Ah, dit is idd niet veranderd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan.
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.quote:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.
Maar als watje kom je ook niet verder natuurlijk, en ze kunnen altijd nog nee zeggen of er tussenin gaan zitten.
Tja wanneer is iets idioot hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen dan.
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Daarom.. lets hopequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?
Das wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteel
Plus redelijk bedrag mbt verhuizen/inrichting/dubbele woonlasten wordt vergoed. Dus daar zal ik geen kosten zelf aan hebben als t goed is.
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Das wel lekker natuurlijk.
You go girl.
Nomade ben je toch ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonen
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerdequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Beloftes zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Haha dat is waar. Tis beetje pros en cons tegenover elkaar zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes zijn er om gebroken te worden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Manager verwacht dat m'n tegenbod wel geaccepteerd gaat worden
Scary shitquote:
Wat is werken toch goed voor je geest en moraalquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is werken toch goed voor je geest en moraal.
Overal toch? Waar je ook werkt, en zijn altijd van dit soort droeftoeterige types die zoiets verzinnen om hun "leiderschap" duidelijk zichtbaar te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweestquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweest.
Maar we zijn niet het enige bedrijf met leuke kerstpakketten hoor.
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Nou ja, daar zijn ze volgens mij ook wel echt enorm gierig met alles. Hoe denk je nou mensen blij te maken met een pakket dat zo bij de Aldi vandaan lijkt te komen, dat zijn toch geen tekenen van waardering voor je medewerkers?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Welke iPad is het dit jaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijtquote:
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijt.
PS4, Go Pro, dat soort dingen gaan nu de door de druiventakken.
Dat was dan ook wel echt een uitzondering dat jaar, de 64GB 3G iPad omdat de 16GB wifi niet verkrijgbaar was op tijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijk.
Je moet wel dronken kunnen worden van het gebaar natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.
Werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.
Neuh, dat is het probleem van de werkgever, dan moet die maar beter oplettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Net vrij gevraagd waarbij ik een beetje kon name-droppen. Binnenkort officiële opening van het nieuwe pand van het werk van mijn vrouw. Door ZKH Willem-Alexander. En partners zijn uitgenodigd
Nou dat kerstpakket ging hier echt niet van t salarisbudget af hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet eens een kerstpakket. Gaat direct van het salarisbudget. Als ze al iets willen doen (wat ze niet doen), doe dan maar geld.
Zelfs bij de klant doen ze er niet aan, en dat is ambtenarij.
bij WA wel denk ik, maar toen Bill Clinton hier was heb ik toch wel even een handje mogen schudden en 30 sec praten met hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]ZKH WA namedroppen ... dan denkt toch niemand dat je er ff gezellig een pilsje mee gaat drinken? Dat is gewoon "ik stond er bij en ik keek er naar"
Maar wel leuk
Nou, ik vond die van Van Gansewinkel wel leuk. Een "pluim", soort bon dat je zelf uit dingen kiezen kon. Maar al die bakjes en plankjes en dergelijke stapelen toch alleen maar op in m'n kast. Evenals de crackers en dergelijke met smeersels, die moet ik dan 3 jaar later weggooien omdat ze over datum zijn. Vind ik een beetje zonde van t geld. Wil ik niet ondankbaar zijn of zo, maar dan heb ik liever dat ze t geld op een andere manier besteden. Goed doel of zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op kerstpakkettenZelfs de variant met alleen wat houdbare roomkaas en crackers
Jij vroeg hoe goed Monica nou eigenlijk was? En of ze meegekomen was? Of je die ook ff 30s kon "spreken"?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bij WA wel denk ik, maar toen Bill Clinton hier was heb ik toch wel even een handje mogen schudden en 30 sec praten met hem.
Maar mijn vrouw, waar ik het bed mee deel, gaat hem zeer waarschijnlijk de hand schuddenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]ZKH WA namedroppen ... dan denkt toch niemand dat je er ff gezellig een pilsje mee gaat drinken? Dat is gewoon "ik stond er bij en ik keek er naar"
Maar wel leuk
Ja ok, dat soort dingen zijn ook altijd zo kansloos. Het moet niet te duur zijn, maar wel "bijzonder". Dan kan je echt beter een simpel, niet pretentieus, pakket maken. Maar het moet wel altijd zongedroogde tomaten, nep-kaviaar etc zijn, dan is het idd niet te vreten voor 7,50 per pakket inkoop neequote:Op maandag 13 oktober 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van Van Gansewinkel wel leuk. Een "pluim", soort bon dat je zelf uit dingen kiezen kon. Maar al die bakjes en plankjes en dergelijke stapelen toch alleen maar op in m'n kast. Evenals de crackers en dergelijke met smeersels, die moet ik dan 3 jaar later weggooien omdat ze over datum zijn. Vind ik een beetje zonde.Wil ik niet ondankbaar zijn of zo, maar dan heb ik liever dat ze t geld op een andere manier besteden. Goed doel of zo.
Pfff tsssk, wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat kerstpakket ging hier echt niet van t salarisbudget af hoorAlsof het niet doen van een kerstpakket ook maar voor 1 sec zou betekenen dat er dan iemand een verhoging kreeg, of een opleiding
Zo werkt t veelal niet.
Sowieso is salaris een hele andere post, want kerstpakket valt bij personeels gerelateerde kosten (619) en niet bij salaris (610). Dus dat zit vaak in een ander bakje begroot. Van die bakjes die ze eigenlijk op willen maken anders krijgen ze volgend jaar minder. Maar wie ben ik
Dat soort dingen zijn toch niet aan te raden als de hele directie naast hem loopt, ook ik heb mijn grenzenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe goed Monica nou eigenlijk was? En of ze meegekomen was? Of je die ook ff 30s kon "spreken"?
Zoiets is ook prima idd, iets nuttigs waar je echt iets aan hebt, of je het nou "leuk" vindt of niet, het is beter dan een zooi oneetbare troep waar de leverancier vanaf moest voor een spotprijsquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
één ding ben ik nog steeds wel blij mee, en dat is de gietijzeren wokpan die ik ondertussen denk ik al wel 10 jaar heb, maar nog steeds wokt als een tiet (ja, rare vergelijking)
Helemaal niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff tsssk, wat weet jij er nou van
Nou zie! Duidelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niks
Ik heb geen Drs in de bedrijfseconomie en werk ook al niet zeker 8 jaar met budgetten, budgetteringen, afdelingen, kostensoorten en -plaatsen en dergelijke bij een multinational.
O wacht...
Ik gebruik mijn tosti/wafel ijzer ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
één ding ben ik nog steeds wel blij mee, en dat is de gietijzeren wokpan die ik ondertussen denk ik al wel 10 jaar heb, maar nog steeds wokt als een tiet (ja, rare vergelijking)
Mijn tosti ijzerquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tosti/wafel ijzer ook nog
Quote je nou jezelf om jezelf eenquote:
Gabberfeestje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Weekendje weg geweest met vrienden. Man of 27. Gruwelijke hoeveelheid bier en sterke drank later, zware spierpijn van het hakken
Gelukkig hebben we de foto's nog
Neh, stop een stel dertigers in een huis, samen met een lading drank, 4 speakers van een meter hoog en een spotify premium account, en het gaat misquote:
Ik wilde babs zoenenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf om jezelf eente kunnen geven?
.
Oh ja, dat ken ik wel idd, opeens zijn al die baggerplaten echt geweldigquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, stop een stel dertigers in een huis, samen met een lading drank, 4 speakers van een meter hoog en een spotify premium account, en het gaat mis
Zaterdag as. naar Remember the 90's
quote:
Drank zuipen, hakkuh en Weerwolven spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik wel idd, opeens zijn al die baggerplaten echt geweldig.
*too.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Drank zuipen, hakkuh en Weerwolven spelen.
Nu mijn stem kwijt en overal spierpijn.
Getting to old for this shit!
Ben al lang blij dat ik niet meer een kater heb. Vooral zaterdag een heftige.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*too.
Ik niet,ik ben onverwoestbaar vergeleken met mensen die 10 jaar jonger zijn, bleek op Kreta, als enige meerdere nachten stappen en toch weer als eerste in het zwembad 's ochtends.
Zal niet al te lang meer duren denk ik.
Met 16 manquote:
Ja, da's leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met 16 man
Ik heb één keer met mijn geliefde gewonnen, ik een wolf, hij een burger. Het was magisch
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's leuk
Wij proberen ook altijd een zo groot mogelijke groep bij elkaar te sprokkelen. En gelukkig hebben we architecten in onze groep die ook voor de meest leuke locaties kunnen zorgen, zoals oude vervallen fabrieken of kantoren. Lekker creepy/sfeervol. Ze hebben er nu ook een eigen bedrijfje mee opgestart.
Heb t vorige week ook al ergens vermeld, incl link.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dit zeg je echt net een week te laat
Ik wilde een leegstaande fabriek of zo als trouwlocatie maar ik kon het niet vinden (nou ja, 1 waar alles mee kon wat ik wil en die over 9 maanden nog steeds leeg staat)
Nu heb ik al iets anders geboekt
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappigquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dit humor? Mag dat? Ja, dat mag, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappig
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb t vorige week ook al ergens vermeld, incl link.
Toen ging t over WIDM en vrienden weekend.
Ik had vrijdag een bruiloft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Die heb ik gemist
Nu hebben we ook een toffe locatie hoor, maar ik heb daar maanden naar zitten zoeken zonder resultaat
Meh, sommige zijn leuk maar ik volg ze niet echt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappig
johnandjohn.nlquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Lekker hard, scherp, sarcastisch.
Doet me denken aan die twee groene mannetjes....
Beetje van die shreck achtige poppetjes. ook zo'n internetstrip.
Damn. Uuuh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |