Er stond westelijke maar ik las westerse. Excuus, het is laatquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik bedoel westerse steden van Turkije natuurlijk
'Dat heb ik ook. Maar ik heb gewoon turken op fb, van school en werk enz.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Je kan je fb zo maken dat alleen je vriendjes je pagina ding kunnen zien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
'Dat heb ik ook. Maar ik heb gewoon turken op fb, van school en werk enz.
Rare mensen heb jij op jouw werk en in jouw vriendenkring.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
'Dat heb ik ook. Maar ik heb gewoon turken op fb, van school en werk enz.
Waarschijnlijk heeft hij Turkse matties op FB.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Je kan je fb zo maken dat alleen je vriendjes je pagina ding kunnen zien.
Stom van hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij Turkse matties op FB.
Ok prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
?
Een trieste smiley leek mij wel gepast bij die mentaliteit.
De AIVD en de Koninklijke Nederlandse Prepper Bond zullen hem nu wel goed in de gaten gaan houden.quote:
Multi-culti hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Rare mensen heb jij op jouw werk en in jouw vriendenkring.
De AIVD bestaat niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
De AIVD en de Koninklijke Nederlandse Prepper Bond zullen hem nu wel goed in de gaten gaan houden.
Jij weet dondersgoed dat de meeste doden slachtoffers zijn van de PKK Koerden. Het zijn vooral Koerdische HUDA PAR leden die door PKK Koerden gelynched/afgeslacht worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, politie die mensen doodslaat is passief
Oke jokkiequote:
Fuck.. jij bent echt grappig!!11!11*1 hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
De AIVD en de Koninklijke Nederlandse Prepper Bond zullen hem nu wel goed in de gaten gaan houden.
Dan mag ik ook wel oppassen. Ik heb al drie keer kebab op de afgelopen week.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat Erdogan dat uiteindelijk niet zal toestaan. Vroeg of laat zal Erdogan/Davutoglu met Demirtas(leider HDP) rond de tafel zitten en er samen uitkomen. Zal je zien dat er voor niets tientallen mensen zijn omgekomen. En anders laat de politie of het leger het niet zover komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe kan dit niet verder escaleren eigenlijk?
Want als je denkt dat dit niet verder zal escaleren dan ga je er dus vanuit dat het rellen ook stopt. Ik denk dat die pas stopt als Turkije de Koerden in Kobani helpt, en dat gaat niet gebeuren.
Als je nu de thee maar laat staan komt het goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel oppassen. Ik heb al drie keer kebab op de afgelopen week.
Wat gaat het leger doen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Omdat Erdogan dat uiteindelijk niet zal toestaan. Vroeg of laat zal Erdogan/Davutoglu met Demirtas(leider HDP) rond de tafel zitten en er samen uitkomen. Zal je zien dat er voor niets tientallen mensen zijn omgekomen. En anders laat de politie of het leger het niet zover komen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat de meeste doden slachtoffers zijn van de PKK Koerden. Het zijn vooral Koerdische HUDA PAR leden die door PKK Koerden gelynched/afgeslacht worden.
De troepen van de Sultan staan anders klaar om de gewone Koerden die protesteren even een kopje kleiner te maken. Overigens deugen die Huda Par lieden ook voor geen ene meter natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat de meeste doden slachtoffers zijn van de PKK Koerden. Het zijn vooral Koerdische HUDA PAR leden die door PKK Koerden gelynched/afgeslacht worden.
Vandaag is het begin van het einde van Turkije as we know it.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Omdat Erdogan dat uiteindelijk niet zal toestaan. Vroeg of laat zal Erdogan/Davutoglu met Demirtas(leider HDP) rond de tafel zitten en er samen uitkomen. Zal je zien dat er voor niets tientallen mensen zijn omgekomen. En anders laat de politie of het leger het niet zover komen.
Een moslim sterft nooit voor niets. God heeft het zo gewild.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat wanneer je zo 100 chimpansees op een hoop gooit je ze beter kan verstaan en het er beschaafder aan toe gaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:46 schreef xaban06 het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1604367&id=584154366
Koerden worden gemept
Stoer man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:46 schreef xaban06 het volgende:
Koerden worden gemept
Echt actueel filmpje manquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:46 schreef xaban06 het volgende:
Koerden worden gemept
Wat wil de mossad doen dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Tijd dat de mossad ff wat gaat doen in Turkije ;S :S :S
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:46 schreef xaban06 het volgende:
Koerden worden gemept
Hahaha die man op 3:10quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:46 schreef xaban06 het volgende:
Koerden worden gemept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |