ja, alleen zegt een getuige dat ze eerst een stukje van een andere trail hebben gelopen, dat duurde 20 min of een half uur ofzo toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
In een kwartiertje ben je wel met de auto bij de start van het pad.
oooh sorry, ik had het hier op het forum gelezen, gelukkig !quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, die info klopt niet. Van die 42 vermissingen is bijna iedereen terecht, de meeste waren van huis weggelopen teenagers. Als je dit post moet je er m.i. betrouwbare bronnen bij vermelden, zoals misdaadstatistieken en rapportages van de overheid van Panama en de lokale overheid. van de provincie Chiriqui. No source..it didn't happen.
Heeft niks met logica te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel.
Ik noem uit de losse pols 15 onlogische dingen op die de meiden niet gedaan zouden hebben en dan maak jij een vergelijking met Lucia de B dat het wel mogelijk is.
En dat klopt als een bus, feitelijk is dat mogelijk.
Maar waarom MOET als de dingen niet logisch zijn het dan onlogisch zijn?
Is het dan niet logischer dat het WEL logisch is?
Kom maar door dan met de source voor al die weggelopen en levend wedergekeerde tieners.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:38 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, die info klopt niet. Van die 42 vermissingen is bijna iedereen terecht, de meeste waren van huis weggelopen teenagers. Als je dit post moet je er m.i. betrouwbare bronnen bij vermelden, zoals misdaadstatistieken en rapportages van de overheid van Panama en de lokale overheid. van de provincie Chiriqui. No source..it didn't happen.
Je kunt met de auto nog wel een stuk verder komen ook. Tot hoe dicht bij de mirador?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:23 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
In een kwartiertje ben je wel met de auto bij de start van het pad.
ok, wel een beetje vreemd dat ik iemand anders zijn beweringen moet gaan staven hier! maar goed, voor deze keer dan. Aangezien ik een tijdje terug ook die aantallen hoorde, ben ik op zoek geweest naar vastgelegde cases in de Panamese MSM, in de afgelopen jaren, waar wat over te vinden was (moord oia.). Ik zet ze hieronder neer:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:51 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Kom maar door dan met de source voor al die weggelopen en levend wedergekeerde tieners.
Hoe laat zag die gids ze bij de school? Was dat rond half tien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, alleen zegt een getuige dat ze eerst een stukje van een andere trail hebben gelopen, dat duurde 20 min of een half uur ofzo toch?
dus 10.45 vertrek hostel
11.00 uur begin van die andere trail
11.30 begonnen aan pianista
dan duurt het minimaal 1,5 uur tot aan de mirador, 13.00 uur top mirador.
Rond 13.45 bij de eerste bergbeek.
Stel dat was niet zo boeiend dus maar terug, die terugweg is minimaal 1,25, daar komt het stuk van mirador naar bergbeek bij dus dan kom je op 1,25 plus 45 is 2 uur,
Is 15.30 terug bij het begin van de trail. Met de max terugloop tijd zou het 15.45 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaa....in die link, zie je de titel, bovenaan : The lost waterfallsquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:30 schreef Poekje01 het volgende:
Misschien wilde dames na terugkeer nog even lekker gaan zwemmen, vandaar die bikini's, let op bij deze beschrijving, van wat ze daarbij nodig hebben:
http://www.armandorosaspanama.com/2012/06/lost-waterfalls.html
WHAT TO BRING:
- Warm clothing, fleece and/or rainjacket
- Comfortable shoes for hiking (rainboots)
- Sun block
- Water bottle
- Camera
warme kleding hoefde natuurlijk niet... welke mirador achtige views heb je dan?
..we can pick you up in your hotel or tell us in a specific place...
foto 6 op die pagina, waar is dat, kan dat die van die takjes zijn, of is die al besproken hier?
Alles lijkt op elkaar, ik verdwaal in mijn dbase, haha.
het kan nog alle kanten uit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:06 schreef suddenintuition het volgende:
stel nou, dat die foto met rode zakjes aan die takken, op die steen , en ik denk dat al heel lang
( ik heb het ook al eerder gepost vele # # geleden ) dat daar 1 van de 2 meiden gevallen is daar, naar beneden, ik weet niet vanaf hoe hoog dat zou kunnen zijn dan, gewond, zelfs misschien wel zwaar gewond of erger, vervolgens noodoproepen, geen bereik, plaatsje gezocht, in een grot misschien ?? Vervolgens `nep-hulp ` gehad, bleken mensen te zijn, die van deze situatie misbruik gemaakt hebben, en vanuit die grot meegenomen naar een finca, daar in de buurt.
Kan dat ?
30-50 cm schat ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:06 schreef suddenintuition het volgende:
stel nou, dat die foto met rode zakjes aan die takken, op die steen , en ik denk dat al heel lang
( ik heb het ook al eerder gepost vele # # geleden ) dat daar 1 van de 2 meiden gevallen is daar, naar beneden, ik weet niet vanaf hoe hoog dat zou kunnen zijn dan,
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:16 schreef ToniB het volgende:
[..]
Hoe laat zag die gids ze bij de school? Was dat rond half tien?ja, die ene jonge knappe gids ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gidsen hebben ook vaak "hulpjes" bij zich...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:31 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, die ene jonge knappe gids ..
ik zit bij zijn foto's te kijken van rond de 2 mei, vlgns mij zie je daar van die geulen, die de P trail ook kent, en denk dat die van zijn tocht zijn met die Emily K, je ziet een van die 2 meiden ook een kabelbrug over steken..met op voorgrond een steen..mwah.. alles lijkt op elkaar daarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:57 schreef ToniB het volgende:
Pm heeft nieuwe foto's geplaatst fb op de top.
heeft die emily ook meer foto's misschien fb? Weet haar achternaam niet. Het lijkt mij zelfde trail overigens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:06 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik zit bij zijn foto's te kijken van rond de 2 mei, vlgns mij zie je daar van die geulen, die de P trail ook kent, en denk dat die van zijn tocht zijn met die Emily K, je ziet een van die 2 meiden ook een kabelbrug over steken..met op voorgrond een steen..mwah.. alles lijkt op elkaar daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |