Verdomme inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Is het niet een tekst van Blof die door Google Translate is gehaald?
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Is het niet een tekst van Blof die door Google Translate is gehaald?
quote:Kom naar buiten, terwijl de regen is verdwenen
Vertragen de ademhaling op uw weg
En de wereld blijft ronddraaien terwijl we duiken in het
En de wereld brengt ons naar beneden sporen na te laten op onze huid
Koude wind onder onze vleugels
Bracing uit tot we laten in
Hebben we niet allemaal vallen
Chasing lichten van de stervende ledematen
Verandering zal komen als we niet beginnen
Stone cold door de zilveren zee
Opgelicht, dit doen geloven
En we reizen we tot aan de lichten te schoppen in
Terwijl we allemaal blijven klimmen de muren achter de merken op onze huid
Waling winden komen varen in
Zacht als een stoffige zee
Uitfaden een bedekking
Het geven van t 'wereld een plaats in het leven
De arctische zon achter in de nacht
Vallende sterren van de hemel
Zo zie je maar weer dat Google Translate nog steeds niet goed kan omgaan met poëziequote:
Ik denk dat ik een slechte poëzie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Google Translate nog steeds niet goed kan omgaan met poëzie
XDquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een slechte poëzie.
is dat zo? best een aardige plaatquote:
Is Ekstra Weekend weer terug?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Tweeëneenhalve week weekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is Ekstra Weekend weer terug? [ afbeelding ]
Ik heb overigens al sinds gisteren weekend
4 dagen weekend als een baasch
Nog nooit een hele aflevering van gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:51 schreef ddx het volgende:
Maar gelukkig hebben we Stender Latevermaak nog
dat is niet leuk duckquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Tweeëneenhalve week weekend.
Jawel, ik ga naar California.quote:
zo...intens....fucking...jaloers!quote:
Triestheid ten topquote:
Nee, Jordanië is mijn verste bestemming geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zo...intens....fucking...jaloers!
a; eens eerder geweest?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest hier iets te hard om lachen
[ afbeelding ]
Ik moest ook genant hard lachenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest hier iets te hard om lachen
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Jouw zusje is immers ook mijn zusjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest ook genant hard lachen
Direct naar mijn zusje doorgewhatsapped en die lag ook krom
Thanx SC
voor zandtaartjes en fopspenenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
idd een goede vraag: waarom heeft babykleding zakken??
zandtaartjes vallen toch uitelkaar gekkie!quote:
Mooie radio was datquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef Zaktabak het volgende:
Bellen naar een coffeeshop en dan een gozer aan de lijn krijgen met een gigantische lachkick
Oeh, lijkt me ook cool!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Jordanië is mijn verste bestemming geweest tot nu toe.
Eens!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Oldbies only is echt een fantastisch subforum
succes met lopen straks!quote:
joh, gewoon de ene voet voor de andere zetten tot je over de finish bent. appeltje-eitje!quote:
Ah, dan komt het goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, gewoon de ene voet voor de andere zetten tot je over de finish bent. appeltje-eitje!
Muis!quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ola
vanuit de trein van Braga naar Lissabon
Potverdikkie wat een line-up.twitter:giel3fm twitterde op zondag 12-10-2014 om 19:10:00Drukke week, heb er zin in! @BearsDenMusic, @MrProbz, @JanSmit & @KraantjePappie, @DotanMusic, @GersPardoel & Willem! http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Jan Smit en Kraantje Pappiequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
Potverdikkie wat een line-up.twitter:giel3fm twitterde op zondag 12-10-2014 om 19:10:00Drukke week, heb er zin in! @BearsDenMusic, @MrProbz, @JanSmit & @KraantjePappie, @DotanMusic, @GersPardoel & Willem! http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Jan Smit en Kraantje Papppiequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
Deze week sta ik elke dag om 6 uur op om maar niks te missen van deze toppers.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
Godverdomme. Mr Probzquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
Dit is Giel's kado aan jou voor jouw inzet van vandaag. Graag gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Mr Probz. Jan Smit
![]()
. Kneusje Pappie
![]()
. Dotan
![]()
![]()
. Gers Pardoel
![]()
. Dit moet een grap zijn. Toch? Toch?
Manmanman. Konden de goede artiesten niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is Giel's kado aan jou voor jouw inzet van vandaag. Graag gedaan.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Manmanman. Konden de goede artiesten niet?
Zag het op de feestboek. Tering.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
Aw kom op, Kraan is best sympathiek!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Mr Probz. Jan Smit
![]()
. Kneusje Pappie
![]()
. Dotan
![]()
![]()
. Gers Pardoel
![]()
. Dit moet een grap zijn. Toch? Toch?
Ik had een verplichte saaie kinderachtige training in Braga, noorden van Portugal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hallo muis, waar heb jij de laatste tijd uitgehangen?
Aha, daar was 3opreis dit weekend ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een verplichte saaie kinderachtige training in Braga, noorden van Portugal.
Ik zat in een hotel de hele week. Ik heb in totaal 3 uur in de stad mogen lopen. Dus ik heb niet echt een idee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, daar was 3opreis dit weekend ook.
Maar het was niet de moeite waard?
Toch wel gebruik gemaakt van de (mini)bar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat in een hotel de hele week. Ik heb in totaal 3 uur in de stad mogen lopen. Dus ik heb niet echt een idee.
Die was er nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch wel gebruik gemaakt van de (mini)bar?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toch wel gebruik gemaakt van de (mini)bar?
Daar heb ik geen gebruik van gemaakt.quote:
hoezo? Moest je zo hard schijten???quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo aardbevingoefening ook overleefd.
We leven in een aardbevingsrisico gebied. En vandaag was de dag dat we gingen oefenen hoe we het snelst en veilig het huis kunnen verlaten mocht er een aardbeving zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoezo? Moest je zo hard schijten???!!!!!!!!!
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
LB2, met ruime ruime ruime voorsprong!
Mooi nummer is dat ook.quote:
Deze man weet.quote:
heb je daar wel een schuilkroeg?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We leven in een aardbevingsrisico gebied. En vandaag was de dag dat we gingen oefenen hoe we het snelst en veilig het huis kunnen verlaten mocht er een aardbeving zijn.
Je moet naar Schoenenreus voor pandatoffelsquote:
Je bent gewoon zuur omdat je geen kaartje hebt Roel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft toch op met je Coen Und Sander fest.
Ik trek nog liever m'n nagels uit dan dat ik daar naartoe ga.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent gewoon zuur omdat je geen kaartje hebt Roel.
Ik heb wel trek in bier eigenlijk....quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek nog liever m'n nagels uit dan dat ik daar naartoe ga.
Dat kunnen we ook in een gezellig café drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in bier eigenlijk....
D'n Hertog?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook in een gezellig café drinken.
*zwaait*quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme, vervelend hoor die wellness van Van der Valk hotel Zwolle
Wat moest je in mijn stadje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oke dan swaffel ik de badkuip wel even
Ik zit eraan t denken in te schrijvenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
Jammer dat ik bezet ben, anders had ik wel een poging gewaagd voor een date met max
Baasquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zit eraan t denken in te schrijven![]()
Ze ziet er niet verkeerd uit ook
quote:Over Max:
Klein aber fein, Amsterdam, 23 jaar, sportief, donker blond haar, blauw-groene ogen, 75C.
Dit zoekt Max:
Langer dan Max (kan ook snel - minimaal 1,80), creditcard met hoog limiet, geen accent, 23+
Iemand uit haar hockey team:
"Alleen bij ons scoort ze!"
Haar moeder:
"Het wordt tijd voor weer een echte man in de familie"
Haar ex:
"Ze is heel leuk hoor, maar niks voor mij. Groetjes Dave Roelvink."
Een collega:
"Het is dat ik zelf al een vriendin heb…"
Een andere collega:
"Het is dat ik niet op vrouwen val…"
Lees net 23+quote:
Ik blijf forever alone denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik denk dat je hockey moet spelen.
manmanmanquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef alors het volgende:
[..]van zulke teksten krijg ik echt jeuk en rillingen.
Verre van inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Een kak accent mag vast welMaar die heb jij volgens mij ook niet.
Laat ff het kamernummer weten. Woensdag kom ik er weer langs, dan kan ik even de swaffelgeur tot mij nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oke dan swaffel ik de badkuip wel even
Poesjes horen achter het aanrecht... niet erop...quote:
erop lijkt me ook prima te doen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Poesjes horen achter het aanrecht... niet erop...
Oke goed punt nu ik er zo over nadenkquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erop lijkt me ook prima te doen hoor
Het lijkt me best onpraktisch, steeds je kop stotend aan de bovenste kastjes...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke goed punt nu ik er zo over nadenk![]()
Nooit gedaan, ik zet het even snel op m'n bucketlist...
ja natuurlijk niet onder de kastjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me best onpraktisch, steeds je kop stotend aan de bovenste kastjes...
Of dat je perongeluk net klaar bent met koken en je gaspit nog heet isquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me best onpraktisch, steeds je kop stotend aan de bovenste kastjes...
Je hebt tot morgenochtend 11:15 om het uit te proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk niet onder de kastjes
Of zo'n kookplaat, "PPPSSSSSHHHH"quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of dat je perongeluk net klaar bent met koken en je gaspit nog heet is
auw
Deze tekst![]()
![]()
Dat einde![]()
![]()
zo waar
ik zoek het vakantiehuisje er wel op uitquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt tot morgenochtend 11:15 om het uit te proberen.
[..]
Of zo'n kookplaat, "PPPSSSSSHHHH"
Scheelt ook schoonmakenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zoek het vakantiehuisje er wel op uit
Is goed!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zoek het vakantiehuisje er wel op uit
Ben je bezopen?quote:
Wolfje heeft de minibar leeggedronken.quote:
Dans swagquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit keer ben je toch echt te ver gegaan Panda
Met als hoogtepunt de Pandadans
Maaike Ouboter is fan van Alt-J.quote:
quote:Wat voor werk heeft je vader?
Je bruto maandsalaris ;-):
Mijn pa is met pensioenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:23 schreef KaBuf het volgende:
Fuck, die Max van C&S gisteren
Twee vragen die je in moet vullen:
[..]
Ik spreek mijn pa niet meerquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Soberso, dat geneuzel weer met zo'n grietje. Zo'n item is toch geen kont aan op de radio.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:47 schreef Pandaplint het volgende:
Goedemorgen
Een vriendin had gisteren bijna deze mooie pantoffels voor mij meegenomen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder: wat een gefap op mr. Probz... manmanman
twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 08:27:04Het maakt me eigenlijk niet uit wat ie zegt, als ie maar praat die Mr Probz. WAT een stem. Oja zingen mag ook
#3FM reageer retweet
Een natte Fleurquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 08:27:04Het maakt me eigenlijk niet uit wat ie zegt, als ie maar praat die Mr Probz. WAT een stem. Oja zingen mag ook
#3FM reageer retweet
Manmanman. Over een jaar kan niemand zich die man meer herinnereren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 08:27:04Het maakt me eigenlijk niet uit wat ie zegt, als ie maar praat die Mr Probz. WAT een stem. Oja zingen mag ook
#3FM reageer retweet
Spaanse sloffen-stijl.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:47 schreef Pandaplint het volgende:
Goedemorgen
Een vriendin had gisteren bijna deze mooie pantoffels voor mij meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Beetje afgeknapt op dat vachtje aan de binnenkantquote:
twitter:EricCorton twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 09:58:42Spullen pakken voor @SeriousRequest reis naar Colombia.... Morgen voor dag en dauw vliegen.... reageer retweet
Inderdaad. Waarom die zombiegeluiden erbijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutreclame, die donorwerving. Met het doel niks mis overigens.
quote:
Wat een takkenummer is dat zegquote:
quote:
Heb je dat meisje van die band al bekeken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een takkenummer is dat zeg
[..]
Die linker heeft echt enorme koolborstels boven haar ogenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb je dat meisje van die band al bekeken?
Ja nu je het zegt..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die linker heeft echt enorme koolborstels boven haar ogen
[ afbeelding ]
Die ander doet me weinig
Verdommequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
Ze heeft wel enorme jopen.
En ze is bassist.
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
En ze is bassist.
[ afbeelding ]
Als je het plaatje precies zo scrolt dat het hoofd wegvalt, is het heel appetijtelijk SC.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik geef niet om borsten
Als er maar iets zit wat enigszins in verhouding is met de rest van haar lichaam...
Verder "You know I'm no good"
Bah-sist.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
En ze is bassist.
[ afbeelding ]
Dat gaat in het echte leven vrij moeilijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als je het plaatje precies zo scrolt dat het hoofd wegvalt, is het heel appetijtelijk SC.
Papieren zakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat gaat in het echte leven vrij moeilijk
Ze zijn Brits zeker?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
En ze is bassist.
[ afbeelding ]
Ze is wel mooi slank maar ze heeft een verschrikkelijk pakje aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als je het plaatje precies zo scrolt dat het hoofd wegvalt, is het heel appetijtelijk SC.
ik dit een heerlijk liedje...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
ok, ik beken...
ik dit een heerlijk liedje:
slomo-edit!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik dit een heerlijk liedje...
Is dat je goedste Nederlands?
als ik er aan denk wel. hoezo? solli?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan jullie om half 1 even voor me duimen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik er aan denk wel. hoezo? solli?
ik duim nu alvast in het voren!quote:
Niet haten op taalnazi'squote:
Succes alvastquote:
Thanks!quote:
quote:
Ik ga om half 1 wel even voor je vingeren jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan jullie om half 1 even voor me duimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |