Jouw post was eigenlijk de fipo.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jouw post was eigenlijk de fipo.
Wel, fifth post.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jouw post was eigenlijk de fipo.
Doet maar eensquote:
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet maar eenshelaas nog geen custom maps kunnen vergaren omdat er steeds iemand connection problems had.
Jepquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.
Waar liggen die dan? Je woont otch thuis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je zeker een serial hebben, voor zo'n account. Heb die dozen niet hier liggen.
Ja, die heeft m'n broer ergens verstopt. En die ligt lekker te slapen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar liggen die dan? Je woont otch thuis?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die heeft m'n broer ergens verstopt. En die ligt lekker te slapen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nondeju, ik heb mensen voor minder vermoord, wakker maken die hoer
quote:
Wel kut dat ze niet gewoon keys uitdelen of pirated keys accepteren, community is al bijna dood en de game is praktisch niet meer te kopenquote:
True.. Is met zoveel spellen zo.. Wordt gewoon dichtgetimmerd en bloedt dan dood..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel kut dat ze niet gewoon keys uitdelen of pirated keys accepteren, community is al bijna dood en de game is praktisch niet meer te kopengeef het dan gewoon vrij
Ernstige zaak iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen ja.
Maakt het alt-tabben toch net iets makkelijker hè?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ff kijken of ik hem windowed kan draaien dadelijk
Ik lig klaar wakker in mn bedquote:
Wacht je op mij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lig klaar wakker in mn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |