Sorry hoor Stijn, maar Bunting gaat hem afdrogen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal niks aan de hand.
Nooit was er iets aan de hand. Bunting zal geen partij worden. Op naar de finale.
Bunting is niet goed genoeg om MVG te verslaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry hoor Stijn, maar Bunting gaat hem afdrogen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting is niet goed genoeg om MVG te verslaan.
4-2.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel moeten ze ook eens royeren uit die studio.
De_Bunt is op de dubbels nog zwakker dan MVG.quote:
The fuck is dat?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_Bunt is op de dubbels nog zwakker dan MVG.
Sorry.
Mighty Mike zal dat wel winnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_Bunt is op de dubbels nog zwakker dan MVG.
Sorry.
quote:
Bij mij is het eerder Johan Derksen die het bloed onder mijn nagels haalt.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Semi-Finals
James Wade v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Stephen Bunting
Vanaf 8 uur.
Uit de oude doos dat is het wanneer het om partijen gaat toen van Gerwen nog niet geboren was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef F.M.D. het volgende:
uit de oude doos. tiener van gerwen verslaat phil
Whehehe Die blikken bij Scholten en Barneveld in de achtergrond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef F.M.D. het volgende:
uit de oude doos. tiener van gerwen verslaat phil
ach niet zo zeuren. vond het gewoon een mooi momentquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de oude doos dat is het wanneer het om partijen gaat toen van Gerwen nog niet geboren was.
Post eens wat van Jocky Wilson ofzo.
Ik mag zeuren, want ik kom uit de oude doos.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ach niet zo zeuren. vond het gewoon een mooi moment
De stream moet betaald worden wanneer het live op TV is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Even kort vraagje, is de RTL stream nou gratis bij dit toernooi? Ik werk vanavond namelijk en heb daar alleen pc's.
Wat een onzin....... weet iemand hier gratis alternatieven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De stream moet betaald worden wanneer het live op TV is.
Je zou bijna denken dat het een Amsterdammer is..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:31 schreef F.M.D. het volgende:
die reactie van Michael op stephen bunting als hem wordt gevraagd hoe het is om tegen de lakeside wereldkampioen te spelen. zo minderwaardig. dat vraagt bijna om een afstraffing.
Unibet accountje aanmaken dan heb je legaal een gratis stream.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat een onzin....... weet iemand hier gratis alternatieven?
Of via de bekende streams, zijn genoeg streams te vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Unibet accountje aanmaken dan heb je legaal een gratis stream.
True maar dat is niet legaal. Maar daar hebben wij sowieso schijt aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of via de bekende streams, zijn genoeg streams te vinden.
Nee, Davy zijn pleziertje gegund.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar dat is niet legaal. Maar daar hebben wij sowieso schijt aan.
PS: Weddenschap verloren?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de oude doos dat is het wanneer het om partijen gaat toen van Gerwen nog niet geboren was.
Post eens wat van Jocky Wilson ofzo.
Mensen die helemaal uit hun dak gaan bij een score van 140.quote:
Ja 2 in de jaren 80 nogquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mensen die helemaal uit hun dak gaan bij een score van 140.
Is maar goed dat er toen geen 9-darters gegooid werden, dat zou het publiek nooit overleefd hebben.
Imperial Tobacco als hoofdspnsor.quote:
Hierna is het ook niks geworden met Gregoryquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Imperial Tobacco als hoofdspnsor.
Overigens ben ik nooit zo'n fan geweest van Gregory, maar deze finale was idd episch.
Toch gewoon gemiddelden van 97 (Taylor) en 96 (Gregory), niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mensen die helemaal uit hun dak gaan bij een score van 140.
Is maar goed dat er toen geen 9-darters gegooid werden, dat zou het publiek nooit overleefd hebben.
Ik zou het wel leuk vinden als Bunting wint van Mike.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Toernooi is al beslist wat mij betreft
Ik ook , maar zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Bunting wint van Mike.
dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook , maar zie het niet gebeuren
Tijd voor Bunting om te laten zien wie de baas is. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
1ste keer trouwens dat de regerende PDC-kampioen en BDO-kampioen tegen elkaar spelen bij een tv-toernooi.
Bedankt José.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
1ste keer trouwens dat de regerende PDC-kampioen en BDO-kampioen tegen elkaar spelen bij een tv-toernooi.
MVG gaat winnen, ik wil je niet zien huilen straks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tijd voor Bunting om te laten zien wie de baas is. Ik heb er vertrouwen in.
Daarom luister ik ook liever naar de Belgische José.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Graag gedaan, man uit de oude doos
Masters of Darts 2005:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Masters of Darts 2005:
Taylor 4-0 Van Barneveld
Taylor 5-2 Van Barneveld
Was de grote doorbraak van de Tri-Fin flight, daar gooit nu iedereen mee.
twitter:livedarts twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:40:54Two reigning World Champions meet for the first time in a TV major as PDC king Michael van Gerwen takes on Lakeside winner Stephen Bunting! reageer retweet
Nog even geduld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
De topsjow mag van mij al wel beginnen
Wie Wade kan hij Anderson verslaan.quote:
Op basis van het hele toernooi.quote:
Painter en Dolan gooiden beter dan Taylor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van het hele toernooi.
Anderson wint van Dolan, Mansell en Painter
Wade wint van A. Smith, Thornton, Taylor
Terwijl Thornton en Taylor toch goed speelden. Alleen misten ze cruciale dubbels en daar heeft Anderson ook wel eens het handje van.
Als Jacques dat denkt dan zal Anderson wel winnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Jacques denkt winst voor Wade.
Frank: ''Je wade het niet''
Ik ben door zijn uitspraak nu om. Anderson wint.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Jacques dat denkt dan zal Anderson wel winnen.
Mensen die dachten dat Wade kans had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade heeft moeite om aan te haken.
Zei ik ook over Painter maar die kwam ook nog knap terug tot 2-2.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Wade kans had.
net alsof jij er alles vanaf wadequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Wade kans had.
Bord is rond, de double zeven is rood, je Wade het niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
net alsof jij er alles vanaf wade
Finale wordt wel genot.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
zzzz net als de volgende wedstijd
100.2quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:35 schreef polderturk het volgende:
Wat is het gemiddelde van Anderson.
Dacht ik ook aan. Altijd zijn gelijk halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques kan weer zijn ouderwetse zeikverhaal afsteken, wat een lul die Anderson dat hij voor D16 kiest :S.
Ja prima pot. Gary staat echt heel goed te spelen, maar ook Wade is helemaal niet slecht bezig. Mag van mij wel een partij van zeven sets worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit wel een leuk potje eigenlijk.
Jammer dat Wade de eerste 2 sets niet aanwezig was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja prima pot. Gary staat echt heel goed te spelen, maar ook Wade is helemaal niet slecht bezig. Mag van mij wel een partij van zeven sets worden.
Damn Nicholsonquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lopende dartsjaar in geld uitgedrukt
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade houdt zijn eigen set en het is 2-3.
Leuk allemaal dat je je eigen sets houdt, maar je moet Anderson breken.
Slopen, martelen, vierendelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij lijkt nu de kans te krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft Mike als winnaar voorspeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Vanaf het moment dat Jacques Wade voorspelde was het afgelopen voor hem.
Wat liefdevol van Gerrie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij lijkt nu de kans te krijgen.
Anderson of De_Bunt als winnaar dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft Mike als winnaar voorspeld
Die had ik vanmiddagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:18 schreef krulbel het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br/><br/><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
dit
Jouw posts zijn soms net poëzie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson had een diepe kuil gegraven voor Wade.
Het graf lijkt opeens verdwenen, als sneeuw voor de zon.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:23 schreef wdn het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit zo genoten heb van darten als de afgelopen paar dagen
Dubbel in <3
Ik niet, ik ben al sinds het begin voor Wade. Zelfs toen hij 2-0 achter kwamquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
Wie beweerde er ook weer dat Wade hier kansloos was?
Waarschijnlijk dezelfden die gisteren dachten dat King gewhitewashed zou worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
Wade is nooit kansloos. Behalve tot eergisteren tegen Taylorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:24 schreef Monolith het volgende:
Zoiets kan ik niet over mijn lippen krijgen.quote:
Ik had het eerst ook goed, Jacques heeft me op het verkeerde pad gebracht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik de eerste finalist mooi even goed voorspeld.
Even mezelf op de borst slaan.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik de eerste finalist mooi even goed voorspeld.
Even mezelf op de borst slaan.
momenteel is fock gewoon fuckedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
Pik Albanië staat alweer voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
momenteel is fock gewoon fucked
ga naar klbquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
momenteel is fock gewoon fucked
Dikkie en Ronaldo op het bankie kijkend naar Ijsland-Albanië.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Albanie naar het EK
en Portugal niet
Pufferfish met downquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Family Guy deluxe met Stewie en Peter op het podium.
Het lijkt wel een beetje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Michael aan het afvallen qua gewicht?
Lijkt wel een minder dikke kop te hebben ja, of dat lijkt omdat die van Bunting erbij komtquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Michael aan het afvallen qua gewicht?
In 2012quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt wel een minder dikke kop te hebben ja, of dat lijkt omdat die van Bunting erbij komt
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De_Bunt is los. Een triple raken is voor hem als het eten van een broodje frikandel.
Heeft Mike een Klaasentje gedaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Buntin is pissed op Mike denk ik.
Nee, beetje denigrerend gelachen over de BDO champquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft Mike een Klaasentje gedaan?
Sinds wanneer ben je geen MVG fan meer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker, zo'n wedstrijdje waar het je geen meuk interesseert wie er wint.
Ik heb nog steeds niet ontdekt welke het is?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG met een kekke horloge aan zijn pols
Dat had ik bij de vorige pot ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker, zo'n wedstrijdje waar het je geen meuk interesseert wie er wint.
Ik ben ook fan van Bunting, bij de BDO al. Tevens hoop ik dat De_Bunt snel stijgt op de Order of Merit zodat we langer van hem kunnen genieten op het WK.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je geen MVG fan meer?
Op die fietsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Bunting, bij de BDO al. Tevens hoop ik dat De_Bunt snel stijgt op de Order of Merit zodat we langer van hem kunnen genieten op het WK.
Bunting staat nu virtueel als 31e geseed dus dat betekent dat hij dan in de tweede ronde op het WK Taylor zou treffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Heb wel het idee dat het iets meer 'werken' is. Voorheen kon hij volgens mij naar het publiek kijken en de pijlen over z'n schouder gooien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:55 schreef Monolith het volgende:
Gooit Mike nou wat rustiger de laatste tijd of lijkt dat maar zo?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Duitsland is ook geen kut meer waard. Tegen Schotland wonnen ze ook onverdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Spanje schuttert ook al.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland is ook geen kut meer waard. Tegen Schotland wonnen ze ook onverdiend
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die zal wel niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Neuer ging lekker in de fout trouwensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland is ook geen kut meer waard. Tegen Schotland wonnen ze ook onverdiend
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Op naar tribune, Siggie.. DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mocht een keer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neuer ging lekker in de fout trouwens
Basis bij Twente-uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel lekker voor Milik , maarja dan komt die weer bij zijn club
Daar druipt het witte van het plafond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel lekker voor Milik , maarja dan komt die weer bij zijn club
Helaasquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
De Sloopkogel is lekker aan het warm gooien. Ik zeg volgende set een 9-darter.
Ierlandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Spanje schuttert ook al.
Wie is nu het toonaangevende landenteam?
frustrerend welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar druipt het witte van het plafond.
picsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog zijn vriendin waar hij bij kan uithuilen.
Speciaal voor jou even Twitter opgegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |