Dat lijkt me ook, al klinkt dat wel wat wrang.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Het trieste nieuws was er vorig jaar al. Eerlijk gezegd lijkt het me maar beter zo dan dat hij eerst nog jaren in een coma ligt.
Ik verwacht ook niet van de familie dat die zo naar buiten treedt, maar ergens zal het misschien ook een opluchting zijn. Het lijkt mij heel erg bij zo'n coma dat de verwerking niet kan beginnen, terwijl je wel wat te verwerken hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, al klinkt dat wel wat wrang.
RIP
helaas moet ik het met je eens zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Het trieste nieuws was er vorig jaar al. Eerlijk gezegd lijkt het me maar beter zo dan dat hij eerst nog jaren in een coma ligt.
Idd. Rip JBquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel erg bij zo'n coma dat de verwerking niet kan beginnen, terwijl je wel wat te verwerken hebt.
Iddquote:
Het is niet aan de Telegraaf om dit zomaar te beslissen, maar ik vind dat ze wel gelijk hebben. Spa 1998 waren de meeste auto's bij betrokken, Kubica 2008 was het spectaculairste, Bianchi 2014 het zwaarste.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sneue zaak, triest einde.
Voor de statistieken: de eerste coureur sinds Senna (1994) die overlijdt als gevolg van een crash in een F1-race.
Overigens vind ik de bewering van de Telegraaf dat het het zwaarste ongeval sinds Senna zou zijn, nogal subjectief en discutabel. Ik kan me wel zwaardere ongevallen herinneren.
Tja. Definieer "zwaar". Er zijn sinds Senna, zeker in de jaren '90, tientallen heftige ongelukken gebeurd, waarbij de coureurs van geluk mogen spreken dat ze er levend vanaf zijn gekomen. De domme pech dat Bianchi een kraanwagen tegenkwam, maakt de crash in mijn ogen niet zwaarder dan sommige andere, de gevolgen waren alleen serieuzer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is niet aan de Telegraaf om dit zomaar te beslissen, maar ik vind dat ze wel gelijk hebben. Spa 1998 waren de meeste auto's bij betrokken, Kubica 2008 was het spectaculairste, Bianchi 2014 het zwaarste.
Burti 2001 en Firman 2003 komen ook in de buurt, maar die hebben het geluk gehad dat ze een bandenstapel inreden. Bianchi helaas niet.
Je vergeet nog wat ongevallen met zwaar letsel:quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is niet aan de Telegraaf om dit zomaar te beslissen, maar ik vind dat ze wel gelijk hebben. Spa 1998 waren de meeste auto's bij betrokken, Kubica 2008 was het spectaculairste, Bianchi 2014 het zwaarste.
Burti 2001 en Firman 2003 komen ook in de buurt, maar die hebben het geluk gehad dat ze een bandenstapel inreden. Bianchi helaas niet.
Ik niet. Hij raakte die shovel vol met zn helm.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef Red_85 het volgende:
Ik kan me wel zwaardere klappen herinneren van die van Bianchi.
Dan Wheldon die in de hekken ging en overleed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik niet. Hij raakte die shovel vol met zn helm.
Je kan beter 3x over de kop vliegen met je auto of de hele auto verpulveren dan met je kop een shovel liften.
Die andere zien er misschien veel harder uit, maar dat is juist de veiligheid aan het werk die de energie aan het absorberen is.
De enige echte harde klap die ik me kan heugen is die waarbij Zanardi zijn benen verloor. Maar dat was uiteraard geen F1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |