaf mij heel graag terug te willen en een grote fout te hebben gemaakt. Maar juist door dit soort reacties ga ik soms twijfelen aan deze situatie en of hij misschien echt niet genoeg aan mij heeft en liever andere meiden wil. Maar dan had hij simpelweg niet voor mij gekozen, maar juist voor andere meiden.. Want waarom ga je een relatie aan met iemand als je eigenlijk ook andere meiden wil? Dan is single blijven en wat rotzooien met verschillende meiden toch veel beter?
Zo is het niet, hij heeft mij nooit uitgescholden voor slet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het bespreekbaar maken wil je niet, en je wel lekker dagelijks voor sletje uit laten maken. Toppertje.
Niet hardop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Zo is het niet, hij heeft mij nooit uitgescholden voor slet.
Dat weet ik, maar dat ligt aan mij en niet aan hem. Ik heb het vandaag proberen aan te geven, maar dat vind ik moeilijk ivm zijn boosheid en wantrouwen dan. Dus ik wacht gewoon op het juiste moment nu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
De moed verzamelen. Daaruit blijkt dat je gewoon niet iets zomaar bespreekbaar kan maken. Dat is een behoorlijke ongelijkwaardige situatie.
Ook niet op de manier waar jullie op doelen. Eerlijk gezegd vind ik het vrij hard om te zeggen, want het is niet zo.quote:
Jij bent idd super onzeker, maar hij maakt het alleen maar moeilijker met dat gedrag ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt aan mij en niet aan hem. Ik heb het vandaag proberen aan te geven, maar dat vind ik moeilijk ivm zijn boosheid en wantrouwen dan. Dus ik wacht gewoon op het juiste moment nu.
Nee, omdat ik saai ben (wat ook simpelweg een feit is), maar daarnaast heb ik ook genoeg leuke kanten. Als hij genoeg van me zou hebben, dan had hij nooit meer iets van zich laten horen. En dat ik me laat behandelen als een voetveeg is ook onjuist.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je denkt niet dat hij gewoon genoeg van je had en daarna zich bedacht dat het toch wel makkelijk was om een vriendin te hebben die zich als voetveeg opstelt?
Ik ben niet eens onzeker, ja.. misschien in sommige situaties. Maar ik ben gewoon te aardig denk ik. Ik accepteer alles van iedereen, ik doe alles voor iedereen (dus ook van en voor hem) en ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij bent idd super onzeker, maar hij maakt het alleen maar moeilijker met dat gedrag ..
Stop nou eens om het steeds voor die kerel op te nemen en de schuld bij jezelf te leggen.
Hij zit 100% fout, jij niet. OK, je mag wat assertiever worden, maar dat betekent niet dat het ook maar ergens jouw schuld is.
Die ongelijkwaardigheid blijft wel als je zelf moeite er mee hebt. Als je niet dingen niet direct bespreekbaar kan maken maar een agendapunt moet maken wanneer hij niet ongesteld is gaat je relatie sowieso naar de knoppen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt aan mij en niet aan hem. Ik heb het vandaag proberen aan te geven, maar dat vind ik moeilijk ivm zijn boosheid en wantrouwen dan. Dus ik wacht gewoon op het juiste moment nu.
Dat is wat onzekere mensen vaak doen. Ze doen (overdreven) aardig om te compenseren voor de kwaliteiten die ze missen. Je mag aardig dat is prima, maar je moet wel assertief zijn. Je moet gewoon niet zo veel pikken. Speak up.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik ben niet eens onzeker, ja.. misschien in sommige situaties. Maar ik ben gewoon te aardig denk ik. Ik accepteer alles van iedereen, ik doe alles voor iedereen (dus ook van en voor hem) en ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk.
Kom op, hij klaagt dagelijks over je seksuele escapades, maar hij vind je heus geen sletje hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ook niet op de manier waar jullie op doelen. Eerlijk gezegd vind ik het vrij hard om te zeggen, want het is niet zo.
En wat zou het juiste moment zijn dan? Want dit stopt niet totdat jij het stopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dingen accepteren/doen uit angst voor boosheid/ruzie is gewoon angst (=onzekerheid). Sorry, maar dat heeft echt niks met (te) aardig zijn te maken...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik ben niet eens onzeker, ja.. misschien in sommige situaties. Maar ik ben gewoon te aardig denk ik. Ik accepteer alles van iedereen, ik doe alles voor iedereen (dus ook van en voor hem) en ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |