Ah, dit is idd niet veranderd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar een keer dan.
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.quote:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ga ik ook zo doen. Echt ben zo'n watje hierin. Opzich is het aanbod nog niet eens verkeerd (had zelf wat vaag gerekend) .. en dan vraag ik ook nog eens meer.
Maar als watje kom je ook niet verder natuurlijk, en ze kunnen altijd nog nee zeggen of er tussenin gaan zitten.
Tja wanneer is iets idioot hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, als je geen idote dingen hebt gevraagd mag het ook best, zij komen toch bij jou en niet andersom? Ze zullen je wel echt willen dan.
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Daarom.. lets hopequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze eerder verbaasd als je in 1x accepteert. Als je het nu omhoog weet te krijgen ga je daar heel lang plezier van hebben dus ik zou het sowieso proberen.
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja wanneer is iets idioot he
Daarbij in hoeverre verwachten ze dat ik met hun eerste bod gelijk akkoord ga, over het algemeen zal ieder mens proberen er nog boven te gaan zitten. Denk ik. achja, boeiend, zenden en we zien het wel
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is prima toch zo, je gaat er sowieso op vooruit mag ik hopen?
Das wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jazeker. Mag denk ik niet klagen. Ong 400 euro netto p/m momenteel
Plus redelijk bedrag mbt verhuizen/inrichting/dubbele woonlasten wordt vergoed. Dus daar zal ik geen kosten zelf aan hebben als t goed is.
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Das wel lekker natuurlijk.
You go girl.
Nomade ben je toch ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha tnx. Maar goed eerst nog wachten of t geaccepteerd wordt en dan nog besluiten waar ik ga wonen
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerdequote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Beloftes zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Acht de kans steeds groter dat ik weer terug ga naar Enschede. Ondanks dat ik dat onlangs nog anders beweerde
Haha dat is waar. Tis beetje pros en cons tegenover elkaar zetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beloftes zijn er om gebroken te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |