Het topic had wat moois nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant voor dit topic?
Maar dan bedoel ik ook provocerend gezien, hoe?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
De PKK Koerden zijn overigens wel ondankbaar. Turkije heeft net 170.000 Koerden uit Kobane opgevangen. Ze krijgen onderdak, voeding en medicijnen. Deze Koerden zijn blij dat hun leven gered is. Toch gaan de PKK Koerden gewelddadig demonstreren en mensen lynchen.
2quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
De PKK Koerden zijn overigens wel ondankbaar. Turkije heeft net 170.000 Koerden uit Kobane opgevangen. Ze krijgen onderdak, voeding en medicijnen. Deze Koerden zijn blij dat hun leven gered is. Toch gaan de PKK Koerden gewelddadig demonstreren en mensen lynchen.
Van de 35 doden zijn er 4 door de politie net na de aanslag in Bingol gedood, die waren de aanslagplegers. 1 demonstrant in Mardin is door de gendarmerie gedood nadat ze een legerpost beschoten en logischerwijs terug zijn beschoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, politie die mensen doodslaat is passief
Bron?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Turkije is trouwens net bedreigt door ISIS. Ze hebben aangegeven dat als Turkije de coalitie helpt dat er dan overal in Turkije aanslagen gepleegd zullen worden.
Goh wat moeten ze dankbaar zijn zeg. Turkije vertraagt hun gewondenzorg, staat niet toe dat er versterkingen naar hun stad komen, kijkt toe met een leger dat die haatbaarden zo jankend laat wegrennen, wil hun autonomie in Syrie afpakken en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:52 schreef polderturk het volgende:
Net zoals dat er overal in het westen aanslagen zouden plaatsvinden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Turkije is trouwens net bedreigt door ISIS. Ze hebben aangegeven dat als Turkije de coalitie helpt dat er dan overal in Turkije aanslagen gepleegd zullen worden.
En waar heb jij dat vandaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
Backfire richting de Sultan. USA, Koerden en haatbaarden pissed op hem!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:54 schreef polderturk het volgende:
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Alleen de PKK Koerden zijn begaan met de mensen in Kobani.
De haatbaarden niet hoor, als dit waar is dan lijkt het er meer op dat Erdogan langzaam dingen aan het doen is of wil doen waar de coalitie blij van word.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Backfire richting de Sultan. USA, Koerden en haatbaarden pissed op hem!
Klopt, net zoals in Turkije.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
In Kobane zijn geen burgers meer aanwezig. Die worden allemaal opgevangen in Turkije. In Kobane zijn er nu alleen PKK- en ISIS terroristen aanwezig.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.
Ik ben geen Koerdenhater. Ik houd van Koerden. Mijn vrouw is een Koerd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onzin. Ten eerste zijn het geen PKK-terroristen, maar helden die hun stad verdedigen. Ten tweede zijn er burgers die weigerden te vertrekken. Maar dat onderscheid kan jij als Koerdenhater niet maken.
Ze kunnen ook wegblijven hoor...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh wat moeten ze dankbaar zijn zeg. Turkije vertraagt hun gewondenzorg, staat niet toe dat er versterkingen naar hun stad komen, kijkt toe met een leger dat die haatbaarden zo jankend laat wegrennen, wil hun autonomie in Syrie afpakken en ga zo maar door.
Ik hou ook van koerdische vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerdenhater. Ik houd van Koerden. Mijn vrouw is een Koerd.
Nog geen indicatie. Ik denk dat het meer een waarschuwing is omdat het nog onduidelijk is of Erdogan gaat zwichten voor Amerikaanse druk of er achter de schermen nog een deal weet uit te slepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De haatbaarden niet hoor, als dit waar is dan lijkt het er meer op dat Erdogan langzaam dingen aan het doen is of wil doen waar de coalitie blij van word.
Ja Geert Wilders zijn vriendin is ook een allochtoon, rot op met deze emo-argumenten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerdenhater. Ik houd van Koerden. Mijn vrouw is een Koerd.
Zoiets inderdaad, ben reuze benieuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nog geen indicatie. Ik denk dat het meer een waarschuwing is omdat het nog onduidelijk is of Erdogan gaat zwichten voor Amerikaanse druk of er achter de schermen nog een deal weet uit te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |