Aan de vorm van de lichte steen die voor de stam ligt en de wortels?takken? die een paar meter verder over het pad liggen te zien heb je gelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat deze foto
[ afbeelding ]
en
deze plek in de reportage
[ afbeelding ]
dezelfde locatie betreffen.
die foto is om 12 uur gemaakt, om 13 uur stonden ze op de mirador, dus een uurtje voor de mirador is die locatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef BijDePinken het volgende:
Ik weet dus niet of het inderdaad dezelfde plek is, maar de plek in de reportage ligt in ieder geval eerder op de route dan ... een plek waar met touwen naar beneden is gegaan om te zoeken, en ook eerder op de route dan het huis van de man die K. en L. had zien langskomen.
Misschien kan iemand anders dit nog specificeren, of verwerpen.
Dat zou dan in de buurt van de plek zijn waar ze zouden zijn geweest ten tijde van de noodoproep als ze wel in de buurt van de eerste quebrada/laatste foto zijn omgekeerd. Antwoorden voor Kris 23:10.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
die foto is om 12 uur gemaakt, om 13 uur stonden ze op de mirador, dus een uurtje voor de mirador is die locatie.
Gut het is weer zondag - dan hebben we hier altijd wel een paar dominee's die ons te lezen komen lezen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad meer een stelletje padvinders in dit topic
JA ! Dat is zo....de geruchten daar over zijn zeer hardnekkig, en anders zou ik het hier niet neer durven schrijven, daar zijn dingen over te vinden op internet...daar worden zelfs namen bij genoemd, en dat is ook de reden dat ze al MAANDEN geleden, richting Costa Rica onderzoek deden, daarom schreef ik ook een # geleden al....dat het met dergelike onderzoeken, n i e t gemakkelijk is om tot afronding van een zaak te komen. Het moge duidelijk zijn, dat we niet te maken hebben, met `zomaar een bende ` ....Deze O H syndicaten, zijn er blijkbaar over de hele wereld, als je op google intoetst ORGAANHANDEL , dan kom je wel 10 landen tegen ( die mogelijk ook nog eens verbonden zijn met ELKAAR ! wat ook logisch is, want als jij naar een bakker gaat, en ze hebben jouw spelt-brood niet, ga je ook naar de bakker op de ANDERE hoek ? 1 en 1 is 2, he ? ) Dus d u i d e l i j k is het wel....maar ga hier nou eens een vinger achter krijgen, ook dat is duidelijk, dat dat nooooit gaat gebeuren, WIE ga je daar voor oppakken ? De ontvoerder, de moordenaar of de slager ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben niet echt thuis in dit topic, maar deze post viel me op.. Om dat te kunnen stellen moet het toch al duidelijk zijn dat de meisjes ontvoerd, vermoord en dat hun organen gejat zijn. Is dat zo?
de aanwijzingen wel, maar de bewijzen niet...en die gaan ook niet komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:10 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Niets van dat zijn aanwijzingen voor, laat staan dat het is vastgesteld. Die post slaat dan ook nergens op.
Welk feit uit het onderzoek geeft volgens jou dan expliciet aan dat er een relatie moet zijn met orgaanhandel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:49 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
de aanwijzingen wel, maar de bewijzen niet...en die gaan ook niet komen.
tja, en de ouders van kris ook, plus de advocaat, plus de oud-rechercheurs, en dan nog dat onderzoek richting Costa Rica....en die crimininoloog Calderon, die zei al dat er vanalles niet klopte...hoeveel aanwijzingen moet je dan nog hebben ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:23 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Naja de ouders van de vermiste Alex denken dat hun zoon slachtoffer is geworden van orgaanhandel. Ik geloof er zelf ook niet zo in, maar vind het wel bijzonder dat die ouders in die hoek denken.
Voor de rest: mooie info mbt de schaduwen!
Wat iemand denkt of dat we dingen in deze zaak niet snappen zegt niets als daar geen feiten tegenover staan. Dus nogmaals, welk feit legt de relatie tussen deze vermissing en orgaanhandel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:58 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
tja, en de ouders van kris ook, plus de advocaat, plus de oud-rechercheurs, en dan nog dat onderzoek richting Costa Rica....en die crimininoloog Calderon, die zei al dat er vanalles niet klopte...hoeveel aanwijzingen moet je dan nog hebben ?
En nou zeg jij ook al, van die ouders van Alex....( wist ik niet eens )
dus ja....
er zijn dus geen feiten, want dat zijn vast staande dingen, er zijn veel aanwijzingen die in die richting wijzen, maar dit gaan nooit feiten worden, want dan zou het bewezen moeten wordenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Welk feit uit het onderzoek geeft volgens jou dan expliciet aan dat er een relatie moet zijn met orgaanhandel?
Er zijn feiten die ons doen verwarren. We weten dus niet goed wat er is gebeurd. Maar een link tussen de vermissing en orgaanhandel is nergens uit af te leiden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
er zijn dus geen feiten, want dat zijn vast staande dingen, er zijn veel aanwijzingen die in die richting wijzen, maar dit gaan nooit feiten worden, want dan zou het bewezen moeten worden
en dat gaat niet gebeuren....dit jaar niet en volgend jaar niet....en ook niet over een paar jaar....
Die zijn er, behoudens jouw wilde fantasieën, ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef suddenintuition het volgende:
er zijn dus geen feiten, want dat zijn vast staande dingen, er zijn veel aanwijzingen die in die richting wijzen, maar dit gaan nooit feiten worden, want dan zou het bewezen moeten worden
en dat gaat niet gebeuren....dit jaar niet en volgend jaar niet....en ook niet over een paar jaar....
je kunt in het leven nou eenmaal niet leven met alleen maar `feiten `quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Er zijn feiten die ons doen verwarren. We weten dus niet goed wat er is gebeurd. Maar een link tussen de vermissing en orgaanhandel is nergens uit af te leiden.
Een feit, aanname, etc......allemaal bullshit want er valt helemaal niets vast te stellen! (zonder bewijs)quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
je kunt in het leven nou eenmaal niet leven met alleen maar `feiten `
Het woord `feiten ` is niet HEILIG !
Als jij KAAS koopt bij de kaashandelaar, denk jij toch ook dat je kaas koopt ?
Maar het is geen `feit ` , want jij bent er toch niet bij geweest toen die kaas gemaakt werd ?
Hoe weet je dan dat je kaas koopt ?
Toch neemt iedereen maar voetstoots aan dat ze kaas kopen, iedereen gelooft dat !
( Maar als ik jou NU vertel, dat 80% van de kaas, GEEN kaas meer is
dan geloof je me weer niet !.....maar dan heb ik toch gelijk ! )
Bovendien wat VANDAAG een `fantasie `is, kan morgen een `feit ` zijn
en wat VANDAAG een `feit ` is, kan morgen niet waar blijken te zijn..
wat is dus een `feit ` ? een `feit ` blijkt schijt !
klopt ! uiteraard ! 100% zekerheid, krijg je nooit in dit soort zaken, onmogelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:23 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Een feit, aanname, etc......allemaal bullshit want er valt helemaal niets vast te stellen! (zonder bewijs)
Alle organen zijn nog steeds vermist. .... D u s ....quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Maar een link tussen de vermissing en orgaanhandel is nergens uit af te leiden.
Maar!....dat zegt niets.. over handel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Alle organen zijn nog steeds vermist. .... D u s ....
Inderdaad. Ze kunnen ze ook vrijwillig afgestaan hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar!....dat zegt niets.. over handel.
Als de lichamen nog in de bush bush hadden gelegen nu, waren het tochquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Alle organen zijn nog steeds vermist. .... D u s ....
vrijwillig ? Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kunnen ze ook vrijwillig afgestaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |