Ah, dit is idd niet veranderd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan.
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.quote:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.
Maar als watje kom je ook niet verder natuurlijk, en ze kunnen altijd nog nee zeggen of er tussenin gaan zitten.
Tja wanneer is iets idioot hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen dan.
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Daarom.. lets hopequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?
Das wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteel
Plus redelijk bedrag mbt verhuizen/inrichting/dubbele woonlasten wordt vergoed. Dus daar zal ik geen kosten zelf aan hebben als t goed is.
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Das wel lekker natuurlijk.
You go girl.
Nomade ben je toch ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonen
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerdequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Beloftes zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Haha dat is waar. Tis beetje pros en cons tegenover elkaar zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes zijn er om gebroken te worden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Manager verwacht dat m'n tegenbod wel geaccepteerd gaat worden
Scary shitquote:
Wat is werken toch goed voor je geest en moraalquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is werken toch goed voor je geest en moraal.
Overal toch? Waar je ook werkt, en zijn altijd van dit soort droeftoeterige types die zoiets verzinnen om hun "leiderschap" duidelijk zichtbaar te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweestquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweest.
Maar we zijn niet het enige bedrijf met leuke kerstpakketten hoor.
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Nou ja, daar zijn ze volgens mij ook wel echt enorm gierig met alles. Hoe denk je nou mensen blij te maken met een pakket dat zo bij de Aldi vandaan lijkt te komen, dat zijn toch geen tekenen van waardering voor je medewerkers?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Welke iPad is het dit jaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijtquote:
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijt.
PS4, Go Pro, dat soort dingen gaan nu de door de druiventakken.
Dat was dan ook wel echt een uitzondering dat jaar, de 64GB 3G iPad omdat de 16GB wifi niet verkrijgbaar was op tijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |