Ah, dit is idd niet veranderd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan.
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.quote:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.
Maar als watje kom je ook niet verder natuurlijk, en ze kunnen altijd nog nee zeggen of er tussenin gaan zitten.
Tja wanneer is iets idioot hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen dan.
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Daarom.. lets hopequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?
Das wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteel
Plus redelijk bedrag mbt verhuizen/inrichting/dubbele woonlasten wordt vergoed. Dus daar zal ik geen kosten zelf aan hebben als t goed is.
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Das wel lekker natuurlijk.
You go girl.
Nomade ben je toch ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonen
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerdequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Beloftes zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Haha dat is waar. Tis beetje pros en cons tegenover elkaar zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes zijn er om gebroken te worden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
Manager verwacht dat m'n tegenbod wel geaccepteerd gaat worden
Scary shitquote:
Wat is werken toch goed voor je geest en moraalquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is werken toch goed voor je geest en moraal.
Overal toch? Waar je ook werkt, en zijn altijd van dit soort droeftoeterige types die zoiets verzinnen om hun "leiderschap" duidelijk zichtbaar te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je voelt je hier soms zo gewaardeerd hè?
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Dit jaar weer geen kerstpakket. Zoals verwacht. Maar er is nu officieel gecommuniceerd dat afdelingen ook geen kerstkaartjes mogen versturen aan hun medewerkers.
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou wel of geen kerstpakket doet, zeiken doen medewerkers er toch wel over. Bedrijfsmatig kun je dan maar beter het alternatief kiezen dat het minst kost. Dat doet jouw werkgever dus onwijs goed.
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweestquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik zou toevoegen 'tenzij je bij de werkgever van HW werkt'.
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien ik al aanwezig was in het topic was dat beter geweest.
Maar we zijn niet het enige bedrijf met leuke kerstpakketten hoor.
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Nou ja, daar zijn ze volgens mij ook wel echt enorm gierig met alles. Hoe denk je nou mensen blij te maken met een pakket dat zo bij de Aldi vandaan lijkt te komen, dat zijn toch geen tekenen van waardering voor je medewerkers?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook nooit over te klagen. Q. daarentegen heb ik minstens net zo vaak horen zeiken over de inhoud van het kerstpakket dat 'ie wel kreeg. Ik snap heel goed dat werkgevers op een gegeven moment de medewerkers dan een dikke middelvinger geven.
Welke iPad is het dit jaar?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je doet het zoals bij ons, hier zeikt echt niemand om het kerstpakket hoor.
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijtquote:
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh we weten het nooit van te voren, maar de geruchten gaan altijd al rond zo ongeveer na afloop van het vorige kerstontbijt.
PS4, Go Pro, dat soort dingen gaan nu de door de druiventakken.
Dat was dan ook wel echt een uitzondering dat jaar, de 64GB 3G iPad omdat de 16GB wifi niet verkrijgbaar was op tijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat het crisis is, geen eens een iPad.
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben snel tevreden, doe mij een flesje wijn van 5 euro en ik ben blij. Maar als je wel iets krijgt zit er troep in waar je niets mee kan. Het gaat om het gebaar.
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ja, maar zo werken mensen niet in de praktijk.
Je moet wel dronken kunnen worden van het gebaar natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het je echt enkel gaat om het gebaar, zou het ook niet uit moeten maken als er enkel troep in zit waar je niks mee kan.
Werken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.
Neuh, dat is het probleem van de werkgever, dan moet die maar beter oplettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen werken sowieso niet in de praktijk. Dat moet je niet met een kerstpakket willen belonen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Net vrij gevraagd waarbij ik een beetje kon name-droppen. Binnenkort officiële opening van het nieuwe pand van het werk van mijn vrouw. Door ZKH Willem-Alexander. En partners zijn uitgenodigd
Nou dat kerstpakket ging hier echt niet van t salarisbudget af hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet eens een kerstpakket. Gaat direct van het salarisbudget. Als ze al iets willen doen (wat ze niet doen), doe dan maar geld.
Zelfs bij de klant doen ze er niet aan, en dat is ambtenarij.
bij WA wel denk ik, maar toen Bill Clinton hier was heb ik toch wel even een handje mogen schudden en 30 sec praten met hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]ZKH WA namedroppen ... dan denkt toch niemand dat je er ff gezellig een pilsje mee gaat drinken? Dat is gewoon "ik stond er bij en ik keek er naar"
Maar wel leuk
Nou, ik vond die van Van Gansewinkel wel leuk. Een "pluim", soort bon dat je zelf uit dingen kiezen kon. Maar al die bakjes en plankjes en dergelijke stapelen toch alleen maar op in m'n kast. Evenals de crackers en dergelijke met smeersels, die moet ik dan 3 jaar later weggooien omdat ze over datum zijn. Vind ik een beetje zonde van t geld. Wil ik niet ondankbaar zijn of zo, maar dan heb ik liever dat ze t geld op een andere manier besteden. Goed doel of zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op kerstpakkettenZelfs de variant met alleen wat houdbare roomkaas en crackers
Jij vroeg hoe goed Monica nou eigenlijk was? En of ze meegekomen was? Of je die ook ff 30s kon "spreken"?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bij WA wel denk ik, maar toen Bill Clinton hier was heb ik toch wel even een handje mogen schudden en 30 sec praten met hem.
Maar mijn vrouw, waar ik het bed mee deel, gaat hem zeer waarschijnlijk de hand schuddenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]ZKH WA namedroppen ... dan denkt toch niemand dat je er ff gezellig een pilsje mee gaat drinken? Dat is gewoon "ik stond er bij en ik keek er naar"
Maar wel leuk
Ja ok, dat soort dingen zijn ook altijd zo kansloos. Het moet niet te duur zijn, maar wel "bijzonder". Dan kan je echt beter een simpel, niet pretentieus, pakket maken. Maar het moet wel altijd zongedroogde tomaten, nep-kaviaar etc zijn, dan is het idd niet te vreten voor 7,50 per pakket inkoop neequote:Op maandag 13 oktober 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vond die van Van Gansewinkel wel leuk. Een "pluim", soort bon dat je zelf uit dingen kiezen kon. Maar al die bakjes en plankjes en dergelijke stapelen toch alleen maar op in m'n kast. Evenals de crackers en dergelijke met smeersels, die moet ik dan 3 jaar later weggooien omdat ze over datum zijn. Vind ik een beetje zonde.Wil ik niet ondankbaar zijn of zo, maar dan heb ik liever dat ze t geld op een andere manier besteden. Goed doel of zo.
Pfff tsssk, wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat kerstpakket ging hier echt niet van t salarisbudget af hoorAlsof het niet doen van een kerstpakket ook maar voor 1 sec zou betekenen dat er dan iemand een verhoging kreeg, of een opleiding
Zo werkt t veelal niet.
Sowieso is salaris een hele andere post, want kerstpakket valt bij personeels gerelateerde kosten (619) en niet bij salaris (610). Dus dat zit vaak in een ander bakje begroot. Van die bakjes die ze eigenlijk op willen maken anders krijgen ze volgend jaar minder. Maar wie ben ik
Dat soort dingen zijn toch niet aan te raden als de hele directie naast hem loopt, ook ik heb mijn grenzenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vroeg hoe goed Monica nou eigenlijk was? En of ze meegekomen was? Of je die ook ff 30s kon "spreken"?
Zoiets is ook prima idd, iets nuttigs waar je echt iets aan hebt, of je het nou "leuk" vindt of niet, het is beter dan een zooi oneetbare troep waar de leverancier vanaf moest voor een spotprijsquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
één ding ben ik nog steeds wel blij mee, en dat is de gietijzeren wokpan die ik ondertussen denk ik al wel 10 jaar heb, maar nog steeds wokt als een tiet (ja, rare vergelijking)
Helemaal niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff tsssk, wat weet jij er nou van
Nou zie! Duidelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niks
Ik heb geen Drs in de bedrijfseconomie en werk ook al niet zeker 8 jaar met budgetten, budgetteringen, afdelingen, kostensoorten en -plaatsen en dergelijke bij een multinational.
O wacht...
Ik gebruik mijn tosti/wafel ijzer ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
één ding ben ik nog steeds wel blij mee, en dat is de gietijzeren wokpan die ik ondertussen denk ik al wel 10 jaar heb, maar nog steeds wokt als een tiet (ja, rare vergelijking)
Mijn tosti ijzerquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tosti/wafel ijzer ook nog
Quote je nou jezelf om jezelf eenquote:
Gabberfeestje?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Weekendje weg geweest met vrienden. Man of 27. Gruwelijke hoeveelheid bier en sterke drank later, zware spierpijn van het hakken
Gelukkig hebben we de foto's nog
Neh, stop een stel dertigers in een huis, samen met een lading drank, 4 speakers van een meter hoog en een spotify premium account, en het gaat misquote:
Ik wilde babs zoenenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf om jezelf eente kunnen geven?
.
Oh ja, dat ken ik wel idd, opeens zijn al die baggerplaten echt geweldigquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, stop een stel dertigers in een huis, samen met een lading drank, 4 speakers van een meter hoog en een spotify premium account, en het gaat mis
Zaterdag as. naar Remember the 90's
quote:
Drank zuipen, hakkuh en Weerwolven spelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik wel idd, opeens zijn al die baggerplaten echt geweldig.
*too.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Drank zuipen, hakkuh en Weerwolven spelen.
Nu mijn stem kwijt en overal spierpijn.
Getting to old for this shit!
Ben al lang blij dat ik niet meer een kater heb. Vooral zaterdag een heftige.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*too.
Ik niet,ik ben onverwoestbaar vergeleken met mensen die 10 jaar jonger zijn, bleek op Kreta, als enige meerdere nachten stappen en toch weer als eerste in het zwembad 's ochtends.
Zal niet al te lang meer duren denk ik.
Met 16 manquote:
Ja, da's leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met 16 man
Ik heb één keer met mijn geliefde gewonnen, ik een wolf, hij een burger. Het was magisch
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's leuk
Wij proberen ook altijd een zo groot mogelijke groep bij elkaar te sprokkelen. En gelukkig hebben we architecten in onze groep die ook voor de meest leuke locaties kunnen zorgen, zoals oude vervallen fabrieken of kantoren. Lekker creepy/sfeervol. Ze hebben er nu ook een eigen bedrijfje mee opgestart.
Heb t vorige week ook al ergens vermeld, incl link.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dit zeg je echt net een week te laat
Ik wilde een leegstaande fabriek of zo als trouwlocatie maar ik kon het niet vinden (nou ja, 1 waar alles mee kon wat ik wil en die over 9 maanden nog steeds leeg staat)
Nu heb ik al iets anders geboekt
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappigquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dit humor? Mag dat? Ja, dat mag, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappig
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb t vorige week ook al ergens vermeld, incl link.
Toen ging t over WIDM en vrienden weekend.
Ik had vrijdag een bruiloft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Die heb ik gemist
Nu hebben we ook een toffe locatie hoor, maar ik heb daar maanden naar zitten zoeken zonder resultaat
Meh, sommige zijn leuk maar ik volg ze niet echt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de humor van Cyanide & Happiness sowieso meestal wel grappig
johnandjohn.nlquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Lekker hard, scherp, sarcastisch.
Doet me denken aan die twee groene mannetjes....
Beetje van die shreck achtige poppetjes. ook zo'n internetstrip.
Damn. Uuuh...
Ik hoop dat die van mij heel tof wordquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een bruiloft.
Ik vond t apart.
Ik denk niet dat "de bruiloft" een feestje is voor mij.
Nerdquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
johnandjohn.nl
of
sickcomic.com
Van de Nederlandse striptekenaar Dio. Ik heb een speciaal voor mij gemaakte trui er van
Ja, maar das geen scheldwoordquote:
John and John ja, die bedoelde ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
johnandjohn.nl
of
sickcomic.com
Van de Nederlandse striptekenaar Dio. Ik heb een speciaal voor mij gemaakte trui er van
O kut, moet ik nu ook al in het vliegtuig handschoenen aanquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dose.com/lists(...)ampaign=onsite_share
People need to die.
Dat mijn hoofd denkt "Hypochonder" maar mijn lijf "paragnost" wil typenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kut, moet ik nu ook al in het vliegtuig handschoenen aan
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mijn hoofd denkt "Hypochonder" maar mijn lijf "paragnost" wil typenDat was een vreemde gewaarwording.
Hendig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef CherryLips het volgende:
M'n monitor gaat het begeven. Vandaag, morgen, geen idee
Ik kan wel een nieuwe halen, maar ik weet niet welke aansluiting ik moet hebben. Degene waar deze nu in zit heeft m'n vader een paar jaar geleden gemold, daar past alleen nog deze monitor in, dus dit wordt leuk
Daar hebben ze dan ook een hor voor uitgevonden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, wanneer gaan die muggen eens dood? Raam open laten staan vannacht, compleet lek gestoken
Nerdherd to the rescue!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel een nieuwe halen, maar ik weet niet welke aansluiting ik moet hebben. Degene waar deze nu in zit heeft m'n vader een paar jaar geleden gemold, daar past alleen nog deze monitor in, dus dit wordt leuk
Nee. Dit wordt niet leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Niks! Die muggen moeten gewoon eens op tijd doodgaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook een hor voor uitgevonden.
"Ja, dan moet u een nieuwe PC kopen, hier staat een leuke voor maar 999,-!". Om er thuis achter te komen dat je software suites niet compatible zijn met Window 8.1quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak zo wel even een foto van de achterkant van de pcen ga daarmee naar de MM ofzo.
Vlammenwerper?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de hele zomer een lege plantenbak in de hoek van m'n balkon laten staan, die was in augustus dus helemaal vol geregend, wilde ik hem vorige week weghalen, zat dat ding helemaal onder de muggenlarven
Ja doei, pc doet het nog best. En dan haal ik ook echt niet de eerste de beste. Met Windowsquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, dan moet u een nieuwe PC kopen, hier staat een leuke voor maar 999,-!". Om er thuis achter te komen dat je software suites niet compatible zijn met Window 8.1
Mwah, wat op 7 werkt, werkt ook op 8.1 hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, dan moet u een nieuwe PC kopen, hier staat een leuke voor maar 999,-!". Om er thuis achter te komen dat je software suites niet compatible zijn met Window 8.1
8 is ook kut, 8.1 niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doei, pc doet het nog best. En dan haal ik ook echt niet de eerste de beste. Met Windows8
Ik ga het niet proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader van 73 een laptop met 8.1 gegeven, als hij na 3 dagen om is kan de rest van NL het ook.
Klinkt inderdaad als een persoon die net als ik geregeld 6 of meer vensters tegelijk open heeft en hier actief tussen wisselt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader van 73 een laptop met 8.1 gegeven, als hij na 3 dagen om is kan de rest van NL het ook.
Oh, zoals ik met 3 schermen, 26 applicaties tegelijk open en waar alles gewoon werkt?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een persoon die net als ik geregeld 6 of meer vensters tegelijk open heeft en hier actief tussen wisselt.
8 (.1) is idd vooral voor powerusers behoorlijk klote. Blij dat ik nog 7 heb. Zowel thuis als op kantoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een persoon die net als ik geregeld 6 of meer vensters tegelijk open heeft en hier actief tussen wisselt.
Nee, heb wel Windows 7 op de pc. Op de laptop Windows 8 en ik word er gewoon gestoord van met die tegels. Heb meteen een of ander programmaatje erop gezet dat ik weer gewoon een bureaublad met startknop heb, maar je hoeft maar iets verkeerd aan te klikken en hij vliegt weer naar die tegels. Ik vind het gewoon niet prettigquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wat op 7 werkt, werkt ook op 8.1 hoor. En als je nog met XP werkt moet je computerrijbewijs ingevorderd worden
.
Het is een extreem zachte winter geweest, dus dit jaar extra veel muggen en spinnen en ander geteisem. Tis nie anders!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks! Die muggen moeten gewoon eens op tijd doodgaan.
Blij dat ik zowel thuis als op kantoor helemaal geen windows hebquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
8 (.1) is idd vooral voor powerusers behoorlijk klote. Blij dat ik nog 7 heb. Zowel thuis als op kantoor.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
8 (.1) is idd vooral voor powerusers behoorlijk klote. Blij dat ik nog 7 heb. Zowel thuis als op kantoor.
Same, erg tevreden over 7 en windows 10 staat al weer voor de deur. Of m'n craptop moet morgen kapot gaan en je gratis kan upgraden naar 10 als je nu een W8(.1) koopt. Meen zoiets gelezen te hebben dat dat ook het geval is.quote:
Ik werk hier nog met XP.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wat op 7 werkt, werkt ook op 8.1 hoor. En als je nog met XP werkt moet je computerrijbewijs ingevorderd worden
.
En zo hoort het ook, techniek verandert nou eenmaal snel. Keep up or shut up.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik werk overal met 7 (werklaptop, laptop en pc), maar zal geen probleem hebben met 8(.1). Waarom niet? Omdat ik mijzelf dwing om het te leren, en dan heb je het zo door.
Bijna niemand die ik hoor zeiken over 8 heeft het echt een kans gegeven. Alleen maar: ik snap er geen fuck van, en ben weer naar het oude bureaublad gegaan. Nee, dan leer je het lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, techniek verandert nou eenmaal snel. Keep up or shut up.
Daarom, die bejaarde vader van me had het binnen een paar dagen door en wil het nu ook op zijn desktop. Hij vindt het leuk, nieuwe dingen proberen, beetje kloten, zelf googlen etc.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna niemand die ik hoor zeiken over 8 heeft het echt een kans gegeven. Alleen maar: ik snap er geen fuck van, en ben weer naar het oude bureaublad gegaan. Nee, dan leer je het lekker.
Dan moet je het eerst zelf beter leren kennenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Bejaarden helpen met n troubleshoot op win8 is wel kut en mee we kunnen geen computers overnemen helaas
Ik kan me wel voorstellen dat t meer toegespitst is op touchscreen en dat zonder touch het "oude vertrouwde" fijner werkt. Soms is "never change a winning team/theme" ook wel wat van toepassing. Maar lomp vasthouden aan "Zo heeft t altijd gewerkt" is natuurlijk ook wat starquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna niemand die ik hoor zeiken over 8 heeft het echt een kans gegeven. Alleen maar: ik snap er geen fuck van, en ben weer naar het oude bureaublad gegaan. Nee, dan leer je het lekker.
8.1quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat t meer toegespitst is op touchscreen en dat zonder touch het "oude vertrouwde" fijner werkt. Soms is "never change a winning team/theme" ook wel wat van toepassing. Maar lomp vasthouden aan "Zo heeft t altijd gewerkt" is natuurlijk ook wat star
Ja, maar was 8.1 niet gewoon een zwaktebod omdat veel mensen riepen niet te kunnen wennen, of t een te grote verandering vonden?quote:
Ja ok, maar nu nog blijven ze doorzeurenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar was 8.1 niet gewoon een zwaktebod omdat veel mensen riepen niet te kunnen wennen, of t een te grote verandering vonden?
Een combi van 7 en 8 dus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu nog blijven ze doorzeuren
Ik ben erg benieuwd naar 10, daarvan zeggen ze dat het best of both worlds wordt.
Dat komt omdat 7 vrijwel hetzelfde was als 95, 98, XP, Vista en al die netwerkversie's.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een combi van 7 en 8 dus?
Ik vind 7 erg prettig en had heel weinig moeite om eraan te wennen.
omdat mensen amper bij het configuratiescherm kunnen komen etc gaat in 8.1 en met bureaubladweergave al wel veel beter enik gebruik thuis 7 omdat mn pc t er prima op doet en op werk hebben we ook 7 dus ben er Idd zelf ook minder vertrouwd meequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst zelf beter leren kennen. Waarom is het kutter dan bij 7?
Prima toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt omdat 7 vrijwel hetzelfde was als 95, 98, XP, Vista en al die netwerkversie's.
nee, das idd lastig, of je gaat :quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat mensen amper bij het configuratiescherm kunnen komen etc gaat in 8.1 en met bureaubladweergave al wel veel beter enik gebruik thuis 7 omdat mn pc t er prima op doet en op werk hebben we ook 7 dus ben er Idd zelf ook minder vertrouwd mee
Het kakte wat in omdat ze te lang in de gevangenis bleven. Maar sinds ze daar weer uit zijn is het weer erg leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Iets teveel niveau The Bold and the Zombieful
Tough luck, er zijn nieuwe, betere serie's op mijn pad gekomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het kakte wat in omdat ze te lang in de gevangenis bleven. Maar sinds ze daar weer uit zijn is het weer erg leuk
Deels eens, maar hier kon ik mijn blik er nog wel bijhouden, itt GoT en SoA. Ik heb nog hoop op meer actie iig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Iets teveel niveau The Bold and the Zombieful
Ik mag toch hopen dat je niet bent gestopt met SOA omdat er te weinig actie in zit he?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, maar hier kon ik mijn blik er nog wel bijhouden, itt GoT en SoA. Ik heb nog hoop op meer actie iig.
Nee, om het constante gejank over van wie het kind is en wie het met wie doetquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet bent gestopt met SOA omdat er te weinig actie in zit he?
Ah nee ok, daar kan ik het gewoon allemaal mee oneens zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, om het constante gejank over van wie het kind is en wie het met wie doet.
En dat ze met 15 man op motoren met automatische geweren op ee groep inhakken en dat er dan 1 licht gewonde valt.
En het soapy camerawerk en dialoog.
Leef je uit. Ik was er klaar mee na de zoveelste aflevering over die kut baby. incl zoetsappig gekwijl er over van de hoofdrolspeler.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah nee ok, daar kan ik het gewoon allemaal mee oneens zijn
voor bejaarden wel..quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, das idd lastig, of je gaat :
Rechts naar boven en dan naar beneden met je muis, of je gaat naar de tiles en tikt in conf.... of je rechtsklikt op het startmenu en kiest configuratiescherm.
Pittig idd.
SoA is nu weer leuk, links en rechts gaan ze de pijp uit. Het lijkt erop dat de laatste aflevering in de trend zal gaan van iedereen is dood.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, om het constante gejank over van wie het kind is en wie het met wie doet.
En dat ze met 15 man op motoren met automatische geweren op ee groep inhakken en dat er dan 1 licht gewonde valt.
En het soapy camerawerk en dialoog.
Want op Windows 7 kwam het spontaan tevoorschijn als ze het nodig hadden?quote:
Ik geloof het wel, er zijn leukere series op mijn pad gekomenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
SoA is nu weer leuk, links en rechts gaan ze de pijp uit. Het lijkt erop dat de laatste aflevering in de trend zal gaan van iedereen is dood.
Nou ja, voor de banen die hij zoekt maakt het opzich niet zoveel uitquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Uit Vraag en Aanbod Zwolle e.o. (038):
Knap uitziende nette sociale man van 39 zoekt werk!het maakt niet uit wat voor werk' accuut inzetbaar, ervaring in verkopen, stukadoor, Bediening /Barkeeper. tuinman. Schoonmaker geen 9 tot 5 mentaliteit.wat wil een Baas nog meer?na overal brieven gemaild te hebben komt er helaas weinig tot niets terug en de bedrijven slaan een grote kans mis.
Goh, hoe kan dat nou, dat er niks op terug komt. Wat wil een baas nog meer? Nou, een stukje basiskennis Nederlands...
Opzich niet eens zo gek hoorquote:
Ja is dat wat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Belsezar het volgende:
En de nieuwe serie Gotham is tot nu erg leuk, ik denk dat daar nog heel wat leuks uit kan komen
Sean Bean? Gaat ie weer dood?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Qua nieuwe serie's vind ik Legends wel tofSean Bean
PD is op zich wel leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja is dat wat?
Moet ook nog aan Penny Dreadful beginnen.
Het kakte ENORM in met die stomme stad, gevangenis en vooral die Gouverneur. Bah bah. Maar idd, het kan nu weer de juiste kant op gaan, dus ik blijf nog ff.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het kakte wat in omdat ze te lang in de gevangenis bleven. Maar sinds ze daar weer uit zijn is het weer erg leuk
Ik vond Penny wat saai worden na een leuk begin. Maar ik zal seizoen 2 een kans geven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PD is op zich wel leuk.
Begon sterk, zwakte wat af, maar toch wel leuk.
Ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond Penny wat saai worden na een leuk begin. Maar ik zal seizoen 2 een kans geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zelfde hier idd, het was ff minder, maar erger "voel" ik nog potentie in het script.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kakte ENORM in met die stomme stad, gevangenis en vooral die Gouverneur. Bah bah. Maar idd, het kan nu weer de juiste kant op gaan, dus ik blijf nog ff.
klik op windows icoon links en het staat er meteen, sommige bejaarden kunnen niet eens rechts klikkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want op Windows 7 kwam het spontaan tevoorschijn als ze het nodig hadden?.
Koters!quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
My God, staat hier om de hoek iemand te whinen dat haar man niet flexibel kan werken bij de baan waar hij op heeft gesoliciteerd. 'moet toch gewoon kunnen, tot 15:00 werken en op woensdag tot 12:00'
3x raden waarom hij flexibel wil werken ( 'flexibel' )
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook.
Aflevering 4 was mijn hoogtepuntWas te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook benieuwd waar Resurrection heen gaat.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Is dat niet die remake van dat Franse ding?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was te verwachten
Ik ben ook benieuwd waar Resurrection heen gaat.
Ja geloof het wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet die remake van dat Franse ding?
Dat heet niet flexibel, dat heet "eerder stoppen" of "parttime"quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
My God, staat hier om de hoek iemand te whinen dat haar man niet flexibel kan werken bij de baan waar hij op heeft gesoliciteerd. 'moet toch gewoon kunnen, tot 15:00 werken en op woensdag tot 12:00'
3x raden waarom hij flexibel wil werken ( 'flexibel' )
Flexibel, van 1 kant jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet niet flexibel, dat heet "eerder stoppen" of "parttime"
Haar opmerking begon met: Ja, het bedrijf heeft een 9 to 5 mentaliteitquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet niet flexibel, dat heet "eerder stoppen" of "parttime"
Ik heb nu een lijstje van 20 series die ik volgquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben helemaal Nog niet begonnen aan nieuwe series dit jaar
zo thuis downton kijken
En zelfs al was dat zo, dat is dan niet opeens vandaag ingevoerd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar opmerking begon met: Ja, het bedrijf heeft een 9 to 5 mentaliteit
Nee muts, het bedrijf heeft een fulltime mentaliteit.
Verkoop je ze voor een schappelijke prijs?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan.
Het is een bedrijf waar hij wil gaan werken...quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zelfs al was dat zo, dat is dan niet opeens vandaag ingevoerd?
ik kom echt nergens meer aan toe. Ik volg er nu 5 of 7 of zoquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nu een lijstje van 20 series die ik volg
Ik bedoel maar idd, het is daar gewoon zo, en niet opeens ingevoerd terwijl je zoiets eerst wel kon regelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een bedrijf waar hij wil gaan werken...
Maar je laat wel je vrouw er heul erg over zeuren. Wat een kutbedrijf dat zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel maar idd, het is daar gewoon zo, en niet opeens ingevoerd terwijl je zoiets eerst wel kon regelen.
Dan ga je er niet werken dus.
Ach ja, mensen sporen niet, dat wist ik alquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je laat wel je vrouw er heul erg over zeuren. Wat een kutbedrijf dat zeg.
Nou ja, 20 is ook wat veel, ik zal eens wat schrappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kom echt nergens meer aan toe. Ik volg er nu 5 of 7 of zo
Ik volg er in de loop van het jaar wel meer dan 20. Sowieso Simpsons, Family Guy, American Dad en South Park. Dan met mijn vrouw TBBT, Modern Family, New Girl en Cougar Town. Das al 8quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, 20 is ook wat veel, ik zal eens wat schrappen
Ik kijk er ook wel meer maar 20 waarvan ik ze download om te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik volg er in de loop van het jaar wel meer dan 20. Sowieso Simpsons, Family Guy, American Dad en South Park. Dan met mijn vrouw TBBT, Modern Family, New Girl en Cougar Town. Das al 8
Ja, dat zijn deze 8 ook al. Zal eens even kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk er ook wel meer maar 20 waarvan ik ze download om te kijken.
Best veel die ik ook kijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef stbabylon het volgende:
1 Simpsons*
2 Family Guy*
3 American Dad*
4 South Park*
5 TBBT*
6 Modern Family*
7 New Girl*
8 Cougar Town*
9 Doctor Who*
10 Legends*
11 Homeland*
12 QI*
13 The Blacklist
14 The Strain*
15 Silicon Valley
16 Brooklyn Nine-Nine*
17 True Detective
18 Game of Thrones
19 Sons of Anarchy*
20 Orange is the new black
21 Suits
22 Sherlock
23 House of Cards
24 Person of Interest*
25 Two and a half men
26 Elementary
27 The Last Ship
Todo list:
28 Breaking Bad
29 Gotham
30 The 100
31 Intruders
32 Ascension (vanaf november)
*op dit moment aan het kijken
oops
Daarvan volg(de) ik alleen deze eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef stbabylon het volgende:
14 The Strain*
17 True Detective
18 Game of Thrones
20 Orange is the new black
28 Breaking Bad
Misschien is Orphan Black wel iets voor jou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Best veel die ik ook kijk
Elementary
The walking dead
Supernatural
Legend of korra
Arrow
Person of interest
The 100
Falling skies
Hawai five o
Ncis
Ncis la
Under the dome
Marvel: AoS
Defiance
Sleepy hollow
The blacklist
Da vinci's demons
Gotham
Penny dreadful
The flash
Wat ik wil gaan kijken:
The last ship
Wat ik gewoon op tv kijk:
Resurrection
Dat vond ik wel cool idd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is Orphan Black wel iets voor jou.
Ik ben nu begonnen met seizoen 2.quote:
ja, ik wacht weer tot het seizoen is afgelopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen met seizoen 2.
Las net met googlen dat Michiel Huisman er in komt
Die doet t echt verdomd lekker in serieland zeg
Is t al toch? Of nog niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik wacht weer tot het seizoen is afgelopen.
Oh geen idee precies, sowieso begint het seriekijkseizoen nu pas weer een beetje voor mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t al toch? Of nog niet?
Ik zag er iig een hoop staan. Zoveel dat ik m toch niet in 1x kan kijken en vast de serie niet inhaal
Het gaat bij mij altijd wel een beetje door zo. Stopt de ene dan begint de ander wel weer. En in pauzes ontdek ik reeds uitgezonden series die ik dan kan binge-watchen, zoals Transparent en Orphan Black en Orange is the new black.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh geen idee precies, sowieso begint het seriekijkseizoen nu pas weer een beetje voor mij.
ja, ik kijk soms tijden niets en dan opeens iets tot het op is, het is net met gamen bij mij. Tijd niets gedaan, gisteren opeens een paar uur Rainbow Moonquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat bij mij altijd wel een beetje door zo. Stopt de ene dan begint de ander wel weer. En in pauzes ontdek ik reeds uitegzonden series die ik dan kan binge-watchen, zoals Transparent en Orphan Black en Orange is the new black.
Ik nu Bioshock Infinite. Best aardig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik kijk soms tijden niets en dan opeens iets tot het op is, het is net met gamen bij mij. Tijd niets gedaan, gisteren opeens een paar uur Rainbow Moon.
Speelt lekker weg vind ik iig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nu Bioshock Infinite. Best aardig.
Ik zal hem erbij zetten en eens proberenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met Modern Warfare 3. Na deel 2 was ik verslaafd, zo gaafquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speelt lekker weg vind ik iig.
Nu ff wachten op de single player van CoD Advanced Warfare.
Het is niet echt geweldig qua vrijheid etc, gewoon een achtbaan, maar het loopt idd zo lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met Modern Warfare 3. Na deel 2 was ik verslaafd, zo gaaf
Heb ik nog even om de andere twee te kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, en in 2016 .............. seizoen 3 van Twin Peaks!![]()
![]()
![]()
Classicsquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik nog even om de andere twee te kijken
Not yet, staat op de lijst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Heeft iemand The Leftovers gekeken?
Die wil ik graag gaan zien. S1 staat klaar om te binge-watchen
[ afbeelding ]
Dat vond ik toch zo tegenvallenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik zaterdag gekeken, S4E1.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not yet, staat op de lijst.
En de nieuwe AHS
Is het wat? Niks verklappen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik zaterdag gekeken, S4E1.
Nee t is al niet meer te volgen als je 1 aflevering mistquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar losse afleveringen gezien, maar dan snap je er echt geen zak van
Mwa. Niet geheel omvergeblazen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het wat? Niks verklappen hoor
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef missbehavin het volgende:
En Resurrection moet ik ook nog aan beginnen. Is dat niet van origine Frans?
Ik vond t steeds leuker wordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vond ik toch zo tegenvallen
Ik heb veel te veel te kijken, denk niet dat ik het nog eens kans geefquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t steeds leuker worden
Geen parel, wel vermakelijk.
En de hoofdrolspeelster doet t erg leuk, met al die karakters ook echt anders te spelen.
O zo sneuvelen er bij mij ook wel eens series, omdat er zoveel is. Die downl... koop ik dna nog wel, maar die zet ik ff apart als er weer ergens pauze is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel te kijken, denk niet dat ik het nog eens kans geef
Kennikheulniequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik liep pas tegen The River aan, ben er nog niet uit wat ik er van vind...
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennikheulnie
Deze?
The River (TV Series 2012) - IMDb
Ja het verhaal is goed en het is erg goed in elkaar gezet. Je hebt eigenlijk geen seconde tijd om aan ook maar iets anders te denkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet echt geweldig qua vrijheid etc, gewoon een achtbaan, maar het loopt idd zo lekker.
Klopt, ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, vanavond nog 2. Het begint wat langzaam maar word steeds leuker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef missbehavin het volgende:
En Resurrection moet ik ook nog aan beginnen. Is dat niet van origine Frans?
De review is veelbelovend! Ook noterenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennikheulnie
Deze?
The River (TV Series 2012) - IMDb
Wolfenstein the new order? die deed het nog prima op mijn bakkie iig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het verhaal is goed en het is erg goed in elkaar gezet. Je hebt eigenlijk geen seconde tijd om aan ook maar iets anders te denken
Deel 4 kan mijn machine denk ik niet aan. Ik hoop dat hij nog net de nieuwe Wolfenstein aankan.
[..]
Klopt, ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, vanavond nog 2. Het begint wat langzaam maar word steeds leuker.
Ik heb dus 2 afleveringen gezien, maar laat 's nachts toen ik weer eens niet kon slapenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De review is veelbelovend! Ook noteren
Ik denk dat mijn videokaart het niet trekt, geforce 210. Ik zag iets dat de shader versie of zo te oud is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wolfenstein the new order? die deed het nog prima op mijn bakkie iig.
Het nare van de franse is dat seizoen 1 in 2012 uitkwam en seizoen 2 in 2015quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan wil ik eigenlijk eerst het Franse nog eens bekijken.. Aargh, too many shows, not enough time!
Nee, dat kan je wel vergeten dan denk ik. Ik heb zelf ook nog maar een 560ti hoor, maar die kan nog redelijk mee. Al heb ik wel een i7 quad core met 24GB ramquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn videokaart het niet trekt, geforce 210. Ik zag iets dat de shader versie of zo te oud is.
Verder zal hij qua cpu en geheugen het wel trekken, quad core 2.5 en 4 gig.
[..]
Het nare van de franse is dat seizoen 1 in 2012 uitkwam en seizoen 2 in 2015
Dat klinkt slechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het nare van de franse is dat seizoen 1 in 2012 uitkwam en seizoen 2 in 2015
Dan zal de nieuwe bioshock ook wel buiten mijn bereik liggenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan je wel vergeten dan denk ik. Ik heb zelf ook nog maar een 560ti hoor, maar die kan nog redelijk mee. Al heb ik wel een i7 quad core met 24GB ram.
Die met Nicole Kidman? Want daar moest ik meteen aan denken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt slechtWas er ook niet een film trouwens?
Of je koopt gewoon een nieuwe videokaartquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zal de nieuwe bioshock ook wel buiten mijn bereik liggenMisschien dat doom 3 nog kan.
En anders heb ik nog een point en click adventure liggen: Secret Files: Tunguska
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt slechtWas er ook niet een film trouwens?
Mijn reserves zijn wat laag na de reparatie van de autoquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een nieuwe videokaart
Ik heb nog wel een Radeon 4870 liggen als het goed is. Welquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn reserves zijn wat laag na de reparatie van de auto
Dus juist niet dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Resurrection is an American fantasy drama television series about dead people who return to life. The series is based on the book The Returned by Jason Mott. Although similar in concept to Les Revenants, it is based on a different source, and Resurrection has no connection to the French movie or television series
Ik denk dat er maar weinig slechter is dan een geforce 210 iddquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Radeon 4870 liggen als het goed is. WelAMD
maar volgens mij nog wel beter dan die van jou
.
Nee, dezequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die met Nicole Kidman? Want daar moest ik meteen aan denken.
Het is gewoon goed gejatquote:
Geen idee, paar biertjes?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig slechter is dan een geforce 210 idd
Tof van je! Wat moet je er voor hebben?
quote:
Komt goed, misschien kunnen we er een minimeet van makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je tijd hebt in een weekend. Pak ik de trein naar centraal en gaan we biertjes drinken
O ik bedoelde deze:quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, deze
Les revenants (2004) - IMDb
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt goed, misschien kunnen we er een minimeet van maken.
Koekjes zijn toch meestal vegan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Het moet niet gekker worden, ik, die vegan *ril* koekjes gaat bakken...
Da's niet Frans, titel klopt niet en het verhaal ook niet, mutsquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik bedoelde deze:
Birth (2004) - IMDb
Precies, mag er geen boter inquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koekjes zijn toch meestal vegan?
O nee, vegetarisch. Veganistisch is nog erger gezeik.
Ja, we weten hoe die mini-meets van HW uitpakken...quote:
Gezellig!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt goed, misschien kunnen we er een minimeet van maken.
Dus dan krijg je uber droge koekjes?quote:
Ik vind het knap dat mensen vegan kunnen zijn. Echt. Ik zou doodgaan van de honger.quote:
Wie weet kunnen er meer mensen die dag, paar biertjes in Molly's lijkt me dan wel leukquote:
Moet ze ook alles opetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Het gaat tegen alles in waar ik in geloofMaar goed, feestje waar iedereen wat maakt, en ik vind het lullig als het vegan meisje alleen haar eigen baksel kan eten.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we weten hoe die mini-meets van HW uitpakken...
Echt he! Geen vlees is al erg, maar geen boter. Barbaren!quote:
quote:
Das toch vlakbij de prins hendrikkade?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet kunnen er meer mensen die dag, paar biertjes in Molly's lijkt me dan wel leuk.
Verhuizen dus!quote:
Doesn't matter, had snu snuquote:
Ja, op die zijgracht, beetje vaste nieuwe meettent in Amsterdam, zit er regelmatig met crewmeets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das toch vlakbij de prins hendrikkade?
Snu snu? Huh?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doesn't matter, had snu snu.
Maar ik zie Ang3l niet helemaal naar Amsterdam komen voor een minimeet eigenlijk.
Mochten we Ang3l daar willen zien zeggen we gewoon dat Barb ook een whiskytje komt drinkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doesn't matter, had snu snu.
Maar ik zie Ang3l niet helemaal naar Amsterdam komen voor een minimeet eigenlijk.
Oh hehequote:
Ken ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op die zijgracht, beetje vaste nieuwe meettent in Amsterdam, zit er regelmatig met crewmeets.
Snu snu = sex.quote:
Ja, it's coming back..quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ken ik
[..]
Snu snu = sex.
Komt van Futurama
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Als ze op bezoek komen (vega's ook) verwachten ze vleesloos, maar als je daarheen gaat kun je een stukkie vlees wel vergeten. 'ja maar deze vega's maaltijd in ook heel lekker' Maakt me niet uit, ELKE maaltijd wordt beter met vlees er bij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Het gaat tegen alles in waar ik in geloofMaar goed, feestje waar iedereen wat maakt, en ik vind het lullig als het vegan meisje alleen haar eigen baksel kan eten.
Hahaha ja, je hoeft mij niet te overtuigenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Als ze op bezoek komen (vega's ook) verwachten ze vleesloos, maar als je daarheen gaat kun je een stukkie vlees wel vergeten. 'ja maar deze vega's maaltijd in ook heel lekker' Maakt me niet uit, ELKE maaltijd wordt beter met vlees er bij.
Valt mee hoor ouwequote:
Je hoeft niet elke dag vlees te eten en het overal in te verwerken, maar als je met broccolikoekjes aan komt zetten, moet je niet raar opkijken als je 99 procent weer mee naar huis kunt nemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Als ze op bezoek komen (vega's ook) verwachten ze vleesloos, maar als je daarheen gaat kun je een stukkie vlees wel vergeten. 'ja maar deze vega's maaltijd in ook heel lekker' Maakt me niet uit, ELKE maaltijd wordt beter met vlees er bij.
Ik maak zelf wel uit hoe vaak ik vlees hoef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke dag vlees te eten en het overal in te verwerken, maar als je met broccolikoekjes aan komt zetten, moet je niet raar opkijken als je 99 procent weer mee naar huis kunt nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |