Ik zou het wel leuk vinden als Bunting wint van Mike.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Toernooi is al beslist wat mij betreft
Ik ook , maar zie het niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Bunting wint van Mike.
dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook , maar zie het niet gebeuren
Tijd voor Bunting om te laten zien wie de baas is. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
1ste keer trouwens dat de regerende PDC-kampioen en BDO-kampioen tegen elkaar spelen bij een tv-toernooi.
Bedankt José.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
1ste keer trouwens dat de regerende PDC-kampioen en BDO-kampioen tegen elkaar spelen bij een tv-toernooi.
MVG gaat winnen, ik wil je niet zien huilen straks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tijd voor Bunting om te laten zien wie de baas is. Ik heb er vertrouwen in.
Daarom luister ik ook liever naar de Belgische José.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Graag gedaan, man uit de oude doos
Masters of Darts 2005:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
neequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:09 schreef Marcoss het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Masters of Darts 2005:
Taylor 4-0 Van Barneveld
Taylor 5-2 Van Barneveld
Was de grote doorbraak van de Tri-Fin flight, daar gooit nu iedereen mee.
twitter:livedarts twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:40:54Two reigning World Champions meet for the first time in a TV major as PDC king Michael van Gerwen takes on Lakeside winner Stephen Bunting! reageer retweet
Nog even geduld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:14 schreef luckass het volgende:
De topsjow mag van mij al wel beginnen
Wie Wade kan hij Anderson verslaan.quote:
Op basis van het hele toernooi.quote:
Painter en Dolan gooiden beter dan Taylor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van het hele toernooi.
Anderson wint van Dolan, Mansell en Painter
Wade wint van A. Smith, Thornton, Taylor
Terwijl Thornton en Taylor toch goed speelden. Alleen misten ze cruciale dubbels en daar heeft Anderson ook wel eens het handje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |