quote:
Bij mij is het eerder Johan Derksen die het bloed onder mijn nagels haalt.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Semi-Finals
James Wade v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Stephen Bunting
Vanaf 8 uur.
Uit de oude doos dat is het wanneer het om partijen gaat toen van Gerwen nog niet geboren was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef F.M.D. het volgende:
uit de oude doos. tiener van gerwen verslaat phil
Whehehe Die blikken bij Scholten en Barneveld in de achtergrond.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef F.M.D. het volgende:
uit de oude doos. tiener van gerwen verslaat phil
ach niet zo zeuren. vond het gewoon een mooi momentquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de oude doos dat is het wanneer het om partijen gaat toen van Gerwen nog niet geboren was.
Post eens wat van Jocky Wilson ofzo.
Ik mag zeuren, want ik kom uit de oude doos.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:32 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ach niet zo zeuren. vond het gewoon een mooi moment
De stream moet betaald worden wanneer het live op TV is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Even kort vraagje, is de RTL stream nou gratis bij dit toernooi? Ik werk vanavond namelijk en heb daar alleen pc's.
Wat een onzin....... weet iemand hier gratis alternatieven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De stream moet betaald worden wanneer het live op TV is.
Je zou bijna denken dat het een Amsterdammer is..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:31 schreef F.M.D. het volgende:
die reactie van Michael op stephen bunting als hem wordt gevraagd hoe het is om tegen de lakeside wereldkampioen te spelen. zo minderwaardig. dat vraagt bijna om een afstraffing.
Unibet accountje aanmaken dan heb je legaal een gratis stream.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat een onzin....... weet iemand hier gratis alternatieven?
Of via de bekende streams, zijn genoeg streams te vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Unibet accountje aanmaken dan heb je legaal een gratis stream.
True maar dat is niet legaal. Maar daar hebben wij sowieso schijt aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of via de bekende streams, zijn genoeg streams te vinden.
Nee, Davy zijn pleziertje gegund.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar dat is niet legaal. Maar daar hebben wij sowieso schijt aan.
PS: Weddenschap verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |