Jouw post was eigenlijk de fipo.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jouw post was eigenlijk de fipo.
Wel, fifth post.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jouw post was eigenlijk de fipo.
Doet maar eensquote:
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet maar eenshelaas nog geen custom maps kunnen vergaren omdat er steeds iemand connection problems had.
Jepquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.
Waar liggen die dan? Je woont otch thuis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.
Ja, die heeft m'n broer ergens verstopt. En die ligt lekker te slapen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar liggen die dan? Je woont otch thuis?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die heeft m'n broer ergens verstopt. En die ligt lekker te slapen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nondeju, ik heb mensen voor minder vermoord, wakker maken die hoer
quote:
Wel kut dat ze niet gewoon keys uitdelen of pirated keys accepteren, community is al bijna dood en de game is praktisch niet meer te kopenquote:
True.. Is met zoveel spellen zo.. Wordt gewoon dichtgetimmerd en bloedt dan dood..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel kut dat ze niet gewoon keys uitdelen of pirated keys accepteren, community is al bijna dood en de game is praktisch niet meer te kopengeef het dan gewoon vrij
Ernstige zaak iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen ja.
Maakt het alt-tabben toch net iets makkelijker hè?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ff kijken of ik hem windowed kan draaien dadelijk
Ik lig klaar wakker in mn bedquote:
Wacht je op mij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig klaar wakker in mn bed
. Hihi hihi hihi.quote:
quote:
Ondertussen toch dingen over RA2 postenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden moet je koesteren heb ik geleerd dus ik maak tijd voor beide
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ondertussen toch dingen over RA2 posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net de keuringsdienst van waarde gekeken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat bende gij aan het doen beebeecue
JA NU WELquote:
Misfits is wel vermakelijk. Totdat er opeens nieuwe mensen kwamenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net de keuringsdienst van waarde gekeken.![]()
En daarvoor Misfits. Op aanraden van m'n collega, maar weet niet of het de moeite waard is verder te kijken.
Ik heb een keer Flikken Maastricht gekekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb net de keuringsdienst van waarde gekeken.![]()
En daarvoor Misfits. Op aanraden van m'n collega, maar weet niet of het de moeite waard is verder te kijken.
Zitten wel leuke stukjes in, maar weet verder nog niet echt wat ik er van moet vinden. Ik zie net dat ik al twee seizoenen heb gekeken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misfits is wel vermakelijk. Totdat er opeens nieuwe mensen kwamen
Flikken Maastricht is gewoon baasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een keer Flikken Maastricht gekekenHALT BOEF geef je over!
En alles kwam zo opgelezen over, daarom vermijd ik altijd die Nederlandse zooi.
Nou die van vandaag was echt treurig hoor met Kim Feenstraquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Flikken Maastricht is gewoon baas
Mijn broer is daar groot fan van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een keer Flikken Maastricht gekekenHALT BOEF geef je over!
En alles kwam zo opgelezen over, daarom vermijd ik altijd die Nederlandse zooi.
dat was inderdaad wel de slechtste aflevering ooit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou die van vandaag was echt treurig hoor met Kim Feenstraleek wel een pardoie
Eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is daar groot fan van.Hij vindt 't echt geniaal.
![]()
Sowieso, Nederlandse series / films.
Ik zie anders geen punt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
Flikken maastricht was gewoon leuk punt
Okequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze dus geen gelijk.
#rekt #pwnedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze dus geen gelijk.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja g beetje aangeschoten. Mooie avond.
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst bij mijn vader Nederland gekeken. Daarna bij mijn thuis wodka en bier gedronken.
Rosssenquote:
quote:
quote:
Er moet een ONZ-SC meet komenquote:
Wat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf de stam/balzak punt of waar begin jij met meten?
sobersoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er moet een ONZ-SC meet komen
Er zijn hier de laatste tijd alleen niet meer heel veel vaste posters.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Matig ditquote:
Ik steel van de rijke tatta'squote:Op zaterdag 11 oktober 2014 04:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wigger
Je baalt zeker dat je blank bent geboren
Ro-ald bij Holland in da hood seizoen 2
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deze userquote:
Ik wel een beetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 04:09 schreef Ro-ald het volgende:
Houden jullie nog een beetje van mijn groetjens Willeke een de kids en een poot van Banjer de hond yoloswag
Die ken ik niet,quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zoekend naar een lekker nummer.. skip skip skip skip
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die ken ik niet,
Ken wel Boom Boom Boom Boom van de Vengaboys
Ik raad het je persoonlijk afquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:44 schreef Geo4kant het volgende:
Even het relletje terug lezen in r49
Rellen die nergens op slaan, onleesbare tekst. Dronkenmansgelal enz. Niet mijn hobby om 6:00 's ochtendsquote:
Prima vermaak, verder is er nooit zoveel actitivteit op FOK rond deze tijd namelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rellen die nergens op slaan, onleesbare tekst. Dronkenmansgelal enz. Niet mijn hobby om 6:00 's ochtends
Niet mijn ho
Nej daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima vermaak, verder is er nooit zoveel actitivteit op FOK rond deze tijd namelijk
Dronken discussies zijn wel erg ja, dronken op fok posten is ook niet handig
Hug nodig?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:50 schreef Fokker89 het volgende:
ohja het is trouwens allemaal mijn schuld grgr
WAAR BEMOEI JIJ JE MEE JONGEquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAAR BEMOEI JIJ JE MEE JONGE
Ik snap wel dat die mensen van de radio je haten godverdomme misselijk ventje jij
Komma lekka vaajbenquote:
Maybequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zul je het nodig gehad hebben
Helloquote:
Prima, met jou?quote:
Heb jij zulke kleine ramen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Moet ik godverdomme nu al het licht aanzetten kut weer
Ik heb 1 groot hoekraam zeg maar en 1 klein raampje.quote:
Ah dat is balen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb 1 groot hoekraam zeg maar en 1 klein raampje.
Maar er staat ook precies een boom ervoor.
Ik ben net opgestaanquote:
eh een potje wax? Doe ik best lang mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
FL, hoeveel gel heb jij nodig voor dat kapsel van jou?
Nice ..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
eh een potje wax? Doe ik best lang mee.
Voor een seconde dacht ik dat je het met jezelf eens was. Maar dat bleek dus LittleBrownie te zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gebruik geen gel of wax en toch heb ik een goddelijk kapsel. LB is het hiermee eens.
Oja binnenkort gaat mijn kapsel een lichte aanpassing krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice ..echt enorm lang, zou bij mij meteen plat vallen
Wat niet wegneemt dat ik ook genoeg aan mijn eigen mening zou hebben gehad overigens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het met jezelf eens was. Maar dat bleek dus LittleBrownie te zijn
Geverfde/geblonndeerde stekeltjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja binnenkort gaat mijn kapsel een lichte aanpassing krijgen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat ik ook genoeg aan mijn eigen mening zou hebben gehad overigens.
Ik
foto in dmquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geverfde/geblonndeerde stekeltjes?
gaat hij het rood vervenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nicedat zou mij ook prima staan denk ik.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ongeveer nu
De funk ziel broer
Bekijk het nu
De funk ziel broer
Ongeveer nu
De funk ziel broer
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ongeveer nu
De funk ziel broer
Bekijk het nu
De funk ziel broer
Ongeveer nu
De funk ziel broer
Nee man, was net wakker, en m'm broer werkt nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broer al gevraagd voor de Ra2 key?
No excusesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee man, was net wakker, en m'm broer werkt nu.
Kut LBquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
En ik ben vannacht overgehaald om niet meer te gamen
Watquote:
Slapenquote:
Ik heb serieus niet BBQ over gehaaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen slecht gevoel he? Jij psychopaat.
Daar komt de brownie uit de mouwquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet BBQ over gehaald
Oké misschien 1 keer gezegd om het niet te doen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar komt de brownie uit de mouw
Totdat die kutneger van een LB alles verpesttequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
Deaaaarrr diary,
Gister dacht ik met mijn misschien wel mogelijk nieuwe e-friend BBQ mijn favoriete spel aller tijden te gaan spelen..
Ja ik wil der niet zwart maken, hoeft ook niet want dat is ze al, maarja.. je kan wel zeggen dat die heel wat credits is verloren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Totdat die kutneger van een LB alles verpestte
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
Deaaaarrr diary,
Gister dacht ik met mijn misschien wel mogelijk nieuwe e-friend BBQ mijn favoriete spel aller tijden te gaan spelen..
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik wil der niet zwart maken, hoeft ook niet want dat is ze al, maarja.. je kan wel zeggen dat die heel wat credits is verloren.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik wil der niet zwart maken, hoeft ook niet want dat is ze al, maarja.. je kan wel zeggen dat die heel wat credits is verloren.
H to the N to the Oquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
FL, dit is ook een top kapsel
Leuke filmquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Awww hell yeah, 22 jump street te download in 1080p
vorige maand alquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Awww hell yeah, 22 jump street te download in 1080p
Ja web DL shit, ik wil gewoon full 1080pquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vorige maand al
maar was toffe film
Ik moet echt een n ieuwequote:
Zeker, zeker. Lekker bruin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed doorbakken ipv rood hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2014 18:22:06 ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger een lieve chinese girl who is a friend, mocht altijd bij haar achter op de fiets en bracht ze mij thuis
Tot we op een dag ruzie hadden en ik haar een falcon kick in the stomach gaf, vanaf daar ging het steeds slecht.
Watquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had vroeger een lieve chinese girl who is a friend, mocht altijd bij haar achter op de fiets en bracht ze mij thuis![]()
Tot we op een dag ruzie hadden en ik haar een falcon kick in the stomach gaf, vanaf daar ging het steeds slecht.
Chinezen zijn ook bruin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zat je Indisch te vreten
twitter:AsaAkira twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 04:10:38I feel more violated by iTunes adding this U2 album to my phone now, than when I got molested by a dude with a ponytail 3 yrs ago reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |